mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 sty 2007, 01:04 
Cytuj  
Odpuście sobie tą dyskusje...

Pisze się Eviscerate a nie Eviserance.


Posty: 30
Dołączył(a): 30.12.2006
Offline
PostNapisane: 2 sty 2007, 01:22 
Cytuj  
Nokiu$ napisał(a):
Witam, już 2 raz o tym pisze no ale w związku ze weszedł ( lub wszedł jak kto woli ) patch 2.0~. Chodzi mi o macro dla rogala zeby uzył Cold Blood a nastepnie Eviserance ;P kto kiedys to podawał ale niestety nie działa. Wiem ze jestescie naprawde extra goscie i mi pomożecie, licze na was niech moc będzie z wami xD ;P


#show cold Blood
/cast Cold Blood
/stopcasting
/cast Eviscerate

*

Posty: 151
Dołączył(a): 31.08.2006
Offline
PostNapisane: 3 sty 2007, 17:05 
Cytuj  
Nokiu$ napisał(a):
(...) licze na was niech moc będzie z wami xD ;P


parafrazujac KMN...
a pomoc z toba :roll:


_________________
Oszczędzaj i zarabiaj z głową
________________
Leveling World of Warcraft

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2007, 19:44 
Cytuj  
Makro do tanczenia w czasie siedzenia na mouncie:

Kod:
 
/dance
/sit
/dance
/lie


teraz wsiadz na mounta i uzyj tego makro :)


_________________



***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 sty 2007, 18:30 
Cytuj  
idzie zrobic macro zeby puszczalo wpierw WotF a jak nie ma wotf to trinket(insygnia)

edit: nieaktualne :roll:

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2007, 21:52 
Cytuj  
Czy można zrobić macro które używa raz jeden item raz drugi, cos jak sequence ale dla itemów?

***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 20 sty 2007, 22:38 
Cytuj  
probowales tak samo jak z skill+item?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 00:29 
Cytuj  
Sentry napisał(a):
probowales tak samo jak z skill+item?


działa /castsequence <item>, <item>

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 18:57 
Cytuj  
Mam pytanie odnośnie nowych makr. Czy istnieje zrobić takie makro:

if casting Fear then nothing else cast fear

Próbowałem:

/stopmacro [nocasting:fear]
/stopcasting
/cast Fear

Ale to nie działa :( Chodzi o to aby podczas rzucania Feara nie dało się po raz kolejny od początku rzucać ten sam czar. Z góry dzięki za pomoc.

PS.
Poprawiłem topik, bo pewna osoba przyczepiła się do niego...


Ostatnio edytowano 21 sty 2007, 22:22 przez TobiAlex, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 19:24 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Mam pytanie odnośnie nowych makr. Czy istnieje zrobić takie makro:

if casting Fear then nothing else cast fear

Próbowałem:

/stopmacro [nocasting:fear]
/stopcasting
/cast Fear

Ale to nie działa :( Chodzi o to aby podczas rzucania Feara nie dało się po raz kolejny od początku rzucać ten sam czar od nowa. Z góry dzięki za pomoc.


Z Twojego postu rozumiem tylko słowa, ale całość żadnego sensu nie ma.

Potrzebne Ci macro, żebyś w czasie castowania feara nie mógł wycastować czegoś innego?

Jak można takie zdania układać...

my personal best:
Cytuj:
...podczas rzucania Feara nie dało się po raz kolejny od początku rzucać ten sam czar od nowa



:roll:

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 22:21 
Cytuj  
Dwutlenek, tylko Ty mogłeś coś takiego nie zrozumieć. Wiesz co robi takie makro:

/stopcasting
/cast Fear

A co się stanie jak przypisany klawisz nacisniesz jeszcze raz podczasz rzucania Feara? Ano zacznie go rzucać od nowa (/stopcasting). Ja chcę zrobić tak, aby po ponownym nacinięciu przypisanego klawisza podczas rzucania Fear nie był on rzucany od nowa. A gdybyś znał choć trochę angielski ew. znał się na programowaniu, ew. chciał pomoć a nie OFF TOPOWAŁ, to byś zrozumiał to:

if casting Fear then nothing else cast fear

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 22:57 
Cytuj  
Cytuj:
Dwutlenek, tylko Ty mogłeś coś takiego nie zrozumieć.


