MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pochwal się swoim UI. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16558 |
Strona 39 z 44 |
Autor: | Sathorn [ 19 paź 2010, 08:15 ] |
Tytuł: | |
SnowPanther napisał(a): (...) Polecam TukUI do testów (...)
Jestes osaczony Desh |
Autor: | Makaan [ 19 paź 2010, 08:56 ] |
Tytuł: | |
Też polecam TukUI ale skoro o nim mowa to jak mogę w tym UI skrócić bary wszerz ? Imo mają trochę za dużo okienek edit: widzę, że Shador pytał się o to samo |
Autor: | Nyx [ 19 paź 2010, 08:57 ] |
Tytuł: | |
Tukui i jest bardzo fajne, ale żeby edytowac go trzeba mieć zacięcie do programowania:s |
Autor: | Deshroom [ 19 paź 2010, 09:38 ] |
Tytuł: | |
SnowPanther napisał(a): Deshroom napisał(a): Po kolei (IMO): 1. UI przypomina funkcjonalnością twoje UI z czasów tankowania (widać pozostały stare nawyki). 2. Dzisiaj nie potrzebujesz aż tyle informacji na ekranie (no chyba że to jakiś fetysz ) 3. Ramka czatowa za duża, miesza się dużo tekstu. Warto zrobić zakladkę typu spam i tam dać tylko info z globala trade itd, zakładke party, czyli rajd party i dbm i np. zakładkę walka a tam logi. Cały drop, exp, honor itd. najlepiej dać na osobną zakładkę (nic nie zniknie i nie będzie szukania " kto dostał te rękawice ?") 4. Fubar kiedyś był na liście memory whore. No i dzisiaj to już raczej stary addon, czy aż tak potrzebny ? 5. Atlasloot - szkoda ramu. Od czego jest wowhead czy mmo-champion ? 5. Recount to mega memory whore, używasz bo poznajesz huntera, na dłuższą metę zbędne, ściganie w dpsie to nic dobrego a jak będziesz slackował to i tak wcześniej czy później RL ci to powie. Po prostu róbmy swoje najlepiej jak umiemy. 6. Action bary. Np. fishing cooking trapy ? Przecież to wszystko można łatwo omacrować i nie straszyć taką ilością ikonek. Na pewno da się coś z tym zrobić. 7. Panel quest wchodzi ci na bufy. po co w ogóle taki addon do bufów. Teraz klikasz consolidate w default i jest klawo. Jak jesteś mega zapominalski to mały addonik typu SmartBuff co ci powie że nie masz czegoś. Na serio trzeba widzieć ciągle że zostalo 34 min Fortitude ? Trzeba odsłaniać pole walki jak tylko się da. 8. Info z SCT typu dmg peta czy zadany dmg. Na serio to ci potrzebne ? Jak masz mało HP czy pet ma mało to i tak coś trzeba będzie z tym zrobić. Nie mów że na bieżąco śledzisz spadki HP czy cryty jakie walisz ? Odsłońmy ekran jak powyżej. 9. Spell is not ready yet - można to wyłączyć i btw. teraz chyba nie ma co smashować buttonów bo teraz to inaczej działa (coś tam z anty lagiem czy coś). 10. W UI powinno się dążyć do minimalności. Polecam TukUI do testów - próba zestawienia tego co naprawdę jest potrzebne, bez fajerwerków i pożerania ramu. UI zrobiłem od zera kilka dni temu jest podobne bo zawsze robię je z grubsza tak samo a lubię od zera bo przynajmniej działa i nie ma errorów. co do ramu całkowita racja tyle ze mój komp sra ramem. generalnie z zakładkami masz tez racje i w sumie mam zakładkę ta trzecia gdzie sa tylko party whispery i bg czaty. ogólnie jeżeli zacznę rajdować i zacznie mi ścinać to odkopie twój post i porobię ciecia bo fakt jest w czym. co do ilości przycisków