MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 20 z 80

Autor:  Vences [ 17 paź 2014, 12:17 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No z matsami to strzał w 10-tkę. Nie dość, że się stakcują do 200, nie dość, że mamy osobny bank na nie, to na dodatek można crafcić itemy nie mając reagentów w plecaku:) Wystarczy je mieć byle gdzie:)

Racja, fixują na bieżąco. Drzewko w lokacji startowej BE bije już za 3 a nie za 500:D

Autor:  Damien [ 17 paź 2014, 12:28 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Niestety wciaz uparcie unikaja zaimplementowania funkcji z najbardziej popularnych addonow, i gracz zamiast miec wbudowane w grze oczywiste funkcje jak auctioneer, wspolne wyswietlanie toreb, mody typu prat chat czy kupa innych to musi co patch sciagac i sprawdzac czy ma aktualne addony.

Autor:  Pwael [ 17 paź 2014, 13:52 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

I tak przez lata wiele addonowych funkcji dodali do UI, a te co wymieniles nie sa az tak niezbedne.
Narazie jest wszystko ladnie pieknie, chce sie logowac na drugi dzien + jeszcze miesiac miodowy po wyjsciu WoDa.
Wszystko rozbie sie o jakosc entry raidow lub dla niektorych zmiany w pvp.

Autor:  Vences [ 17 paź 2014, 23:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

https://kupony.allegro.pl/mobile/ Można kupić PrePaida z kuponem -20zł:D Sprawdziłem i działa. Kupon ważny do 1 listopada.

Autor:  Radko [ 18 paź 2014, 15:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dzięki wielkie Vences - skorzystałem z tej promocji :) nie kupuję na Allegro ale zamiast płacić prawie 60zł za m/c przez abonament opcja prepaida za 65zł jest super. Jeszcze raz dzięki i miłego weekendu!

Autor:  Falangista [ 18 paź 2014, 19:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ta aplikacja to totalne dziadostwo :] zalogowałem się na allegro zaznaczyłem 1 pre paida po czym dostaje potwierdzenie, że zamówiłem 3 :wtf: teraz muszę to odkręcac. Nie ma co się łakomic na 20 zł

Autor:  Vences [ 18 paź 2014, 20:00 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Widocznie coś Ci zlagowało, albo coś:D

http://www.wowhead.com/achievement=1656#comments Ech, przynołlajfiło się dzisiaj i zrobiło się tego acziwa w 1 dzień:D

Autor:  Falangista [ 18 paź 2014, 20:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dobrze, że sprzedający okazał się normalny. Niestety ta aplikacja to jakaś amatorszczyzna i dzięki tej nauczce następnym razem zamawiam po staremu. Bo hipotetycznie jakby mi naliczyło 50 prepaidów i sprzedający okazał się parówką to musiałbym jeszcze się po sądach bujac. :]

Autor:  lamoon [ 18 paź 2014, 20:23 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A takie szybkie pytanie.
Na jakim serwerze w chwili obecnej najrozsądniej jest się zalogować?
Mam na myśli polskie, ogarnięte gildie. Kiedyś był to Burning Legion, Outland, Defias Brotherhood.

Autor:  Amadeo [ 18 paź 2014, 22:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Teraz tylko wyłącznie BL horda: ally w stosunku 2:1

70-80 % to pl gildie : http://www.wowprogress.com/pve/eu/burning-legion/

Autor:  Vences [ 19 paź 2014, 00:03 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tylko szkoda, że nasza grupa non stop obrywa na battlegroundach .-. Z reguły mamy faceroll by alluchy:/

Autor:  Nyx [ 19 paź 2014, 01:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

I vice versa jak grasz w ally, wszystko zalezy na jakim bg grasz. Poza tym bg prawdopodobnie w wod zdechna(jedynie armie botow beda sie tam scierac) gdyz skrimish areny beda dawac honor.

Autor:  Gleader [ 19 paź 2014, 07:49 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

na grim batol jest 1 gildia polska po stronie ally :p

Autor:  Falangista [ 19 paź 2014, 10:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Widac poziom trudności w WODzie jakoś nei powala https://www.youtube.com/watch?v=1KsszFVUVbQ

Autor:  Amadeo [ 20 paź 2014, 01:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

To zwykły dungeon na 100 lvl nie raid a tam wiadomo co będzie..Nie ma tego poziomu trudności jak w TBC niestety jesli chodzi o 5 man party

Z arena skrimish masz minimalny honor, BG są duzo bardziej opłacalne ( potwierdzone blue post )

Autor:  Falangista [ 20 paź 2014, 13:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Pamiętam pre tbc Scholomance czy Stratholm strona z baronem potrafiło nieźle dać w kość. Obecnie tym instancjom brak klimatu i polotu.

