MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=42476
Strona 3 z 4

Autor:  frogmaster [ 17 lut 2014, 10:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no właśnie daoc jako jeden z elementów ma podobny system rozrywki - branie keepow/towerow/reliców. Właśnie tutaj operują zergi w obydwu grach.

Daoc dodatkowo ma świetnie rozwiązanie rvr grupowe, czego może brakować w TESO.
Akcja solo w TESO może wychodzić nieźle.

Jak patrzę na same oblężenia to uważam, że ten aspekt gry bardzo szybko mi się znudzi (jak w daocu).
Nie wierzę w grupowe pvp w TESO.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

a czemu nie?

Autor:  frogmaster [ 17 lut 2014, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

podkreślam, że ciągle jeszcze mało wiem na temat TESO.
Trochę pve liznąłem i mam nadzieję na pvp w nadchodzący weekend.
Jak się ogląda filmiki to jeden wielki zerg, każdy na każdego adduje.
Grupy mają 4 osoby i generalnie każdy napierdziela jakiś dps, brak typowego suportu, brak interruptu (!). Pewnie, że się da gvg, ale to bardziej będzie przypominało quaka czy CS niż mmorpg, do którego ja przywykłem.

Jak widać opinia jest całkowicie subiektywna i spaczona daocem, który według mnie ma nadal bezkonkurencyjny endgame.

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no to wszyscy wiemy, ze daoc byl najlepszy :)
dlatego trzeba sie cieszyc tym co jest ;p
wklejalismy filmiki z solo nightblade pvp i nie wyglada to najgorzej.

anyway niedlugo testy wiec bedzie mozna sprawdzic dokladnie.

Autor:  frogmaster [ 17 lut 2014, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

problem w tym, że daoc nadal jest najlepszy (13 lat po release) :D

filmiki tego kolesia z nightblade, templar, dragonknight super.

dla zainteresowanych:
http://www.youtube.com/watch?v=Jpwmst2N4mw&feature=c4-overview-vl&list=PL20zbIJn2UbTpwoIuKL5g-AbewQrvAtLI

Autor:  Mazee [ 17 lut 2014, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Filmiki fajne - jednak cały czas jest to solo.
Chciałbym zobaczyć group vs. group

Do znawców TESO: czy do keepów obrońcy mogą się portować jak jest oblężony ?

Autor:  Morfidon [ 17 lut 2014, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

żaba podobny system rozrywki oderwany od reszty nie daje jednak tego samego...

pamiętaj, że w daocu był zdecydowanie inny combat. Mogłeś rozróżnić klasy które uderzasz, mogłeś wpłynąć na walkę porządnym CC, poprawnym wybieraniem targetów / interruptowaniem, odpowiednim ustawieniem się... Ogólnie miałeś duży wpływ na walki, nawet takie, które były zerg vs zerg. A tutaj? Zerg vs zerg wygląda w taki sposób, że napierdalasz tego co się wychyli za daleko...

Autor:  frogmaster [ 17 lut 2014, 13:12 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

dokładnie tak, jak mówisz.
hack and slash - takie diablo, quake czy counter-strike.

i tak spróbuje nightbladem przynajmniej w becie, ale chyba kupie i zobaczę czy po miesiącu się nie znudzi :)

Autor:  Morfidon [ 17 lut 2014, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

frogmaster napisał(a):
dokładnie tak, jak mówisz.
hack and slash - takie diablo, quake czy counter-strike.

i tak spróbuje nightbladem przynajmniej w becie, ale chyba kupie i zobaczę czy po miesiącu się nie znudzi :)


Z tego co widzę to nightblade, czy też coś z łukiem + nightblade to jedyna opcja, która by mi się spodobała bo ma możliwość pobawienia się trochę na poboczu bezmyślnego bicia się, ja poczekam aż się zrobi free to play, ew. już niedługo alpha CU ;)

Autor:  frogmaster [ 17 lut 2014, 13:19 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Morfidon napisał(a):
Z tego co widzę to nightblade, czy też coś z łukiem + nightblade to jedyna opcja, która by mi się spodobała bo ma możliwość pobawienia się trochę na poboczu bezmyślnego bicia się, ja poczekam aż się zrobi free to play, ew. już niedługo alpha CU ;)


no taki jest zamiar - gankowanie ludzi dobiegających do keepa. we 3 będziemy robic nightbladow w weekend.

na CU ja muszę czekać jeszcze rok QQ - do pierwszej bety

Autor:  Mendol [ 17 lut 2014, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Morfidon: Ossur w Relax Cartel wkleil calkiem niezly filmik, ktory moze rozwieje troche watpliwosci:
http://www.youtube.com/watch?v=_BJJOHweGm8
polecam :)

Autor:  Słampar [ 18 lut 2014, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Hmmm tu już widać coś więcej ale to nadal nie jest to o czym mówi Morf i Żabol w DAoC taką grupę jak ta czyli magów stojących w "kupie" wyrznęli by w 15 sek. tu widać brak interuptu. Przepraszam był tam jeden kolo z 2 mieczykami ale to nic nie zmienia :)

Autor:  Mendol [ 18 lut 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

aaaa.
wieem, ze teso to nie daoc i nigdy nim nie bedzie :)
i tak wiem, ze morf i frog zabija wszystkich ;p
chcialem tylko pokazac, ze TROCHE mozna pokombinowac, a interrupty trzeba po prostu obczaic :)
oczywiscie, wymaga to czasu i zamiast go tracic w teso, mozna dalej radosnie pizgac w daoc'a - natomiast uwazam, ze jesli ktos ma czas, podoba mu sie daoc, to powinien sprobowac.

