MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warcraft: Warlords of Draenor https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267 |
Strona 46 z 80 |
Autor: | Xanth [ 20 lis 2014, 11:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Pwael napisał(a): Monk zaczyna nieprzypisany do zadnej strony a na 10 lvlu wybiera sie czy chcesz byc ally czy horda. Nie monk. Panda. Monkiem mogą być rasy po obu stronach. X. |
Autor: | Daedrael [ 20 lis 2014, 11:16 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
sula napisał(a): Daedrael napisał(a): narzekacie, ze za latwo, ale jednoczesnie nie widzicie sensu w robieniu trudniejszych wersji? spierdolenie umyslowe. Ciekawie i trudno ma być od razu a nie dopiero w "XXX mode" po iluś tam godzinach farmy. Dopóki tego nie zrozumiesz to nie bardzo jest o czym gadać. w podstawce tez trzeba bylo farmic godzinami res geary dla tankow, takze to ty musisz cos zrozumiec. tez mi sie najlepiej gralo w podstawce 10 lat temu, ale naprawde trzeba byc slepym, zeby stwierdzic, ze gra byla wtedy trudniejsza. nie byla, powiem wiecej - byla bardzo latwa z perspektywy czasu. |
Autor: | Niah [ 20 lis 2014, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Była prostacka, a jedyną trudnością była konieczność farmy golda na raidy i jebania levelu. |
Autor: | sula [ 20 lis 2014, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Daedrael napisał(a): w podstawce tez trzeba bylo farmic godzinami res geary dla tankow, takze to ty musisz cos zrozumiec. tez mi sie najlepiej gralo w podstawce 10 lat temu, ale naprawde trzeba byc slepym, zeby stwierdzic, ze gra byla wtedy trudniejsza. nie byla, powiem wiecej - byla bardzo latwa z perspektywy czasu. Gry mają ewoluować i być coraz lepsze, m.in. pozbywając się zjebanych elementów (np. bezmyślnej farmy). Także to, że w vanilli też coś było to żaden argument. Już nie mówiąc o kompletnym ignorowaniu tego, że 10 lat temu WoW był ciekawszy i fajniejszy bo to było coś nowego na prawie każdej płaszczyźnie, a sami gracze przez to, że mniej doświadczeni i młodsi to odbierający pewne rzeczy inaczej. Tor-Bled-Nam napisał(a): To ginący typ gracza. Teraz albo jest gracz-debil, albo no life. Dużo ludzi ma po prostu za niskie wymagania. Oyci3C napisał(a): Jeszcze jestem w stanie zrozumieć tryb heroic - trudniej to samo, ok. Ale na tym to powinno się skończyć a nie normal, heroic, challenge, mythic, może zaraz będzie z tego FFXIV albo jak w D3 - Heroic(10), Challenge(10) czy Mythic(10). Wiadomo, że 2 tryby to lepiej niż pierdyliard, ale sam zamysł farmienia facerollowego nudnego contentu, aby się dostać do czegoś ciekawego jest zjebany. Zawsze był, tyle, że X lat temu z wielu względów się to jednocześnie mniej zauważało jak i miało na to większą tolerancje niż dzisiaj. |
Autor: | shahray [ 20 lis 2014, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ja z ubrs pamiętam że największą trudność stanowiło znalezienie grupy hunterem, a jak juz sie udało to poginałem tam 15 osobowym rajdem w itemkach of monkey, żeby wytargać trinket z questa 2% crita i jakos nie pamiętam żebym się przejmował tym, że nie jestem w stanie zrobić tego w 5. Tourist mode zrealizowany w taki czy inny sposób. A na czym ogólnie polega challenge mode? To jest hero z timerem? Czyli jest to tylko taki dps check, że mam lepszy gear i perfekcyję rotację więc wbijamy to w 15 minut? Czy trzeba wszystko cc i zapomnieć o aoe? |
Autor: | szwejos [ 20 lis 2014, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Chellenge mode to dwie sprawy, quest za który dostaje się skrzynkę z epaxem i wymaga skończenia insty co jest bardzo trudne i druga sprawa timery za które dostaje się medale ( koszmarnie trudne ) Jest to potwornie ciężkie, mobki zwykle robią sporo CC na party i bija okrutnie. Margines błędów praktycznie żaden, często wymaga czekania na najlepsze cd-ki by cokolwiek zdziałać. Nie ma mowy o AoE, trzeba robić jakieś CC co wcale nie jest łatwe. |
Autor: | Nyx [ 20 lis 2014, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
W wowie jest to bardzo dobrze zrobione. Jest content dla wszystkich od nuba z rozumem ameby do hc nolifa. To ze mowi sie o wowie "łatwa gra" wynika z opowiesci tych pierwszych co nawet nie liznela trudnego contentu, albo i jeszcze lepiej od tych co w gre nie grali. |
Autor: | ghul [ 20 lis 2014, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
shahray napisał(a): A na czym ogólnie polega challenge mode? To jest hero z timerem? Czyli jest to tylko taki dps check, że mam lepszy gear i perfekcyję rotację więc wbijamy to w 15 minut? Czy trzeba wszystko cc i zapomnieć o aoe? Z tego co pamietam istotnym faktem odnosnie challenge modes jest to ze sprzet sie skaluje (w dol) do jakiegos tam poziomu. Przynajmniej tak bylo wczesniej. Wiec lepszy sprzet nie daje przewagi. |
Autor: | Daedrael [ 20 lis 2014, 13:22 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
nyx +1. challenge mode skaluje itemy z wyzszym ilvl niz 630 w dol, wiec gear nie daje na nich zadnej przewagi. na niektorych bossach (np. 2gi boss w skyreach) bez BLa i cd raczej trudno w ogole zabic w tym momencie. ukonczenie insty wymaga skilla, a wbicie golda to dla 99% graczy mission impossible. a to dopiero heroic 5 man, zobaczymy mythic highmaul. |
Autor: | Sobtainer [ 20 lis 2014, 13:32 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Nyx napisał(a): W wowie jest to bardzo dobrze zrobione. Jest content dla wszystkich od nuba z rozumem ameby do hc nolifa. To ze mowi sie o wowie "łatwa gra" wynika z opowiesci tych pierwszych co nawet nie liznela trudnego contentu, albo i jeszcze lepiej od tych co w gre nie grali. spokojnie, wbije 100, gram tankiem wiec na pewno cos w tym temacie powiem pozniej |
Autor: | Daedrael [ 20 lis 2014, 13:36 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
tank to najlatwiejsza rola w raidzie. |
Autor: | Nyx [ 20 lis 2014, 13:40 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Jak mnie denerwuje jak chce isc rogalem na jakis cm i ciagle slysze "sorry need range" lel, wkurwilem sie bede tankowalem palkiem jeszcze 2 lvle |
Autor: | shahray [ 20 lis 2014, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
W takim razie ten challenge mode brzmi dobrze. btw. Każdy rogal którego sprawdziłem na armory (niezależnie od frakcji) ma trinket pvp base agil + proc agil, obejrzałem 2 vendorów honoru w Ashran żaden nie sprzedaje tego trinketa a jedynie base Versality + proc Agil i ma on identyczna nazwę z tymi które maja ludzie na amory . Relogi i inne takie nie pomagają, więc chyba faktycznie sprzedaje tylko to widać, obładowany już jestem trinketami ze spirit, procującymi int, a nie mogę zakupić mojego sztandarowgo. Albo cos się zepsuło albo jestem jełop. |
Autor: | D3jviD [ 20 lis 2014, 14:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Daedrael napisał(a): tank to najlatwiejsza rola w raidzie. Jednoczesnie najbardziej jebana i za wszystko winiona |
Autor: | ghul [ 20 lis 2014, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Tank zawsze mial najprostsza mechanike ale za to najlepiej musial ogarniac taktyke i wiedziec co kiedy robic. |
Autor: | goatguy [ 20 lis 2014, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Na fali forumowego hype'u zakupiłem dodatek, zobaczymy ile wytrzymam. Na razie na tapecie będzie lock, potem priest albo rogal. |
Autor: | Mendol [ 20 lis 2014, 19:11 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
jak kupie dodatek to dostaje miesiac gry za darmo? czy musze abo dokupic? |
Autor: | Niah [ 20 lis 2014, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Nie dostaniesz. |
Autor: | Mendol [ 20 lis 2014, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
to niech spadaja |
Autor: | Vences [ 20 lis 2014, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
http://www.wowhead.com/news=244602/bliz ... k-schedule very soon... |
Strona 46 z 80 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |