MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 33 z 80

Autor:  shahray [ 14 lis 2014, 22:52 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Musieli cos przyciac, bo ludzi nie ma az tak duzo przy questach i od 2h nie mam zupelnie laga.

Autor:  Oyci3C [ 14 lis 2014, 22:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Oczywiście, że tak bo znajomy mi powiedział dokładnie to samo.
Ocaton natomiast ma swoją wizję świata.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 lis 2014, 23:01 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No nie wiem, teoria o graczach stojących bezczynnie w miejscu i zapychających serwer bardzo mi się podoba.

Autor:  otacon [ 14 lis 2014, 23:01 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jak byś miał chociaż odrobinę pojęcia jak działa to od strony technicznej to Twój głupi komentarz był by zbędny.

Dotarł ktoś do jakiś informacji kiedy wreszcie coś zrobią z tym syfem??

Na twitterze znalazłem tylko krótka informacja:
Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN · 57 min 57 minut temu

We continue to investigate the #WoW realm stability and queue issues. Apologies for all the disruption. #BlizzCS

Autor:  Oyci3C [ 14 lis 2014, 23:06 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Cytuj:
Jak byś miał chociaż odrobinę pojęcia jak działa to od strony technicznej to Twój głupi komentarz był by zbędny.


Wyobraź sobie, że mam i pojęcie i wiedzę jak to działa więc sobie daruj.

Autor:  Nyx [ 14 lis 2014, 23:12 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ok, ale lagow juz nie ma teraz

Autor:  otacon [ 14 lis 2014, 23:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tor-Bled-Nam napisał(a):
No nie wiem, teoria o graczach stojących bezczynnie w miejscu i zapychających serwer bardzo mi się podoba.


Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.

Autor:  Oyci3C [ 14 lis 2014, 23:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dzięki otacon, mimo, że tym się zajmuję na codzień to doceniam Twoje teorie.
loel

Autor:  Goatus [ 14 lis 2014, 23:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

otacon napisał(a):
Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.


Obrazek

Autor:  szwejos [ 14 lis 2014, 23:20 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A propos zapychania serwerów i głupiej kreatywności niektórych:

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618125215

Here's a tip to avoid queues

The next time you wanna log off for whatever reason, don't. Instead, go to a place with low level mobs, preferably instanced (I suggest Stockade since it's easily accessible in SW), aggro a few, let them beat on you, and then leave the game running like that.

The mobs will never kill you if you're 90+, but them attacking you will prevent you from logging out. Use this to always stay online so you don't have to wait in the queue when you wanna play again in the evening.


Na szczęście w nocy robią kilka resetów serwera zwykle.

Autor:  otacon [ 14 lis 2014, 23:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Goatus napisał(a):
otacon napisał(a):
Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.


Obrazek



Fajny gif tylko, że to akurat wiedza nie jest z wikipedii a z pracy przy tworzeniu i zarządzaniu bazami danych. Jeśli tym się zajmujesz to wiesz, że w pewnej części tak jest jak napisałem, a efekty działania widać na serwerach chociaż zapewne na tą sytuację składa się jeszcze wiele innych czynników jak chociażby ich infrastruktura sieci.

Autor:  Oyci3C [ 14 lis 2014, 23:31 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.

Autor:  Pwael [ 14 lis 2014, 23:35 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

I to jest chyba pierwszy dodatek bez nowej klasy/rasy do tego insta 90 lvl i zona startowa sie zesrała

Autor:  otacon [ 14 lis 2014, 23:37 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Oyci3C napisał(a):
Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.


Cały czas o tym właśnie mówiłem plus to że błędnie upycha ludzi do jednej instancji, może nie na wszystkich serwerach ale w moim garnizonie było grubo ponad tysiąc osób co spowodowało zablokowanie postaci na parę godzin :-/ . Jest tu w ogolę ktoś kto przepchnął się przez kolejkę na serwer w ostatnich 4-5 godzinach?

Autor:  Nyx [ 14 lis 2014, 23:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Garnison wlasnie nie dziala a lagow nie ma wiec cos musi byc z tym tez na rzeczy;d

Autor:  lamoon [ 14 lis 2014, 23:42 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jaka klasa jest teraz 'samograjem'? Może bym sobie po latach oblukał temat.

Autor:  Nyx [ 14 lis 2014, 23:42 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

hunt, warek

Autor:  Oyci3C [ 14 lis 2014, 23:48 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

otacon napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Na 90% jest to związane z automatycznym przyrostowym tworzeniem instancji dla jednego gracza w postaci garnizonu bo dokładnie to leży.


Cały czas o tym właśnie mówiłem plus to że błędnie upycha ludzi do jednej instancji, może nie na wszystkich serwerach ale w moim garnizonie było grubo ponad tysiąc osób co spowodowało zablokowanie postaci na parę godzin :-/ . Jest tu w ogolę ktoś kto przepchnął się przez kolejkę na serwer w ostatnich 4-5 godzinach?


W Twoim garnizonie nie ma ani jednej osoby poza Tobą samym.
To co widzisz przed garnizonem to ludzie, którzy czekają na utworzenie się ich prywatnej instancji.

Autor:  lamoon [ 14 lis 2014, 23:48 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
hunt, warek


Tak właśnie myślałem. Huntera jakiegoś tam mam, może warek tym razem? oO

Autor:  shahray [ 14 lis 2014, 23:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Mi garnizon działa bardzo dobrze, dzisiaj nie miałem z tym najmniejszego problemu.

Strona 33 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team