MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowy temat o palu:)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10480
Strona 1 z 15

Autor:  szani [ 6 sty 2005, 22:38 ]
Tytuł:  nowy temat o palu:)

poniewaz poprzedni topic o palu skonczl sie dosc niefortunnie odnawiam czesciowo temat
bohater ostatniego miesiaca tego forum paladyn ma sie na razie dobrze i wszystko wskazuje na to ze jeszcze przez jakis czas tak pozostanie
paly jest moze troche przymocny w stosunku do niektorych klas(sam nim gram,bo jestem chyba najstarsze dziecko na tym forum:) )ale wydaje mi sie ze glowna sila paladyna jest bicie paru mobkow na raz ,przez niektore klasy jest zabijany bez problemu
ogolnie pisze sie ze nie jest sztuka przydzielenie talentow dla niego,a ja mysle ze mozna wybrac wiele drog rozwoju , i nawet duzo zepsuc:)
jezeli ktos ma jakies ciekawe propozycje co do przydzialu talentow palemu to prosze o podzielenie sie nimi z forumowiczami

pozdrawiam

Autor:  truetly [ 6 sty 2005, 22:41 ]
Tytuł: 

Zeby sie dopasowac do poziomu dziecka... Pala na pal!
:wink:

Autor:  Ash [ 6 sty 2005, 22:42 ]
Tytuł: 

paladyn to puszka. ciezka do zabicia ale sam tez niewiele potrafi fajnego zrobic, procz wsparcia dla grupy. jak ktos lubi grac takim czyms - have phun.

Autor:  tomugeen [ 6 sty 2005, 22:46 ]
Tytuł: 

Taki chodzacy kawalek dekoracji, za ktorym moga schowac sie prawdziwi aktorzy tego przedstawienia.
Grac palem, to jak dostac role krzaczka w przedszkolnym przedstawieniu o kopciuszku ;]

sry za glupie skojarzenie...

Autor:  szani [ 6 sty 2005, 22:48 ]
Tytuł: 

ash sie zdziwilem co piszesz:)
wsparcie dla grupy i sam niewiele moze
tak wsparciem jest i chyba moze tez solo wiele moze szczegolnie w pve ,a i pvp nie jest chuba gimp bo inaczej by tyle placzu na jego temat nie bylo

Autor:  Kabraxis [ 6 sty 2005, 23:55 ]
Tytuł: 

Granie paladynem:


Wbiegasz miedzy grupe mobow: JEB, JEB, JEB, JEB, JEB, HEAL, JEB. JEB. JEB, JEB, JEB, HEAL,ITD.............kasujesz loot,biegniesz dalej.
Wczasie tego uzywasz 3 skilli (jesli attack uznac za skill) :D

Poruwnujac to z rogue, ktorym w walce z jednym wrogiem potrafie uzyc (nie w kolejnosci): Sinister Strike, Ambush, Evinscerate, Gouge, Backstab, Stealth, Evansion, i jeszcze pare innych + czasem Vanish. I pokonuje na 33lvl mobka na lvl max 37-38 i zostaje mi ok 1/10 life :D (czasem czyli dosc czesto musze wypic potion + oczywiscie na daggerach caly czas trucizna).

Podsumowujac to Paladyn jest klasa dla ludzi (hmmmmm ..... zeby nikogo nie obrazic) nie wczuwajacych sie zbytnio :wink: :wink: :wink:

O PvP sie nie wypowiadam na razie bo czekam na 60lvl :D

Autor:  D@dzi [ 7 sty 2005, 00:04 ]
Tytuł: 

Mnie troche zastanawia taki jeden nieoficjalny ranking na http://www.maxmeout.com/
w ktorym w best 25 nie ma ....Palladyna... dziwne ....ale wydaje mi sie ze jednak na najwyzszych levelach gdzies ta klasa zanika w tlumie priestow, hunterow etc.

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 00:31 ]
Tytuł: 

Dletego ze IMO Paladyn jest tak nudny ze nikomu sie nim nie chce grac do 60lvl.
Ja wytrzymalem do osmego (bylo za latwo = DELETE)

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 00:58 ]
Tytuł: 

Ja wytrzymałem do 51 :wink: Będę grał magiem :)

Palladyn traci duzo po 40 lv :har:



PS: Szani oni grają rouge, to samo mówi za siebie. Typowe egoistyczne klasy :wink: Palladyn w endgame jest całkiem dobrym suportem, ale jeżeli chcesz nim solować na wyższych levelach (czyt 40+) możesz się zanudzić na śmierć zabijając mobki po 2 min. Zwykle palladyn jest tym co wskrzesza wszystkich o walce, gdy priest zginie, lub gdy go nie ma. Jako main healer się nie nadaje. Zbyt mało many i zbyt słabe heal/mana. Posiada kilka znakomitych skili do obrony siebie jak i innych. Blesing of protection rzucony w odpowiednim momencie na healer albo iną osobę może zmienić przebieg walki dość znacząco. Czasami również można dojść do wniosku że to taki bufbot, sam zrozumiesz po bufowaniu drużyny co 5 min :wink: Palladyn posiada również 2 aoe słabe i kosztowne lecz jednak aoe dobre to brania agro na siebie. Miłą zdolnością jest również health link który transportuje część obrażeń danej osoby na siebie. Taktyk jest wiele ale nie w ofensywie, jedynie w defensywie (drużynowej).

Co do talentów. Istnieje pare ścieżek rozwoju Palladyna. Najpopularniejsze to Protection gdy używasz 1h + shild lub retribution gdy 2h. Podstawowym skilem jest spiritual focus który redukuje przerywanie czarów o 70%. Podstawowy skil aby nie zgimpować swoją postaci.
Mógłbym podać buildy jakie są dostępne dla palladyna jeżeli chcesz. Osobiście preferuje spiritual focus/5devotion aura/5toughnes/1 blesing of protection/ 5benediction/5 2h weapon specialization/5deflection/5vengance/1consecration/5 crit increlise/1blesing of kings. Pozostałe punkty mozna wydać wedle uznania.

Pozdrawiam :)

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 01:03 ]
Tytuł: 

Jak moze cos tracic jak nic nie ma (ciekawego) bo skilli owerpowered to troche ma :D


Dla mnie wszystko sprowadza sie do jednego gra paladynem to "sikanie z wiatrem" :D

EDIT: choc oczywiscie niech kazdy gra kim chce i jak chce.
ALe niech nie mowi ze jest uber playerem i niech nie pisze zadnych strategii/taktyk/opisow itp. bo grajac paladynem nie poznal nawet 1/4 tego czym jest walka/gra w WoW'a.

Autor:  lutus [ 7 sty 2005, 01:09 ]
Tytuł: 

http://www.maxmeout.com/index.php%3Fserver=66.html To jeden z "pl" serwerow...

3 palkow
6 rouge
5 priest
6 mage
3 hunterow
1 warek
1 shamie
0 drood


Wcale to tak zle nie wyglada, choc to tylko 25 top, nie wiem ile w tej chwili jest 60tek na tym serwerze, ale statystycznie biorac shamie i drood maja przejebane:) ( nie liczac warkow, ale o gimpach sie nie gada)

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 01:12 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Jak moze cos tracic jak nic nie ma (ciekawego) bo skilli owerpowered to troche ma :D


Dla mnie wszystko sprowadza sie do jednego gra paladynem to "sikanie z wiatrem" :D

EDIT: choc oczywiscie niech kazdy gra kim chce i jak chce.
ALe niech nie mowi ze jest uber playerem i niech nie pisze zadnych strategii/taktyk/opisow itp. bo grajac paladynem nie poznal nawet 1/4 tego czym jest walka/gra w WoW'a.


Dla ciebie to gank jako rogue a nie uczciwa walka twarzą w twarz więc się nie odzywaj :roll:

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 01:13 ]
Tytuł: 

Rzeczywisci warrior ma przerypane.
Zaczynam rozumiec Marka24 :D
Pogralem troche i uwazam ze ma bardzo duzy potencjal (lubie meele typowe - sam gram rogue) i blizzard zeczywiscie moglby z nim cos zrobic.
Olac paladynow niech maja to co maja, jestem raczej za ulepszaniem pozostalych klas a nie nerfowaniem jednej.

Oprocz rogue bo i tak juz jest mieszanka wybuchowa z niego :D


EDIT: KHEBELN - przynajniej trzeba kombinowac i nic nie poradze ze tak jest skonstruowany rogue (ty masz healing i shield ja cie moge walnac za 1000HP i nawet nie zobaczysz kto, gdzie i jak proste nie ???)
Tylko ze w przypadku rogue to nie jest przesadzone a w paladyna tak.

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 01:22 ]
Tytuł: 

Kwestia spojrzenia, jak grasz daną klasa to się wydaje ze nie jest przesadzone ale jak kogoś zabijesz tym to już dla niego jest, stara prawda :P

Palladyn nie ma za bardzo co kombinować w ofensywie ale w defensywie co do taktyk jest nie gorszy od rogue. Ta klasa po prostu spełnia inne funkcje.

