MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 5 z 192

Autor:  Teo [ 18 sie 2009, 14:30 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ale im wiecej kasy przynosza ich gry tym wieksza szansa ze stac ich bedzie zrobic cos nowego i dobrego a moze nawet cos przelomowego:D Chyab zdajesz sobie sprawe ile dzis kosztuje robienie gier zwlaszcza tej skali co mmorpgi. Jesli ich pierwsyz mmorpg przynosi tyle kasy to nie bedzie strachu zainwestowac w produkcje kolejnego jeszcze wieksze pieniedza

Pokazali to juz pare razy ze kasa od milionow ludzi dobrze jest przez nich inwestowana i robia zarabiste dodatki do WoW, zapewne utrzymaja poziom zajebistosci ponownie robiac kolejny dodatek i to nowe mmo.

Autor:  MagPS [ 18 sie 2009, 14:43 ]
Tytuł: 

glupi fanboy napisał(a):
Ale im wiecej kasy przynosza ich gry tym wieksza szansa ze stac ich bedzie zrobic


i co związku z tym?

glupi fanboy napisał(a):
cos nowego i dobrego a moze nawet cos przelomowego:D


przełomowe gry to robią małe firemki, które w ten sposób chcą zaistnieć, wybić się ponad papkę którą lansują duże studia. Pewnie nowy mmorpg blizza będzie podobny do wowa, tyle że, z lepszą grafą, inne uniwersum, bardziej dopracowanymi elementami

glupi fanboy napisał(a):
Jesli ich pierwsyz mmorpg przynosi tyle kasy to nie bedzie strachu zainwestowac w produkcje kolejnego jeszcze wieksze pieniedza


lepsze jest wrogiem dobrego

Autor:  Vercin [ 18 sie 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ale im wiecej kasy przynosza ich gry tym wieksza szansa ze stac ich bedzie zrobic cos nowego i dobrego a moze nawet cos przelomowego:D Chyab zdajesz sobie sprawe ile dzis kosztuje robienie gier zwlaszcza tej skali co mmorpgi. Jesli ich pierwsyz mmorpg przynosi tyle kasy to nie bedzie strachu zainwestowac w produkcje kolejnego jeszcze wieksze pieniedza

Pokazali to juz pare razy ze kasa od milionow ludzi dobrze jest przez nich inwestowana i robia zarabiste dodatki do WoW, zapewne utrzymaja poziom zajebistosci ponownie robiac kolejny dodatek i to nowe mmo.

A w czym te dodatki odbiegaja od dodatkow robionych do innych mmorpgow? Jak dla mnie calkiem wporzadku byly a to ze gra sie zaczyna robic stara i nudna to wynik glownie tego ile czasu w niej spedzilem.

Autor:  Teo [ 18 sie 2009, 15:48 ]
Tytuł: 

Pisaliscie ze wasza kasa wplywa na jakosc, wiec proporcjonalnie blizz powinien robic lepsze dodatki niz np jest do LotRO, ktory nie dosc ze obnizyl ceny abonamentu to jeszcze nie ma nawet 1/10 tego co WoW, a potrafi wydac najlepszy dodatek do gry mmo.
Wasza teoria jest do dupy.

Autor:  Saw666 [ 18 sie 2009, 16:02 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Pisaliscie ze wasza kasa wplywa na jakosc, wiec proporcjonalnie blizz powinien robic lepsze dodatki niz np jest do LotRO, ktory nie dosc ze obnizyl ceny abonamentu to jeszcze nie ma nawet 1/10 tego co WoW, a potrafi wydac najlepszy dodatek do gry mmo.
Wasza teoria jest do dupy.


/agree

Autor:  Vercin [ 18 sie 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Pisaliscie ze wasza kasa wplywa na jakosc, wiec proporcjonalnie blizz powinien robic lepsze dodatki niz np jest do LotRO, ktory nie dosc ze obnizyl ceny abonamentu to jeszcze nie ma nawet 1/10 tego co WoW, a potrafi wydac najlepszy dodatek do gry mmo.
Wasza teoria jest do dupy.

No i tak tbh to jakoscia wykonania wow i dodatki bija na glowe takie lotro i jak dla mnie widac wlasnie ta roznice w "bogactwie" obu firm
Wydali najlepszy dodatek do gry i taka popularna dzieki temu jest ze musza obnizac cene abonamentu. Fakt twoja teoria trzyma sie kupy

Autor:  Hokan [ 18 sie 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

Kasa, którą posiada developer, od pewnego pułapu ma tak naprawdę nikły wpływ na rozwój gry (nowe features, dodatki itp.), a bardziej liczy się podejście.
Chłopaki z CCP nigdy nie osiągną 1/10 wpływów Blizza, dodatki wydają za free, a gra ciągle się rozwija i czasem oglądając relacje z Fan Festu czy turniejów PvP mam wrażenie, że są jeszcze na tym świecie "pojeby", którym chce się robić grę nie tylko dla kasy.

