mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 20
Dołączył(a): 29.07.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 12:24 
Cytuj  
Ciężko się nie zgodzić z tymi zarzutami. Co do shardów rozumiem zamysł Bliz-a, że wprowadzono je, aby ograniczyć stosowanie najpotężniejszych czarów locka. OK, ale jeśli taki ograniczeniem mają być shardy to po co inne? Przykłady:
- Shadowburn - doskonały czar. Zużywa sharda, a i tak ma cooldown tak długi, że praktycznie w pvp 1na1 można go użyć i tak tylko raz. I po co to? albo shard albo długi cooldown.
- Soul Fire - podobnie jak wyżej tylko chodzi o czas rzucania. Trwa to tyle, że nadaje się do użycia tylko do otwarcia walki i to w sytuacji gdy atakujemy z zaskoczenia. Ale kosztuje sharda. W rezultacie potencjał tego czaru pozostaje niewykorzystany. I dlaczego zużywa sharda jeśli powoduje fire dmg?!
- Death Coil - IMHO najlepszy czar locka - ale cooldown jest stanowczo za długi, a dmg za mały na takie ograniczenie. Nie kosztuje sharda, a i tak za każdym razem człowiek się zastanawia, czy na pewno warto go użyć.
Pomysł torby na shardy jest słaby - chyba, że miałaby mieścić ze 100 shardów i nie zajmowac slota na zwykłą torbę (wyobraźcie sobie jednak czas potrzebny do sfarmowania takiej ilości shardów). Znacznie lepszym rozwiązaniem byłaby likwidacja shardów w ogóle. Żadna inna klasa nie potrzebuje żadnych udziwnionych składników do rzucania czarów. I tyle.
O petach nie będę się rozpisywał bo wszystko jasne - succubus, VW, imp, Felhunter są git ale nie na end-game - tutaj czegoś im brak. A najmocniejsze... - co to za broń, która po 2-3 użyciach zwraca się przeciwko użytkownikowi???. Jak na takie ograniczenia w użyciu i przywołaniu to ani doomguard ani infernal nie mają żadnych sensownych skilli. Biorąc pod uwagę wysiłek przywołania doomguarda (śmierć jednego z członków grupy albo uciążliwe używanie Curse of Doom z nadzieją, "że może tym razem") to doomguard powinien się pojawiać potulny jak baranek. Obydwa razy jak udało mi się go przywołać (z curse'a) zabił mnie zanim rzuciłem enslave - zwyczajnie byłem zajęty walką z kolejnymi mobami, które mnie oblazły. Ja dziękuję za takiego pomocnika - równie dobrze to mogę zadzwonić do kumpla, kóry gra po stronie Aliantów, żeby przyszedł i w czasie jak będę tłukł 3 moby naraz strzelił mi kilka razy w plecy.
O braku jakiegokolwiek czaru defensywnego napisano już kilka megabajtów tekstu - jest to tak oczywiste, że nie wymaga komentarza.
Drzewa talentów - sprawa dyskusyjna, pewnie każda klasa ma kilka takich bezużytecznych talentów - nie jest to najbardziej palący problem w każdym razie.
Ciekaw jestem, czy i co Bliz zrobi w sprawie locków - chyba najrzadziej granej klasy w WoWie.

P.S. Co pocieszające - nigdy nie miałem problemów ze znalezieniem grupy do instancji. Często jestem zapraszany do grup poprzez /w i nigdy nie zobaczyłem: LFM for XXX (no more warlocks) ;).

Pozdrowienia dla wszystkich łotrzyków ;-)),


_________________
Korbicz ( warlock, 31/2/18 )
Rigour Mortis
Horda, Al'Akir


Posty: 20
Dołączył(a): 29.07.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 12:38 
Cytuj  
Calis napisał(a):
(...) Infernal imo jest za silnym petem aby mozna bylo sobie go przywolac bez zadnych ogranizcen (...)


Ograniczenia w przywołaniu - ok, tylko dlaczego w środku walki twój pomocnik obraca się przeciwko tobie?


_________________
Korbicz ( warlock, 31/2/18 )
Rigour Mortis
Horda, Al'Akir

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 12:56 
Cytuj  
Dokladnie po 5 minutach, a pozniej to juz roznie :) To byloby przegiecie latac infernalaem jak z vw.

**

Posty: 231
Dołączył(a): 4.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 15:08 
Cytuj  
Calis napisał(a):
Dokladnie po 5 minutach, a pozniej to juz roznie :) To byloby przegiecie latac infernalaem jak z vw.


z tym ze nie zawsze gdyby to bylo pewne 5 min...

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2005, 15:42 
Cytuj  
O ile mnie pamiec nie myli od 1.5 jest pewne.


Posty: 35
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 00:57 
Cytuj  
Przepraszam, mialbym mala prosbe jesli mozna, czy ktos zechcial by przedstawic mi build warlocka pve i zinterpretowac go, dac jakies rady co do postepowania? :) jak zwyklem pisac...z gory wielie dzieki :)))

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 01:05 
Cytuj  
Zalezy od levelu, do 60 chcesz miec jak najszybciej dark pact :)


Posty: 35
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 01:12 
Cytuj  
tzn owszem, prosilbym o rozpiske do 60lvla i od 60lvla :) jezeli ktos ma ochote sobie pogryzdolic :) tooo z wielka przyjemnoscia przeczytam dobre porady i buildy ^^

na to sobie poczekam troszke hehe :))))

**

Posty: 231
Dołączył(a): 4.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2005, 18:22 
Cytuj  
ja pakuje w stamine

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2005, 15:09 
Cytuj  
mam warlocka na 18lvlu (moja pierwsza postac) i juz wiem ze caly ten poradnik to jakas straszna bzdura :D
Ja mam dla was fajowy poradnik ludzie:


1. Zaloguj sie, zrob warlocka, zrob pare lvli, osluchaj sie z opiniami innych.
2. Jestes taki uber :*

koniec.


Bzdury ktore ludzie pisza w tych poradnikach mnie zwyczajnie smuca.
Zamiast wejsc na jakas stronke z baza danych o czarach i itemach, ludzie czytaja jakies nedzne tutki.
A gdyby tak zaczac logicznie myslec zamiast pytac "jaki jest najlepszy skill warlocka?", "co jaki talent mam wybrac?"? - czyja to postac do cholery?

Im wiecej sie tego pojawia tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze mmogi staja sie poligonem dla popisow bandy niedorozwinietych debili :o
Bez obrazy.

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2005, 16:09 
Cytuj  
hmm czy z lockiem jest ash tak zle wedlog mnie nie mam warlocka na 53 i nie nazekam ze nie mam jakim skillem uciekac odpala tarcze z voida i w nogi
soulshardy-wsumie to mi wystarczaja i jeszcze sie was chce zapytac jak w jest zuzywacie w takich ilosciach ze nie starcza wam 1ss na moba , powinni dac jeszcze mozliwos lapania ich ze wszystkicj mobow bo jak ide do jakiegos instanca i mam kogos summonowac to nie ma przewaznie z czego zlapac soulsharda
pety-prawie sa ok ale przy vw nie da sie spamowac sb albo odpalic z 2 czary fire .felhunter to tylko mnie denerwoje jego dmg i colddown tego czaru co sciaga efekt magiczny z spelllockiem tesh by mogli cos zrobic .imp tyle ma hp ze jak przy nim uzyc soul linka i ten dmg z fire shield lol .sccubus ma z malo many moga jej nawet dmg zmiejshyc ale zeby jej mana troche podniesli .infernala i doomguarda jeszcze nie mam to o nich malo co wiem.
czary obbronne - no rozwalenie voida to chyba za malo zeby go czly czas przywolywac i rozwalac szkoda many


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

**

Posty: 231
Dołączył(a): 4.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2005, 18:22 
Cytuj  
P!otr3k napisał(a):
hmm czy z lockiem jest ash tak zle wedlog mnie nie mam warlocka na 53 i nie nazekam ze nie mam jakim skillem uciekac odpala tarcze z voida i w nogi
soulshardy-wsumie to mi wystarczaja i jeszcze sie was chce zapytac jak w jest zuzywacie w takich ilosciach ze nie starcza wam 1ss na moba , powinni dac jeszcze mozliwos lapania ich ze wszystkicj mobow bo jak ide do jakiegos instanca i mam kogos summonowac to nie ma przewaznie z czego zlapac soulsharda
pety-prawie sa ok ale przy vw nie da sie spamowac sb albo odpalic z 2 czary fire .felhunter to tylko mnie denerwoje jego dmg i colddown tego czaru co sciaga efekt magiczny z spelllockiem tesh by mogli cos zrobic .imp tyle ma hp ze jak przy nim uzyc soul linka i ten dmg z fire shield lol .sccubus ma z malo many moga jej nawet dmg zmiejshyc ale zeby jej mana troche podniesli .infernala i doomguarda jeszcze nie mam to o nich malo co wiem.
czary obbronne - no rozwalenie voida to chyba za malo zeby go czly czas przywolywac i rozwalac szkoda many


Shardy sa strasznie uciazliwe imo najlepiej sie je zbiera idac do instance kiedy to caly team dobija mobka kiedy ty robisz drain soul ja zbieram wtedy z 20-30 shardow (albo ile mi wejdze zazwyczaj mniej niz 20)

