MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Legion
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=44686
Strona 3 z 10

Autor:  candidoser [ 8 mar 2016, 10:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

ale ta gra juz nie wyglada

Autor:  Nyx [ 8 mar 2016, 11:28 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Niestety nie, ale te animacje dużo lepiej niż było. W każdym razie co by nie zrobili silnik jest stary

Autor:  sula [ 8 mar 2016, 17:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Silnik jak silnik, ale geometria, liczba wielokątów, tekstury, efekty, itp graficznie wszystko jest w zasadzie do wymiany, bo mimo ulepszeń wygląda słabo no, ale w końcu gra będzie miała 12 lat w tym roku.

Autor:  Isengrim [ 8 mar 2016, 19:02 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Chyba z rok temu dokładali polygonów. Mam takie wrażenie, że ludki co grają nie robią tego dla grafiki.

Autor:  sula [ 8 mar 2016, 20:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Biorąc pod uwagę, że jest wiele lepiej wyglądających produkcji, to można spokojnie założyć, że nie dla grafiki. Co nie zmienia samego faktu o wyglądzie tej grafiki.

Autor:  Isengrim [ 8 mar 2016, 20:49 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Jakoś z rok dwa lata temu grałem na trialu i nie było fatalnie. Ten styl grafiki to największy sukces Blizza. Sporo nowszych gier gorzej zniosło upływ czasu.
Ale co ciekawe początek był masakrycznie zbugowany, 4 razy musiałem restartować grę, bo progres się blokował. Wydawało by się, że mają wszystko tip top, a tu zonk.

Autor:  candidoser [ 12 kwi 2016, 13:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Poczytalem o zmianach w pvp. I o ile te max ~7% roznicy w sprzecie jest ok, to brak wplywu na staty jest juz slaby.

Autor:  Szamotula [ 12 kwi 2016, 14:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Mozesz rozwinac, albo dac jakis link do tego?

Autor:  candidoser [ 12 kwi 2016, 14:27 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

"In Legion, as soon as you zone into a PvP instance, the stats on your gear will be nullified, and you'll be given a pre-determined set of stats that's uniquely configured for your specialization. Furthermore, any set bonuses, enchants, Legendary bonuses, or trinket effects will be deactivated (although your Artifact and its related Artifact Powers will remain active).

The only contribution your gear will make to your overall power is through a small modifier based on your average item level. For every point that your average item level increases, your pre-determined PvP stats will increase by 0.1%. That means a 25 item level difference between two players only results in a 2.5% difference in stats, compared to the 25% difference it makes today. There’s still a little incentive to improve your gear – a concept we think is important for World of Warcraft – but the benefits are much less pronounced."

http://us.battle.net/wow/en/blog/199943 ... 12-16-2015

Autor:  Szamotula [ 12 kwi 2016, 15:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

O ile z punktu customizacji postaci i faktu, ze to mmorpg moze to wydawac sie slabe, to patrzac na to jak na strikte gre-arene PvP to jest to bardzo dobra zmiana. Stackowanie statow zawsze prowadzilo do patologii w PvP, bo wiadomo ze w WoWie zasada nic o PvP bez PvE to chleb powszedni. Stackowanie armorpena i haste'u w Wotlku bylo totalnie poza kontrola tworzac broken setupy. Natomiast przy z gory ustalonych statach mozemy liczyc na lepszy balans, bo Blizzard nie bedzie musial przewidywac pomyslowosci graczy.
To, ze zmniejszaja zaleznosc od gearu to w 100% rozwiazanie na plus, tylko dlaczego tej zaleznosci calkowicie nie wywala to nie wiem.
Ogolnie Blizzard mocno za pozno sie obudzil i przespal totalnie fakt jakie competitive PvP w wowie mialo potencjal. Gdyby juz na etapie Wotlka sie ogarneli i rozdzielili PvP od PvE to bysmy mieli swietna gre w grze, ktora dla tych zainteresowanych wylacznie PvP mogla by bazowac na systemie f2p + mikroplatnosci za armor/weapon skiny.

