MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Death Knight
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30384
Strona 1 z 26

Autor:  Mal [ 18 lip 2008, 12:11 ]
Tytuł:  Death Knight

Nowa klasa, nowy thread.

Czytałem wiele artykułów na temat DK i zastanawia mnie jaką 2-ga profesję , oprócz runeforging polecalibyście dla DK?

Autor:  iniside [ 18 lip 2008, 12:12 ]
Tytuł: 

To co zawsze. BS/ench :P.

Autor:  superXtra [ 18 lip 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

Zobaczymy czy inskrypcja bedzie dawala jakies bonusy tylko dla wlasciciela, jak nie to jw.

Autor:  iniside [ 18 lip 2008, 13:33 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
Zobaczymy czy inskrypcja bedzie dawala jakies bonusy tylko dla wlasciciela, jak nie to jw.

Jestem w 99% przekonany ze nie. To by byla w tedy zbyt przegieta profesja.
Tzn. "przegieta". Nie wiem dokladnie jak beda wygladac enchanty na spell etc. Ale jesli na przyklad imba=special-crafter enchant you dots are now 10s longer to by bylo przegiecie -;-.
IMO enchanty(runy), bedzie sie sprzedawac poprostu na AH i nie bedzie zadnych self-only. Sa jakies granice tego poronionego BoP systemu imo.

Autor:  Robus [ 18 lip 2008, 13:55 ]
Tytuł: 

beda tak samo self only jak i w innych sa, dlaczego mialoby nie byc ??
w enchantingu tez masz self only enchanty i jakos niekt nie placze ze jest przegiety ....

Autor:  cypis [ 18 lip 2008, 13:57 ]
Tytuł: 

Bo niektorzy beda plakac na kazda rzecz jaka wymysli blizzard. Rozum nie jest w stanie tego ogarnac~

http://www.vimeo.com/1362746

DK intro.

Autor:  iniside [ 18 lip 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
beda tak samo self only jak i w innych sa, dlaczego mialoby nie byc ??
w enchantingu tez masz self only enchanty i jakos niekt nie placze ze jest przegiety ....

Bo jest pewna roznica miedzy +20 spell dmg (w WOTLK), a wydluzaniem czasu dzialania jakiegos spella albo dodaniu mu jakiegos dodatkowego efektu.
Jak dlamnie BoP itemy z crafingu powinny zniknac, ale co ja tam wiem...

Autor:  Robus [ 18 lip 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Robus napisał(a):
beda tak samo self only jak i w innych sa, dlaczego mialoby nie byc ??
w enchantingu tez masz self only enchanty i jakos niekt nie placze ze jest przegiety ....

Bo jest pewna roznica miedzy +20 spell dmg (w WOTLK), a wydluzaniem czasu dzialania jakiegos spella albo dodaniu mu jakiegos dodatkowego efektu.
Jak dlamnie BoP itemy z crafingu powinny zniknac, ale co ja tam wiem...


przedluzanie czasu speli to jeden z mozliwych efektow, personalnym moze byc np zwiekszenie obrazen spela

ta profesja nie rozni sie niczym od enchantingu, zmieniony jest tylko "target"

Autor:  shahray [ 18 lip 2008, 14:54 ]
Tytuł: 

@iniside - po za tym dales od razu przegiety przyklad - 10s dluzszy dot vs 20spell dmg. A czy 1s dluzsze dzialanie byloby juz tak niesamowicie przegiete? Na czyms co trwa 20s+ niekoniecznie.
Bedziesz mial raczej czas trwania stuna +0.25s , niz: Twoj fireball staje sie efektem aoe i atakuje wszystko w promieniu 1000yardow.

(po za tym to przyklad, zrobia tak ze bedziesz mial proporcjonalny przyrost uciechy),

Autor:  h34t [ 5 paź 2008, 13:13 ]
Tytuł: 

I jak tam wrazenia z gry DK na becie ? Troche juz tych patchy odnosnie DK wiec mozecie sie wypowiedziec jak sie gra ta klasa, jakie build polecacie do pvp, z jakimi klasami ma problemy i ogolnie jak tam widzicie jego przyszlosc na 80lvl ;)

Autor:  Ash [ 5 paź 2008, 21:16 ]
Tytuł: 

hm... DK gra mi sie calkiem przyjemnie. Na mocniejszego niz warlock to on nie wyglada, ale gra ta postacia to nowosc dlatego pewnie go rollne.

najlepiej gra mi sie specniety na Unholy - po pierwsze ghoul jako pet to swietna sprawa. potrafi stunowac, interruptowac i robi calkiem dobry dps. bez talentow w unholy nie jest petem tylko guardianem (ma swoje AI, nie wydajesz mu rozkazow) i nie mozna go uzywac tak czesto (ghoul ma swoj duration, z talentami w unholy wydluza sie duration i zmniejsza cooldown przyzwania ghula). Oprocz tego unholy to przede wszystkim diseasy, czyli doty. Przypomina to troche melee warlocka, ale nie znaczy to wcale ze diseasy sa glownym zrodlem dmg DK. Przywalic tez potrafi.

