MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19572
Strona 47 z 51

Autor:  m1sza [ 27 paź 2008, 15:43 ]
Tytuł: 

Nawet po nerfie będą duuuuużo lepsi niż pre 3.0, więc stfu zamiast petition.

Autor:  gufnowapnjasz [ 27 paź 2008, 16:10 ]
Tytuł: 

do tych nerfow jeszcze powinni dorzucic niemozliwosc korzystania z special attackow w bance

Autor:  Jarosos [ 27 paź 2008, 18:36 ]
Tytuł: 

m1sza napisał(a):
Nawet po nerfie będą duuuuużo lepsi niż pre 3.0, więc stfu zamiast petition.


Wszystko fajnie ,a niby ktora klasa jest gorasza po 3.0 ??, moze i byli z deka przegieci, ale zeby az tak nerfic do samej ziemi i to 2 tygodnie przed dodatkiem, mieli tyle czasu wczesniej, tysiace ludzi gralo w bete, po prostu patalachy i tyle, a dps retri mial z dupy nawet na Patchwerk`u zadna rewelacja, a to undead i przed nerfem http://gwai.org/Stasis/Beta/sws-patchwerk-1224471301/index.html, wszyscy podobnie ubrani.

pozdro

Autor:  cypis [ 27 paź 2008, 18:43 ]
Tytuł: 

Wszystko fajnie, ale tu nie chodzi o pve. W pve taki dmg to nawet za dazo patrzac na utility jakie ma pala.
W pvp paladyn zdejmowal cie w swoim 7 sekundowym stunie szatana i nic nie mogles na to poradzic. Nawet jak sie trinketnelo pierwszy HoJ, to drugi byl za 20 sekund. Oh snap ;]

Autor:  m1sza [ 27 paź 2008, 18:54 ]
Tytuł: 

Jarosos napisał(a):
m1sza napisał(a):
Nawet po nerfie będą duuuuużo lepsi niż pre 3.0, więc stfu zamiast petition.


Wszystko fajnie ,a niby ktora klasa jest gorasza po 3.0 ??, moze i byli z deka przegieci, ale zeby az tak nerfic do samej ziemi i to 2 tygodnie przed dodatkiem


Jakie do samej ziemi znowu. Przecież piszę, że po nerfie będą lepsi sporo niż przed 3.0, więc o co chodzi?

Aha, jaka klasa jest gorsza? Warlock.
To znaczy same talenty go nie znerfiły, tylko wypada najgorzej na tle zmian w innych klasach.

Autor:  Jarosos [ 27 paź 2008, 19:03 ]
Tytuł: 

Ja pytalem, ktora klasa jest gorsza po 3,0 niz przed, a nie ktora klasa jest najgorsza. Zmiany u palka sa wprowadzane byle jak, jakies zlodziejskie hotfixy itp, po prostu zachowuja sie tak jak by przez 3 miechy nic nie wiedzieli i nie slyszeli, a teraz nagle sie obudzili i chca na szybko cos zrobic i robia to gownianie zreszta. Tak "do ziemi" bo takiego nerfa, zadna klasa jeszcze nigdy nie miala po prostu butem w glebe i tyle.

Autor:  Jarosos [ 27 paź 2008, 19:13 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Wszystko fajnie, ale tu nie chodzi o pve. W pve taki dmg to nawet za dazo patrzac na utility jakie ma pala.
W pvp paladyn zdejmowal cie w swoim 7 sekundowym stunie szatana i nic nie mogles na to poradzic. Nawet jak sie trinketnelo pierwszy HoJ, to drugi byl za 20 sekund. Oh snap ;]

Kazdy szanujacy sie palek Ci to samo powie ten talent jest po prostu debilny praktycznie masz HoJ`a co 10 sec (13 sec dokladnie po tym jak sie pierwszy skonczy), to i tak potwiedza to co wczeniej napisalem nie wiem co za barany tam siedza w tym Blizzie.

edit: fajnie gosc napisal, dokladnie o to mi chodzi:

simply "why did blizzard not see that pallies on beta seemed to need such a HUGE nerf?" (basically 45% of crit dmg, 20% of overall dps, 50% of mana regen - how do you miss that if you even bother to test at all?)...the pally changes shouldn't ever have gone live, as now ret pallies are either "loladins", etc, or "those %*$@$ who kept beating me in pvp for 3wks pre LK going live and got a deserved nerfing"...great.

Autor:  Avan [ 27 paź 2008, 20:36 ]
Tytuł: 

Takie małe pytanko, jaki enchant jest najlepszy na 2H axe dla ret palka?

Autor:  Rayla [ 28 paź 2008, 01:37 ]
Tytuł: 

mangusta.

Autor:  Rayla [ 28 paź 2008, 01:38 ]
Tytuł: 

ew. langusta.

Autor:  rashiell [ 4 lis 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

No i jest już blue post odnośnie zmian pałka w 3.0.3

Paladin (Skills List / Talent Calc. (9183))

Skills
Holy

* Judgement of Light now grants attacks and spells made against the judged enemy a chance of healing the attacker. (Old - Didn't include spells)
* Judgement of Wisdom now unleashes the energy of a Seal spell to judge an enemy, giving each attack a chance to restore 2% of the attacker's maximum mana.
* Seal of Wisdom now deal [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 1 ] holy damage when unleashed. (Down from [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 1 ] Holy damage)
* Seal of Light now has a chance to heal for [ 15% of AP + 15% of Spell Power ]. (Down from [ 28% of AP + 28% of Spell Power ])
* Seal of Light now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 1 ] (down from [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 1 ]) holy damage when unleashed.
* Seal of Righteousness now grants each melee attack [ 2.2% of Melee Weapon Speed * AP + 4.4% of Melee Weapon Speed * Spell Power ] additional Holy damage. (Down from [ 2.8% of Melee Weapon Speed * AP + 5.5% of Melee Weapon Speed * Spell Power ])

Protection

* Righteous Defense cooldown has been changed to 8 seconds. (Down from 10 seconds)
* Seal of Justice now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 1 ] holy damage when unleashed. (Down from [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 1 ])

Retribution

* Judgement of Command Holy damage reduced from 56% to 45%.
* Blessing of Might (Rank 8 ) and Greater Blessing of Might (Rank 3) now increase AP by 306. (Up from 305)
* Seal of Corruption now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional holy damage over 15 seconds. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ])
* Seal of Corruption now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ])
* Seal of the Martyr now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ])
* Seal of the Martyr now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage)
* Seal of Blood now make all your melee attacks deal [ 22% of mw ] to [ 22% of MW ]. (Down from [ 28% of mw ] to [ 28% of MW ])
* Seal of Blood now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 36% of MW ] Holy Damage when unleashed. (Old - [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 25% of MW ] Holy damage)
* Seal of Vengeance now deals [ 15% of AP + 8.8% of Spell Power ] additional Holy damage over 15 sec. (Down from [ 19.2% of AP + 9.6% of Spell Power ])
* Seal of Vengeance now deals [ 14% of AP + 22% of Spell Power + 1 ] Holy damage. (Down from [ 17.5% of AP + 28% of Spell Power + 1 ])
* Judgement of Wisdom now restores 1% of the attacker's maximum mana. (Down from 2%)
* Judgement of Light now has a chance to heal the attacker for [ 10% of AP + 10% of Spell Power ]. (Down from [ 18% of AP + 18% of Spell Power ])


Talent
Holy

* Infusion of Light now reduce the cast time of your next Flash of Light by 0.75/1.5 sec or Holy Light by 0.5/1 sec. (Old - Didn't affect Flash of Light)
* Judgements of the Pure now increases your casting and melee haste by 3/6/9/12/15% for 1 minute. (Up from 2/4/6/8/10%)
* Enlightened Judgements now increases the range of your Judgement spells by 15/30 yards. (Up from 10/20 yards)

Protection

* Hammer of the Righteous now causes 4 times your main hand damage per second. (Up from 3 times)
* Shield of the Templar now also reduces all damage taken by 1/2/3%.