Autor:  Saw666 [ 18 sie 2009, 17:50 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
embe napisał(a):
Pisaliscie ze wasza kasa wplywa na jakosc, wiec proporcjonalnie blizz powinien robic lepsze dodatki niz np jest do LotRO, ktory nie dosc ze obnizyl ceny abonamentu to jeszcze nie ma nawet 1/10 tego co WoW, a potrafi wydac najlepszy dodatek do gry mmo.
Wasza teoria jest do dupy.

No i tak tbh to jakoscia wykonania wow i dodatki bija na glowe takie lotro i jak dla mnie widac wlasnie ta roznice w "bogactwie" obu firm
Wydali najlepszy dodatek do gry i taka popularna dzieki temu jest ze musza obnizac cene abonamentu. Fakt twoja teoria trzyma sie kupy


Gram w wowa od 4lat , TBC wnioslo duzo zmian do gry a WOTLK ?? co nam dodal ?? nowa mape , nowe HC , odgrzewanego Naxxa ?? nowe sezony ?? nic a nic nie zmienil ... Ahhh sorry zajebsity system achiew!!! no i te Hard Mody , mmm

Autor:  V [ 18 sie 2009, 18:37 ]
Tytuł: 

ta, tak samo tier 9 platy pala,warka,dk wygladaja tak samo(taki sam wyglad maja platy dla clas playtowych mailowych roznia sie jedynie kolorami itp.) , maile shamana huntera tez tak samo, lathery tez i clothy, tylko ze bajer taki ze Tiery u ally i hordy sie roznia tja tez mi cos ,mogli by byc bardziej tworczy co do armorow;f

Autor:  iniside [ 18 sie 2009, 18:47 ]
Tytuł: 

Akurat T9, jest zrobiony pod fluff i powinien wygladac tak jak wyglada.

Mnie tylko irytuje brak Kiltow dla DK ;/

Autor:  Dana [ 18 sie 2009, 18:58 ]
Tytuł: 

sruff nie fluff. Tylko alliance rogue sie jakoś prezentuje. Reszta to plastik i włókno szklane tak już od tier 2. Power kurwa rangers.

Autor:  iniside [ 18 sie 2009, 19:30 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
sruff nie fluff. Tylko alliance rogue sie jakoś prezentuje. Reszta to plastik i włókno szklane tak już od tier 2. Power kurwa rangers.

Cloth hord wyglada cool ;p.

Autor:  Blota [ 18 sie 2009, 20:15 ]
Tytuł: 

a ja wam powiem ,ze czekam na nowe mmo blizza bo wow po prostu jest chujowo nudny sam w sobie i tak naprawde bo zrobieniu 1000 instow, zagraniu 100000 aren i wkurwianiu sie na setup, ludzi smiem twierdziec ,ze ostatnio najlepszy fun mialem jak lvlowalem swojego alta w STV i bylo open pvp, w wowa atm jedynie gram dla znajomych zeby czasem popierdolic glupoty i cos razem zrobic ale gdyby nie oni to juz by mnie w wowie nie bylo online, mam tylko nadzieje ,ze dodatek bedzie powrotem do starego wowa chodzi mi tutaj o brack latajacyc mountów, open bossy w stylu kazzaka smoków i ogolnie tego farmienia np. w silithus czy repu na frost res czy natur res (po starych instach) na AQ/MC - nie mowie tutaj o no life modzie ale system gdzie wszytko polega na pojsciu na AH i kupieniu matsów na caly gear to gg mi nie pasi. ja pamietam jak chodzilo sie po ksiazke na miecz dla tanka albo hunter robil Q na luk albo farmowalo się eye of shadow dla priesta jak mu laska wypadla i to bylo zajebiste ,ze cala gildia byla w to wlaczona i pamietam ,ze mialem wtedy do roboty cos z gildia 24/7 w wowie do tego dochodzil gank. a teraz to prawda jest taka ,ze ludzie loguja się o 19 na raid i ida off po raidzie w sobote graja arene i tyle ich grania... tylko po chuj zeby pokazac nowy epik w miescie ktory za miecha bedzie chuja warty bo kazdy tard bedzie go mial, tak samo z arenami jak w 1.0 gralem destro lockiem to znaczy ,ze chcialem nim grac a teraz musze zmieniac build co patch bo jakis pajac zmienia raz affli raz desto... modle sie o nowe dobre MMO na bazie wowa 1.0 z dobrymi rozwiazaniami dla kazdego :<

jak ktos chce komentowac to niech sobie daruje bo sie wkurwilem atm wowiem i musze troche powhinowac. pozdr