Co do VW on jest specjalnie tak zrobiony zeby nie spamowac za bardzo SB pozatym jak to zrobisz to i tak mob zazwyczaj pada zanim do ciebie dobiegnie chyba za walniesz jakiegos critikala na poczatku

felhunter - najlepiej zeby mozna bylo nim zdejmowac ile wleze buffow? zeby ten skill nie mial coola?

imp - imo do pve nie jest az taki zly co prawda wole VW ale mozna zawsze dawac doty i fear dopuki nie padnie mob

sccubus za moalo many ma? mi jakos mana w niej nigdy nie sprawala porblemow co prawda nie biore jej do pve ale w pvp bez problemu

mowisz zeby poswiecenie VW a co jak biegniesz bez summona albo z innym?

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2005, 19:32 
Cytuj  
rozbic na tarcze ona ma chyba 1200absorba a nie poswiecic

a sccubus dlatego wiecej many zeby mozna bylo chram,sb,chram,sb,chram,sb(...)chram,sb do zabicia a tak to okolo 5 razach nie ma many

no wsumie wtedy warlock byl by nie do pokonania :P ale i tak mowicie ze lock to najgorsza postac na pvp dziwne bo udalo mi sie wygrac na 51 z rogue 60 (niestety tylko raz )maga na 60 locka na 60 tyle ze glownie dest no, mial impa a ja pieska i pala na 53 tylko jeszcze z wara nigdy nie walczylem


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

**

Posty: 231
Dołączył(a): 4.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2005, 12:27 
Cytuj  
P!otr3k napisał(a):
no wsumie wtedy warlock byl by nie do pokonania :P ale i tak mowicie ze lock to najgorsza postac na pvp


kto tak mowi? wiekszasc ludzi na forum twierdzi ze warlock z dobrym skillem ownuje wszystko co sie rusza

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2005, 12:50 
Cytuj  
P!otr3k: Pograj troche dluzej warlokiem, zrob wreszcie 60, poraiduj w highend instances, pograj pvp i moze wtedy przestaniesz pisac bzdury :]

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2005, 19:41 
Cytuj  
ja sie tylko chcialem ile wyciagacie dps na buildzie sm/ruin bez jakiegos wypasionego seta bo w tym momencie jest lockiem demonologi /affi i sie zastanawiam na przebudowa prosze o szybka odpowiedz z gory thx


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

*

Posty: 80
Dołączył(a): 27.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 08:55 
Cytuj  
polecam zrobic build pod Conflagrate - jest bardzo ciekawy i sprawdza sie nie tylko w pvp ale i w instancach, a od tego patchyka jest to ins cast wiec zyskujesz bardzo duzo ( ostatnio wyciagnalem 2200 dmg z conflagrate) Jesli chodzi o shardy to sam pozniej przekonasz sie ze noszenie okolo 30 moze byc za malo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2005, 15:29 
Cytuj  
W co lepiej nie inwestować Warlockiem - drzewko talentów -

Made by -> Sinstralis <-

Cytuj:
One thing Ive noticed a lot of on these forums is that amongst the various build requests and build suggestions being tossed around, there is often at least one choice in a build that seems a bit 'dodgy'. The warlock trees are littered with effectively useless space-filler talents left over from when we were a truly useless class, and this is intended to help steer new warlocks away from taking these choices and reducing their effectiveness. Often advice on these poor choices is found at the end of a thread, and I feel will probably not get read by the majority. So here we are, a quick guide to the warlock talents you should really NOT choose:


Affliction
The afflic tree is pretty solid all-round, but there are still some real stinkers in here;

Improved Curse of Weakness
This is the biggest waste of talent points in this tree. The increase in effectiveness is poor, costs you three talents, and to be honest its very unlikely youll be casting this a lot unless your playstyle focuses tightly around damage limitation. Avoid like the plague.

Improved Drain Soul
This talent is currently (1.8) broken and shows no signs of being fixed; the mana regen buff only procs if DL deals the KILLING blow, which for such a low dps spell is highly unlikely. Also, even if they fix this, consider that the regen boost is linked to your current passive regen, a rate linked to the Spirit attribute. As a warlock, spirit is of almost no use whatsoever, you should be wearing +sta and +int. Spirit is for druids, leave it there.

Improved Curse of Agony
This one is a real joke. Three talent points for a measly 6% dps boost on a powerful but not overwhelming curse. The damage increase is unnoticeably small, so dont bother.



Demonology
This tree is packed with rubbish, the real legacy from pre-1.6 when warlocks were a complete laughing stock and NOBODY specced into Demonology. The worst talent available to warlocks has been removed (Master Conjuror - whisky tango foxtrot???) from the game but plenty of crap remains.