kompletnie mi nie przeszkadza ich ilość bo na nie nie patrze właściwie - fakt lubię jak jest ich dużo. jeszcze co do ramek - może duże ale zauważ ze to ja i pet razem z jego i moim targetem plus targetem targetu wszystkie zestawy UI odpadają UI zawsze wybieram i ustawiam sam. fakt nie korzystam z wielu informacji ale lubię jak mam do nich dostęp - dlatego nigdy nie dążę w UI do minimalizmu. jeszcze raz dzieki za konstruktywną krytykę ! EDIT: jak ktoś wie jak zarządzać wyświetlaniem ramki rajd / party (to małe obok pitbulla) która widać na screenie będę wdzięczny za pomoc. nie wiem jak sie to włącza i wyłącza |
Autor: | Bodziu [ 19 paź 2010, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Desh - sprobuj zrobic reload UI i zmierz czas Generalnie TukUI jest pod tym wzgledem super malo pamieci zajmuje, wszystko prosto oskryptowane dlatego dziala szybko, ma to co niezbedne i w sumie bardzo fajna rzecz Mialem kiedys Quitera, podobala mi sie ta kompilacja, ale reload UI mnie po prostu do szalu doprowadzal, przesiadlem sie na Tuka i jest lepiej niz sie spodziewalem |
Autor: | Deshroom [ 19 paź 2010, 10:25 ] |
Tytuł: | |
ale po co ? trwa to 3-4 sekundy raz jakiś addon mi robił ostatnio po zmianach w konfigu |
Autor: | SnowPanther [ 19 paź 2010, 10:26 ] |
Tytuł: | |
Makaan napisał(a): Też polecam TukUI ale skoro o nim mowa to jak mogę w tym UI skrócić bary wszerz ? Imo mają trochę za dużo okienek
edit: widzę, że Shador pytał się o to samo Poszukaj Tukui/scripts/panels.lua i tego Kod: 1 barbg:SetWidth((TukuiDB.buttonsize * 22) + (TukuiDB.buttonspacing * 23)) i zmień na np. Kod: 1 barbg:SetWidth((TukuiDB.buttonsize * 20) + (TukuiDB.buttonspacing * 21))
O tym ze po wgraniu tukui configa i wpisaniu /tukui możesz schować nieużywane bary chyba nie muszę pisać ? |
Autor: | Bajtek [ 19 paź 2010, 10:54 ] |
Tytuł: | |
Ja do tej pory uzywalem swietnego UI Varenthina, ale po patchu 4.0.1 bylem zmuszony przerzucic sie na TukUI i mam kilka pytan, moze ktos mi doradzi. Czy w TukUI da sie ustawic Floating Combat Text, by dmg, ktory ja zadaje pojawial sie po prawej stronie ekranu, a dmg, ktory otrzymuje po lewej tak, jak na screenie ponizej? http://img41.imageshack.us/img41/8940/w ... 183931.jpg Drugie pytanie, mozna skonfigurowac TukUI, by combo pointsy pojawialy sie w postaci cyfr arabskich a nie jakichs smiesznych znaczkow? No i tutaj chyba najprostsze pytanie , jak schowac nieużywane bary? Idealnie byloby miec jeszcze odpowiednik recounta i classtimera, ale chyba za duzo wymagam . |
Autor: | Sathorn [ 19 paź 2010, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Desh, TukUI nie jest zlepkiem addonow. To jeden duzy "addon", ktory zalatwia wszystkie podstawowe wymagania. Do niego dorzucasz sobie co chcesz i masz piekne UI. |
Autor: | Deshroom [ 19 paź 2010, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Sathorn napisał(a): Desh, TukUI nie jest zlepkiem addonow. To jeden duzy "addon", ktory zalatwia wszystkie podstawowe wymagania. Do niego dorzucasz sobie co chcesz i masz piekne UI. no to znaczy że jest super a ja zostaje przy swoim ew. w przyszłości jak pisałem powyłączam kilka zasobożernych addonów.
