mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2005, 10:16 
Cytuj  
Zazwyczaj jak ally cie zerguje to potrzebujesz obu ;).


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2005, 15:23 
Cytuj  
Ja mam kilka pomyslow dla shama( i gry), chcialem je przedstawic ale wole je dac wcześniej tutaj(pozatym niechce mi sie tego tlumaczyc)
-cos w rodzaju peta dla shama:
na xx lvlu dostajemy blood/bone/morphing totem i mozemy mu dac umiejetnosci kilku naszych totemow np. winfury, magma, mana spring, grounding.
Żeby w tym czasie sham nie był overpower niemoze castowac innych totemow i buffy w totem-pecie nie sa tak dobre jak w normalnych (10mana co 2s, fire nova za 3cyfrowe dmg, anty spell automatyczny ew. immune to fear, sleep, Charm(? tremor totem), albo resy)
-albo elemental(fire,earth,water,air) peta z jednym buffem jednocześnie (cos w stylu aur pala)
-WIND SHOCK wkońcu władamy 4żywiołami:P efekt...hmm...stun??;P
ja proponowałbym immobilize bo tego brakuje shamanowi, przezylbym nawet jakby niedawal zadnego dmg i z cooldownem 20s, ale zeby efekt byl nieprzerywalny ew. meele attacker(lub caster gdy jest blisko) tez zostawalby inieruchomiony przez czas trwanie castu na głownym celu
-Big bad voodoo jeden z spelli shadow huntera z w3ft,
ale moja propozycja to że można maxymalnie jedną jednostke ochraniać
(dla nieobeznanych: voodoo polega na tym, że shaman chroni jjednostki przed wszystkimi atakami (sa immune na wszystko) ale sam nie moze sie poruszac ani podejmowac zadnych akcji i jest narazony na ataki

Tak na marginesie wyobraźcie sobie immortal maga,rogue w tłumie alliance:Pjedno wielkie :wtf: :P


wprowadzenia do gry:
ZAWSZE brakowało mi 3tpów broni w w3:
fist weapons, glavies(te cos jak bumerang tylko z 3końcami),i drzewko-totemowo podobnych broni taurenow(takiej jaką ma Cairne Bloodhoof w TB)

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2005, 15:53 
Cytuj  
Zapomniales o "I WIN" button :>
To chyba nie sa zmiany shammiego tylko potezny buff, sa klasy ktorym buff przydalby sie troche bardziej (warrior, lock)


_________________
Obrazek

*

Posty: 58
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 17:25 
Cytuj  
Moze jakis doswiadczony szaman skomentowac tego builda?


Enhancement Mastery
Ancestral Knowledge Rank 5
Shield Specialization Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Lightning Shield Rank 3
Two-Handed Axes and Maces Rank 1
Flurry Rank 5
Parry Rank 1
Improved Windfury Weapon Rank 2
Toughness Rank 5

Enhancement Total: 32

Elemental Mastery
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 3
Reverberation Rank 5

Elemental Total: 19

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

To tylko koncepcja na razie sie zastanawiam..Gram na servie RP wiec nie potrzebuje stricte PVP builda chociaz nie uklrywam ze czasami lubie potluc sie z aliantami ale nie jest to priorytet. Do zadnego finalnego talentu nei dobranalem bo uwazam ze sa cienkie - stormstrike to o wiele za malo dmg jak na taki koszt many a nature swiftness wole przehandlowac na to co wydalem w elemental mastery. Nie jestem hardcorowcem jesli chodzi o te buildy taktyki itp wiec uprasza sie o nie "lolowanie" od razu tylko jakas krytyke konstruktywna;)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 18:10 
Cytuj  
Fajny build do solo pve.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 18:26 
Cytuj  
Ash'Veem napisał(a):
Fajny build do solo pve.

Zawsze mnie dziwily buildy do solo PvE ustawione na lvl 60, kiedy solo pvp traci sens ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 58
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 18:54 
Cytuj  
Nie byl planowany ten build pod ani pod Pvp ani PvE, po prostu taki mi sie wydaje w miare uniwersalny - niezle podpakowane talenty do melee i ograniczajce cooldown, koszt many i zwiejszahace dmg shockow. Jak powiedizalem nie jestem specjalista w ustawianiu tego wszystkeigo:) W takim razie pytanie: Jakie sa talenty ktore MUSZA byc u szamana PvP? Nie prosze o caly build tylko co jest esencjonalne w takim razie dla shamiego pvp bez czego nei moze/bardoz trudno mu sie obejsc?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 20:22 
Cytuj  
Jak dla mnie must have dla shamana to NS.

Ten Twoj build sprawdzilby sie tez niezle w 5man runach do instancji.Gdzie moglbys robic jako secondary tank i pomagac przy leczeniu troche i robic tez niezly dps.

*

Posty: 82
Dołączył(a): 24.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:18 
Cytuj  
Proponowany build dla shamana PVP



Elemental Combat Talents (22 points)


Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.


Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.


Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.


Call of Thunder - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6%.


Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.


Elemental Fury - 1/1 point
Increases the critical strike damage done by your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.




Enhancement Talents (8 points)


Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.


Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.




Restoration Talents (21 points)


Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.


Ancestral Healing - 5/5 points
Increases your target's armor value from items by 25% for 15 seconds after getting a critical effect from one of your healing spells.


Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.


Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.


Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Właśnie zobaczyłem, że Sweng przedstawił taką samą propozycje. Ale gwarantuję, że naprawde sie sprawadza zwłaszcza jak sie ustwai macro na NS+healing wave i war stomp+lasser healing Wave(w przypadku Taurena) w tym momencie mamy 2 leczenia natychmiastowe(moze nie natychmiastowe ale ktore nikt nam nie bedzie przeszkadzac)

NS+Healing Wave - wiadomo co robi NS czyni z HW czar natychmiastowy.
w przypadku War stomp ogłuszamy przeciwnika na 2sec a Lasser Healing Wave czar trwania 1.5sec wiec mamy drugi czar który nikt nam nie przerwie w trakcie czarowania!

Inna kombinacja z uzyciem NS przy tym buildzie!

Shock + NS + Lighting Bolt(jak mamy Tidal Mastery +5% do crytyka + 2% od trinketu na 70% wchodzi crytyk) +shock ta kombinacja zadaje w przeciagu kilku sec bardzo duzo dam (550+450+550 min ale przeważnie jest 550+900+550) koleś przeważnie panikuje jak dostaje takie kombo. A jak jesteśmy jeszcze blisko wroga to War Stomp i dobijamy shockiem lub leczymy się jeśli wymaga od tego sytuacja!


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 cze 2005, 11:33 przez Zaki, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:30 
Cytuj  
Jedyne co teraz brak shamanowi to imo cos do zatrzymania uciekajacego przeciwnika, frost shock gimpniety, a uciekajacego rogue po prostu nie ma jak zatrzymac, tak samo jak np dr00da w shapeshift :/


_________________
.

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:48 
Cytuj  
mozna sprobowac net-o-matic (gnomish eng.) - koles zatrzymany na 10sec, wystarczy Yog? ;)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:54 
Cytuj  
Nie kazdy jest engim :P Ja bym z checia zobaczyl recepte na potki lapiace kolesia w pajeczyne (byly takie ale chyba drop z bossa).


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:54 
Cytuj  
można siateczki pokampować z mobów ~12lvl, drop rate około 5-10%. Jedyny problem, że siateczki się nie stackują :(
Więc za dużo ich ze sobą nie weźmiesz...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:59 
Cytuj  
można sobie pofarmic noob postaciami glue w hordzie - do lvl 5, killnac kilkanascie krabow i wyslac mailem 10 sztuk, skasowanie postaci, kolejna i znowu :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 12:00 
Cytuj  
To ja juz wole net projector inzyniera :)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 13:07 
Cytuj  
Restoration Mastery
Improved Healing Wave Rank 4

Restoration Total: 4

Enhancement Mastery

Ancestral Knowledge Rank 5
Thundering Strikes Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Improved Lightning Shield Rank 3
Two-Handed Axes and Maces Rank 1

Enhancement Total: 16

Elemental Mastery
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Call of Thunder Rank 5
Reverberation Rank 5
Improved Fire Nova Totem Rank 2
Elemental Fury Rank 1
Lightning Mastery Rank 5
Improved Chain Lightning Rank 2
Elemental Mastery Rank 1

Elemental Total: 31

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60



Bardzo podoba mi sie ten build. mocne nuki, caly czas 2h wepons wiec AR+WF dziala :). Ns w grze grupowej nie jest takie straszne wazne jak myslalem.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 137
Dołączył(a): 14.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 13:32 
Cytuj  
Szaman MC lub Onyxia

Restoration:37

Tidal Focus
Rank: 5/5
Reduces the mana cost of your healing spells by 5%.

ImprovedRebirth
Rank: 2/2
Reduces the cast time of your Rebirth spell by 4 seconds.

Totemic Focus
Rank: 3/5
Reduces the mana cost of your totems by 6%.

Eventide
Rank: 5/5
Increases the duration of your Healing Stream and mana spring totems by 15%.

Improved Lesser Healing Wave
Rank: 5/5
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.

TidalMastery
Rank: 5/5
Increases the critical effect chance of your healing and nature damage spells by 5%.

Natures Swiftness
Rank: 1/1
When activated, your next nature spell with a casting time less that 10 seconds becomes an instant cast spell.

Improved Mana Spring Totem
Rank: 5/5
Increases the effect of your Mana Spring Totem by 25%.

Purification
Rank: 5/5
Increases the effectiveness of your healing spells by 10%.

Mana Tide Totem
Rank: 1/1
Summons a mana Tide Totem with 5 health at the feet of the caster for 12 seconds that restores 140 mana every 3 seconds to group memeber with 20 yards.





Enhancement:14

Ancestral Knoweledge
Rank: 5/5
Increases your maximum mana by 5%.

Shield Specialization
Rank: 4/5
Increases your maximum mana by 4%.

Improved Ghost Wolf
Rank: 2/2
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 seconds

Improved Lightning Shield
Rank: 3/3
Increases the damage done by your Lighning Shield orbs by 15%

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 13:40 
Cytuj  
Hab-KJ napisał(a):
Shield Specialization
Rank: 4/5
Increases your maximum mana by 4%.


:)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 14:10 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Jedyne co teraz brak shamanowi to imo cos do zatrzymania uciekajacego przeciwnika, frost shock gimpniety, a uciekajacego rogue po prostu nie ma jak zatrzymac, tak samo jak np dr00da w shapeshift :/


frostshock + earthbind totem ftw

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 14:13 
Cytuj  
Nie do konca niestety, wczoraj dr00d resistnal frostshocka i szybko oddalil sie poza zasieg jakichkolwiek czarow, identyko sprawa z rogue.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.