Improved Health Funnel
This is an utter waste, due to the nature of Health Funnel. Not only do you heal your pet for 20% more, you also take 20% more damage from the spell, so a bit of a two-edged sword. I personally never cast this spell as it is quicker and more resource-efficient to insta-summon a new pet than destructively heal your existing one. A poor improvement to an already poor ability.

Fel Intellect
A bit controversial as a lot of Afflic/Demon locks pick this to have a bigger mana battery, but to be honest it is just a good way to burn five talent points. A small increase to pet mana isnt what a Dark Pact lock needs as he can rely on the pet's innate mana regen outpacing his DP spell, and all other locks have absolutely no use for a tiny bit more pet mana. It usually takes my imp about thirty seconds to burn his mana at most; this talent gives him an extra four before he's doing nothing. Avoid.

Improved Enslave Demon
This is a bit strange, as it is a great help with maintaining control over the endgame summons when they break free. However, you have to sink at least three talent points into it to get a real benefit from it, and the number of times youre really going to be enslaving demons is tiny when compared to the rest of your spells. Spend your talent points elsewhere unless you REALLY enjoy using your endgame summons and enslaving random demons.

Improved Firestone
Utter, utter crap. Firestones are a joke item as it is, taking away your ability to use a staff (essential to a lock for +sta) and granting a good but not great bonus to fire damage. Unless youre a full Destro lock with Conflagrate, fire isnt a big component of your damage output, but if you're that far into Destro you dont have enough talents left to get this one. The dps boost is small even if you are some bizarre firelock, and there are plenty of powerful offhand items you could and should be using instead even if you hate staves. Complete rubbish, if youve bought this PLEASE respec.

Improved Spellstone
Yet another talent that gets you wondering where Blizzard buy their special tobacco leaves; spellstones are just as useless as firestones as your staff bonuses are gone. Its nice to be able to absorb a nice chunk of spell damage, but against most spellcaster classes we are pretty dangerous as it is. Oh, and it strips away your Demon Armour buff (thanks Blizzard) AND triggers your Healthstone cooldown, so the damage the stone saves you is taken away as you cannot cast your healthstone when you need it. The only use for a spellstone at all is de-cursing yourself if an enemy lock or two are laying DoTs on you, and this talent doesnt really help with that. Again, total crap.



Destruction
The popular destruction tree is again fairly well-rounded, but blessed with a few rubbish talents.

Aftermath
A lot of people seem in love with this talent, but I personally consider it a bit of a waste. Daze is the least disrupting status effect in the game, slowing your enemy a bit and thats about it. Spending five points on a low chance at a minor disruption seems like insanity to me with Bane sitting right next to it in the tree. Leave it alone, increase your dps with Bane.

Improved Firebolt
This talent sounds like a good idea, until you consider the real effect of it on the battlefield. It increases your Imp's dps by a small amount, but not his mana efficiency; he will do the same amount of damage to any significant mob, just a bit quicker. Unless you are an Imp PvPer who relies on the imp's constant firebolt lashings to bring down opponents as you run disruption, this is a mistake.

EDIT: Apparently this dps boost can be rather helpful against disruption-based opposition such as mages, other warlocks and (I imagine) Rogues who take your main dps out of the fight. I hadnt considered that, but it does limit your playstyle imo. [thanks Yatsufasa] =)

Improved Lash of Pain
This one I dont hate so much as it does increase your succy's dps by a noticeable amount and gives her something to spend her mana on. I just think there are better choices in the tree for your talent points, this is a very specific talent.

Ruin
Hehe... just kidding. Ruin rocks :P

Pyroclasm
Again a popular talent and in theory quite powerful, but in my personal experience it doesnt seem to proc all that often. With this one I suggest you give it a try and really try to see how often it helps you out, I suggest a combat log tracker and a bit of math. I wouldnt take this, but Ive been wrong before.


So there you have it, hope this helps you budding locks out. If you dont agree with something Ive written here please feel free to say so, but unless Ive made a glaring error Ill leave the post as it is. This is from my experience only, so its almost certain there is an Improved Spellstone fanatic out there who's based a build around it.

~sin


Źródło -> Allakhazam


_________________
Obrazek

**

Posty: 335
Dołączył(a): 12.11.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2005, 10:06 
Cytuj  
czy spellstone uwalnia locka z sheepa?

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2005, 12:25 
Cytuj  
Niezbyt mozesz uzyc czegokolwiek oprocz insygni w stanie bycia sheepniety.
Moge sie mylic, i tak zawsze biegam z felhunterem ktory sciaga sheepa.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.