mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 335
Dołączył(a): 12.11.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2006, 20:43 
Cytuj  
Czy byl by ktos na tyle uprzejmy by mi wytlumaczyc caly proces zdobywania dreedsteada? wiem ze potrzeba jakies materialy za ktore trzeba zaplacic- tu sie pojawiaja watpliwosci, sa podobno dwa questy? ile kazdy z nich wyniesie kosztow? czy mozliwe jest by jakis inny Lock ktory ma juz mathsy do 2 partii mogl mi go wywolac( tzn czy jest to mozliwe za darmo? ) dziekuje z gory za odpowiedzi

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 sty 2006, 22:25 
Cytuj  
nie ma tak dobrze zeby bylo za free wiem ze napewno trzeba zaplacic 150g a co do reszty to nie jestem pewien bo ja oddalem te wszystkie materialy ale nie kupowalem itemow do summonowanie( pomugl mi inny lock)


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock


Posty: 37
Dołączył(a): 18.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 sty 2006, 22:30 
Cytuj  
dam ci dobry link
http://www.wowmb.net/content/Dreadsteed.htm
co do kosztow i questow. q jest znacznie wiecej niz 2 a koszty ponosisz kupujac niezbedne do tych q regenty. sprawdz sobie na ah ile te regenty (spis na poczatku linku) kosztuja. niektore jak masz czas i ochote zorganizuj sobie we wlasnym zakresie. to pierwsza rata dreadsteeda

z drugiej raty moze cie wyreczyc lok, ktory posiada regenty do odprawienia rytualu w finalnym quescie. cena tych regentow to 250 g.

Cytuj:
Lock ktory ma juz mathsy do 2 partii mogl mi go wywolac( tzn czy jest to mozliwe za darmo? )

hehe nawet gdybym chcial za to 150 G to no i tak 100 bys zaoszczedzil. ale teoretycznie jest to mozliwe


Posty: 20
Dołączył(a): 14.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 sty 2006, 13:47 
Cytuj  
Skoro serwer leży (emerald dream) to może coś dorzucę. Lock to bardzo uniwersalna postać od lat gram magiem ale chciałem spróbować jak się gra inną forma magii. Efekt jest taki że pokochałem tą postać jest tylko kilka ale. Część chyba prześlę blizzowi na forum może zamieszczą jakieś zmiany. Ale dotyczy przede wszystkim petów w end game. Zamiast jak dla mnie totalnie niepotrzebnych 2 ostatnich petów dał bym jednego end game . Bo trochę to smieszne i jak by na to niepatrzeć bez sensu że na insta zabieram peta którego dostaję na 2 lv. Może macie jakieś propozycje co do umiejętności nowego end game peta :lol: napiszcie.

Co do zależności shardów do cooldownów to tu moi przedmówcy mieli rację. Zmniejszyć cooldown. To bez sensu aby można było użyć czaru raz bo albo cast time albo cool za duży.

Co do samych shardów to bym je zostawił dla mnie jest to naprawdę miły element tak bardzo odróżniający nas od innych. Tylko że zmienił bym to że shardy da się wyciągać tylko z mobów dających XP a naprzykład aby możne je było stworzyć z mobów 10-12 lv niższych ułatwienie by było znaczne a również nie popadli byśmy w zbytnią przesadę (jak koleś co z wiewiórek chciał wyciągać :] )

Co do samej postaci to o ile nie stracisz zimnej krwi (jak u każdej postaci) to jesteś w stanie wymiatać all co tylko zobaczysz. Klepanie 3 lv wyższych i to nawet po 2 nie stanowi problemu. NA 35 w arathi byłem zrobić questa i trzeba było łazić po wioskach troli czyściłem cały domek za jednym zamachem po 4-5 przeciwników naraz 33-34-35 lv. Sama przyjemność.

Aha jeszcze jedno brak czarów typowo defensywnych boli w niektórych sytuacjach. Może dodać taką nowe of poison tylko z mniejszym dmg a która by spowalniała przeciwników :] to juz by było coś.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 11:27 
Cytuj  
Krótko i zwięźle: czy warlock ma narzędzie do zrzucania z siebie agro? Jakie?


_________________
O.o

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 11:36 
Cytuj  
voidwalkera xD

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 11:38 
Cytuj  
oraz talent -20% aggro


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 12:00 
Cytuj  
Panowie krótkie pytanie - build do szybkiego lvlowania - aff/dem?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 15:11 
Cytuj  
Neonin -krótko : poczytaj sobie :p


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 15:21 
Cytuj  
hehe jakoś się spodziewałem takiej odpowiedzi:)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2006, 15:43 
Cytuj  
IMO demonology +5 w affiction dla instant DoTa. Z soullinkiem i reszta bajerow, od 50lvl grindowalem z succubem ( 13% do dmg ) srednio 28-30k exp/h ( dla mnie to duzo ) unrested. Destruction IMO dupny, bo zzera mase many, co wymaga mana restow, a affiction moim zdaniem wymaga voida, co znacznie wydluza bicie mobow. Pierwsze 40lvli mialem na sobie jeszcze grey items ( yep, lol ) i nie czulem sie mocno zgimpowany. Poza tym w razie jakiegos wjazdy w plecy z demo buildem masz znacznie wieksze szanse sie wybronic niz z innym mixem.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 12:33 
Cytuj  
Zakładam że ze mnie totalna dupa wołowa ale nie potrafię sobie poradzić z hunterami - jakieś sugestie (oprócz l2p?:))

Klasy malee to w większości easy mode ale hunter hmmm....


