mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 8 lut 2005, 10:57 
Ash'Veem napisał(a):
Nope.

Czyli staff 2H lepszy ?

PostNapisane: 8 lut 2005, 11:23 
Nie ma zadnej roznicy miedzy staffem, mace a axe dwurecznym (szybkosci sa mniej wiecej podobne), oprocz wygladu.
Co innego jakby w WoW'ie byly rodzaje obazen (sieczne, klute, rabane) ale nie ma.

1H + tarcza to IMO droga dla shamana.
Przynajmniej ja taka wybieram. :D

PostNapisane: 8 lut 2005, 11:26 
Różnica jest gdzie indziej - trzeba w drzewku spożytkowac punkcior albo i nie jeden na 2HMace&Axes.

Staffy sa za free. ;)

Chyba najlepiej zrobie jak bede rownoczesnie rozwijal Staff 2H i Axe/Shield - którąś z tych kombinacji pewnie bede mial dobra w danym momencie na danym levelu (odnosnie posiadania odpowiedniej broni).

PostNapisane: 8 lut 2005, 11:32 
To ja wkleje pewna wypowiedz z http://forums.worldofwarcraft.com/ która pomogła mi przejżeć na oczy co do niektórych talentów shammiego. Moze wam sie też przyda :).

Cytuj:
Just my 2 cents.

Restoration tree
People are generally against the Improved Healing Wave talent which reduces the casting time of
your healing wave spell by up to .5 seconds. when maxed, this talent reduces the casting time
of your big heal to 2.5 seconds from 3 seconds.

It's often suggested to pick Tidal Focus instead. Tidal Focus reduces the mana cost of your
healing spells by a total of 5%.
Well, at level 60, your best Lesser Healing Wave costs 380 mana. If you have Tidal Focus maxed
you save 5% or 19 mana. If you use the best Healing wave spell we get, at level 56, that costs 615 mana to cast. A 5% savings on that spell equals 30 mana.

I then did a search on Allakhazam for Shaman who are level 60. I sorted it by hit points from highest to lowest. I then calculated an average based on the top 20. The average mana pool for that sample is 4624. So, if you pick Tidal Focus and spend 5 points in it, at level 60, you will save 19 mana when you cast Lesser Healing Wave. This equates to one half of one percent of your total mana. For your big heal, it will save about 7/10th's of a percent of your total mana. Weeeeee

Therefore, Tidal Focus is worthless.

Is Improved Healing Wave good? No. Is it better than Tidal Focus? I think so. That half a second you save is not great, but it may make a difference once in a blue moon in the middle of some fight.

Ancestral healing. People often recommend this Talent. When maxed it increases your target's armor value by 25%. On my 45 Shaman, when this spell took effect, my armor went up from approximately 2700 (with shield) to 3470. I then held the mouse cursor over my new armor value, and it said "Damage reduction against a level 45 attacker is reduced by 44%. Without the spell, my armor normally reduce damage by 39%. So, by spending 5 points in this Talent, when it goes off, it will reduce damage taken by 5% for a total of 15 seconds. Woo wee. Much powa.

Totemic Focus. If maxed, saves you 10 percent on your totems. Again, at level 60, you drop a Searing Totem in a 1v1 pve encounter. Spell normally costs 265 to cast, you save 26 points out of a mana pool that on average is 4.6k..... worthless. Or you drop a Stoneclaw Totem Rank 6, normally costs 170 mana, you save 17.....you'd have to drop this totem 10 times in a fight to save enough mana to be able to drop an 11th totem for free. Totemic Focus is Worthless.

Enhancement Tree

Ancestral Knowledge, increases your maximum mana by 5%. Let's say you have 4500 mana at level 60, and respec to put points into this Talent. Voila, you theoretically now have 4725 mana. The extra
225 mana would allow you to cast an extra crappy spell such as Healing Stream Totem or a Natures Resistance Totem. It would not allow you to cast an extra useful spell such as your rank 7 Earth shock spell which costs 450 mana to cast. It also wouldn't allow you to cast an extra Windfury Weapon spell because that costs 530 to cast.

Ancestral Knowledge worth much? Nope. I know this is fairly obvious but some people seem to insist that an extra 5% is an extra 5%. Sure, that's true, but it doesn't mean it's worthwhile, and it's not.

Improved Lightning Shield. 3 points in it and it gives your shield an extra 15% damage when struck. The highest level LS we can cast is Rank 7, Obtained at level 56. It's base damage is 198. Adding 15% to that gives us approximately 30 more damage per hit. 3 hits on the shield and the person has taken an additional 90 damage.

I calculated the average hitpoints for level 60 Warriors based on info at Allakhazam. They average 4800 points. If a warrior hits you 3 times, and you've spent 3 points in Improved LS, he'll take an addtional 90 points of damage, or about 1.8% of his total hitpoints. Let's say the fight goes for a while, and you cast LS 3 times and he hits your LS 9 times in total. He will have taken an extra 5.4% in damage. In terms of mana, it will have cost you 1110 to cast those 3 Lightning Shields.

