mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 2
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2005, 10:05 
Cytuj  
Ostatnio usłyszałem, że szaman w leczeniu niczemu nie odbiega priestowi. Jesli jeden jest nastawiony na restoration drugi na holy. Chciałbym żebyście wy wypowiedzieli się na ten temat.

Nie znam się na priestach ale na szamanach bardzo dobrze się znam i podam kilka faktów:

Szaman ma NS i czary Healing Wave (1367 do 1561), Leaser Healing Wave (832 do 928) oraz Chain Heal (551 to 629 na 3 czlonkow druzyny kazdy przeskok slabszy o 50%)

W przypadku rozwoju drzewa restoration dostajemy bonus do krytyków +5% oraz bonus do siły czarów leczacych o 10%. Założmy więc teoretycznie ze z 0 wyposarzeniem szaman i 0 wyposarzeniem priest jaka maja siłe lecząca! Wiec przelicze u szamana leczenie w ciagu sec srednie:

Leczenie na secunde(LPS)=(leczenie min+leczenie max/2)/czas castowania

Szaman
HW - 488LPS(zadko uzywane przez 3 sec czas castowania)
LHW - 586LPS

Priest


GH - 638LPS(zadko uzywane przez 4 sec czas castowania - przez dobrych priestow wogole nie uzywane podczas walki w 4 sec gosc pada a nie sie go wyleczy!)
Renew - 54LPS(czar natychmiastowy leczacy 820 w ciagu 15 sec)
FH - 598LPS

Z tego widac ze jesli priest uzyje Renew i FH to w ciagu 1 sec leczy za 652 a w ciagu 15sec za 9780( ta jedna sec nie jest do konca prawda bo jest krotki czas regeneracji czaru nastepnego ale to sa mikro sec)

Teraz szaman jesli uzyje NS i da czary w kolejnosci HW nastepnie LHW to w ciagu 1 sec wyleczy za 2050 a w ciagu 15 sec wyleczy za 10254.

Pewnie niektorzy nie dowidza jak ja to wyliczylem wiec wyjasnie

Priest leczy renewe co sec 54 zycia
a FH LPS wychodzi 598 zycia

w ciagu sec wychodzi mi liczba podana wyzej a po 15 sec dodalem jego zdolnosc wyleczenia za pomoc FH i Renew jednoczesnie jak oby 2 czary lecza.

Szaman: