mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:12 
Cytuj  
A w co radzicie wrzucić talenty?
Chcę dać 31 w demo do SL

A co z resztą? jakieś sugestie?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 11:19 
Cytuj  
SL/NF i nie ma mocnych

da sie rozwalic warriora jak sie ma felhuntera


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 11:38 
Cytuj  
P!otr3k napisał(a):
SL/NF i nie ma mocnych

da sie rozwalic warriora jak sie ma felhuntera


Z tego co wiem, to na warriora srednio sie nadaje...
Jesli sie myle, mozesz podac jakies argumenty czemu wlasnie felhunter?


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 13:00 
Cytuj  
Zapewne chodzi o to ze po BG bardzo czesto biega sie z felhunterem, i czasem ciezko przywolac sobie innego peta jak warrior nas atakuje (zwlaszcza jak fel domination jest na cooldownie).

A z tym buildem, to nawet z anty-casterowym felhunterem da sie wygrac z wojem.

Oczywiscie jakby wypuscic sukuba, to juz w ogole bula z maslem;)

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 15:47 
Cytuj  
gorzej z ud warriorem...


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:17 
Cytuj  
Trzeba grac Horda;)
W ogole lock w wersji alliance ma "nieco" gorzej niz jego kolega po fachu z hordy, bo 50% hordy to UD z WotF i trinketem za pvp.
Chyba bym sie zalamal jakbym biegal po wsg jako aliant-lock;)
Dobrze ze przynajmniej Death Coil jest nie do przerwania.

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:20 
Cytuj  
dokladnie o to mi chodzi ze po bg biegam z fellhoundem bo z nim mam najwieksze bonusy

eeee a co to za roznica czy ud czy troll WotF mu malo da bo przewaznie na walke z warriorem uzywam 1 feara

jakby ktos chcial znac moj build to prosze bardzo http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 17:11 
Cytuj  
Postal napisał(a):
zmien green helma bo az zal :wink:

Spowiadaj sie, kiedy Cie ubilem i ktos Ty zacz ? :)

Tak, jestem demonology/destruction.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!


Posty: 31
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 19:25 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Gdzie Wy gracie tymi lockami, w piaskownicy z 10latkami na 1lvlu ? Jesli macie czas, na sfearowanie peta, podejscie do hunta to zal mi tych hunterow.

Z wojami to jest bajka, nawet jednego ciosu nie daja rady z reguly zadac, z hunterami jest w druga strone. Spokojnie lataja sobie poza zasiegiem miedzy 38-40y ( przynajmniej ci lepsi, z ktorymi ja nie moglem dac sobie rady ), po drodze trapy i jakies gowno co spowalnia, potem disorient.

Imo jedyne wyjscie to na opener coil w huntera i biegiem do niego- jak jest blisko to horror na peta ( najlepiej zalapac w niego tez huntera ), kt. nas bije, fear na huntera doty i chain fear.
Kazdy inny open daje hunterowi dosc czasu, na wyskoczenie poza zasieg i po grze.
Przecietny i lepszy hunter jest dla locka nie do ubicia - powodzenia zycze w bieganiu dookola huntera "zeby nie mogl strzelac" lol - 5sec i Was nie ma. Na chromaggusie mam takiego jednego upatrzonego, kt. nawinal sie nam kiedys z kumplem wojem w Felwood ( ja tez bylem z wojem ) - na chyba 10 starc zlozylismy ich 2 razy - hunter cirtowal mnie po 1k-3k, pet szybko wychodzil z feara ( hunter trzymalem w seduce ).
Nie ma ch..a na huntera, ktory w cloth wchodzi jak w maslo i ciagle trzyma dystans.

Kazda inna klasa to pikus. A jak ktos na wojow lata z voidem, to sorry....pummel, berserker poprawiony trinektem z inzynierii i woj przez minute wpakowuje Ci po 500dmg z palcem w d...e.

Peace


Lol, nie wiem, może akurat ja trafiałem na takich hunterów jak miałem build NF/SL, ale z reguły taktyka doty + drain life + bieganie za hunterem się sprawdzała. Peta możesz nawet zignorować, jeśli rzucisz na niego Amplify Curse + CoW, ważny jest hunter. Jeśli wpadniesz w pułapkę to w 90% sytuacji albo wyciągnie cię z niej pet huntera, którego ten nie odwołał, albo sam hunter.
I co do zasięgu, to pamiętaj, że z talentami warlock ma 36y.
Co do krytyków za 1-3k, to warlock w epikach ma jakieś 4,7+k hp + SL, jeśli warlock ma voidwalkera to sacrifice, potem instant summon i kolejny raz sacrifice + HS + potion. Ciekawe która klasa ściągnie szybko ~10k hp?

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 21:35 
Cytuj  
yns napisał(a):
Lol, nie wiem, może akurat ja trafiałem na takich hunterów jak miałem build NF/SL, ale z reguły taktyka doty + drain life + bieganie za hunterem się sprawdzała. Peta możesz nawet zignorować, jeśli rzucisz na niego Amplify Curse + CoW, ważny jest hunter. Jeśli wpadniesz w pułapkę to w 90% sytuacji albo wyciągnie cię z niej pet huntera, którego ten nie odwołał, albo sam hunter.
I co do zasięgu, to pamiętaj, że z talentami warlock ma 36y.
Co do krytyków za 1-3k, to warlock w epikach ma jakieś 4,7+k hp + SL, jeśli warlock ma voidwalkera to sacrifice, potem instant summon i kolejny raz sacrifice + HS + potion. Ciekawe która klasa ściągnie szybko ~10k hp?

Z talentami masz 36y na drain life ? To chyba gramy w inne gry. Hunter, ktory stawia pulapke z reguly zmien ia od razu peta w passive po jej ustawieniu.
Ja nie mowie o hunterach, kt. skladam, bo i tacy mi sie trafiali, co bez peta na pol hp i na manie z potionu ich skladalem, pisze o takich, z ktorymi sobie nie radze, badz radze fartem.
Talent, kt. pozwala na summon w 0.5s ( a nie instant btw. ) to cooldown 15min. To na starcie. Mi zaden lepszy hunter nie pozwala do siebie podejsce zwyczajnie. 36y na dwoch trzech dotach to za malo, zeby zdjac huntera z 4k hp, kt. kontroluje walke. Jak wypije potion to ma 5k. Przyjmujac nawet Twoje zalozenie to jest 5k hp z critem co trzeci shot za 3k przeciwko 10k hp, gdzie polowe czasu sie bronisz i nic poza instantem nie scastujesz.

Przecietny i lepszy hunter > lock i jest to jedyna klasa, ktora jest w stanie bez wysilku zownowac locka IMO.

Peace.


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!


Posty: 31
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 22:03 
Cytuj  
re Demandread:
Nie mówię o drain life, ale o corruption & CoA. Może naprawdę trafiali mi się słabi hunterzy, ale zazwyczaj mająć SL hunter, nawet w epikach, przegrywał albo ledwo wygrywał (nie mam jeszcze epików, same blue +dmg).

[edit]
I co do klas z którymi lock może mieć problem, to ostatnio duelowałem się z paroma paladynami, którzy wiedzą, że paladyn to nie warr i też było w miarę ciężko. Rogue, warrior albo priest to easy mode jeżeli umiesz grać i nie ma aż tak wielkiej różnicy w sprzęcie.

Pzdr,

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2006, 12:27 
Cytuj  
qrcze ja nie potrafię sobie poradzić z hunterem kompletnie:( żadna taktyka nie działa :( trzeba chyba przyjąć do wiadomości że trzeba unikać walki z nimi jak się da:)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2006, 13:12 
Cytuj  
Da sie, chociaz moim zdaniem jesli hunter jest dobry/ma bestial mastery (czy jak tam sie to nazywa)/zobaczy cie wczesniej i "wezmie na cel" to jest bardzo ciezko.

Moja taktyka jest nastepujaca; jezli ja go wczesniej zobacze to fear na peta, podbiec do huntera (rzucajac w tym czasie doty), po czym immolate i inne nuki w twarz... (shadowburn i bane twoim przyjacielem - moj build to 7/31/13) starac sie nie dac mu za bardzo odejsc.
Peta oczywiscie poslac aby go caly czas podgryzal;)

Jesli on mnie wczesniej zobaczy i jego pet juz biegnie do mnie, wtedy curse of weakness na peta, strach i dalej tak samo jak powyzej. Problem jest taki ze zanim wejdzie strach w peta jestem juz mocno obity - ale od czego jest healthstone:).

Jesli pet ma bestial mastery to CoW na niego nastepnie pedem do huntera... czasem sie udaje:/

Generalna zasada: zawsze stac pod nosem huntera i nigdy go nie fearowac. GL HF;)

****

Posty: 1607
Dołączył(a): 3.07.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 23:06 
Cytuj  
Pytanko mam - czy przeciwnik moze jakos przerwac SL jesli sie juz na nim znajduje? Albo jesli w trakcie rzuce na niego SB to SL nie zejdzie?


_________________
Nothing will stop the whining. They could remove deathcoil, make fear a 10 second cast and make seduce regenerate health like polymorph and people would still whine.
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lut 2006, 13:17 przez Dhoro, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 23:10 
Cytuj  
dispel dziala


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2006, 12:46 
Cytuj  
ale z tego co pamiętam dispel na peta a nie na locka?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2006, 14:51 
Cytuj  
Jaki jest dobry template dla PvE,grind oraz PvP?

Myslałem nad
PvE : Demology + Destruction(Fire)+Imp (zezgledu na -threat)
Grind : Demology + Destruction(Shadow)+Succub (spam SB)

Ile potrzeba _mniej wiecej_ golda zeby miec na sprzet do 40-60lvl?


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 104
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2006, 15:03 
Cytuj  
w jednym pachu bylo napisane ze SL sie nie da sciagnac
da sie go pozbyc jedynie banishujac peta


PVP----->NF/SL...MD/ruin... full fire
PVE----->SM/ruin...full fire... i jakis kombinacje z dark packtem ale nie lubie tego


_________________
WoW-EU-the maelstrom-Alltamer-gnome warlock

****

Posty: 1607
Dołączył(a): 3.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2006, 16:29 
Cytuj  
moze sie ktos na temat tego builda wypowiedziec, bo zamierzam zrobic respeca i dazyc do uzyskania takowego:
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0100000000
jako opener: corruption, immolate, CoA i SL (siphon life) nastepnie kilka SB i FS , a jako finisher Shadowburn. Oczywiscie pelne wykorzystanie petow, a w razie ich deada szybki ich recast. Oczywiscie to teoria, a do pelnej praktyki sporo mi jeszcze brakuje, wiec jak moze sie sprawdzic?


_________________
Nothing will stop the whining. They could remove deathcoil, make fear a 10 second cast and make seduce regenerate health like polymorph and people would still whine.
Obrazek

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2006, 17:16 
Cytuj  
imo build jest koszmarny. W każdym drzewku wybrałeś drogę, którą ja bym nie poszedł. Co drugi talent do wyrzucenia. Ale może ja się nie znam, bo lockiem grałem kiedy jeszcze nie było wowa w Europie

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.