MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Mists of Pandaria
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=39767
Strona 4 z 40

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 13:08 ]
Tytuł: 

Raczej obstawiam ,że zrobią endless trial do 60 levelu albo i wyżej. Zostawią do kupna tylko Cata i MoP + dowalą masę itemów do sklepiku ,szczególnie do 'gry w pokemony. Taki pół-freemium.

Autor:  Kaczy [ 8 sty 2012, 16:13 ]
Tytuł: 

Ja szczerze powiem ze jest mi przykro ze taka marka jak WoW upadla tak nisko.

Jesli ktos sie szanuje to robi tak jak SAAB. Jedna z najbardziej uznanych marek samochodowych na swiecie.Producenci znaja jej wartosc ale mimo ofert odkupienia marki , wola ja zamknac (oglosic upadlosc) , a nie pozwolic zeby zeszla na psy przez skosnookich producentow.

Autor:  Pocieszny [ 8 sty 2012, 16:30 ]
Tytuł: 

wow nie przejdzie jeszcze baaaaaaaaaardzo dlugo na F2P , nawet jakby spadla populacja do 3mln , Blizzcon > 2011 , wywiad z gosciem od marketingu

Autor:  Isengrim [ 8 sty 2012, 16:40 ]
Tytuł: 

Nie opłaca im się przechodzić na f2p. Nie złapią nowych płacących graczy, a stracą tych, co jeszcze bulą na prepajdy.
No i EA by się z nich śmiało ;)

Autor:  Atherius [ 8 sty 2012, 16:40 ]
Tytuł: 

W tej chwili idą po najmniejszej linii oporu, ale skoro to działa to nie będą się przemęczać skoro się sprzedaje..

Autor:  Pocieszny [ 8 sty 2012, 16:45 ]
Tytuł: 

ja juz po cata wiedzialem ze blizzard zapewne jeszcze dluuuuuuugo nie zrobi rewolucji w wowie , ciagle to samo , nowy lvl cap , nowy sezon aren i grindowanie gearu i jazda Normal > HC

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 17:20 ]
Tytuł: 

Pocieszny napisał(a):
ja juz po cata wiedzialem ze blizzard zapewne jeszcze dluuuuuuugo nie zrobi rewolucji w wowie , ciagle to samo , nowy lvl cap , nowy sezon aren i grindowanie gearu i jazda Normal > HC

Myślisz ,że kiedykolwiek zrobią?


Wydadzą nowe mmo po prostu. Coś tam przecież niby dłubią...

Autor:  raas [ 8 sty 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

Trzeba pamiętać że wow ma swoje ograniczenia, jest to engine pisany od ~2000 roku ? pewnym rzeczy bez kompletnej przebudowy go nie da się zrobić. Przebudowa enginu tak ogromnej gry wiążę się z możliwością zjebania całej gry.

Autor:  Atherius [ 8 sty 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

Chyba lepiej jest czerpać duży zysk z dwóch mmo niż z jednej ? :)
Co do przebudowy to podobno na testowym jest dostępna 64 bitowa wersja klienta.

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 17:40 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Chyba lepiej jest czerpać duży zysk z dwóch mmo niż z jednej ? :)
Co do przebudowy to podobno na testowym jest dostępna 64 bitowa wersja klienta.

Akurat 64-bitowa wersja nie musi się wiązać z żadną przebudową widoczną z punktu widzenia end-usera (no może z wyjątkiem możliwości adresowania większej ilości pamięci i korzystania z instrukcji 64-biotwych co może performance polepszyć).

Blizz musiał po prostu skompilować kod na 64-bity - jako, że to jest gra z 2004 to pewnie coś trzeba było w bebechach pogrzebać żeby się komplier nie 'pluł',ale to samo z siebie nie będzie się wiązało z żadną nową funkcjonalnością 'silnika'.

Imho WoW jest już tak starą grą w dodatku raczej w fazie schyłkowej ,że nie będzie już żadnych radykalnych zmian. No chyba ,że MoP spowoduję wybuch popularności i masę nowych subów ,a Swtor i GW2 (nie mówiąc o innych tytułach) zaliczą faile.

Wypuszczą nowe mmo ,a WoW sobie będzie powoli sukcesywnie zdychał dostając co jakiś czas nowy level cap, etc - jeżeli się będzie jeszcze opłacało dodatki robić.

Coś jak np. EQ1.

Autor:  Atherius [ 8 sty 2012, 17:44 ]
Tytuł: 

Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :)

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 17:56 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :)

Wiesz co przekompilować na 64- bity to da się każdy praktycznie 32-bitowy program, oczywiście różny trzeba w to wysiłek włożyć. Czasem wystarczy komplier odpalić poczekać i voila ,a czasem tzw. 'jebania' będzie sporo.

