MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Farmers-Bots/Macros
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9513
Strona 1 z 1

Autor:  Poziomka [ 7 lis 2004, 13:28 ]
Tytuł:  WoW - Farmers-Bots/Macros

Nie wiem czy ktos juz poruszal ten temat, wiec jakby co to przepraszam za dublowanie postow

Mam takie pytanie

Czy ktos juz wie jak Blizzard ma zamiar poradzic sobie z Botami/macro- Farmerami sprzedajacymi przedmioty,pieniazki, postaci via e-bay ?

Sa jakies sprawdzone metody by tych baranow nie dopuscic do WoW (by nie zrujnowali tej gry jak wielu innych On-linowych).
Wiem ze banowanie ip nic nie da - bo zawsze moga skorzystac z roznych proxiakow..moze jakies inne :)?

Przegladajac e-szita widze ze juz pojawiaja sie pierwsze posty o sprzedazy postaci,kasy i innych rzeczy z WoW

Mam nadzieje ze Blizard ma jakis sposob jak sie z tym uporac, w przeciwienstwie do np takiego NCSoft ktore poniekad 'wspolpracuje' 'pomaga' farmerom/botom :>

Autor:  XSiV [ 7 lis 2004, 13:36 ]
Tytuł: 

zal dupe sciska, ze ty nie mozesz?! lezec i plakac...

Autor:  Poziomka [ 7 lis 2004, 13:41 ]
Tytuł: 

Nie rozumiem o co Ci chodzilo, racz mi wytlumaczyc. ok ?

Autor:  Xanth [ 7 lis 2004, 14:03 ]
Tytuł: 

Akurat Blizzard ma juz doswiadczenie z takimi zagraniami z battlenetu, wiec sadze, ze nie bedzie tak zle. A narazie jest beta i sa wazniejsze sprawy do dopracowania niz systemy antycheatowe/antyscamerskie.

X.

PS. Pozatym w MMOGach nie stosuje sie banowania po IP, tylko wipe i ban konta. Jak koles chce miec kolejne, to niech placi :)

Autor:  Poziomka [ 7 lis 2004, 14:14 ]
Tytuł: 

No wlasnie oto chodzi ze gralem troche na Battlenetach blizzarda np diablo, diablo2 i wiem ze tam tez byly rozne sztuczki, tricki by sprzedawac stuff,klonowac, oszukiwac. :>

No nic poczekamy zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce :)

Autor:  Xanth [ 7 lis 2004, 14:23 ]
Tytuł: 

Przed zewnetrzymi makrami gra sie napewno nie uchroni (jak zadna inna zreszta). Jedynym utrudnieniem jest tylko brak wewnetrznego systemu makr. Jedynie na hacki i cheaty nie ma co liczyc (to MMOG, wszystko sie dzieje po stronie serwera, a nie jak na BN w czesci po stronie klienta). Kwestia jest, jak sobie Blizzard poradzi z wykrywalnoscia. Ponoc na BN sa calkiem skuteczni (nie raz czytalem placze o banie konta).

X.

Autor:  Kielas [ 7 lis 2004, 14:24 ]
Tytuł: 

Co do dupowania itemow, kasy itp to powinien byc perma ban bo to rujnuje cala ekonomie gry. Ale jak koles stuka sobie kase, itemy normalnie grajac i potem to sprzedaje na ebay to nie widze problemu.
Sam czasem kupuje kase lub itemy bo nie mam czasu siedziec codziennie po kilka godzin i stukac mobki do znudzenia. Szybciej mi wychodzi zarobic kase IRL i kupic potem co potrzebuje ....

Autor:  Kielas [ 7 lis 2004, 14:43 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Przed zewnetrzymi makrami gra sie napewno nie uchroni (jak zadna inna zreszta). Jedynym utrudnieniem jest tylko brak wewnetrznego systemu makr.
X.


LoL
No tutaj akurat Xanth to strzeliles kula w plot ;)
Nie znam innej gierki ktora by pozwalala pisac tak zaawansowane macra jak WoW ......
I jest to jeden z powodow dla ktorego prawdopodobnie zostawie daoc i bede grac w WoW. Po prostu jak juz masz dosc tluczenia mobkow zawsze mozesz pobawic sie w pisanie skryptow :)

polecam:
http://www.lua.org/manual/5.0/
http://www.cosmosui.org/texts/BlizzardCommands.xml

Autor:  Xanth [ 7 lis 2004, 14:50 ]
Tytuł: 

Ach, moj blad. Widac nie zauwazylem, skupilem sie na samej grze :)

X.