That doesn't address the issue of your likehood of being alive after 9 hits from a 60 warrior. 43ish Warrior friend of mine says he normally hits for 300. Not sure what a 60 warrior hits for on average but I'm not sure I want to be standing around hoping my lightning shield is going to wear him down.

So I'm not convinced that ILS is a worthwhile talent.

Seems to me that we have lots of crappy talents. Talents that are marginal at best. Talents such as Tidal Focus, Totemic Focus, Eventide, Purification, Ancestral Knowledge, Shield Spec, Etc.

We seem to have a few Key Talents that we design builds around, these are Natures Swiftness, Thundering Strikes/Flurry/Parry etc.

After looking at my Talent options for the last few hours, I may respec at some point and grab Improved Healing Wave instead of Tidal Focus. Unfortunately, for some Talent choices, the other options are just as worthless so I might as well flip a coin.

PostNapisane: 8 lut 2005, 11:39 
wszystko niby pieknie opisuje - tu mu sie nie oplaca zyskac 20 many tam 17, gdzie indziej jeszcze 15. Fajnie . Tylko ze jak to wszystko zsumujesz masz jeden wiecej shock czy inne cholerstwo a to ju zjest cos.

Te drzewa talentow sa tak zmontowane zeby wziecie jednego "najlepszego" do wszystkiego builda bylo niemozliwe.

Tidal focus, lesser healing vave - jesli chcesz miec opcje dojscia do nature swifthess - to chcac niechcac musisz te talenty wziac. To jedyna rozsadna opcja IMO.

PostNapisane: 8 lut 2005, 11:50 
senti napisał(a):
wszystko niby pieknie opisuje - tu mu sie nie oplaca zyskac 20 many tam 17, gdzie indziej jeszcze 15. Fajnie . Tylko ze jak to wszystko zsumujesz masz jeden wiecej shock czy inne cholerstwo a to ju zjest cos.

Myślę, że zręczniej byłoby tu wyciągnąć jakąś średnią, bo raczej nie ma mowy, żebyś przy każdej możliwej okazji oszczędzał maksymalną ilość many jaką możesz przyoszczędzić. Ciekawe, jak jest ze stosowaniem takiej filozofii na dłuższą metę.

PostNapisane: 8 lut 2005, 12:07 
Szukam jakiegoś dobrego buildu do pve / grindu , cos takiego skombinowalem, prosze o komentarze :

------------------------
Restoration Mastery
------------------------
Improved Healing Wave Rank 5
Ancestral Healing Rank 5
Combat Endurance Rank 1
Improved Lesser Healing Wave Rank 4
Tidal Mastery Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1
Restoration Total: 21
--------------------------
Enhancement Mastery
--------------------------
Shield Specialization Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Improved Lightning Shield Rank 3
Flurry Rank 5
Improved Flametongue Weapon Rank 2
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5
Enhancement Total: 30
----------------------------
Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Ostatnio edytowano 8 lut 2005, 12:29 przez Shadhun, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 8 lut 2005, 12:12 
IMO PvP bez co najmniej tych 3 rzeczy z Elemental drzewka nie przejdzie (ja biore tylko te 3):

Concussion
Rank 5/5
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

Reverberation
Rank 5/5
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 sec.

Convection
Rank 5/5
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.

PostNapisane: 8 lut 2005, 12:29 
Bleh literówka, chodziło mi oczywiście o pve ;]

PostNapisane: 8 lut 2005, 14:13 
Zgadza sie, gosciu opisuje ze to malo, ale majac 200 many w czasie walki gdy brakuje ci powiedzmy 30 many do castniecia leczenia inaczej juz bys myslal o tych dodatkowych 5%, wszystko sie sumuje, takze +5int wydaje sie mala iloscia, ale po zsumowaniu wszystkich bonusow mamy juz +50int :)

Powiedzcie co myslicie zeby dosc mocno przypakowac shamana w agility + grace of air totem, liczac na crity w walce od szybkiej broni.

PostNapisane: 8 lut 2005, 14:21 
Ja raczej stawiam raczej na castera plus windfurry.
No i oczywiscie sta/int ale bez przesady :>

Dotego:

Elemental Combat Talents (22 points)
Concussion - 5/5 points

Convection - 5/5 points

Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.

Call of Thunder - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6%.

Elemental Fury - 1/1 points
Increases the critical strike damage done by your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.

Elemental Focus - 1/1 points
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

Elemental Mastery - 1/1 points
When activated, this spell gives you next Fire, Frost or Nature damage spell a 100% critical strike chance.

Enhancement Talents (24 points)
Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.

Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.

Improved Stoneskin Totem - 3/3 points
Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%.

Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

Improved Windfury Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by 2%.

Two-Handed Axes and Maces - 1/1 points
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

Restoration Talents (5 points)
Improved Healing Wave - 5/5 points
Reduces the casting time of your Healing Wave spell by 0.5 seconds.

Jak na razie wydaje mi sie najrozsadniejsze :/

Ostatnio edytowano 8 lut 2005, 17:22 przez XSiV, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 8 lut 2005, 14:25 
No juz to Improved Healing Wave mogles sobie chyba darowac :).
Pakowanie 5 punktow by przyspieszyc leczenie o 0.5 sekundy bez dalszego rozwijania drzewka ?.