Autor:  Saw666 [ 18 sie 2009, 20:27 ]
Tytuł: 

Blota masz racje :)
Jak ludzie sie loguja to tylko na raid albo areny / sa tez goscie co poprsotu stoja 24/7 w dalaranie albo na banku w orgrimmar i nic nie robia (nabijaja czas na x-fire) wow zrobil sie nieciekawy , brakuje roznych fajnych rozwiazan pre tbc , jak skaldnie legendarow , epic q dla huntera , byly rangi pvp bylo world pvp , teraz blizzard kladzie w 80% tylko na areny i 20% na BGsy ,,, cieakwe dlaczego ?? zeby wiecej noobow kupilo wowa , ale co zrobisz , 3dodatek na bank nie wroci klimatem vanilli , juz WOTLK mial byc powrotem a jest kupa :wtf:

Autor:  Nyx [ 18 sie 2009, 21:10 ]
Tytuł: 

Bo w wotlk czujesz sie jak bys byl zamkniety w puszce niby dodatkowy kontynent azeroth, a wrazenie jest takie ze outland byl bardziej spójny. Flaying combat mozliwe ze ożywiłby world pvp. W tym dodatku juz nikt nie farmi mobow lata sie tylko w kolko za herbami/skalkami, a tak to przynajmniej w sholazar basin cos by sie dzialo. "Flaying gank fest:)

Autor:  Ziolo [ 18 sie 2009, 22:28 ]
Tytuł: 

Dokladnie, flying mounty zabily calkowicie jakakolwiek interakcje z graczami. Latasz i masz wszystko gleboko w dupie.
Co do farmienia res gearu - ciezko mi sie wypowiadac. W tej chwili wow ktory mamy mi odpowiada. Loguje sie, badam ah, lece jebanac daily bg + wg. Moze ewentualnie zrobie daily HC dla badgy. I tyle, olewam. Ide na rower albo ogladam filmik w tv.
Jak chlopaki sa online to idziemy pograc arene przy piwku i vencie.
Ciesze sie ze nie musze zapierdalac po 4-5h dziennie zeby wyfarmic jakis bzdet.
A co do nudy, to aktualnie rozwazam rozpoczecie chain questa na otwarcie aq40 :)

Wow jest casual i taki bedzie.

Ps. Flexowanie epixami skonczylo sie wraz z wotlk :>

Autor:  Saw666 [ 18 sie 2009, 23:43 ]
Tytuł: 

Flexowanie epicami skonczylo sie wraz z TBC , HC i epaksami za boje.
Dziekuje

Autor:  Ziolo [ 19 sie 2009, 06:10 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
Flexowanie epicami skonczylo sie wraz z TBC , HC i epaksami za boje.
Dziekuje


Zabiles KJ/ archimonda/illidiana ? Czy itemy z nich mogles kupowac za badge ? Nie, wiec w TBC dalej miales sprzet ktory niewielu mialo. Wotlk dopiero to zmienil na dosc duza skale.

Autor:  Piekny [ 19 sie 2009, 07:53 ]
Tytuł: 

Moze poprostu wszyscy od wowa za duzo oczekujemy. Kazdy ma nadzieje ze kolejny dodatek wcisnie w fotel tak jak zrobil to wow po premierze. Tylko wtedy to wszystko bylo nowe, nie odkryte. Teraz po 4 latach gry, gdzie kazdy zna ta gre na wylot trudno bedzie przezyc to co wtedy.
Ja i tak uwazam ze cale te dodatki swoje robia, wprowadzaja nowe gadzety ktore pozwalaja ci przez pol roku doskonale bawic sie z gra.

Autor:  Dana [ 19 sie 2009, 13:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Zabiles KJ/ archimonda/illidiana ? Czy itemy z nich mogles kupowac za badge ? Nie, wiec w TBC dalej miales sprzet ktory niewielu mialo. Wotlk dopiero to zmienil na dosc duza skale.


Chodzi o to że powiększyły się dysproporcje w sprzęcie. Kiedyś zaczynało się rajdowanie w niebieskim gearze i może paru craftowanych epikach.
Kiedyś posiadanie epików było symbolem <te se coś wstawcie>, teraz każdy może mieć epic gear.

A po wypuszczeniu Trial of the Champions zaczynam mieć wątpliwości co do polityki Blizzarda. Dość powiedzieć że ledwo mój lock dingnął 80 to poszedłem w zielono/niebieskim gearze robić Toc normal pare razy i hc, po 4 godzinach gry cały mój gear, oprócz trinketów, był fioletowy. Oczywiście gorszy od rajdowego bo tylko level 200, ale jaki gear jest w naxx ? 200-223 ?

Strona 5 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team