Retribution

* Sanctified Retribution now increase damage caused by targets affected by Retribution Aura by 3%
* Divine Storm doesn't deal Holy damage anymore. Now heals up to 3 party or raid members for 25% of the damage caused. (Up from 20%)
* Righteous Vengeance changed to - When your Judgement and Divine Storm spells deal a critical strike, your target will take 8/16/24/32/40% additional damage over 8 sec.
* The Art of War now increases the damage of Judgement, Crusader Strike and Divine Storm by 5/10%. (Old - Increased critical strike damage only, by 10/20%)
* Judgement of the Wise now grants the paladin 15% of his base mana. (Down from 33%)
* Seal of Command now deals [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 24% of mw ] to [ 16% of AP + 25% of Spell Power + 24% of MW ] Holy damage. (Down from [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 30% of mw ] to [ 20% of AP + 32% of Spell Power + 30% of MW ])


więcej na http://www.mmo-champion.com/


Najbardziej podoba mi się zbuffowanie paladynów cytuję: ""# Blessing of Might (Rank 8 ) and Greater Blessing of Might (Rank 3) now increase AP by 306. (Up from 305)" :wink:

Autor:  zaboleq [ 4 lis 2008, 13:49 ]
Tytuł: 

W końcu znerfia bo nie dało się z tym grać ....albo przecwi temu ....[/code]

Autor:  Venom16 [ 11 lis 2008, 09:02 ]
Tytuł: 

Jestem ciekawy jak z przydatnoscia retri paladynów , czy w koncu znajda sie dla nich miejsca w rajdach czy dalej beda na drugim planie :-?

Autor:  Exec [ 14 lis 2008, 18:11 ]
Tytuł: 

W rajdach na pewno znajdzie.

Od 4 lat gram w wowa, obecnie gram palkiem, uważam go za przyjemną w graniu klasę. Jest on niedoceniany z uwagi na fakt że 99% ret paladynów to totalne nooby liczące na burst dps, nie mający pojęcia o mechanice gry oraz klas, nie mówiąc o mechanice samego palka...
W dobrych rękach jest on tak dobry jak mag czy rogal. Oczywiście ma kilka wad i zalet jak każda klasa ale mozna nim pokazać to i owo.

Palek potencjał DPS'u ma ogromny, odpowiedni dobór gearu+zdrowy rozsądek to podstawa. Do tego dobre CC, duża przeżywalność, unikatowe skile, buffy, aury. Co tu mówić, dla skilled ret palka zawsze znajdzie się miejsce.

Autor:  Daedrael [ 2 gru 2008, 16:13 ]
Tytuł: 

Holy Build do PvP na 80 lvl anyone?

Autor:  Salvation [ 2 gru 2008, 21:20 ]
Tytuł: 

Exec napisał(a):
Do tego dobre CC,

hm?

Autor:  Avan [ 2 gru 2008, 21:56 ]
Tytuł: 

Repentance, cc na minute. Działa na wielu rodzajach mobków, instant.

Autor:  baka24 [ 5 sty 2009, 14:39 ]
Tytuł: 

ktos moglby podrzucic talent tree do lvlowania od poczatku tzn od 0 ?
domyslam sie ze retri, ale nie bardzo wiem w co ladowac

Autor:  Nestor [ 5 sty 2009, 15:04 ]
Tytuł: 

Venom16 napisał(a):
Jestem ciekawy jak z przydatnoscia retri paladynów , czy w koncu znajda sie dla nich miejsca w rajdach czy dalej beda na drugim planie :-?


Ja daje rade sie utrzymac w top 3 dmg done w naxx jako ret, wiec jest ok.


A co do levelowania - ja levelowalem w prot, i bylo zajebiscie :) Moze ret jest latwiejszy teraz. Trudno mi powiedziec ;]

Autor:  TaoTao [ 5 sty 2009, 15:38 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie Ret, i wielkiej filozofi tam nie ma,raczej intuicyjnie i w co bys nie wrzucil bedzie ok.

@up Wasz dps musi ssac :P

Strona 47 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team