mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 08:33 
Cytuj  
Najlepszy to jest nerf preparation:
Preparation no longer resets the cooldown of Evasion.

Ciekaw jestem kiedy reszte skilli usuna z tego prepa LOL


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 08:45 
Cytuj  
CC skrócone z 10 do 8 sekund
Weapon Chains now reduce disarm duration by 60%, up from 50%
PvP trinkets will now clear disarm and silence effects

jeszcze trochę i w ogóle usuną CC lub nie będzie sensu go używać

do tego jeszcze nerf 5-man dungeonów :]


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 08:55 
Cytuj  
Pewnie juz maja przygotowany nerf dla rajdow, znow krzywa zmieni sie z survivability w kierunku DPS race :( A zapowiadalo sie tak pieknie :/


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 09:05 
Cytuj  
Bodek, Bodek... taki stary a taki głupi 8) nie może być za trudno, bo panom słupki spadną i nie będzie premii


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

**

Posty: 461
Dołączył(a): 30.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 09:49 
Cytuj  
Może ktoś wkleić zmiany jakie dzisiaj zostaną wprowadzone?

*

Posty: 186
Dołączył(a): 12.12.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:14 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
koci napisał(a):
Frost
Fingers of Frost now also increases Ice Lance damage by 15%.
Frost Specialization now also increases the damage of Frostbolt by an additional 15%.

LOL


Niesmaczny żart


* Frost Specialization now only grants 2 base points of mastery (instead of 8), reducing all Frost damage to frozen targets by 15% from previous values. However, Frost Specialization now increases base Frostbolt damage by 15%.

czytajcie do konca ok, ice lance bedzie i tak slabszy, bedzie bil tak samo jak tera ale jak bedzie FoF proc a tak to 15% mniej


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:14 
Cytuj  
Patch 4.0.6
http://www.mmo-champion.com/content/214 ... January-11

capri - wiesz ciągle się łudzę, że rozsądek zwycięży "money obsession" :/


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:21 
Cytuj  
omagad napisał(a):

* Frost Specialization now only grants 2 base points of mastery (instead of 8), reducing all Frost damage to frozen targets by 15% from previous values. However, Frost Specialization now increases base Frostbolt damage by 15%.

czytajcie do konca ok, ice lance bedzie i tak slabszy, bedzie bil tak samo jak tera ale jak bedzie FoF proc a tak to 15% mniej

Po co czytac jak mozna tylko przejrzec i miec pretekst do wyskoczenia na forum z BLYZARD HÓJ jak sie dostalo od frost maga?;D

In before whine o nerf heroikow.


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:30 
Cytuj  
O ! Cypis Enrage'a dostal :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:53 
Cytuj  
Co prawda nie bawie sie w to juz, ale poczytalem zmiany w tym paczu i moge cos madrego napisac. Nerf/buff w sumie rzeczy normalne, ale zmiany istoty dzialania jakis speli czy talentow pokazuja, ze blizz dziala po omacku. Mowie na przykladzie locka, ale pewnie innym klasom tez pozmieniali. Nerf heroikow to wogole zart. Po podgearowaniu byly proste, a wczesniej z glowoa byly do zrobienia bez problemu. Dodajac fakt, ze najlepsze bg powstaly w podstawce, a kolejne proby poprawy pvp to fail to ogolnie blizz obsysa jajka. Ten dodatek jest fajny w zmianach do 60, reszta jest wtorna i mocno srednia.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 11:05 
Cytuj  
No ja nawet nie wytrzymalem miesiaca w cata.
To nie prawda ze gra zrobila sie dla casualow, prawda jest caly czas taka sama jak byla, jesli nie masz tyle czasu na gre co reszta nolifow to rownie dobrze mozesz sobie darowac.
Malo grasz to gildia sie orientuje ze nie warto ci dawac itemkow, co z kolei powoduje ze jeszcze mniej chce ci sie grac.
Pvp ? Zal. Na bg tak naprawde najczesciej albo ty jedziesz kogos w 5 albo oni ciebie.
Nie mowiac o tym ze farma honor pointsow jest koszmarnie meczaca i flustrujaca biorac pod uwage czekanie w kolejce na bg po 20 min, przy czym tez musisz miec caly dzien na to bo inaczej reszta nolife kupi wszystko w jeden dzien i beda cie jechac na 2 strzaly.