Osobiście na wyższych levelach przez nudnawe (mozolne levelowanie ) paladynem doszedłem do wniosku że w retialu skupie się na magu, zresztą i tak miałem nim grać tylko nie byłem pewny czym jako pierwszy. Mag oferuje duzo taktyk, tak ofensywnych jak i defensywnych lecz jest najbardziej narażoną klasą na rogue gank atack w przeciwieństwie do palladyna który umie grać swoją klasą. :wink:

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 01:30 ]
Tytuł: 

Ja po prostu uwazam ze blizzard nie wysilil sie robic paladyna i poszedl po nalmniejszej linii oporu.
I wyszla klasa nudna i nieciekawa (dla mnie) a w dodatku overpowered :D

Kazda klasa ma jakis ciekawy dla mnie feature/dodatek/sposob zachowania/gry:
ROGUE = stealth/trucizny
WARLOCK/HUNTER = pety
itd.......

a paladyn nic. I to wlasnie IMO sprowadza gra paldynem do bardzo prostego klikania (gralem tylko 8lvl al ez tego co ludzie sie wypowiadaja to caly czas jest tak latwo).A tego wlasnie nie lubie.

P.S. Kupilem sobie Mechaniczna wiewiorke :D Jest slodka :D i rzadzi !!

Autor:  Aenima [ 7 sty 2005, 01:32 ]
Tytuł: 

D@dzi napisał(a):
Mnie troche zastanawia taki jeden nieoficjalny ranking na http://www.maxmeout.com/
w ktorym w best 25 nie ma ....Palladyna... dziwne ....ale wydaje mi sie ze jednak na najwyzszych levelach gdzies ta klasa zanika w tlumie priestow, hunterow etc.


a na jakiej podstawie jest ten ranking?

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 01:34 ]
Tytuł: 

Takie same odczucia miałem jak pierwszy raz zagrałem rogue :wink: Z czasem się to jednak zmieniło. Tym co ma palladyn jest defensywa to jest jego feature. Taka klasa poprostu. Zanim revampneli palladyna był on najwiekszym gimpem btw :)

Autor:  szani [ 7 sty 2005, 02:34 ]
Tytuł: 

do 8lvlu paly jest nudny ale potem pokazuja sie nowe mozliwosci,nie zabieralbym glosu grajac charem do 8 lewelu bo nie jest to reprezentatywne
rouge jest do gry solo i w grupie napewno lepiej sprawdza sie paly ktory tankuje zbiera agro ,leczy i wreszcie rezuje
tak jak ktos wspomnial ma wiele jeszcze innych funkcji w grupie
ja gralem 2 lata sthelterem w daoc ,to taki odpowiednik rouga i moge zapewnic wszystkich rougow ze jak wejdzie prawdziwe pvp lub rvr to rouge nie znajdzie miejsca w grupie a pally zawsze ,bedzie wrecz pozadany
co do przyjemnosci z gry to kazdy gra taka klasa jaka lubi i robi w grze to co lubi tak ze przeciwnicy palego niech sie nie wysilaja chcac obrzydzic lgre ta postacia
grajac w grupie musisz tez kombinowac i mysle ze byc bardziej skupiony jako paly niz rouge caly czas pilnowac helka ,zdejmowac z niego agro,kontrolowac hp grupy ,pilnowac czy maja bufy i reagowac w rozny sposob w zaleznosci od sytuacji wykorzystujac swoj potencjal umiejetnosci i talentow co wcale nie jest takie proste i latwo popelnic blad
jezeli ktos pisze ze paly tylko bije i sie leczy to znaczy ze nie ma zielonego pojecia o grze ta postacia co musze z przykroscia stwierdzic
ta gra nie bedzie sprowadzac sie tylko do dueli i pojedynkow 1vs1 bo jezeli tak by mialo byc to gra kazdaa postacia bedzie nudna

pozdrawiam

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 02:43 ]
Tytuł: 

Szani ja już próbowałem im to wytłumaczyć, ale to bardzo ciężkie. Dla niektórych osób liczy się tylko umiejętności zabicia a nie obronienia....

Za duzo Cs lub tym podobnych chyba :roll:

Autor:  tomugeen [ 7 sty 2005, 02:54 ]
Tytuł: 

Moze chodzi o jakies powiazania Pala z kosciolem. To rzeczywiscie moze jakies watpliwosci budzic.... bo co od boga, to overpowered.

A tak na serio, to gdyby Pal nie mial tych kombinacji Judgement, to z tego co przetestowalem, rozgrywka nie nalezy do najciekawszych. Moze wlasnie blizz te nude chce zrekompensowac latwoscia rozgrywki.
Zreszta gra szybka, ale trudniejsza jest przeciez ciekawsza.

Strona 1 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team