Autor:  Mendol [ 18 lut 2014, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nie ma edita ;/
Elder Scrolls Online and the Legacy of DAoC
http://tamrielfoundry.com/2013/02/eso-daoc-legacy/

troche czytania ale warto.

Autor:  Morfidon [ 18 lut 2014, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ta gra byłaby następcą daoca, tak samo jakby warhammer był, gdyby zastosowali combat system z daoca. Prawda jest taka, że combat z daoca się nie nudził bo dawał "moc" właściwie wszystkim, przez co każda postać, która była dobrze używana była całkiem OP.

Mogą dodać wiele super pomysłów i inne elementy daoca, ale jak nie zachowają szkieletu combat oraz różnic postaci + wyrabianiu sobie przeciwników, których się pamięta przez lata (dalej pamiętam chociaż nie grałem w daoca już ze 3 lata) to gra będzie po prostu nie udana. Co najwyżej może być fajna na kilka chwil, dopóki się nie znudzi, a niestety znudzi się szybko.

Autor:  Mendol [ 18 lut 2014, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

teso ma byc 'czasoumilaczem' do premiery CU :)

zreszta druga czesc artykulu jest bardzo dobra i na samym koncu, autor jasno napisal:
"While the core mechanics governing the PvP system are closely shared, I am uncertain whether enough gameplay principles are shared for ESO to be aptly labeled as DAoC’s “spiritual successor”

Autor:  gacek [ 18 lut 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Morf jesteś na jednym screene w tym artykule :D

Autor:  Mazee [ 18 lut 2014, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

gacek napisał(a):
Morf jesteś na jednym screene w tym artykule :D

I to relic masz :D

Autor:  frogmaster [ 18 lut 2014, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ten artykuł pokazuje oczywistą wyższość DAoCa nad TESO :D
:wtf:

Autor:  Morfidon [ 18 lut 2014, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Haha rzeczywiście, z tego co pamiętam to robiłem relic raid i nam relikwie ktoś zakosił z naszych, po czym gdzieś padł i już myśleliśmy, że to koniec, a znalazł ją wtedy Nsaney.

Pamiętam jak się cieszył bo mówił, że to jego pierwsza relikwia. Nsaney to gość co gra na słabym necie i całymi dniami siedzi na towerkach czekając aż coś się pojawi na horyzoncie, bardzo pozytywny gościu, jeśli chodzi o rozmowę :)

Założyłem temat na CU forum jeśli macie dostęp właśnie dotyczący combatu w nowych grach. "Combat - everyone should be OP if used right?". Zainspirowała mnie tutaj rozmowa dotycząca ESO.

Wklejam tu, ale bez tłumaczenia bo to trochę roboty:
Cytuj:
That might be my opinion but i've noticed one thing that each new games are doing wrong and I think CU is gonna do it finally differently.

ESO / GW 2 / WAR etc. all these games are having as they say "the best things from daoc" - it's not true. They are copying just siege / RVR / etc. Hell yeah these are pretty cool things from daoc, but that's not what made daoc playable for so long.

All the time they are altering combat too much. Combat in daoc was just almost perfect. There can be some things to alter still or mostly add new fun abilities but the most important part is that combat in daoc gave you that feeling of being overpowered on ALL characters.

All characters were unique and if used right they could accomplish something big / they had big impact on the fight. As a wizard I could kill entire grp, as theurghist I could interrupt people to death, as cleric I could heal entire grp... but all that things could be intercepted by hard interrupts by suddenly stealher attack / by the tank who want me to be death / by pets etc. Being OPed was allowed but in order to have 'that moments of glory' you had to think how to positionate yourself, how to support your friends in grp that had that abilities.

You were OP as long as people you fought were doing something wrong or your friends were supporting you good enough. You had benefits for being good. All these new games are making combat that is sorry for you. They allow you to make many mistakes during combat. They think that you are retarted.

All characters had also counters for them (paper, scissor, rock), so yes they were overpowered in some situations but in other they were like meat.

Stealhers had openers which made some people cry, but how the hell the same oped stealhers were dying with even 4-5 of them from one alone tank or alone spiritmaster? Shouldn't they cry more? In daoc there were many things you could cry about in each realm but in the same time there were many things you could be proud of in your character that allowed you to make other people cry

Remember that because of combat mechanic that is making classes OP it makes you remember people who used that abilities right for a long time. Hell i remember people who I played with in 2002 and I haven't seen them since then. How is that even possible? In for example WAR I don't remember totally anyone.

I would like to also add that the beginner zones allows you to fight at the same time a few monsters (at your level) to 'learn' how to play because players might be not experienced....

Geeeesh people in daoc in 2001 when almost nobody played mmo games had mobs from the start that if you pulled 2 you were dead... and somehow people loved that curve of learning.

Monsters won't give levels but there will be some in CU. I'm just showing this as an example in order to show you how game developers thinks about most of the people who play their games. They are making mindless games where you should smile 100% of time. I'm sorry but i have one word for these games - BORING.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team