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 11:49 
Cytuj  
Pvp jest na pewno lepsze niz w wotlk... Jedna rzecz, ktora psuje na ta chwile pvp jest cc. Usuneli wszelkie talenty skracajace cc, a dodali do gry jego nowe rodzaje. Na szczescie wlasnie nadchodzi paczyk, ktory nerfnie locka, maga, warka, melee shamka (a moze i ferala). Nerfna durny smoke bomb, ktory nigdy nie wiadomo, gdzie konczy swoj zasieg, nerfna Necrotic strike!!!. Jeszce niech zabiora spellsteal i bedzie gitara. Pewnie niektorzy by chcieli mniej lodzikow od maga, ale cos musze dispelowac, zeby leczyc bez castow co nie :). Nowy tremor tez jest w sumie fajny, taki trinkecik co minute.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 16:13 
Cytuj  
Naprawde jestem naiwnym starym idiotą, wierzyłem że zostanie jak jest i nie będzie nerfu dungeonów, było naprawde przyzwoicie, ale przecież to jest tylko biznes

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 16:37 
Cytuj  
Zapraszam do RIFTa. :) Dungeon na ~25lvl trudniejszy niz na 85lvl w WoW i mowimi tu o wersji normal a kazdy ma tez Heroic na max lvl.

Wszelkim niezadowolonym z Blizzarda polecam przemyslenie kwestii "ile razy mozna sie dac ruchac w dupe zanim powiemy "dosc!" i polecam serdecznie przetestowanie w/w gierki.

To nie jest trolling attempt - poprostu dobra rada, ja szukalem "lepszego WoW'a" i go znalazlem. Ofc gierka nie ma tyle contentu co WoW z 3ma dodatkami ale podstawy pod popularnego i zajebistego MMO sa tak samo mocne jak w WoW w momencie premiery.


Ostatnio edytowano 12 sty 2011, 17:09 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 16:39 
Cytuj  
Co mi potrzeba aby zagrac w rifta? Jest jakas open beta?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 16:44 
Cytuj  
Zapytaj lub poczytaj tutaj : viewtopic.php?t=36353

Bo zaraz wjedzie Cypis ze swoim WoW Nerd-Rage na lvl 5 i bedzie niemilo. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 sty 2011, 17:08 
Cytuj  
lvl5 to on mial 4 lata temu.
teraz to juz skali brakuje dla cypiska.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 sty 2011, 06:06 
Cytuj  
bhp napisał(a):
Naprawde jestem naiwnym starym idiotą, wierzyłem że zostanie jak jest i nie będzie nerfu dungeonów, było naprawde przyzwoicie, ale przecież to jest tylko biznes

To jest PTR, nie wiadomo jak się skończy na LIVE.
Minął miesiąc i dopiero zamierzają ruszyć dungeony, to i tak dużo później niż w WotLK, gdzie już nerfili wszystko:) razem z rajdami.

Jak dla mnie nie musieliby nerfować hero jakby lekarze i tankowie ubrani na minimum wymagane nie mieli tak przejebane:) dodatkowo tylko około 20% graczy potrafi grać to musi być niezły płacz ^^.

Zrobili dodatek dla normalnych graczy, nie dzieci neo i mam nadzieję (glupek :P), że małymi nerfami testują czy to cokolwiek zmieni. W WotLK wszystko cieli jak szaleni i gówno to dawało, niedorozwoje nadal nie potrafiły nic zrobić:p

Ja jestem jak narazie zadowolony, gra czegoś ode mnie wymaga i trzeba kombinować ^^, ostatnio tak fajnie miałem w TBC:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2011, 08:42 
Cytuj  
Z tego co widzę to większość tych nerfów tyczy się normali nie heroików.

HC to tylko:

-Beauty now spawns with only two pups in Heroic difficulty. Not to worry though, the missing pup has been adopted by a wonderful, if not insane family. (nerf)

-Earthrager Ptah's Flame Bolt now deals more damage per second on Heroic difficulty. (buff)

-The Dwarven Golem Council will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty.
Atramedes will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty. (nie wiem ile było wcześniej)

Nie widzę żadnych potężnych zmian.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 sty 2011, 09:36 
Cytuj  
Aimed Shot weapon damage has been increased to 200%, up from 150%. In
addition, the base cast time has been reduced to 2.4 seconds, down from 3.

Arcane Shot damage has been increased by 15%.

Hunters can now use Auto Shot while moving!!!!LOLOL.

Chimera Shot's overall damage has been increased by roughly 50%.

Chyba będzie powrót na huntera


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.