mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 22
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 00:53 
Cytuj  
Witajcie. Gram w DAoC od niedawna [jakies 35h]. Nie wiem, co sadzic o tej grze. Jestem przyzwyczajony do UO, a tu nagle szok. Jeden jedyny skil na starcie - szybkie bieganie. Dwa czary do tego. Zrobilem lewel i dostalem kolejne dwa czary - prawie identyczne. Jestem tym troche zawiedziony, gdyz uwazam, ze w takiej grze powinno sie przejsc caly swiat, aby znalezc naprawde porzadny czar [i zabic naprawde silnego potwora, aby go zdobyc], a tu czary sa razem z lewelem. Powiedzcie mi, jak zaawansowana jest ta gra [czy jest to tylko bardzo zaawansowany Tomb Raider]. Co wlasciwie mozna zrobic [jakie sa skile, magiczne przdmioty itp.]? Czy wszystkie czary sa razem z lewelem? Jezeli tak to nie bedzie zabawy.
Wypowiedzcie sie na ten temat.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 01:14 
Cytuj  
Jesli grasz 35 godz to zrobiles juz specjalizacje?
Po 5 lev wlasciwie dopiero wybierasz WLASCIWA postac bo na poczatku grasz tylko jakby "podklasa" (np. Mage to po 5 lev albo Sorcerer albo Wizard - 2 krancowo rozne klasy :smile:.

Jak wybierzesz specjalizacje-RODZAJ postaci to wtedy wydaje sie punkty ma magie.
U mnie to wyglada tak:

Linia czarow: Body destruction
Tu mam ok 3 rodzajow czarow ktore dostaje wraz z levelem (DD wysysyjace HP, debuff str oraz root)

Specjalizacja w tej linii czarow nazywa sie Disorientation i JESLI PRZYDZIELE PUNKTY NA NIA TO zyskuje czary typu:
Mocne, szybkie i tanie DD (ale bez wysysania :smile:)
Obszarowe debuffy DEX/QUICK
Obszarowe root'y (paralize)

Kolejna dziedzina magii jest Matter base spells. Tu dostaje (wraz z levelem) buffy do Armor Factor, DoTy (poisson kwasowy).
Jesli chce sie specjalizowac w tej dziedzinie to TRENUJE Telekineze (specjalizacja matter) ktora mi da:
Mocniejsze DoTy
Debuffy DEX
(czyli zupelnie bezsensowna specjalizacja :smile:

Ostatnia dziedzina mojej wiedzy jest Mind Twisting spells. Wraz z levelem poznaje czary typu confuse (monster atakuje i biega jak podadnie - czesto atakujac swoich), Mezmerization (to czary fascynacji - mob stoi i jest pod moim urokiem nei atakujac nikogo i niczego) oraz Amnesia (czyszczenie pamieci mobowi) i run buff (szybszy movement).

Jesli chce sie w tym specjalizowac to ROZKLADAM PUNKTY (trenuje) Domination.
Wtedy mam dostep do czarow:
Charm (opanowanie monsterka i uzywanie go w walce jako mojego osobistego bodyguarda)
Area STR/Con debuff
Area mezmerize

Tak to z grubsza wyglada w mojej klasie. Mozliwosci nie jest zbyt wiele ale jak chcesz dobrze projektowac postac to troche sie trzeba nad tym pomeczyc (templatow sorcerera jest jak mrowkow :smile: i kazdy uwaza ze jego jest najlepszy).

Jesli chodzi o magiczne itemy to odgrywaja mam wrazenie OLBRZYMIA ROLE aczkolwiek player made stuff dobrej jakosci czesto je potrafi przewyzszyc (wyjatkiem sa itemy ktore zwiekszaja mi okreslona specjalizacje w magii - te trzymam zawsze).

Jesli chodzi o twoje watpliwosci to polecam poczytanie wczensiej o postaciach - co potrafia, jakie sa opinie innych graczy etc.
Ja wybralem na poczatku minstrela, dociagnalem do 7 lev i mialem dosc gry - postac byla "za prosta" moim zdaniem.
Potem doczytalem sie ze granie nim ma sens od jakiegos 20 lev bo dopiero wtedy jestes w stanie rozwinac sensownie te zdolnosci ktore dadza ci mozliwosc zastosowania jakiejs bardziej skomplikowanej strategii w walce niz tylko walenie mieczem w leb kolesia :smile:
Ale mimo wszystko nie zaluje ze olalem go bo sorcerer mi jakos bardziej pasi.
Inna sparawa ze granie solo ZAWSZE ci sie znudzi. We wszystkich rankigach gier w USA Camelot jest nr 1 ale wszedzie tez pisza ze to jest gra teamowa.
Dopiero w teamie zaczyna sie jakies sensowne granie "strategiczne" i wykorzystanie w pelni swoich mozliwosci. Solo sie glownie robi kase - teamowo stuka XP i jest z tego fun :wink:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 01:18 
Cytuj  
Aaaa... no i zapomnialem o questach.
Na poczatku jest ich MASA i ja mialem niesamowity fun z robienia ich (do czasu az Tomek mi dal linka do solution z opisem jak zrobic wszystkie questy :wink:)
To chyba jedna z fajniejszych rzeczy w tej grze - goraco polecam gadanie z roznymi NPC w wioskach etc (najlepiej pytac kazdego napotkanego town cryjera o "adventures" - on ci wskarze kto w okolicy potrzebuje pomocy).



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-01-06 01:19 ]</font>


Posty: 22
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 01:24 
Cytuj  
Wlasnie koncze 4 level. Nie wiedzialem, ze sa tu jakies questy [dlatego tak slabo]. Dzieki za pomoc. I jescze jedno - czy da sie trenowac np. inteligeance, czy zostaje tak jak na poczatku?

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 11:40 
Cytuj  
Cytuj:
2002-01-06 01:24, mw73 napisał:
Wlasnie koncze 4 level. Nie wiedzialem, ze sa tu jakies questy [dlatego tak slabo]. Dzieki za pomoc. I jescze jedno - czy da sie trenowac np. inteligeance, czy zostaje tak jak na poczatku?


Z tego co pamietam 2 skile (zaleznie od rasy) rosna wraz z levelem.
Ja mam w tej chwili ok 140 int ale wiekszosc z itemow (przyrost "na level" to chyba +1 tylko).

**

Posty: 225
Dołączył(a): 25.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 15:49 
Cytuj  
Najlepiej jak podlaczysz sie do jednej z Polskich guildii i na biezaco bedziesz mial z nami kontakt na kanale guildiowym! :smile: We wszystkim Ci pomozemy! :smile:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 17:53 
Cytuj  
Cytuj:
2002-01-06 15:49, Albert napisał:
Najlepiej jak podlaczysz sie do jednej z Polskich guildii i na biezaco bedziesz mial z nami kontakt na kanale guildiowym! :smile: We wszystkim Ci pomozemy! :smile:


Mow za siebie. Rats mu bankowo nie pomoga (nie gramy na betatest europa :grin:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2002, 18:50 
Cytuj  
[czy jest to tylko bardzo zaawansowany Tomb Raider]

ROFL. Zajebiscie to ujales. Ostatnio wszystkie gry ida w kierunku jakiejs kupy gowna, wogole nie wiem co sie dzieje. No coz, ale ja je tylko recenzuje. :smile:


Posty: 22
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 15:05 
Cytuj  
Na pierwszy rzut oka rzeczywiscie wyglada jak zaawansoway Tomb Raider. Jest jednak troche inaczej. Zaczynam cenic ta gre, ale jednak nacisk polozony jest na action. System gry nie jest tak rewelacyjny jak system Ultimy. Tam, zeby wytrenowac postac potrzeba bylo strasznie duzo czasu i pieniedzy. Do tego czary byly niesamowite. Rzuclo sie 3, moze 4 na silniejszego potwora, a nie jak w DAoC 10. Jescze potestuje gre, ale jak sie skonczy beta, nie wiem, czy beda grac w nia dalej, poniewaz wedlug mnie troche za wysoko sie cenia [13USD]. Gra zaczela mi sie podobac, ale ta suma to troche za duzo. Z Ultime placi sie 10USD, a nie dlugo wyjdzie dodatek.

*

Posty: 159
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 15:35 
Cytuj  
Cytuj:
2002-01-07 15:05, mw73 napisał:
Na pierwszy rzut oka rzeczywiscie wyglada jak zaawansoway Tomb Raider. Jest jednak troche inaczej. Zaczynam cenic ta gre, ale jednak nacisk polozony jest na action. System gry nie jest tak rewelacyjny jak system Ultimy. Tam, zeby wytrenowac postac potrzeba bylo strasznie duzo czasu i pieniedzy. Do tego czary byly niesamowite. Rzuclo sie 3, moze 4 na silniejszego potwora, a nie jak w DAoC 10. Jescze potestuje gre, ale jak sie skonczy beta, nie wiem, czy beda grac w nia dalej, poniewaz wedlug mnie troche za wysoko sie cenia [13USD]. Gra zaczela mi sie podobac, ale ta suma to troche za duzo. Z Ultime placi sie 10USD, a nie dlugo wyjdzie dodatek.


hejka;)

Jezeli moge sie wypowiedziec to wbrew pozorom doac nie jest zrecznosciowy - ani troche. UO bylo bardziej zrecznosciowe;) To kwesta poznania wszystkich klawiszy sterujacych.
System gry jest inny niz w UO, W UO postac mozna bylo wytrenowac w 2 tyg a tutaj po 2 miesiacach widzimy pierwsze postacie wytrenowane na max. Czary w daoc - moim zdaniem jest odwrotnie;) Ja zabijam moba 3-4 czarami w daoc, w UO w dragona na przyklad bylo trzeba kilka nascie/dziesiat zeby powalic gada:)
Na pewno warto potestowac dluzej, bo ja tez nabralem przekoniania po jakis czasie dopiero.
Co do templatow w daoc to moim zdaniem sa fajne. Sa praktycznie - np liczba czarow - jest ich moze mniej niz w UO ale to tylko pozory. Jest mniej w 1 profesji, poza tym w UO byla wiekszosc zarow bezuzytecznych i korzystalo sie z kilku, tutaj jestem pod wrazeniem bo wykorzystuje wszystkie czar - doslownie wszystkie;)

Warto dodac ze daoc ma rewelacyjny system jezeli chodzi o zabezpieczenia oraz spojnosc systemu. Bugi to rzecz prawie nieznana;)

Pozdrawiam
Sosy

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: sosy dnia 2002-01-07 15:44 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.