Od strony wizualnej pewnie trochę polepszą ,mi się wydaje ,że już jak był jakiś filmik z MoP to chyba tekstury coś zadziwiająco dobrze wyglądały. (ale ja nie gram w WoW od dłuuuuugich lat także nie bardzo się orientuje jak teraz retail wygląda).

Także stawiam na poprawę tekstur (wyższa rodziałka , obsługa może wyższego Dx? I jakiś nowych cieniowań / wygładźań ,etc) i pewnie nowe modele / animacje do niektórych ras szczególnie tych z vanilli.


Chodzi mi o to ,że o ile WoW będzie ulepszany , w końcu jeszcze miliony klientów w niego grają, to raczej nie będzie żadnej jak Pocieszny rewolucji.

Rewolucje to by musieli chyba zrobić nowy silnik ,albo conajmniej taką totalną modyfikację jak np. silnik z GW1 -> GW2 ,ale to by wymagało wyrysowania nowych modeli pewnie, część nowych animacji, etc
prawie ,że nowa gra.

----

Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest.

Standardem powoli się robi 6-8 GB, ATI wypuszcza nową kartę z 3GB w standardzie chyba.

32 bity mogą 3,2 GB obsłużyć :/ (ok są brzydkie "hacki" ,które pozwalają to obejść ,ale raz ,że większość tego nie ma w systemie włączonego bo trzeba samemu to w konsole afaik wklepać i chyba w biosie a dwa ,że pogarsza to performance także...)

Bezsens już od lat się nie produkuje procków 32-bit only.

Problem jest taki ,że nowe Windowsy są dalej w 32 bitowych wersjach też wydawane, i chyba Win 8 też będzie kurwa. Miałem nadzieję, że już tylko 64 bitowa będzie i wszystko zacznie na 64 -only przechodzić :/

Autor:  iniside [ 8 sty 2012, 18:12 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :)

Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre.
Cytuj:
Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest.

To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic.
Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia.

Autor:  Piekny [ 8 sty 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Ja tam nie rozumiem o co wy tak sie spinacie.
Ludzie latami graja w RTS'y, gdzie nowością są nowe mapy, czy ot czasem rewolucyjne buildy, vide Starcraft 1. Inni latami latają w CoDy, BFy i zgarniają fragi. Inni lubia pojsc na rajd, bg, albo arene. Czemu blizzard mialby diametralnie zmieniac ta gre. Nie czaje.

Autor:  Kole0 [ 8 sty 2012, 21:43 ]
Tytuł: 

bo im sie znudziO!

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 21:56 ]
Tytuł: 

Ja sobie tylko teoretyzuje dla mnie Blizzard może z nią robić co chcę albo i nic nie robić.

Nie gram już i nie zamierzam.

Podyskutować jednak czasem lubię :P

Autor:  Ravushimo [ 8 sty 2012, 22:22 ]
Tytuł: 

Piekny napisał(a):
...Czemu blizzard mialby diametralnie zmieniac ta gre. Nie czaje.

Ja grajac huntem (dwarfem ktorego moze pamietasz z boulderfista :D) co expansion czulem sie jakby blizz zmienial calkowicie moja klase...

Autor:  TobiAlex [ 14 sty 2012, 06:16 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Atherius napisał(a):
Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :)

Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre.
Cytuj:
Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest.

To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic.
Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia.


Jeżeli Twoim zdaniem nie ma żadnej różnicy między 32 bitową wersją aplikacji a 64 bitową wersją aplikacji to nie masz zielonego pojęcia o czym w ogóle mówisz. Wydajność przeciętnej aplikacji może wzrosnąć nawet o 35%! I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej.

Autor:  iniside [ 14 sty 2012, 10:27 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Atherius napisał(a):
Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :)

Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre.
Cytuj:
Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest.

To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic.
Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia.


Jeżeli Twoim zdaniem nie ma żadnej różnicy między 32 bitową wersją aplikacji a 64 bitową wersją aplikacji to nie masz zielonego pojęcia o czym w ogóle mówisz. Wydajność przeciętnej aplikacji może wzrosnąć nawet o 35%! I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej.

Ostatnio sprawdzalem jak wydajnosc wzrosla z tego tytulu w Crysis. Całe 5%! co sie miesci w graniach bledu pomiarowego..

Autor:  Eshim [ 14 sty 2012, 12:19 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej.


rozwin prosze.

Strona 4 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team