mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2117
Dołączył(a): 15.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2004, 10:14 
Cytuj  
W tym miejscu dyskutujemy o programach obslugujacych L2 bez lub mniejszym naszym udzialem.

Dyskutujemy o stronie technicznej a NIE moralnej kazdy topic zawierajacy JAKAKOLWIEK probe oceny powyzszej rzeczy zostanie skasowany bez ostrzezenia, niestety mimo moich dosc liberalnych pogladow jest to konieczne..

Miejsce tego forum ktore sluzy do klotni znajduje sie tutaj:

board/viewforum.php?forum=19&4953


_________________
..of Tarew Marr, ew, Nagafen!

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

**

Posty: 376
Dołączył(a): 13.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2004, 21:15 
Cytuj  
Sa dwa programy i w zupełności sie uzupełniaja.

Pierwszy do macrowania a drugi stawiający wirtualny serwer.

1.AC-tool (można sciagnać trialowa wersje)
Aby Ac-tool dziala trzeba odpalać gre w windowmode.Niestety nie jestem ekspertem od AC-tool. Aby sie coś o nim dowiedzieć polecam posty Karola. W pewnym nawet podaje zródło swojego programu pod AC-tool do polowań.

2.lin2rich (na razie darmowy ale nie wiem jak dlugo)

Z tego linka mozna sie o tym programie wystarczajaca duzo dowiedziec i sciagnac lin2rich.

http://www.lin2rich.com/english/

Na początek lin2rich w zupełności wystarcza.

I 2 pytania do korzystajacych z lin2rich.

1. Czy ktoś probował pozmieniac czary atakujace. Bo jak proboje podmienic skile tak jak pisza na stronce to mi sie gra wykoleja. Podmieniłem skila Icebolt pod Curse Poizon. Niestety gra mi sie zawiesila jak probowalem go rzucic.

2. Nie wiem też do końca co robi ta linia w lin2rich. I jak dodać inne czary do repertuaru czarów jakich urzywa mag.

itemindex=0,9,12,16,18,20,22,31,39

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Arvold dnia 2004-06-10 22:18 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 cze 2004, 18:44 
Cytuj  
Lin2Rich to specyficzna wersja Lin2Mate.
Mi podmienianie skili zarowno w zakladce Monster (powery w walce) jak i Magic (buffy) nie sprawilo problemow - robilem tak jak w instrukcji.
Porazke ponioslem tylko ze skilem PowerShot archera - tego w Lin2Mate nie udalo mi sie ustawic (znaczy udalo ale nie uzywal).
W Lin2Rich Scorpowi chyba to juz zaczelo chodzic.

Magiem jednak ZAWSZE bedzie ciezko cokolwiek zamacrowac bo np. detekcja agro zaczyna dzialac wtedy gdy mob zaczynac bic avatara - a dla maga to juz za pozno :smile:

Jest jednak jeden typ mobow ktory nie jest agresywny i nie ma "social agro" - na takich powinno sie odpalac macro bez problemu.
Chodzi o to "przezroczyste psy". Mimo high leveli wiekszosc zachowuje sie jak ketiry - olewaja ze ktos wali takiego samego moba obok.
Spocik warty polecania jest na polnoc od Gludio - idzie sie jak z Gludio do DE Village i zaraz za mostem jest duzy spawn takich psow 17 lev z neutralnymi pajakami - mag ustawia sobie atakowanie tylko tych psow i zawsze ma na sobie tylko 1 i w 99% przypadkow atakuje z dystansu.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 376
Dołączył(a): 13.08.2003
Offline
PostNapisane: 14 cze 2004, 07:44 
Cytuj  
Udało mi sie skonfigurowac lin2richa. Jak sie dokładniej przyjrzałem to okazało sie, że popełniłem czeski błąd.

Teraz działa świetnie.