Autor:  Szamotula [ 20 paź 2014, 18:52 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A wiesz co jest najlepsze? Odpal sobie teraz jakis prywatny server hostujacy preTBC i sprobuj te instancje zrobic. O (nie)dziwo zrobisz je bez problemu.
Czepianie sie trudnosci instancji przez powolywanie na stary content jest naprawde nie na miejscu. To nie jest tak, ze instancje sa coraz latwiejsze, tylko gracze sie rozwiajaja w tak szybkim tempie, ze trudno jest zrobic rownie wymagajacy content co kiedys.
Ja akurat zaczynalem przygode z WoW chwile przez pojawieniem sie TBC, wiec w vanilli rajdow nie robilem, ale za to w TBC wyczyscilem wszystko i do dzis pamietam jak wtedy wipowalo sie na czyms w stylu SSC, czy nawet na niektorych heroikach. Potem pojawil sie wotlk i hardmode'y w Ulduarze. Po zrobieniu Freji czy Mimirona nie bylem w stanie ogarnac jak wtedy moglem myslec, ze BT czy SSC bylo ciezko.

To sie zreszta tyczy wszystkich gier. Zobaczcie sobie pierwsze turnieje LoLa, czy CSa. Gra niby do dzis jest praktycznie taka sama, a gracze tak sie polepszyli, ze to co wyprawiaja to glowa mala i kiedys nie bylo nawet do pomyslenia.

Autor:  TobiAlex [ 20 paź 2014, 19:08 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Szamotula napisał(a):
A wiesz co jest najlepsze? Odpal sobie teraz jakis prywatny server hostujacy preTBC i sprobuj te instancje zrobic. O (nie)dziwo zrobisz je bez problemu.


No tak, bo te "prywatne" (jak to "pięknie" nazwałeś) w 100% odwzorowują serwery blizzarda... Kiedyś, przed TBC na normalnych instancjach, trzeba było używać CC (jak dziś pamiętam rogue jednego ogłuszał, mag trzymał na jednym owieczkę itp.) i walczyło się z jednym mobkiem elite. Gdy drugi się zerwał = wipe. I piszę tu o normalnej wlace z elite mobami, nie bossem. Instancje robiło się dość długo. Dziś nawet heroiki leci się w kilka minut. Ostatnio jak levelowałem mojego warka, bodajże na 79lvl robiliśmy jakiegoś heroika. Party się rozjebało. Zostałem ja i paladyn. 70% instancji zrobiliśmy we dwóch. Nie, to nie gracz są "co raz lepsi" (to też, ale nie w tym przypadku). Wszystko jest upraszczane jak się da. I gdybyś teraz wrócił do Vanilli, ale nie na "prywatnych" serwerach, tylko blizzardowych, i wziął grupę 4 osób i miał robić instancje, zobaczyłbyś jaka jest prawda :D

Autor:  Tsunami [ 20 paź 2014, 19:31 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nie rób CC na trashu w drodze na Garrosha to lezysz.

Szamotula dobrze mówi, nie poziom a gracze się zmienili.

Autor:  Szamotula [ 20 paź 2014, 20:59 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

TobiAlex napisał(a):
No tak, bo te "prywatne" (jak to "pięknie" nazwałeś) w 100% odwzorowują serwery blizzarda


Oczywiscie. Sa serwery, ktore sa 100% blizzlike.


Ja ci powiem inaczej co do instancji - w TBC jak zaczynalem heroiki to moglem tankowac 1 moba z 5, bo inaczej padalem i takie instancje z Auchidounu, czy rampartsy robilem po 30-40 min na run. Jak dobilem gear z rajdow to instancje robilismy na AoE w 10-15min maks. Czyli jak to jest? Instancja byla trudna(bo na poczatku trza bylo cc), latwa(potem robilo sie na aoe, a bossow roflstompowalo), czy moze po prostu byl gear block, ktory podobnie jak w vanilli sztucznie wydluzal rozgrywke(hi5 wbijanie capa na niemozliwosc dostania crita od bossa na takim paladynie - musiales nakutaszac instancje po konkretne dropy bo inaczej o rajdowaniu mogles pomarzyc)?
To jest dla ciebie trudnosc, ze dostajesz progress block ze wzgledu na slaby gear? Bo dla mnie definicja trudnosci byl Mimiron czy Yogsaron na hardmodzie, ktorego slabsze gildie nie potrafily nawet zrobic w gearze w hc cytadeli ze wzgledu na to jak wymagajace mechaniki dane encountery mialy.

Strona 20 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team