http://mmo-play.com/rpg-games/world-of-warcraft/news/world-of-warcraft-drops-revenue
Jakze mi przykro. Potwierdza sie przy okazji jakim pierdoleniem bylo 12 a nawet 7 milionow 'subskrypcji'. Skoro przy utracie ~1,5miliona graczy rownoczesnie przychod spada o 50%.
Pozdro dla ludzi, ktorzy przez x lat w to wierzyli. 'subskrypcji' nigdy w WoW nie bylo wiecej niz 5 baniek (w takim zreszta nakladzie sprzedawaly sie dodatki a nikt bez nich nie gra), reszta to F2P z Azji co kupili np 1 godzine grania za 10 centow. Atm tak po mojemu w US+EU nie ma wiecej niz 2 miliony graczy. Moze nawet 1,5miliona. Bieda.
Dodatkowo rownie mocno mi przykro:
http://www.reuters.com/article/2013/09/ ... AZ20130919Co prawda nie zatrzyma to planow Koticka ale im wiecej kasy straca tym lepiej.