Jeżeli ktoś pierwszy raz konfiguruje czary to pamietajcie, że czary sa rzucane wg listy od dołu w góre. I jedynym wyzwalaczem pozwalajacym przejsc na inny czar jest ilość hp mobka. Opuznienie czasowe niestety nie sprawdza sie jako wyzwalacz innych czarow.

Mi sie najlepiej macruje na Stonsoldirach i innych golemach. opcja range doskonale sie sprawdza i mag sam ucieka.

Pozdrawiam Kuba

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Arvold dnia 2004-06-14 08:45 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Arvold dnia 2004-06-14 08:49 ]</font>


Posty: 3
Dołączył(a): 8.06.2004
Offline
PostNapisane: 14 cze 2004, 20:27 
Cytuj  
co do skilow w 2Rich
w aktualnej wersji
moznad dodac dowolny skill bez konfuguracji
english.cfg

chodzi bez problemow

have fun

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 cze 2004, 23:18 
Cytuj  
Ja uzywam najstarszego L2Rich'a z tego powodu, ze zarowno nowe wersje jak i stary Lin2Mate mial problem ze spoilowaniem - przy standardowym "bezpiecznym" macro (siadanie praktycznie po kazdym kilu) spoilowal moze 10% mobow.
Ta pierwsza wersja L2Rich natomiast spoiluje 99%.

Jesli ktos mialby doswiadczenia z nowymi wersjami w tym temacie to dajcie info skad i ktora wersje warto pociagnac :wink:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lip 2004, 20:15 
Cytuj  
Jako ze teraz Fexit raczej slabo dziala i bot musi walczyc "do konca" dopisalem sobie w ACtool dodatkowe macro uzywajace potionow i uaktywniajace SS jak HP spada <50%.
Trzeba wylaczyc uzywanie potow w L2R (i tak nic nie daje) i odpalic ponizszy skrypt w ACtool.


SetActiveWindow Lineage II

//F5 - SoulShoty
//F8 - Heal poty
//game res.: 1280x1024x16bit

delay 1000

Procedure checkHP
if {RGBRED} < 150 // pierwsze sprawdzenie HP
call SS
else
delay 100
end
end

Procedure SS
LoadRGB 81, 34
if {RGBRED} < 150 // drugie sprawdzenie HP
keydown {F8} 200 // wypij potion
delay 1000
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
else
delay 100
end
end


//main loop
while 1=1
LoadRGB 80, 34
call checkHP
End


P.S. Macro powinno tez chodzic w nizszych rozdzielczosciach - chyba pasek HP playera sie nie zmienia.

EDIT: delay dla uzycia SS jest ustawiony dla broni "fast".
Jesli ktos ma wolniejsza bron to powinien to zwiekszysc z 2500 do 3000-4000.


_________________
Note on my door: Out to lunch... if not back by five, out for dinner also.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-07-03 21:17 ]</font>


Posty: 49
Dołączył(a): 13.06.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2004, 12:19 
Cytuj  
bardzo ciekawe :smile: potem sprwdze

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2004, 10:04 
Cytuj  
btw: wlasnie z Matem gadalem i mi sie przypomnialo :smile:

jak botujecie to relogujcie sobie char przy kazdej okazji

jesli playerzy dostaja komunikaty w stylu "you played for 16 hours. For your health take a brake before playing again" to znaczy ze serwer zlicza ten czas i pewnie nie jest problemem sprawdzenie "najaktywniejszych" playerow pod wzgledem tego czy nie sa botami :grin:

co prawda osiagnac dobry wynik w tym temacie jest trudno ostatnio (zwisy i disconecty mnie ostatnio dotykaja masowo) ale jak widac niektorym sie udaje :grin:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lip 2004, 08:46 
Cytuj  
L2R konczy co prawda darmowy okres ale ceny wyjebali takie ze na pewno ktos zrobi cracka.
Napisze wiec o takim tipie ktory znalazlem dopiero teraz - zastosowanie dla opcji patches (bynajmniej nie do macrowania mobow).

Mianowicie mozna idac np. z Dion do Giran zapisywac sobie "waypointy" i nagrac sobie cala droge w jednym z patchy.
Jesli takich patchy mamy kilka to potem juz tylko jak z klockow skladamy sobie cala droge z punktu A do punktu B, odpalamy i idziemy zwalic klocka, zjesc obiad etc.
30 min pozniej okazuje sie ze bedac afk pokonalismy droge z Giran do Orc barracks np :smile:

Jesli wyjdzie crack to postaram sie postnac koordynaty poszczegolnych odcinkow - bedziecie mogli je sobie wrzuc w richa bez potrzeby robienia teog samemu.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lip 2004, 13:17 
Cytuj  
http://www.gamerzplanet.net/forums/show ... ge=1&pp=15

"Czesciowo dzialajacy" Lin2Mate.
Opinie ludzi sa rozne (od "dziala wszystko" do "nic nie dziala") ale dla tych ktorzy wylaczyli sobie L2Richa (u mnie chodzi non stop od 9tego :smile:) jest to jakis rozwiazanie.
Szczegolnie dla low level warriora - jemu duzo nie trzeba.

Jesli program by wam generalnie dzialal a tylko szwankowala jakas pojedyncza funkcja typu "podnoszenie lootu" etc to chetnie sluze latka ACtoolsowa - powiedzcie tylko co ma robic :smile:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2004, 16:34 
Cytuj  
Kolejna wersja skryptu "wspomagajacego" Lin2Mate/Rich.
Wzbogacona o uzywanie skila/powera walki jak najczesciej w czasie walki.



Wersja dla DWARFA - nie zakluca spoilowania.

Cytuj:
SetActiveWindow Lineage II


//F5 - SoulShoty
//F8 - Heal poty
//F7 - skill/power do walki (stun, shot etc)
//res. L2: 1280x1024x16bit

delay 1000

Procedure zapierdol every 15 sec // ustawic czas recyklingu skila +2 sek (dla mnie skill co 13 sek wiec 15 sek w procedurze)
loadRGB 141, 34 //prawy skraj naszego paska zycia
if {RGBRED} < 150 //Czy mamy jakies DMG? (znaczy czy juz zaczela sie walka)
loadRGB 574, 24 //pasek zycia moba, lewy skraj
if {RGBRED} >150 //czy jest targetniety mob?
keydown {F7} 200 // uzyj skila walki
else
delay 100
end
else
delay 100
end

end



Procedure checkHP
if {RGBRED} < 150 // pierwsze sprawdzenie HP
call SS
else
delay 100
end
end

Procedure SS
LoadRGB 81, 34
if {RGBRED} < 150 // drugie sprawdzenie HP

keydown {F8} 200 // wypij potion
delay 1000
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
else
delay 100
end
end


while 1=1
ProcessMessages
LoadRGB 80, 34
call checkHP
End




Wersja dla smierdzacych Orkow, gejowanych elfow i biednych humanow :grin:

Cytuj:
SetActiveWindow Lineage II


//F5 - SoulShoty
//F8 - Heal poty
//F7 - skill/power do walki (stun, shot etc)
//res. L2: 1280x1024x16bit

delay 1000

Procedure zapierdol every 15 sec // ustawic czas recyklingu skila +2 sek (dla mnie skill co 13 sek wiec 15 sek w procedurze)
keydown {F7} 200 // uzyj skila walki
end



Procedure checkHP
if {RGBRED} < 150 // pierwsze sprawdzenie HP
call SS
else
delay 100
end
end

Procedure SS
LoadRGB 81, 34
if {RGBRED} < 150 // drugie sprawdzenie HP

keydown {F8} 200 // wypij potion
delay 1000
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
keydown {f5} 200 // uzyj SS
delay 2500
else
delay 100
end
end


while 1=1
ProcessMessages
LoadRGB 80, 34
call checkHP
End




_________________
God Made Us Brothers, But Prozac Made Us Friends.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-07-15 17:40 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-08-03 23:09 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-08-03 23:10 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2004, 23:33 
Cytuj  
Kolejny kawalek - ja go sobie nazwalem "spoil fix".
W tym Lin2Mate ktorego uzywamy wadliwie dziala spoil - jak postac wstaje po rescie to pierwszego moba nie spoiluje.
A ze najbezpieczniej jest ustawiac zeby avatar restowal po kazdym mobie to troche sux dla dwarfow.
Problem zalatwia prosta procedurka:


SetActiveWindow Lineage II

//F8 - spoil

delay 1000

Procedure spoil
if {RGBRED} > 200
keydown {f8} 200
delay 5000
else
delay 100
end
end

//main loop
while 1=1
LoadRGB 703, 23
call spoil
End


Idealnie sie sprawdza dla mojego nowego newbie dwarfa.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sie 2004, 17:31 
Cytuj  
Najnowsza wersja macra dla postaci majacych play dead skill (Plains Walker, Bounty Hunter) - wspomaga Lin2Mate/Richa.

Pije poty i uzywa SS od 50% HP w dol, uzywa (wielokrontnie jesli czas pozwoli) specjalnego ataku w walce a przy mniej wiecej 35% HP udaje ze nie zyje i zamyka gre :grin:

Cytuj:
SetActiveWindow Lineage II


//F5 - SoulShoty
//F8 - Heal poty
//F7 - skill/power do walki (stun, shot etc)
//F3 - play dead skill
//res. L2: 1280x1024x16bit

delay 1000

Procedure zapierdol every 15 sec // ustawic czas recyklingu skila +2 sek (dla mnie skill co 13 sek wiec 15 sek w procedurze)
loadRGB 141, 34 //prawy skraj naszego paska zycia
if {RGBRED} < 150 //Czy mamy jakies DMG? (znaczy czy juz zaczela sie walka)
loadRGB 574, 24 //pasek zycia moba, lewy skraj
if {RGBRED} >150 //czy jest targetniety mob?
keydown {F7} 200 // uzyj skila walki
else
delay 100
end
else
delay 100
end

end



Procedure checkHPexit // sprawdzanie warunkow do wyjscia z gry
LoadRGB 40, 34
if {RGBRED} < 150 // pierwsze sprawdzenie HP
call fakedeath
else
delay 2500 // ten delay jest skorelowany z szybkoscia broni
end
end

Procedure fakedeath // procedura wyjscia z gry
LoadRGB 41, 34
if {RGBRED} < 150 // drugie sprawdzenie HP
keydown {F3} 200 // fake dead
delay 3 sec
keydown {INS} 200 // force exit L2Mate
delay 60000
else
delay 100
end
end



Procedure checkHP // procedura odpalenia potionow i SS przy 50% HP
LoadRGB 80, 34
if {RGBRED} < 150 // pierwsze sprawdzenie HP
call SS
else
delay 100
end
end

Procedure SS
LoadRGB 81, 34
if {RGBRED} < 150 // drugie sprawdzenie HP
keydown {F8} 200 // wypij potion
delay 1000
keydown {f5} 200 // uzyj SS
call checkHPexit
keydown {f5} 200 // uzyj SS
call checkHPexit
keydown {f5} 200 // uzyj SS
call checkHPexit
keydown {f5} 200 // uzyj SS
call checkHPexit
keydown {f5} 200 // uzyj SS
call checkHPexit
else
delay 100
end
end



// glowna petla programu
while 1=1
ProcessMessages
call checkHP
End



EDIT: mozna tez zastapic fake death przez "ultimate defense" tylko dolozyc przed wyjsciem z gry wypicie potiona.
Powinno wytrzymac te 15 sek do wyjscia.





_________________
It's the same things your whole life. Clean up your room! Stand up straight! Pick up your feet! Take it like a man! Be nice to your sister! Don't mix beer and wine, ever! Oh yeah, and DON'T drive on the railroad track!
Phil Connors, Groundhog Day

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-08-03 23:10 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.