Autor:  XSiV [ 7 lis 2004, 21:37 ]
Tytuł: 

Powinni zrobic NODROP jak w AO i bylby spokoj. A handel kasa byl, jest i bedzie. I co w tym zlego.

Autor:  Koma [ 7 lis 2004, 21:46 ]
Tytuł: 

ekhm co?

Autor:  Razorback6(3) [ 7 lis 2004, 21:49 ]
Tytuł: 

Raczej trudno farmować uber itemki alone w WOW .
Takie dropują tylko Bossowie w instance , a w instance bez pełnego teamu z przynajmniej jednym healerem i tankiem gówno możesz .... .
Do tego większość blue raresów jest "bind on pickup" więc ... .
Aczkolwiek są też blue z common mobów dość sporo warte (nawet 100 + gold) na aukcjach ale na to jest baaardzo małe drop rate.

Autor:  Razorback6(3) [ 7 lis 2004, 22:19 ]
Tytuł: 

XSIV ------->

Cytuj:
What are Bound Items?

Blizzard has introduced a binding system to particular items.
Unbound: These items are not restricted in any way and can be traded freely.
Soulbound: These items are permanently bounded to a player and cannot be traded to anyone else. To get rid of it, you can either sell it to a vendor NPC or destroy it.
Bind on Equip: These items are treated as Unbound when they are first found and picked up and can be traded freely. Once a player has equipped it, it will change status into Soulbound. A warning popup will appear when a player tries to equip such an item.
Bind on Use: As with Bind on Equip items, these items become Soulbound items once you have used it. The difference is trivial, since Bind on Equip refers to equipable items (such as Armor and Weapons) while Bind on Use refers to non-equipable items (such as Pets and Mounts).
Bind on Pickup: An item marked Bind on Pickup will become Soulbound once a player loots it from a NPC corpse n the loot window. This means in a party/group situation, players have to discuss quickly who gets to loot the item in question. A warning popup box will also appear when trying to loot such items.

This system allows a sustaining economy, especially with regards to lower level equipment. After items have been bounded to a player, if he finds a better replacement, the only alternative to the older weapon is to sell it (to NPC), destroy it, or disenchant it. This keeps the low level economy in business all the time as low level equipment is constantly being destroyed all the time instead of passing them on to another player.

Rare loots can be generally classified into 2 types. Random drop (it has a random chance to drop from a few monsters), or Instance-Boss drop. Random drops are generally Bind on Equip and hence tradable. The bosses in instances however drop from a very small loot table, typically 2 to 4 items only, so players are almost always able to get the item they want after making a few trips into the instances. These equipment are always Bind on Pickup.


http://www.worldofwar.net/guides/items.php

Autor:  XSiV [ 7 lis 2004, 22:23 ]
Tytuł: 

Moze to i dobre. Ja chce juz zagrac :/

Autor:  fAtkOs [ 7 lis 2004, 23:00 ]
Tytuł: 

boty i inne oszustwa to bedzie plaga wow taj jak d2, gra jest 'slawna' i ludze beda tak kombinowac ze co chwila beda jakies nowe oszustwa

Autor:  Razorback6(3) [ 7 lis 2004, 23:43 ]
Tytuł: 

Tak .. napewno :roll:
Za dużo Diablo ...

Autor:  Mark24 [ 7 lis 2004, 23:54 ]
Tytuł: 

tylko ze wow to mmorpg a diablo to hack&slash. Od czasów diablo technika trochę poszła do przodu i blizzard moze czerpac pelnymi garsciami ze wszystkich mmorpg jakie do tej pory wyszly. Czy w jakimkolwiek masowo się duplikuje itemy? owszem chodzą słuchy że w L2 przez moment bylo można, w EQ2 w becie niechcacy sam jeden zduplikowlem (bo serwer padl w bardzo intratnym momencie), w FFXI też podobno wszyscy dupują itemy (tylko na ch... potem stoją i ryby lowią tygodniami by kasę nafarmować - cóz kwestia psychiki pewnie).
Więc podejrzem, że równie mocno będzie się dupowalo itemy czy kasę w WoW-ie. może komuś się kiedyś uda, a może nie...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team