dyskusja jest tak samo jałowa jak namawianie mnie żebym nie grał w coda na Very High bo na Low mniej zasobów zżera - wszystko kwestia na co pozwala konfig kompa pomijam że przy mojej sytuacji w domu nie poświecę dodatkowych godzin na UI. Samo bindowanie zajęło by kupę czasu. myślę że ważne żeby każdy z osobna był zadowolony z własnego UI we własnej grze TukUI nie jest młodym projektem był już zanim przestałem wowować |
Autor: | SnowPanther [ 19 paź 2010, 11:27 ] |
Tytuł: | |
Bajtek napisał(a): Ja do tej pory uzywalem swietnego UI Varenthina, ale po patchu 4.0.1 bylem zmuszony przerzucic sie na TukUI i mam kilka pytan, moze ktos mi doradzi.
Czy w TukUI da sie ustawic Floating Combat Text, by dmg, ktory ja zadaje pojawial sie po prawej stronie ekranu, a dmg, ktory otrzymuje po lewej tak, jak na screenie ponizej? http://img41.imageshack.us/img41/8940/w ... 183931.jpg Drugie pytanie, mozna skonfigurowac TukUI, by combo pointsy pojawialy sie jako cyfry arabskie a nie jakies smieszne znaczki? No i tutaj chyba najprostsze pytanie , jak schowac nieużywane bary? Idealnie byloby miec jeszcze odpowiednik recounta i classtimera, ale chyba za duzo wymagam . Hehz. Ktoś już pisał że TukUI jest przyjazny ale raczej użytkownikom "lua friendly". Tutaj da się wszystko ustawić, ale często właśnie nie poprzez kliknięcie w ikonkę na mimimapie. Przydatne jest minimalne pojęcie o lua, znajomość angielskiego i jakiś fajny edytor (pod wingrozę np. nnotepad++ - freeware). I Recount i classtimer jest. Poszukaj tu: http://www.tukui.org/v2/forums/forum.php?id=25 Bary albo poprzez edycję plików lua, albo jeśli ci to starczy dograj configa ( http://github.com/tukz/Tukui_ConfigUI/downloads ) wpisz /tukui i w sekcji Actionbars jest Hide empty bars czy jakoś tak. Co do CP i FCT to tutaj napiszę i proszę się nie obrażać ale właśnie czasami TukUI nie jest dla wszystkich. Dla przykładu obsługa CP wygląda tak (przykładowe rozwiązanie do umieszczenia w sekcji ecUnitframes -> Layout): if unit == "target" then -- combo points on target local CPoints = {} CPoints.unit = PlayerFrame.unit local CPs = CreateFrame("Frame", nil, self) CPs:SetHeight(12) CPs:SetWidth(64) CPs:SetPoint("TOP", health, "LEFT", -6, 18) for i = 1, 5 do CPoints[i] = CPs:CreateTexture(nil, "OVERLAY") CPoints[i]:SetHeight(TukuiDB.Scale(12)) CPoints[i]:SetWidth(TukuiDB.Scale(12)) CPoints[i]:SetTexture(TukuiCF.media.comboTex) if i == 1 then CPoints[i]:SetPoint("TOP") CPoints[i]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31) else CPoints[i]:SetPoint("LEFT", CPoints[i-1], "BOTTOM", TukuiDB.Scale(-6), -7) end end CPoints[2]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31) CPoints[3]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35) CPoints[4]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35) CPoints[5]:SetVertexColor(0.33, 0.59, 0.33) self.CPoints = CPoints end Wyjaśnię tak prostacko parę tak na serio oczywistych rzeczy. To wygląda tylko tak dziwnie. if unit == "target" then - jeżeli nasz unit to taget (początek) -- combo points on target - opis itd. potem są definicje wywołania ramki z CP w określonym miejscu i rozmiarach (wysokość 12, szer. 64, u gory po lewej), cp ikonki będą 12 na 12 pikseli, wyświetlane jako SetTexture(TukuiCF.media.comboTex) - tutaj możesz zacząć szukać źródła do podmiany ikonek na cyferki. Potem jest definiowane wyświetlanie w funkcji np. jeżeli nie masz comba to .. jak 1 pkt to ... itd. Tuk próbuje robić swoje UI bardziej beginners friendly ale nie ma się co oszukiwać - czasami jest trudniej niż klik klik. |
Autor: | Bajtek [ 19 paź 2010, 11:35 ] |
Tytuł: | |
SnowPanther napisał(a): /ciach/
Dzieki za pomoc, zaraz sprobuje sie z tym pobawic, dam znac z jakim rezultatem . |
Autor: | Sathorn [ 19 paź 2010, 12:54 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): (...)no to znaczy że jest super a ja zostaje przy swoim ew. w przyszłości jak pisałem powyłączam kilka zasobożernych addonów(...)