To co napisalem wyzej + Arenanet decydujacy sie na wyjebanie holytrinity + zastapienie zwyklych aren jakimis mapami z objective'ami to moim zdaniem 2 bardzo mocno zaprzepaszczone szanse na swietne tytuly esportowe, ktore szczegolnie teraz w dobie fascynacji 'battle arenami' by mialy bardzo duzo do powiedzenia.

Autor:  candidoser [ 12 kwi 2016, 20:26 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Chyba nawet w moba mozna za pomoca itemow modyfikowac postac. Ogolnie blizz jakos tak binarnie zachowuje sie w tej kwestii. Albo gear jest na tyle wazny, ze swieza postac level cap bez sprzetu pvp jest rozjezdzana, albo - no wlasnie - sprzet nie gra praktycznie zadnej roli. Mogliby zostawic te 5-7% roznicy w sprzecie, ale rownoczesnie, zeby byl wplyw na statystyki. Zeby sobie cos dobrac pod swoj styl gry.

Autor:  Szamotula [ 12 kwi 2016, 22:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Tylko wlasnie chodzi o to, ze moba ma jeden tryb gry i pod niego jest balansowana. W Wowie to zawsze PvE bylo na pierwszym miejscu, przez co PvP czesto bylo w patologicznym stanie. Dzieki z gory ustalonym statystykom sa w stanie przykladowo powiedziec: 'shadow priest jest spoko, ale tylko do 30% haste'a, powyzej zaczyna byc broken' i daja mu to 30% haste'a i sie nie musza martwic o nic wiecej. Natomiast wedlug starych zasad to shadow priest bylby broken na arenie, bo gdyby mu zabrac haste to bedzie kupa w PvE.

Autor:  candidoser [ 13 kwi 2016, 06:33 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Ok, tylko teraz wprowadzajac szablony statystyk, pvp i pve zostaja oddzielone. Powinni umozliwic modyfikacje tych szablonow za pomoca zwyklych suwakow. Np. odejmujesz sobie punkciki w resi i ladujesz je w haste. Spriesty 'stackuja' haste i robi sie maniana? No to zmniejszasz gorny limit haste dla danej specjalizacji.
Te kilka procent boostu za item level jest fajne, bo daje poczucie progressu.

Autor:  Nyx [ 21 kwi 2016, 21:35 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

https://www.youtube.com/watch?v=zbjPD3u4s84 lmao

Autor:  Atherius [ 29 kwi 2016, 20:29 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Każdy to dostał?

Witaj, xxx

Żelazna Horda musi zostać powstrzymana – nadszedł czas, aby uderzyć! Dodaliśmy do twojego konta* cyfrową wersję World of Warcraft: Warlords of Draenor ZA DARMO, razem z błyskawicznym awansem postaci na 90 poziom doświadczenia oraz 7 dniami gry za darmo – dzięki temu od razu wkroczysz do akcji.

Oferta wygasa 16 maja 2016 o 23:59:59 czasu polskiego. Działaj szybko, zanim portal do Draenoru zostanie zamknięty!**

Autor:  Sobtainer [ 29 kwi 2016, 20:33 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

To dostają tylko pleby i od razu widać smród jakiś[emoji14]

Autor:  Atherius [ 29 kwi 2016, 20:36 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Ostatni raz grałem w cata chyba. :> Na siłę wciskają coś o co nie prosiłem, nie życzę sobie! Jeszcze brakuje, żebo overfaila mi dodali to chyba napiszę ticketa o usunięcia konta!

Autor:  Nyx [ 29 kwi 2016, 21:03 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

To daje tylko obraz jakim gownem ta gra sie stała.

Autor:  Atherius [ 29 kwi 2016, 21:06 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Ja nawet za darmo już bym nie mógł. :< Fajne było x lat temu ale kurwa ile można napierdalać w to samo tylko sceneria się zmienia na inną co dodatek. Druga sprawa, że nikt nie potrafi zrobić drugiego tak casualowego i wciągającego mmo.

Autor:  Nyx [ 29 kwi 2016, 21:11 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Legion

Mozna robic to samo, ale ta gra nie jest juz tym czym byla przed cata.

Strona 3 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team