MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

hmm hacked ;p
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=35646
Strona 1 z 5

Autor:  maniaks [ 11 lut 2010, 13:57 ]
Tytuł:  hmm hacked ;p

Yo ; ) wrocilem sobie po 2 latach do wowa, gralem sobie z 4 dni, generalnie low lvl, oczywiscie nie jestem retarded by rozdawac hasla na lewo i prawo, nie wykluczam jakiegos keyloggera na kompie, mimo iż wszelakie syfiaste hijacki, avatsy i roznego rodzaju anty-virusy uparcie twierdza iz system jest czysty, no ale stalo sie, chce sie zalogowac do gry i wtf, haslo zmienione. Wbijam na maila i co widze? raport od blizza a propo zmiany hasla konta, oraz kolejny mail, a propo "acc cncelled" za spam. Sprawa prosta, chińczyk mnie zhakował i spamował jakimś dajezlotozasex.com. I teraz kilka pytan...wykonałem co potrzeba aby odzyskać konto, czekam teraz na odezew blizzarda, zapodałem im skan dowodu osobistego(tak, bo nie pamietalem secret quetion, a raczej pamietalem ale podczas wpisywania go przy rejestracji prawdopodobnie niechlujnie trafiałem w klawisze) i czeeekam...pytanie brzmi, czy jesli w jakiś sposób odzyskam konto to musze zakupić nową subskrypcje, lub może w cudowny sposób zostane "uncancelled". Kolejne pytanie, ostatnie zalogowanie mialo miejsce podczas maitance servera, co sprawia ze jestem lekko confused, jak to możliwe? i kolejne pytanie, a raczej prośba, jeśli ktoś wie co mogę jeszcze zrobić prócz czekania na odzew blizza, to miło by było gdyby zapodał swoje pomysły ;p

Autor:  Robo [ 11 lut 2010, 14:05 ]
Tytuł: 

Sam zostałem zhackowany tydzień temu, tyle, że u mnie ktoś dodatkowo zakupił authenticatora :D Tak czy inaczej napisałem webforma i po 5 dniach konto oddali. Też miałem canceled, ale po oddaniu wróciło do poprzedniego stanu, czyli nie straciłem subskrypcji. Możesz do nich zadzwonić, na pewno skróci to czas oczekiwania.

Autor:  maniaks [ 11 lut 2010, 14:22 ]
Tytuł: 

Hmm no to ten webform troszke wolno działa widze :P no ale nic, poczekam. W sumie zaraz walentynki itp więc i tak bym dużo nie grał ; ) jedynie mam nadzieje ze wróci mi subskrypcja, bo niby jest to 50zł...niewiele, ale sam fakt straty kasy jest irytujący.

Autor:  Robo [ 11 lut 2010, 14:46 ]
Tytuł: 

Subskrypcji na pewno nie stracisz.

Autor:  maniaks [ 11 lut 2010, 19:30 ]
Tytuł: 

nawet jeśli mam:

Type of Violation: Involvement in online trading activities
Investigation Concluded: 11/02/2010
Consequences for Account: Account Cancellation

?...

Autor:  Robo [ 11 lut 2010, 19:40 ]
Tytuł: 

Miałem identycznie i konto mam aktywne do tego dnia, do którego powinno być.

Autor:  Darksi [ 11 lut 2010, 20:43 ]
Tytuł: 

Ja problemy przyspieszam spamem webformy tzn. 3 razy ta sama wiadomosc wyslalem w odstepach kilkugodzinnych i na drugi dzien rano juz mialem wszystko załatwione, mozliwe ze to przypadek ale spróbowałbym w ten sposób

Autor:  cypis [ 11 lut 2010, 20:45 ]
Tytuł: 

A potem warn za napastowanie supportu. Powodzenia o/

Autor:  Robo [ 11 lut 2010, 20:49 ]
Tytuł: 

Już lepiej zadzwonić, niż spamować. Ja osobiście czekałem 5 dni tak jak już pisałem. Czytałem tematy w których ludzie pisali, że miesiąc już czekają i nadal nic, tak więc zależy też od tego, na jaki okres trafisz.

Autor:  maniaks [ 11 lut 2010, 23:55 ]
Tytuł: 

dzieki za rady :P aczkolwiek spamować nie zamierzam^^ no...może wyślę jeszcze jednego maila jeśli po weekendzie wszystko zostanie po staremu

Autor:  koci [ 12 lut 2010, 00:10 ]
Tytuł: 

Radze zadzwonic ze skypa. 5-10 min rozmowy i masz konto spowrotem. Lepsze to niz czekanie tydzien

Autor:  Gelo [ 12 lut 2010, 11:20 ]
Tytuł: 

hej, ja tez mam problem, rowneiz skradli mi konto :/ i trwa to juz od grudnia!

dopiero teraz blizzard odpisal mi cos takiego

Please be aware that the transfer, sale or exchange of a World of Warcraft account is against the Terms of Use (http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html), the relevant part of which can be found in Section 1 Paragraph 5 of which states:

"Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software.

You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

i - is a violation of this Agreement;
ii - may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and
iii - will not be opposable to Blizzard Entertainment."

As such, we regret to inform you that we cannot support accounts which have lost their original ownership.

Should you have other questions or concerns, feel free to contact us again, via our webform: http://eu.blizzard.com/support/webform.xml

If you wish to review our current Rules and Policies, they can be found at:
http://www.wow-europe.com/en/policy/
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/ab ... ofuse.html

nie bardzo rozumiem po angielsku, moglby ktos pomoc mi z tym/

Autor:  zaboleq [ 12 lut 2010, 11:41 ]
Tytuł: 

Po prostu oni Ci odpisali ze nie pomagaja w przypadku sprzedanych kont:D i niestety musza Ci z przykrością odmówić - jesteś w dupie.

Autor:  cypis [ 12 lut 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

tak ciezko authenticator sobie sprawic?

Autor:  Toll [ 13 lut 2010, 03:05 ]
Tytuł: 

Wbrew pozorom ciezko, bo nawet do niektórych dzielnic Warszawy (mowie o przedmieściach) po prostu nie wysyłają.

Autor:  Goatus [ 13 lut 2010, 12:49 ]
Tytuł: 

Mobilny authenticator kosztuje +-2zł i działa na dużej ilości komórek (na niektórych 'nieoficjalnie')

Autor:  Robo [ 13 lut 2010, 13:02 ]
Tytuł: 

Właśnie, coś słyszałem o tym mobilnym. Mógłbyś zarzucić jakimś linkiem z konkretami ?

Nvm ;p 5 sek szukania w googlach. Szkoda, że jakoś smsem po prostu zapłacić nie można :D

Autor:  maniaks [ 13 lut 2010, 13:42 ]
Tytuł: 

oo gdy tylko odzyskam konto, to sprawie sobie taki gadżet na telefon ;]

Autor:  cypis [ 13 lut 2010, 16:56 ]
Tytuł: 

http://arenabooster.marisil.org/bma.htm

Autor:  Toll [ 13 lut 2010, 18:26 ]
Tytuł: 

a taki mobilny to nie laczy sie za kazdym razem z internetem, by kod przeslac ?
Chodzi mi o to, czy przy czestym łączeniu sie GSMem wzrosnie realny koszt abonamentu.

Pytam, bo niby kupiłem, zainstalowałem na telefonie, ale zeby go dodac do konta musialem sie ponownie zsynchronizować z czymś gdzieś, co spowodowało ponowne połączenie.

Na szczęście w razie co zawsze mozna wyłączyć to w zarządzaniu kontem.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team