MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Blizzard a Polska
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=35165
Strona 3 z 3

Autor:  Keii [ 16 cze 2010, 11:41 ]
Tytuł: 

Po co proxy? W Bnecie można po prostu przestawić na UK i wszystko działa.

Autor:  ketrish [ 16 cze 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

na wszelki wielki - tam ludzie z bliza moga byc dziwni (nie za takie akcje ludzie bany lapali :P) - reasumujac wole dmuchac na zimne ;p

Autor:  Sidagel [ 21 cze 2010, 16:48 ]
Tytuł: 

Lokalizacja to może być dobra opcja:) może większa część oszołomów i debili by się przeniosła:)

Autor:  KomaNczos [ 21 cze 2010, 21:08 ]
Tytuł: 

Nowy Blizzard newsletter przyszedl do mnie juz po Polsku czyli jednak cos robia :-)

Autor:  solki1985 [ 21 cze 2010, 21:37 ]
Tytuł: 

najwyzszy czas,ale nadal na polskiej stronie Blizzarda brak filmow z ich gier.I w dalszym ciągu brak jezyka polskiego na eu.battle.net

Autor:  Varenthin [ 26 cze 2010, 00:38 ]
Tytuł: 

jestem pod mega wrażeniem szybkości reakcji Blizza

wczoraj rano dokładnie o godzinie 11:29 napisałem maila do blizza (poprzez webform) w dodatku z ciekawości napisałem go w języku polskim (cała stronka supportowa jest w naszym języku), odpowiedź od blizza wraz z rozwiązaniem mojego problemu dostałem już o godzinie 12:15


a mail nie był jakimś banalnym pytaniem tylko chodziło o odbanowanie niesłusznie zamkniętego konta brata zarejestrowanego na moje dane (miał jakiś keylogger czy inny syf na kompie)

Autor:  Saw666 [ 26 cze 2010, 07:22 ]
Tytuł: 

od 2lat szybko odpisuja ;P

Autor:  Varenthin [ 26 cze 2010, 09:36 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
od 2lat szybko odpisuja ;P

możliwe, nie pisałem do nich od classica, no ale napisali mi odpowiedź w ciągu 45min (!! cały czas jestem w szoku, kiedyś czekałem jakieś 3 tyg na odpowiedź) oraz jednocześnie odbanowali konto, dodatkowo cały problem był opisany po polsku, czyli poza tłumaczami stron muszą mieć już jakiś polskojęzyczny support


edit:

dostałem ankietę do wypełnienia

Cytuj:
Thank you for contacting Blizzard Entertainment Support.

We hope that the information that was provided to you was helpful in resolving your issue. Customer satisfaction is a top priority here at Blizzard Entertainment, and we would like your feedback on the level of service you have received. Your response would be very much appreciated.

blablabla

Thank you for your participation!

EN Radoslaw
Blizzard Support



EN Radoslaw :) czyli jednak mają polskojęzyczny support

Autor:  Robo [ 26 cze 2010, 11:19 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
od 2lat szybko odpisuja ;P


Ja na odpowiedź czekałem około tygodnia, więc nie zawsze tak szybko :D Tyle, że to był okres, gdzie masa osób miało hacki, więc pewnie mieli co robić.

Autor:  Varenthin [ 30 sie 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

nie wiem od jakiegoś czasu ale jest już w Polsce infolinia Blizzarda http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=22619


World of Warcraft Technical Support
    022 3060409
Legacy Game Account and Technical Support
    022 3060410
Account and Payment Support
    0800 702217

Autor:  ClouD [ 30 sie 2010, 21:16 ]
Tytuł: 

Od premiery Starcrafta 2.

Autor:  solki1985 [ 31 sie 2010, 20:44 ]
Tytuł: 

wlasciwie to te infolinie dzialaly juz kilka dni przed wydaniem SC2

Autor:  ClouD [ 31 sie 2010, 23:22 ]
Tytuł: 

Właściwie to wiem od gościa z infolinii, że wystartowali w dzień premiery SC2. No ale rozumiem, że są ludzie, którzy wiedzą lepiej. Zresztą, nieistotne.

Autor:  solki1985 [ 1 wrz 2010, 09:24 ]
Tytuł: 

ClouD napisał(a):
Właściwie to wiem od gościa z infolinii, że wystartowali w dzień premiery SC2. No ale rozumiem, że są ludzie, którzy wiedzą lepiej. Zresztą, nieistotne.

a moze i masz racje .... niema tak naprawde o co sie sprzeczac

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team