PostNapisane: 8 lut 2005, 17:18 
Shadhun_ napisał(a):
No juz to Improved Healing Wave mogles sobie chyba darowac :).
Pakowanie 5 punktow by przyspieszyc leczenie o 0.5 sekundy bez dalszego rozwijania drzewka ?.

Mialem z tym dylemat. Ale jednak te 0.5s przy heal to duzo
i jak na razie sie sprawdza. Byc moze pozniej wsadze to gdzie indziej.
Wyjdzie w praniu.

W elemelkach doszedlem do Elemental Fury i nie moge sie doczekac
Elemental Mastery :P Bedzie wymiatac hehe

PostNapisane: 8 lut 2005, 17:21 
A jak z mana ?. Slyszalem ze build elem/ench jest nardzo "manożenry" ;).
Ja chyba jedbnak nie odpuszcze sobie rest NS to swietny talent jakby nie patrzec :).

PostNapisane: 8 lut 2005, 18:00 
Tarcza niewazne w jakim buildzie , jest uber.Na 60 poziomie bedziesz nosil cos takiego http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3579 .Nagroda z questa.Po drodze tez jest kilka zajebistych tarczy.2k armora + staty > dps i staty ze staffa.Do tego naprawde jest sporo ladnych 1h daggerow,axe i mace ktorych shaman moze uzywac.

No i chyba najlepsza bron dla shamana tez jest 1h http://www.thottbot.com/?i=21012

PostNapisane: 8 lut 2005, 18:06 
w kwestii grindu:
grindujesz na slabszych mobkach i z doswiadczenia powiem ze nie ma tu potrzeby uzywania nature swiftnes (chyba ze Ci akurat ganker wejdzie na plecy), bo zawsze robisz przerwy na wypicie wody a w tym czasie mozna cos przekasic lub podleczyc sie przed drinkiem
zasada jest taka ze grindujac biegasz po calym spocie wiec i stawianie totemow (str + agi na przyklad) na moba lub dwa nie ma wiekszego sensu
na grind najbardziej optymalne wydaje sie polaczenie dwoch drzew ofensywnych (szczegolnie obnizenie kosztow castowania)

a w kwestii obnizenia czasu castowania healing wave o 0.5 sekundy... po co to komu? healerem jestes zazwyczaj drugim i leczysz w naglych wypadkach a wtedy uzywasz najszybszego dostepnego srodka: NS+ big heal albo lesser healing wave

edit:
jeszcze w kwestii nature swiftness, pomijajac przydatne talenty "po drodze" to nie wiem jak mozna nie wziac tego talentu?
NS + szarża= chain lighting w biegu, potem szok i jestes w zasiegu melee (jesli jestes elemental build to masz 10% lighting crit bonus z talentow + nioeznana liczba z INTa)
NS+ healing wave= instant 1.5k heal przy buildzie elemental/rest (co wiaze sie z duza iloscia INT i szansa na crita z leczenia) masz szanse na wyleczenie sie na maxa jednym spellem ktory mozesz castnac uciekajac, biegajac wokol przeciwnika lub gdziekolwiek chcesz

moim zdaniem NS jest z rodzju "must have" i od tego talentu mozna rozwazac dalsza budowe- pisze to z perspektywy 60lv shamana

PostNapisane: 8 lut 2005, 18:48 
Mana spokojnie mi starcza na dwa moby Shadhun, lub na walke z jednym palem (tu podpieram sie bardzo tez tauntem i granatami). Zreszta wszystko zalezy od okolicznosci :P
Ostatnio kilka razy pobilem pala +2lvl (idiota), raz z trudnoscia wyszedlem z opresji z takim samym levelem, a raz sie zdarzylo ze mnie ubil -2lvl pal.
Roznie to bywa.
Dodam, ze troche jestem zapominalski i zapominam uzywac totemow w PvP, ale czasem sie oplaca na ten jeden frost szok wiecej :P

Kahr - ja raczej latam sam. Zreszta pisalem juz - 0.5s to wbrew pozorom duzo. Jak na razie sie sprawdza i jestem zadowolony.

[edit]
A tak na dobra spraw to z tego mojego build mozna wyciac:

Cytuj:
Two-Handed Axes and Maces - 1/1 points
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

Restoration Talents (5 points)

i spozytkowac na co innego. Tez bedzie dobrze (przyjmujac ze gram 1h + shield co IMO jest najrozsadniejszym wyjsciem).

PostNapisane: 8 lut 2005, 19:22 
Elemental Combat Talents (15 points)

Concussion - 5/5 points

Convection - 5/5 points

Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.

Enhancement Talents (20 points)

Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.

Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.

Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.

Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

Restoration Talents (16 points)

Totemic Focus - 4/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 8%.

Improved Self-Reincarnation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Self-Reincarnation spell by 20 minutes.

Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.

PostNapisane: 11 lut 2005, 12:56 
Moze zagraj warriorem?

PostNapisane: 11 lut 2005, 14:30 
Cytuj:
Moze zagraj warriorem?

Może cmoknij mnie w pompkę?

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 64  Następna strona