Frost jest do tankowania, ale blizzard zapewnia ze kazdy z trzech buildow ma byc mniej wiecej rowny pod wzgledem DPS, wiec nie wiem jak to rozwiaza. Ja frostem gralem tylko chwile i nie podobalo mi sie (jako dps, jako tank - ciezko z ciebie cokolwiek zdjac, do przezywalnosci mialem pare uwag, ale tankowalem bez odpowiedniego gearu a dalem rade, wiec w sumie chyba zle nie jest)

Blood - DPS ale bez peta, potrafi mocno przywalic i odnawiac sobie hp. Byl super jak bloodwormy byly zbugowane, bo dalo sie solowac wszystko majac okolo 2k healed per second.

Co do pvp - DK to raczej pogromca casterow. Interrupt, silence (na sobie i na pecie) anti-magic shell, 50% redukcji dmg taken (w sumie dziala nie tylko na magie, na melee tez) - przezywalnosc duza, mozna castera przyciagnac do siebie.
Zdaje sobie sprawe ze to theorycraft, ale co innego mozna opisac slowami? ;)
Wydaje mi sie ze warriora powinno sie tez skladac bez wiekszego problemu, chocby kitujac go (chains of ice to najlepszy snare w grze).

Duelujac sie z paladynem wychodzilo mniej wiecej 50/50 wygranych/przegranych. Ale paladyn to klasa ktora najwiecej moze zaszkodzic DK'owi.

aha, a propos tej bzdurki
Cytuj:
Czytałem wiele artykułów na temat DK i zastanawia mnie jaką 2-ga profesję , oprócz runeforging polecalibyście dla DK?

Runeforging to nie tradeskill.

Autor:  Marodziej [ 5 paź 2008, 22:20 ]
Tytuł: 

Ja tez będę grał DK, ale raczej jako frost. Bardziej mi się podoba koncepcja dk jako tanka, chociaż ja planuję tankować z duel wield a nie z popularnym 2H - zobaczymy czy będę instagibowany z powodu parry bossa :>

Jedno co mnie przeraza w dk to ilość skilli i cd, które dobrze jest używać (dużo jest krótkich cd 1-2 minutowych), szczególnie przy tankowaniu AoE: death and decay, icy touch, plague strike, blood strike, pestilience, blood boil, howling blast, frost strike, death coil - sporo tego!

Jeśli chodzi o pvp 9z perspektywy frost), to dk ma bardzo dużą przeżywalność i chociaż w sumie nie ma żadnego cc jak poly, cyclone czy fear to może bardzo dobrze kontrolować walkę. Death Grip jest bardzo fajne,no i Chains of Ice było naprawdę przegięte, ale niestety teraz da się zdispellować :(

Martwi mnie, że dk nie ma burst damage (:<!). Dziś pobiegałem trochę premade elemental shamanem - z chain lightninga i lava burst wchodziły ładne bułki po 5k, a na dk takich cyferek raczej nie zobaczymy.

Autor:  h34t [ 6 paź 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

Dobrze ze już zapowiedzieli nerf retri palkow i unholy DK bo to lekkie przegięcie było :)

Autor:  Siegfried [ 6 paź 2008, 17:34 ]
Tytuł: 

oni juz chyba znerfowali, cHyBa

Autor:  Ash [ 6 paź 2008, 18:09 ]
Tytuł: 

nerf byl sto lat temu.
teraz byly buffy...

Autor:  h34t [ 6 paź 2008, 18:13 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Retribution paladins
I can't imagine too many people think that DKs (Unholy I presume) and Ret Pallys are balanced. We won't leave things like that.


Cytuj:
Class balance and WotLK release deadline
The numbers aren't done. We changed an awful lot of combat mechanics and we're still adjusting things to get them right. Unholy death knights (I assume that's the spec you are talking about) have some nerfs coming (and I've already posted about them).

Don't feel like Lich King is a deadline. If anything, it's only a beginning. Even if we had everything absolutely 100% perfectly balanced to our liking, some smart player would figure out that if you combine this talent spec, with this elixir and this trinket and use this set bonus, then bam, your dps goes up by 200 points. That sort of thing is going to happen, and we're just going to have to adjust when it does. Balance is a work in progress, not a destination.



Dzisiaj widziałem te blue z mmo-champion, a kiedy go napisali i czy to już było zrobione czy nie to tego nie wiem :wink:

Autor:  Ash [ 6 paź 2008, 18:23 ]
Tytuł: 

najwyrazniej ida wiec dalsze nerfy.
shrug. i tak bedzie dobrze :]

Autor:  h34t [ 6 paź 2008, 20:42 ]
Tytuł: 

Bawiłem się trochę tym DK, całkiem przyjemnie sie gra ale tez trzeba trochę czasu poświecić żeby obczaić wszystkie skille itd. Próbowałem tez balance druida i słabizna póki co, jesli chodzi o feral to fajna sprawa ten feral charge w cat form. Na dzień dzisiejszy bez tych zapowiadanych nerf to retri palek chyba jest najsilniejszą klasa jeśli chodzi o PvP, potem DK.

Autor:  Biel [ 31 paź 2008, 16:56 ]
Tytuł: 

Witam .. od dłuższego czasu zastanawiam się który spec wybrac...czy unholy czy frost mówie tu o 2 handed dpsie może pomoglibyście mi wybrać ?? uzasadnijcie swój wybór.

Autor:  53smurf [ 31 paź 2008, 17:14 ]
Tytuł: 

dk jeszcze nie wyszedl, wiec startujesz od zera tak jak inni, wiec moze sam bys pomyslal a nie czekasz na gotowe

Strona 1 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team