Temat zamkniety, nie ma potrzeby sie unosic. |
Autor: | Bajtek [ 19 paź 2010, 13:06 ] |
Tytuł: | |
Chyba za glupi jestem na TukUI, wrzucilem classtimera oraz recounta i posypal mi sie caly config . No nic, bede lecial na standardzie. |
Autor: | Sathorn [ 19 paź 2010, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Bajtek, zrob tak: > sciagnij tukuUI z jego forum, podstawowe a nie jakas modyfikacje oto link: http://github.com/tukz/Tukui/downloads obecna wersja to 12.19 ale teraz po patchu zmiany nastepuja codziennie, wiec monitoruj stronke > skopiuj i wywal, lub zmien nazwy katalogow: - Interface - WTF - Cache > wlacz wowa odpal gre i zamknij gre > skopiuj tukui do Interface > wlacz gre oraz odpowiedz na dwa pytania zadane przez TukUI > zamknij gre > instaluj jakiekolwiek dodatki oraz zmieniaj konfiguracje od tej pory jak chcesz Generalnie, moge Ci pomoc w jakimkolwiek konfigu lub zmianach. |
Autor: | Kefas [ 19 paź 2010, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Potrzebuję małej porady jak zbindować formy druida. Chodzi mi o pasek na górze po lewo. Da się zeskalować jakoś całe ui, żeby ogólnie wszystko było większe, ewentualnie chat? |
Autor: | Sathorn [ 19 paź 2010, 21:11 ] |
Tytuł: | |
w tukui? zajrzyj do config.lua w katalogu config tam w tm pliku znajdziesz: Kod: TukuiCF["general"] = {
["autoscale"] = true, -- mainly enabled for users that don't want to mess with the config file ["uiscale"] = 0.71, -- set your value (between 0.64 and 1) of your uiscale if autoscale is off ["overridelowtohigh"] = false, -- EXPERIMENTAL ONLY! override lower version to higher version on a lower reso. ["multisampleprotect"] = false, poeksperymentuj co bedzie dla Ciebie najlepsze |
Autor: | Nyx [ 19 paź 2010, 21:25 ] |
Tytuł: | |
W końcu znalazłem odpowiednia modyfikacje tukui dla siebie Elv's Edit. Naprawdę swietnie zrobiona polecam. |
Autor: | Deshroom [ 19 paź 2010, 21:26 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): W końcu znalazłem odpowiednia modyfikacje tukui dla siebie Elv's Edit. Naprawdę swietnie zrobiona polecam. trochę mały screen
skopiowałeś miniaturkę bez linku |
Autor: | Nyx [ 19 paź 2010, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Poprawione, nie mam jeszcze bindow skonczonych. Po prawej i polwej w puste acion bary musze ustawic bindy specjalnie pod razer nage idealnie sie nadaje. |
Strona 39 z 44 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |