MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 46 z 80

Autor:  Xanth [ 20 lis 2014, 11:04 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Pwael napisał(a):
Monk zaczyna nieprzypisany do zadnej strony a na 10 lvlu wybiera sie czy chcesz byc ally czy horda.

Nie monk. Panda. Monkiem mogą być rasy po obu stronach.

X.

Autor:  Daedrael [ 20 lis 2014, 11:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

sula napisał(a):
Daedrael napisał(a):
narzekacie, ze za latwo, ale jednoczesnie nie widzicie sensu w robieniu trudniejszych wersji? spierdolenie umyslowe.


Ciekawie i trudno ma być od razu a nie dopiero w "XXX mode" po iluś tam godzinach farmy. Dopóki tego nie zrozumiesz to nie bardzo jest o czym gadać.


w podstawce tez trzeba bylo farmic godzinami res geary dla tankow, takze to ty musisz cos zrozumiec.

tez mi sie najlepiej gralo w podstawce 10 lat temu, ale naprawde trzeba byc slepym, zeby stwierdzic, ze gra byla wtedy trudniejsza. nie byla, powiem wiecej - byla bardzo latwa z perspektywy czasu.

Autor:  Niah [ 20 lis 2014, 11:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Była prostacka, a jedyną trudnością była konieczność farmy golda na raidy i jebania levelu.

Autor:  sula [ 20 lis 2014, 11:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Daedrael napisał(a):
w podstawce tez trzeba bylo farmic godzinami res geary dla tankow, takze to ty musisz cos zrozumiec.

tez mi sie najlepiej gralo w podstawce 10 lat temu, ale naprawde trzeba byc slepym, zeby stwierdzic, ze gra byla wtedy trudniejsza. nie byla, powiem wiecej - byla bardzo latwa z perspektywy czasu.

Gry mają ewoluować i być coraz lepsze, m.in. pozbywając się zjebanych elementów (np. bezmyślnej farmy). Także to, że w vanilli też coś było to żaden argument.

Już nie mówiąc o kompletnym ignorowaniu tego, że 10 lat temu WoW był ciekawszy i fajniejszy bo to było coś nowego na prawie każdej płaszczyźnie, a sami gracze przez to, że mniej doświadczeni i młodsi to odbierający pewne rzeczy inaczej.

Tor-Bled-Nam napisał(a):
To ginący typ gracza. Teraz albo jest gracz-debil, albo no life.

Dużo ludzi ma po prostu za niskie wymagania.

Oyci3C napisał(a):
Jeszcze jestem w stanie zrozumieć tryb heroic - trudniej to samo, ok.
Ale na tym to powinno się skończyć a nie normal, heroic, challenge, mythic, może zaraz będzie z tego FFXIV albo jak w D3 - Heroic(10), Challenge(10) czy Mythic(10).

Wiadomo, że 2 tryby to lepiej niż pierdyliard, ale sam zamysł farmienia facerollowego nudnego contentu, aby się dostać do czegoś ciekawego jest zjebany. Zawsze był, tyle, że X lat temu z wielu względów się to jednocześnie mniej zauważało jak i miało na to większą tolerancje niż dzisiaj.

Autor:  shahray [ 20 lis 2014, 12:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja z ubrs pamiętam że największą trudność stanowiło znalezienie grupy hunterem, a jak juz sie udało to poginałem tam 15 osobowym rajdem w itemkach of monkey, żeby wytargać trinket z questa 2% crita i jakos nie pamiętam żebym się przejmował tym, że nie jestem w stanie zrobić tego w 5. Tourist mode zrealizowany w taki czy inny sposób.

A na czym ogólnie polega challenge mode? To jest hero z timerem? Czyli jest to tylko taki dps check, że mam lepszy gear i perfekcyję rotację więc wbijamy to w 15 minut? Czy trzeba wszystko cc i zapomnieć o aoe?

Autor:  szwejos [ 20 lis 2014, 13:04 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Chellenge mode to dwie sprawy, quest za który dostaje się skrzynkę z epaxem i wymaga skończenia insty co jest bardzo trudne i druga sprawa timery za które dostaje się medale ( koszmarnie trudne )

Jest to potwornie ciężkie, mobki zwykle robią sporo CC na party i bija okrutnie. Margines błędów praktycznie żaden, często wymaga czekania na najlepsze cd-ki by cokolwiek zdziałać.

Nie ma mowy o AoE, trzeba robić jakieś CC co wcale nie jest łatwe.

Autor:  Nyx [ 20 lis 2014, 13:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

W wowie jest to bardzo dobrze zrobione. Jest content dla wszystkich od nuba z rozumem ameby do hc nolifa. To ze mowi sie o wowie "łatwa gra" wynika z opowiesci tych pierwszych co nawet nie liznela trudnego contentu, albo i jeszcze lepiej od tych co w gre nie grali.

Autor:  ghul [ 20 lis 2014, 13:20 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

shahray napisał(a):
A na czym ogólnie polega challenge mode? To jest hero z timerem? Czyli jest to tylko taki dps check, że mam lepszy gear i perfekcyję rotację więc wbijamy to w 15 minut? Czy trzeba wszystko cc i zapomnieć o aoe?


Z tego co pamietam istotnym faktem odnosnie challenge modes jest to ze sprzet sie skaluje (w dol) do jakiegos tam poziomu. Przynajmniej tak bylo wczesniej. Wiec lepszy sprzet nie daje przewagi.

Autor:  Daedrael [ 20 lis 2014, 13:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

nyx +1.

challenge mode skaluje itemy z wyzszym ilvl niz 630 w dol, wiec gear nie daje na nich zadnej przewagi.

na niektorych bossach (np. 2gi boss w skyreach) bez BLa i cd raczej trudno w ogole zabic w tym momencie. ukonczenie insty wymaga skilla, a wbicie golda to dla 99% graczy mission impossible. a to dopiero heroic 5 man, zobaczymy mythic highmaul. :)

Autor:  Sobtainer [ 20 lis 2014, 13:32 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
W wowie jest to bardzo dobrze zrobione. Jest content dla wszystkich od nuba z rozumem ameby do hc nolifa. To ze mowi sie o wowie "łatwa gra" wynika z opowiesci tych pierwszych co nawet nie liznela trudnego contentu, albo i jeszcze lepiej od tych co w gre nie grali.


spokojnie, wbije 100, gram tankiem wiec na pewno cos w tym temacie powiem pozniej

Autor:  Daedrael [ 20 lis 2014, 13:36 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

tank to najlatwiejsza rola w raidzie.

Autor:  Nyx [ 20 lis 2014, 13:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jak mnie denerwuje jak chce isc rogalem na jakis cm i ciagle slysze "sorry need range" lel, wkurwilem sie bede tankowalem palkiem jeszcze 2 lvle

Autor:  shahray [ 20 lis 2014, 13:56 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

W takim razie ten challenge mode brzmi dobrze.

btw.
Każdy rogal którego sprawdziłem na armory (niezależnie od frakcji) ma trinket pvp base agil + proc agil, obejrzałem 2 vendorów honoru w Ashran żaden nie sprzedaje tego trinketa a jedynie base Versality + proc Agil i ma on identyczna nazwę z tymi które maja ludzie na amory :har:. Relogi i inne takie nie pomagają, więc chyba faktycznie sprzedaje tylko to widać, obładowany już jestem trinketami ze spirit, procującymi int, a nie mogę zakupić mojego sztandarowgo. Albo cos się zepsuło albo jestem jełop.

Autor:  D3jviD [ 20 lis 2014, 14:04 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Daedrael napisał(a):
tank to najlatwiejsza rola w raidzie.


Jednoczesnie najbardziej jebana i za wszystko winiona ;)

Autor:  ghul [ 20 lis 2014, 14:17 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tank zawsze mial najprostsza mechanike ale za to najlepiej musial ogarniac taktyke i wiedziec co kiedy robic.

Autor:  goatguy [ 20 lis 2014, 18:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Na fali forumowego hype'u zakupiłem dodatek, zobaczymy ile wytrzymam. Na razie na tapecie będzie lock, potem priest albo rogal.

Autor:  Mendol [ 20 lis 2014, 19:11 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

jak kupie dodatek to dostaje miesiac gry za darmo?
czy musze abo dokupic?

Autor:  Niah [ 20 lis 2014, 19:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nie dostaniesz.

Autor:  Mendol [ 20 lis 2014, 19:17 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

to niech spadaja :)

Autor:  Vences [ 20 lis 2014, 19:33 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://www.wowhead.com/news=244602/bliz ... k-schedule very soon... :)

Strona 46 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team