mironus napisał(a):
chodzi mi jeszcze po głowie taka grupa heavy melee:P kombinacja paladynów, cleryków i ewentualnie melee heretyków (60% absorb, shield spec, heale itp:P)
no i oczywiście grupa 6-8bd:P
może się skusicie kiedys:p
Sądzę, że w DAOC-a pomielimy wystarczająco długo aby spróbować takie lub podobne setupy. Kilka słów reflekcji odn. Twoich propozycji.
1. Alb heavy malee: 1 paladyn wystarczy naprawdę. Armsmeny są dużo twardsi, dużo lepszy damage dają więc niech ten pally będzie tym endo/celerity/shield stun botem bo wiele więcej nie potrafi. Np 4 armsy, pala, minst, 2 klery.
2. Malee heretyki: twardzi, ale tam nie ma damage. Za to 1-2 malee, 4-3 caster juz lepiej. Damage jest tyle, ze trzeba go zbudować. Jak się nauczą dobrze rozbiegać to można pvp robić.
3. Bedeki
. Bez Healerów daleko nie zajadą, zwłąszcza poza BG. Pety healują dobrze w duelu ale w obronie przeciw assiscie będą bez szans. Chyba, że chcemy pretendować do najlepiej wyglądającej grupie na mezie... .
4. Dołoże propozycję: 4-5 vampy, 1-0 warden, bard, 2 druids. Zwłaszcza na BG można by wreszcie potrzepać tych Kamperów w wieżach i na murach. Fajna klasa, na templejtach można by sporo przeżyć. Tyle, że trzeba taką pograć a nie odkurzać co chwila bo wymagają ogrania.
5. Banshee boom boom. 4-5 banshee, 1-0 ward, bard, 2 druidy. I czychamy za załomem w murze lub kampimy pięterko w keepie
. Na otwarte pole inny spec.