MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warcraft: Mists of Pandaria https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=39767 |
Strona 4 z 40 |
Autor: | sula [ 8 sty 2012, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Raczej obstawiam ,że zrobią endless trial do 60 levelu albo i wyżej. Zostawią do kupna tylko Cata i MoP + dowalą masę itemów do sklepiku ,szczególnie do 'gry w pokemony. Taki pół-freemium. |
Autor: | Kaczy [ 8 sty 2012, 16:13 ] |
Tytuł: | |
Ja szczerze powiem ze jest mi przykro ze taka marka jak WoW upadla tak nisko. Jesli ktos sie szanuje to robi tak jak SAAB. Jedna z najbardziej uznanych marek samochodowych na swiecie.Producenci znaja jej wartosc ale mimo ofert odkupienia marki , wola ja zamknac (oglosic upadlosc) , a nie pozwolic zeby zeszla na psy przez skosnookich producentow. |
Autor: | Pocieszny [ 8 sty 2012, 16:30 ] |
Tytuł: | |
wow nie przejdzie jeszcze baaaaaaaaaardzo dlugo na F2P , nawet jakby spadla populacja do 3mln , Blizzcon > 2011 , wywiad z gosciem od marketingu |
Autor: | Isengrim [ 8 sty 2012, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Nie opłaca im się przechodzić na f2p. Nie złapią nowych płacących graczy, a stracą tych, co jeszcze bulą na prepajdy. No i EA by się z nich śmiało |
Autor: | Atherius [ 8 sty 2012, 16:40 ] |
Tytuł: | |
W tej chwili idą po najmniejszej linii oporu, ale skoro to działa to nie będą się przemęczać skoro się sprzedaje.. |
Autor: | Pocieszny [ 8 sty 2012, 16:45 ] |
Tytuł: | |
ja juz po cata wiedzialem ze blizzard zapewne jeszcze dluuuuuuugo nie zrobi rewolucji w wowie , ciagle to samo , nowy lvl cap , nowy sezon aren i grindowanie gearu i jazda Normal > HC |
Autor: | sula [ 8 sty 2012, 17:20 ] |
Tytuł: | |
Pocieszny napisał(a): ja juz po cata wiedzialem ze blizzard zapewne jeszcze dluuuuuuugo nie zrobi rewolucji w wowie , ciagle to samo , nowy lvl cap , nowy sezon aren i grindowanie gearu i jazda Normal > HC
Myślisz ,że kiedykolwiek zrobią? Wydadzą nowe mmo po prostu. Coś tam przecież niby dłubią... |
Autor: | raas [ 8 sty 2012, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Trzeba pamiętać że wow ma swoje ograniczenia, jest to engine pisany od ~2000 roku ? pewnym rzeczy bez kompletnej przebudowy go nie da się zrobić. Przebudowa enginu tak ogromnej gry wiążę się z możliwością zjebania całej gry. |
Autor: | Atherius [ 8 sty 2012, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Chyba lepiej jest czerpać duży zysk z dwóch mmo niż z jednej ? :) Co do przebudowy to podobno na testowym jest dostępna 64 bitowa wersja klienta. |
Autor: | sula [ 8 sty 2012, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Chyba lepiej jest czerpać duży zysk z dwóch mmo niż z jednej ?
Co do przebudowy to podobno na testowym jest dostępna 64 bitowa wersja klienta. Akurat 64-bitowa wersja nie musi się wiązać z żadną przebudową widoczną z punktu widzenia end-usera (no może z wyjątkiem możliwości adresowania większej ilości pamięci i korzystania z instrukcji 64-biotwych co może performance polepszyć). Blizz musiał po prostu skompilować kod na 64-bity - jako, że to jest gra z 2004 to pewnie coś trzeba było w bebechach pogrzebać żeby się komplier nie 'pluł',ale to samo z siebie nie będzie się wiązało z żadną nową funkcjonalnością 'silnika'. Imho WoW jest już tak starą grą w dodatku raczej w fazie schyłkowej ,że nie będzie już żadnych radykalnych zmian. No chyba ,że MoP spowoduję wybuch popularności i masę nowych subów ,a Swtor i GW2 (nie mówiąc o innych tytułach) zaliczą faile. Wypuszczą nowe mmo ,a WoW sobie będzie powoli sukcesywnie zdychał dostając co jakiś czas nowy level cap, etc - jeżeli się będzie jeszcze opłacało dodatki robić. Coś jak np. EQ1. |
Autor: | Atherius [ 8 sty 2012, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ? Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. :) |
Autor: | sula [ 8 sty 2012, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ?
Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. Wiesz co przekompilować na 64- bity to da się każdy praktycznie 32-bitowy program, oczywiście różny trzeba w to wysiłek włożyć. Czasem wystarczy komplier odpalić poczekać i voila ,a czasem tzw. 'jebania' będzie sporo. Od strony wizualnej pewnie trochę polepszą ,mi się wydaje ,że już jak był jakiś filmik z MoP to chyba tekstury coś zadziwiająco dobrze wyglądały. (ale ja nie gram w WoW od dłuuuuugich lat także nie bardzo się orientuje jak teraz retail wygląda). Także stawiam na poprawę tekstur (wyższa rodziałka , obsługa może wyższego Dx? I jakiś nowych cieniowań / wygładźań ,etc) i pewnie nowe modele / animacje do niektórych ras szczególnie tych z vanilli. Chodzi mi o to ,że o ile WoW będzie ulepszany , w końcu jeszcze miliony klientów w niego grają, to raczej nie będzie żadnej jak Pocieszny rewolucji. Rewolucje to by musieli chyba zrobić nowy silnik ,albo conajmniej taką totalną modyfikację jak np. silnik z GW1 -> GW2 ,ale to by wymagało wyrysowania nowych modeli pewnie, część nowych animacji, etc prawie ,że nowa gra. ---- Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest. Standardem powoli się robi 6-8 GB, ATI wypuszcza nową kartę z 3GB w standardzie chyba. 32 bity mogą 3,2 GB obsłużyć :/ (ok są brzydkie "hacki" ,które pozwalają to obejść ,ale raz ,że większość tego nie ma w systemie włączonego bo trzeba samemu to w konsole afaik wklepać i chyba w biosie a dwa ,że pogarsza to performance także...) Bezsens już od lat się nie produkuje procków 32-bit only. Problem jest taki ,że nowe Windowsy są dalej w 32 bitowych wersjach też wydawane, i chyba Win 8 też będzie kurwa. Miałem nadzieję, że już tylko 64 bitowa będzie i wszystko zacznie na 64 -only przechodzić :/ |
Autor: | iniside [ 8 sty 2012, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ? Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre. Cytuj: Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest.
To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic. Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia. |
Autor: | Piekny [ 8 sty 2012, 21:06 ] |
Tytuł: | |
Ja tam nie rozumiem o co wy tak sie spinacie. Ludzie latami graja w RTS'y, gdzie nowością są nowe mapy, czy ot czasem rewolucyjne buildy, vide Starcraft 1. Inni latami latają w CoDy, BFy i zgarniają fragi. Inni lubia pojsc na rajd, bg, albo arene. Czemu blizzard mialby diametralnie zmieniac ta gre. Nie czaje. |
Autor: | Kole0 [ 8 sty 2012, 21:43 ] |
Tytuł: | |
bo im sie znudziO! |
Autor: | sula [ 8 sty 2012, 21:56 ] |
Tytuł: | |
Ja sobie tylko teoretyzuje dla mnie Blizzard może z nią robić co chcę albo i nic nie robić. Nie gram już i nie zamierzam. Podyskutować jednak czasem lubię |
Autor: | Ravushimo [ 8 sty 2012, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Piekny napisał(a): ...Czemu blizzard mialby diametralnie zmieniac ta gre. Nie czaje.
Ja grajac huntem (dwarfem ktorego moze pamietasz z boulderfista :D) co expansion czulem sie jakby blizz zmienial calkowicie moja klase... |
Autor: | TobiAlex [ 14 sty 2012, 06:16 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Atherius napisał(a): Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ? Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre. Cytuj: Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest. To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic. Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia. Jeżeli Twoim zdaniem nie ma żadnej różnicy między 32 bitową wersją aplikacji a 64 bitową wersją aplikacji to nie masz zielonego pojęcia o czym w ogóle mówisz. Wydajność przeciętnej aplikacji może wzrosnąć nawet o 35%! I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej. |
Autor: | iniside [ 14 sty 2012, 10:27 ] |
Tytuł: | |
TobiAlex napisał(a): iniside napisał(a): Atherius napisał(a): Wiesz samo to, że przechodzą na 64 już dużo mówi o tym, że z silnika da się coś więcej wycisnąć, może to jest jakiś krok w stronę polepszenia gry od strony wizualnej, przecież do tej pory działało ok więc zmieniać dla sportu ? Tak w ogóle ile mmorpg posiada 64b klienta, bo ja nie kojarzę w ogóle. Jedyne o czym to mowie to o tym ze ktos w Visual Studio zmienil flage x86 na x64. A dzial marketingu dostal nowy ochlap, na ktorym bedzie mogl zerowac i namawiac nowych nieswiadomych graczy na ich swietna gre. Cytuj: Co do 64- biowych klientów - to nie tylko MMORPG ,ale w ogóle gry są wydawane dalej w 32-bitach afaik w większości co jest głupotą straszną tym bardziej ,że 4GB pamięci to już standard jest. To nie ma znaczenia. Konsole dalej maja 512mb i gry musza sie w tym miescic. Pozatym, 64 czy 32 bitowa nie ma zadnego znaczenia. Jeżeli Twoim zdaniem nie ma żadnej różnicy między 32 bitową wersją aplikacji a 64 bitową wersją aplikacji to nie masz zielonego pojęcia o czym w ogóle mówisz. Wydajność przeciętnej aplikacji może wzrosnąć nawet o 35%! I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej. Ostatnio sprawdzalem jak wydajnosc wzrosla z tego tytulu w Crysis. Całe 5%! co sie miesci w graniach bledu pomiarowego.. |
Autor: | Eshim [ 14 sty 2012, 12:19 ] |
Tytuł: | |
TobiAlex napisał(a): I przy okazji - nie wystarczy przestawić flagi w Visual Studio z 32 na 64, bo dzięki temu nie stworzysz aplikacji 64 bitowej.
rozwin prosze. |
Strona 4 z 40 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |