MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 5 z 101

Autor:  redlum [ 26 wrz 2006, 22:02 ]
Tytuł: 

cos mi sie wydaje ze skrocenie CC bedzie dotyczyc tylko tych najdluzszych - jak sap albo sheep

Autor:  niebezimienny [ 26 wrz 2006, 22:04 ]
Tytuł: 

No czyli wlasnie sap z 15 sekund skroca nie wiem do 10 albo mniej, i wtedy to nie bedzie 'paredziesiat sekund'. I nie bedzie az takie uzyteczne

Autor:  mihn [ 26 wrz 2006, 22:47 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
W pvp sap trwa MAX 15 sekund. TERAZ.

to czemu ja dzisiaj mialem ponad 40? :P

Autor:  koornik [ 26 wrz 2006, 23:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?

Autor:  tomugeen [ 26 wrz 2006, 23:10 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
Cytuj:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?

Dispelowany (BoF tez milo miec) rogue robi calkiem dobry dmg w pvp, poisonuje i interruptuje healera w kluczowych momentach. W TBC jego rola sie raczej nie zmieni.
No i ma wielka zalete - nie wypieprzy sie z many w walce przeciw charom z XXX hp i nie jest bardzo agrrujacy w pvp ;]

Podobnie ludzie wykluczali druida ze swoich "piatek marzen" na arene. A chyba kazdy wie jak meczacy jest taki drood do ubicia. Dochodzi nowy, swietny w PvP HoT i Cyclone (ale to pewnie dispelowalne)

Wszystko zalezy od taktyki, w zasadzie kazda kombinacja 5 klas przy odpowiedniej taktyce moze swoje zdzialac.... pod warunkiem ze ma priesta, warriora i paladyna ;]

Autor:  Clostridium [ 27 wrz 2006, 00:56 ]
Tytuł: 

http://xs.to/xs.php?f=8d3dc737575cec7f0 ... 06&d=06380

Autor:  bloob [ 27 wrz 2006, 07:03 ]
Tytuł: 

Oj lock bedize bardzo bardzo przydatny na arenie ;] Nie do zabijania.
Fear, seduction, imbacoil, mass fear ;0 taki mini crowd control:)

Poza tym jak wszystkich po kolei DoTnie to dps wskoczy na chory poziom ;]

A co do rogue, to jezeli dostaniecie sprint z krotkim cooldownem to po co wam stealth :P

Autor:  Cerner [ 27 wrz 2006, 08:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Cytat:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?


O to mi właśnie chodzi. Rogal + skilled player może niesamowicie dużo zdziałać interruptami i stunami, generalnie gdy się wysra z cd jest kolesiem od robienia niezłego bigosu :] . teraz nieco obróćmy kota ogonem. Będąc teamem pala+warrior+priest jakich dd byś wybrał z pośród: lock, hunter, rogue i mag? Żeby niebyło dyskryminacji dodajmy jeszcze szamana i druta :lol: . Na dzień dzisiejszy nie sądzę żeby trzeźwo myślący team zabrał ze sobą rogua podczas gdy miał by do wyboru resztę towarzystwa z hunterem i lockiem na czele :(

Autor:  niebezimienny [ 27 wrz 2006, 15:08 ]
Tytuł: 

Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation.

Autor:  Pio [ 27 wrz 2006, 17:22 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation.


ta wyhealuje przeciwnika na smierc, gdy ten ze smiechu na widok druida -sosny bedzie sie tarzal po ziemi

Autor:  bloob [ 27 wrz 2006, 17:52 ]
Tytuł: 

"druid-sosna" cytatem na dzis :D bosko ;]
btw lock bedzie mogl uzywac tego super healthstone dispensera?

Autor:  bargaw [ 27 wrz 2006, 19:53 ]
Tytuł: 

Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo

Autor:  tomugeen [ 27 wrz 2006, 20:33 ]
Tytuł: 

bargaw napisał(a):
Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo

Swojego czasu myslalem o jakims epic pojemniczku na thrown wsadzanym do slota "ranged" i zwyklych nozykach jako ammo, ale tak tez jest dobrze, bo unlimited ammo nie ma znaczenia dla rogue/warka ktorzy ranged uzywaja tylko sytuacyjnie.

Autor:  bargaw [ 28 wrz 2006, 06:40 ]
Tytuł: 

co do rogue teraz to sie zmieni bo dostal finishing move z thrownem, ciekawe kiedy dostanie jakis normal attak z throw ktory daje combo xD, o ile SS nie bedzie dzialac z tym:)

Autor:  Pio [ 28 wrz 2006, 09:21 ]
Tytuł: 

Czemu nie doceniiacie morderczego komba 2 warriorow + shaman z windfury totem + priest/paladyn. Na BG to wlasnie takie polaczenie robilo najwieksza masakre wsrod przeciwnikow

Autor:  Gorbacz [ 28 wrz 2006, 09:32 ]
Tytuł: 

Sheep, root, spike na szmaciarza, spike na szamana i potem milczenie owiec. Na każde kombo jest jakiś sposób.

Autor:  Demandread [ 28 wrz 2006, 12:29 ]
Tytuł: 

Szamani maja totemixy, kt. sciagaja spelle, a sheep jest 1.5s cast vs instant shock. Takze to nie jest takie oczywiste wcale.

Peace

Autor:  raggnarok [ 28 wrz 2006, 13:19 ]
Tytuł: 

1. PoM+Sheep a totemik z wanda.

2. Poly range: 30y, Shock range 20y.

Autor:  bloob [ 28 wrz 2006, 13:38 ]
Tytuł: 

trinkety i wotf.

Teoretyczne dyskusje nie maja sensu.

Autor:  Sarmata [ 28 wrz 2006, 13:46 ]
Tytuł: 

Hehe cale to forum to jedna wielka teoretyczna dyskusja :D

A co do szamana to rzeczywiscie moze niezle namieszac.

A tak na marginesie: wszystkie potiony beda dzialac na arenie? Bo pewnie wszyscy beda lykali wczesniej wszystkie uodparniajace na nature, fire itd + flaski i inne pierdoly :-)

Strona 5 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team