mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 22:52 
Cytuj  
Musieli cos przyciac, bo ludzi nie ma az tak duzo przy questach i od 2h nie mam zupelnie laga.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 22:53 
Cytuj  
Oczywiście, że tak bo znajomy mi powiedział dokładnie to samo.
Ocaton natomiast ma swoją wizję świata.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:01 
Cytuj  
No nie wiem, teoria o graczach stojących bezczynnie w miejscu i zapychających serwer bardzo mi się podoba.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:01 
Cytuj  
Jak byś miał chociaż odrobinę pojęcia jak działa to od strony technicznej to Twój głupi komentarz był by zbędny.

Dotarł ktoś do jakiś informacji kiedy wreszcie coś zrobią z tym syfem??

Na twitterze znalazłem tylko krótka informacja:
Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN · 57 min 57 minut temu

We continue to investigate the #WoW realm stability and queue issues. Apologies for all the disruption. #BlizzCS

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:06 
Cytuj  
Cytuj:
Jak byś miał chociaż odrobinę pojęcia jak działa to od strony technicznej to Twój głupi komentarz był by zbędny.


Wyobraź sobie, że mam i pojęcie i wiedzę jak to działa więc sobie daruj.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:12 
Cytuj  
Ok, ale lagow juz nie ma teraz


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:14 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
No nie wiem, teoria o graczach stojących bezczynnie w miejscu i zapychających serwer bardzo mi się podoba.


Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:19 
Cytuj  
Dzięki otacon, mimo, że tym się zajmuję na codzień to doceniam Twoje teorie.
loel

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:19 
Cytuj  
otacon napisał(a):
Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:20 
Cytuj  
A propos zapychania serwerów i głupiej kreatywności niektórych:

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618125215

Here's a tip to avoid queues

The next time you wanna log off for whatever reason, don't. Instead, go to a place with low level mobs, preferably instanced (I suggest Stockade since it's easily accessible in SW), aggro a few, let them beat on you, and then leave the game running like that.

The mobs will never kill you if you're 90+, but them attacking you will prevent you from logging out. Use this to always stay online so you don't have to wait in the queue when you wanna play again in the evening.


Na szczęście w nocy robią kilka resetów serwera zwykle.


_________________
Obrazek

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:29 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
otacon napisał(a):
Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.


Obrazek



Fajny gif tylko, że to akurat wiedza nie jest z wikipedii a z pracy przy tworzeniu i zarządzaniu bazami danych. Jeśli tym się zajmujesz to wiesz, że w pewnej części tak jest jak napisałem, a efekty działania widać na serwerach chociaż zapewne na tą sytuację składa się jeszcze wiele innych czynników jak chociażby ich infrastruktura sieci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:31 
Cytuj  
Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.

**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:35 
Cytuj  
I to jest chyba pierwszy dodatek bez nowej klasy/rasy do tego insta 90 lvl i zona startowa sie zesrała


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:37 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.


Cały czas o tym właśnie mówiłem plus to że błędnie upycha ludzi do jednej instancji, może nie na wszystkich serwerach ale w moim garnizonie było grubo ponad tysiąc osób co spowodowało zablokowanie postaci na parę godzin :-/ . Jest tu w ogolę ktoś kto przepchnął się przez kolejkę na serwer w ostatnich 4-5 godzinach?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:39 
Cytuj  
Garnison wlasnie nie dziala a lagow nie ma wiec cos musi byc z tym tez na rzeczy;d


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:42 
Cytuj  
Jaka klasa jest teraz 'samograjem'? Może bym sobie po latach oblukał temat.


_________________
LaMoon#2988

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:42 
Cytuj  
hunt, warek


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:48 
Cytuj  
otacon napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.


Cały czas o tym właśnie mówiłem plus to że błędnie upycha ludzi do jednej instancji, może nie na wszystkich serwerach ale w moim garnizonie było grubo ponad tysiąc osób co spowodowało zablokowanie postaci na parę godzin :-/ . Jest tu w ogolę ktoś kto przepchnął się przez kolejkę na serwer w ostatnich 4-5 godzinach?


W Twoim garnizonie nie ma ani jednej osoby poza Tobą samym.
To co widzisz przed garnizonem to ludzie, którzy czekają na utworzenie się ich prywatnej instancji.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:48 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
hunt, warek


Tak właśnie myślałem. Huntera jakiegoś tam mam, może warek tym razem? oO


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2014, 23:53 
Cytuj  
Mi garnizon działa bardzo dobrze, dzisiaj nie miałem z tym najmniejszego problemu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 80  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.