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**

Posty: 483
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 12:59 
Cytuj  
Target the hunter, put your pet to attack the hunter, lay on all the instant cast DOT’s you got, fear the pet, move close enough, so they can't drain your manas with Vipersting. If they try to move to the shooting range, PREVENT IT by running after them or if they got too far away, put the CoEx (if you got it). If they are able to use their guns, warlock is going to lose. Their shoot range is 41 yrd, yours is 36 (if you have put talents for the longer cast range). You can do to the math.
So just keep Hunter's pet feared, your pet beating the hunter, Hunter DOTted and staying in close combat range casting your own spells quite fast castable spells (such as searing pain), you'll do fine. One more hint, do not fear the hunter itself, as it will run out of the close combat range, and when fear wears off, the Warlock is in trouble.

Suggested Pet : Felhunter or Succubus, Beating all the time.
Suggested Curse : Curse of Agony

nie chce mi sie tlumaczyc ;p
źródło : http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... #post13126


_________________
Obrazek

*

Posty: 116
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 18:51 
Cytuj  
I ja dodam swoje 3grosze. Mam locka na 47poziomie. W PvP gra się nim wyśmienicie. Mało którą klasą mógłbym sobie spokojnie czekać na rogue CS (wiedziałem że gdzieś się skrada) i jeszcze wygrać. Największym problemem dla mnie okazuje się warrior. Jest przez 10sekund niewrażliwy na fear. Lock ma jednak na serwerach PvP dużą wadę. Jeśli już przegramy (ew. jesteśmy mocno osłabieni), to doprowadzenie naszej postaci do porządku zajmuje prawie dwie many (pet+ss+hstone+d.armor+steed). Jednym z lepszych umiejętności jest death coil - instant 3sekundowy stun pozwala zrobić fear.
A teraz do innych klas (zanim zdecydujecie się warlocka [np. z VW] zaatakować): zakładając że on tylko stoi i was nie leje, to macie do zbicia (lock lv50) - ok 8500HP!**

Jak szybko zbijecie taką ilość? Tyle warlock ma czasu na wykończenie przeciwnika :)



** 2000(niech będzie jego hp) + 990(healthstone) + 2000(sarcifice) +2000(sacrifice po instant summon VW nr2) + 1600(ewentualny soulstone)

pozdrawiam
at

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 19:21 
Cytuj  
co z soul linkiem? to daje +30% hp*


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

**

Posty: 231
Dołączył(a): 4.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 19:29 
Cytuj  
atilia napisał(a):
+2000(sacrifice po instant summon VW nr2)


o ile ma builda w demonology

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 19:30 
Cytuj  
jak z VW to tylko demo


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.


Posty: 31
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 20:24 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
Zakładam że ze mnie totalna dupa wołowa ale nie potrafię sobie poradzić z hunterami - jakieś sugestie (oprócz l2p?:))

Klasy malee to w większości easy mode ale hunter hmmm....


Banał. Jeśli jesteś SL to rzucasz doty na huntera, fearujesz peta (jeśli jest duży i czerwony, to rzuć CoW, bo będzie immune na fear), wykonujesz taniec wokół huntera, tak, żeby nie mógł strzelać. Hunter padnie po max 30sec. Jeśli masz Nightfall, to od czasu do czasu użyj drain life, żeby zwiększyć szansę na NF, jeśli shadowburn, to szybciej z nim skończysz.
Aha, i jeśli masz Amplify Curse, to rzuć razem z CoW, pet będzie cię bil po 10-20dmg.

Destro lock, zakładam, że z suką. Seduction na huntera, fear na peta (bądź CoW), soul fire, immolate, conflagrate, searing pain, ..., shadowburn.

Z reguły lock wygrywa z hunterem, oczywiście różnie to bywa w sytuacji gdy hunter cię zaskoczy albo ma o wiele lepszy sprzęt (chociaż takich też da sie rozwalić).

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 03:45 
Cytuj  
Gdzie Wy gracie tymi lockami, w piaskownicy z 10latkami na 1lvlu ? Jesli macie czas, na sfearowanie peta, podejscie do hunta to zal mi tych hunterow.

Z wojami to jest bajka, nawet jednego ciosu nie daja rady z reguly zadac, z hunterami jest w druga strone. Spokojnie lataja sobie poza zasiegiem miedzy 38-40y ( przynajmniej ci lepsi, z ktorymi ja nie moglem dac sobie rady ), po drodze trapy i jakies gowno co spowalnia, potem disorient.

Imo jedyne wyjscie to na opener coil w huntera i biegiem do niego- jak jest blisko to horror na peta ( najlepiej zalapac w niego tez huntera ), kt. nas bije, fear na huntera doty i chain fear.
Kazdy inny open daje hunterowi dosc czasu, na wyskoczenie poza zasieg i po grze.
Przecietny i lepszy hunter jest dla locka nie do ubicia - powodzenia zycze w bieganiu dookola huntera "zeby nie mogl strzelac" lol - 5sec i Was nie ma. Na chromaggusie mam takiego jednego upatrzonego, kt. nawinal sie nam kiedys z kumplem wojem w Felwood ( ja tez bylem z wojem ) - na chyba 10 starc zlozylismy ich 2 razy - hunter cirtowal mnie po 1k-3k, pet szybko wychodzil z feara ( hunter trzymalem w seduce ).
Nie ma ch..a na huntera, ktory w cloth wchodzi jak w maslo i ciagle trzyma dystans.

Kazda inna klasa to pikus. A jak ktos na wojow lata z voidem, to sorry....pummel, berserker poprawiony trinektem z inzynierii i woj przez minute wpakowuje Ci po 500dmg z palcem w d...e.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!


Posty: 34
Dołączył(a): 8.11.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 06:51 
Cytuj  
demandread jakim jestes lockiem ? affliction , demonology , destruction

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.