A nie możesz napisać:

Cytuj:
Dwutlenek tylko Ty nie możesz tego zrozumieć.


:P

Słowo daje, że nie zrozumiałem Twojego pytania mimo, ze na angielski nie narzekam a i programowania trochę liznąłem.

Rozumiałem mniej więcej co Ci chodzi po głowie, ale czemu ja mam się starać zrozumieć o co Ci chodzi, jak Tobie szkoda czasu na sklecenie jakiegoś rozsądnego zdania.

Co do Twojego pytania to według mojej wiedzy nie da się zrobić macra 'do nothing' while casting spell.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2007, 23:00 
Cytuj  
Możliwe, że się nie da. Próbowałem coś takiego:

/stopmacro [channeling:Fear]
/stopcastin
/cast Fear

Niestety nie działa. Może teraz jakiś pomysł ;-)

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 00:18 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Możliwe, że się nie da. Próbowałem coś takiego:

/stopmacro [channeling:Fear]
/stopcastin
/cast Fear

Niestety nie działa. Może teraz jakiś pomysł ;-)


Możliwe że warunek channeling odnosi się tylko do czarów typu AM, Blizzard, Rain of Fire itp itd.

Możesz sobie sprawdzić właśnie z Rain of Fire tzn jeżeli ci zadziała dokładnie to makro z Rain of Fire to znaczy że niestety ale nie da się tego zastosować do zwykłych czarów (przynajmniej w ten sposób)


_________________
Obrazek

**

Posty: 232
Dołączył(a): 13.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 09:56 
Cytuj  
Makro na:
'Deadly Throw', a jak nie ma cp to zwykly Throw.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 10:34 
Cytuj  
Jak zrobić macro z którego coś się odpala raz na dwie minuty?

Mam jakieś pomysły ale wynik do tej pory marny.

**

Posty: 232
Dołączył(a): 13.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 11:29 
Cytuj  
/castrandom Deadly Throw, Throw
Bedzie to dzialac? bo Teoretycznie jak pierwsza akcja z command nie wychodzi to jest blokowana druga. Jak zrobic, zeby druga wykionywala sie w wypadku niepowoedzenia pierwszej?

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 12:54 
Cytuj  
Niestety, nie da sie juz tak.
Kiedys robilo sie to tak:
/cast 1st skill
/cast 2nd skill

Odpalalo drugiego w przypadku niepowodzenia pierwszego, ale teraz niepowodzenie pierwszego uruchamia global cd i dupa. To co napisales wycastuje losowo jednego ze skili.

Mozesz jeszcze sprobowac
/castingsequence skill1, skill2
Wycastuje ci 1 skill po pierwszym kliku i 2 skill po drugim kliku, ale jesli pierwszy cast sie nie powiedzie (miss, dodge, resist jest traktowane jak powodzenie) to nie przeskoczy do drugiego.


_________________
Obrazek

*

Posty: 57
Dołączył(a): 5.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 13:27 
Cytuj  
Hm jedynie to chyba moznaby bylo dac cast z opcja jest sie w combat, to deadli throw, a jesli nie, to odpala druga akcje czyli zwykly throw. To powinno zadzialac no nie?

/cast [combat] Deadly Throw; Throw
----
Druga sprawa:
jest jakas opcja do casta sprawdzajaca czy cel castuje?


_________________
Pazar

*

Posty: 173
Dołączył(a): 18.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2007, 15:10 
Cytuj  
Czy jest mozliwosc stworzenia makra ktore zmienia swoja ikonke w zaleznosci od tego czy cel jest przyjazny albo wrogi?
Poniewaz po patchu 2.0 reaction bar (rest in peace) nie dziala, zastanawiam sie czy nieda sie osiagnac tego samego co dawal rb korzystajac z makr.
Samo makro typu:
/cast [help] Renew
/cast [harm] Shadow Word: Pain
dziala dobrze, ale fajniej by bylo gdyby zmienialo dodatkowo ikonke czaru.

Jeszcze interesuje mnie czy da sie tooltipy do makr samemu ustalac.


_________________
Emenems

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.