mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lis 2001, 18:03 
Cytuj  
I wogole o co w tym biega :wink:
Ludzie sa bardzo ciekawi, a praktycznie nie ma gdzie zaczerpnac jakis wiesci :roll:

C'mon!

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lis 2001, 19:10 
Cytuj  
hi
wrzucilem troche screenow wlasnej roboty na serverek tutaj
tutaj jeszcze wiecej screenshotow by caramon fey..
niestety caly czas ten sam realm - midgard
pare dobrych siteow o daoc to - warcry, stratics, ign i oczywiscie oficjalna strona gry:)
mam nadzieje, ze te wszystkie linki beda dzialaly :E

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2001-11-13 19:11 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2001, 00:01 
Cytuj  
Strasznym kurduplem grasz :wink:
Hehhe - nigdy nie przepadalem za krasnoludami.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2001, 00:25 
Cytuj  
hehe jak na krasnoluda jestem raczej wysoki a do tego jaki przystojny!:)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2001, 00:46 
Cytuj  
Z tym DAoC'em to jest tak.
Ta gra to MUD + grafika.

7 GRZECHOW GLOWNYCH CAMELOTA to:

1. Rozwoj postaci... PRYMITYWNY. Bardzo, bardzo uproszczony. Zdolnosc customizacji postaci w obrebie jednej profesji jest malutki (np. ja minstrelem rozwijam 2 skile na 4 dostepne)

2. walka singlowa - straszna. Nuda, nuda, nuda. Zero jakiejs taktyki etc.

3. balance postaci - nie ma :smile:. Sa 2-3 postacie ktore sa overpowered (generalnie te ktore kontroluja pety) a reszta sux w PvM single.

4. AI mobow - nie ma :smile: i nie potrzeba bo jak walczysz 1:1 to Ty tez nie masz inteligencji :smile: Troche to przeszkadza przy walce z ich wieksza iloscia na raz ale to sie moze zdarzyc tylko jak walczysz w teamie (bo sam walczyc z 2-3 monsterkami na raz = dead) ale generalnie jak mowie - samemu masz za malo mozliwosci rozegrania walki zeby sie przejmowac tym ze mob "gra schematycznie" :smile:

5. mapa - mala :sad: Do tego ciagle rozbijam sobie glowe o niewidzialne sciany (Bo mapa nie ma ksztaltu prostokata ale jest "fraktalem" - w rezultacie choc Ci sie wydaje ze jest duza to caly swiayt mozna zwiedzic w 10 min.

6. NO HOUSING - to jest bol pawdziwy wszystkich tego typu gier i ja NIE WIERZE ze cos z tym zrobia w skonczonym czasie (skonczony czas to dla mnie np. pol roku).

7. PvP. Nie zaznalem. A zaznalem calego bogactwa "grief playing" ze strony ludzi moglem im naskoczyc - byli z mojego realmu i pod zadnym pozorem nigdy nie mozna ich zaatakowac. No i jedna zasada - ZAPOMNIJ O LOTOWANIU.


DO PLUSOW GRY TEZ NIE ZALICZA SIE:

- bestiariusz - nie znam wszystkich realmow ale wyglada zadowalajaco. Nie rzuca na kolana ("klonowanie" monsterkow jak wszedzie - zmieniaja sie imiona, damage i HP) ale generalnie nie ma tragedii.

- Interface straszny ale idzie przezyc (tym niemniej ludzie gadaja tu malo - zadko sie do Ciebie odezwie ktos spodkany przypadkowo na drodze bo pisanie jest upierdliwe)

- grafika bez porownania lepsza niz w UO3D ale generalnie SLABA - w AO modelowanie postaci (mobow i graczy) bylo o niebo lepsze (ja sie przesiadlem z dnia na dzien i czulem ze wszystko co mnie otacza jest "plaskie"). ALE,... "kolorystycznie" jest to dosc jaskrawe (AO bylo mdle) => do przelkniecia (ale zero zachwytow po wczesniejszych doswiadczeniach)

- craft skile - kilka. Nie probowalem ale generalnie jest to "dobry poczatek" ale nic tak wystrzalowego jak w UO (mam nadzieje ze to sie bedzie rozwijac)


ZDECYDOWANE PLUSY TO:

- cos nowego

- fajny system questow (niestety dla wszystkich takich samych wiec wystarczy znalesc dobrego site z questami i juz masz zabawe zjebana)

- fajny system poruszania sie, znajdowania drogi (nie ma "map overview" wiec lazi sie z malo dokladna papierowa mapa + kompas + *TU RZECZ FENOMENALNA* wypytujesz NPC o droge.

- nastroj gry. RPG jednak nam wszystkim lepiej pasi.

- team work. Nie jest zly. Dzieki niemu walka nabiera kolorytu i jest szansa stosowania STRATEGII.
Powiem wiecej - roznica miedzy dobrym z zlym teamem jest KOLOSALNA.

- Realm Vs Realm walki (PvP) - fajna idea ktora zmusza ludzi do bitwy. To jest zdecydowanie cool (kto by nie chcial wziac udzialu w duzym starciu) ale... wlasnie, czy wtedy nie bedzie wszechogarniajacego laga?

- Lacze. Gra jest ZDECYDOWANIE bardziej tolerancyjna jesli chodzi o polaczenie. Niestety, nie az tak jak AO gdzie program "uciekal i walczyl za ciebie" gdy Ci sie trafil lag ale porownujac do UO - miodzio.


I PODSUMOWUJAC

Nie polecam, nie odradzam.
Gra moze byc fajna jesli kto nie ma alternatywy (bo np. UO mu sie znudzilo) i/lub ma team.
Staly team. Ci sami ludzie, gra o tej samej porze etc.
Trzeba pamietac ze to jest levelowka i w zwiazku z tym jest malo tolerancyjna na rozna "intensywnosc" grania.
Teoretycznie postac 10 lev moze grac z 15 lev.
Tyle ze chuj wie po co bo ta 10 lev zada monsterkowi/graczowi ulamek damage tego ktory zadaje 15 lev.
Pozniej jest prawdopodobnie lepiej ale... mimo wszystko to nie jest to.


Mam nadzieje ze udzililem potrzebnych informacji :smile:.
To of korsik moje osobiste odczucia i nie chce nawet polemizowac z fanami DAoC. Po prostu jakos mnie ta gra nie ujela ale... ciagle probuje.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2001, 07:41 
Cytuj  
dodam jeszcze cos od siebie
imho gra nie jest w sumie zadna nowoscia
nowe swiat monstery i to wszystko.. ale idea jest ta sama - endless lvling tylko po to by w koncu dostac ten najwyzszy lvl - czyli to samo co mi w eq ac czy ao...
jedynym mmorpg (chociaz moze jeszcze jakies byly.. niewiem) ktory sie wyroznial to uo
domki konie no i oczywiscie przyrost skilli bez zadnego lvlowania - niekoniecznie trzeba tluc monstery
oprocz tego w uo zabijasz koze.. idziesz do miasta i robisz armorek
w daoc tego nie ma bo 99% stuffu ktory zbierasz to bezuzyteczny shit ktory nadaje sie tylko na sprzedaz u vendorka ktory pewnie zapcha sobie tym swoj smietnik
jesli chodzi o pvp to twoje umiejetnosci nie maja w daoc wiele do rzeczy - chodzi o lvl i grupe.. 30>25 35>30 itd... wiec nie liczy sie skill tak jak w uo ale to ile godzin spedziles tlukac monstery
do tego czasem ciezko bo ludzie zachowuja sie glupio - ci z twojego realmu - w zalozeniu 'bracia' ktorzy maja ci pomagac w walce przeciw innym realmom
odciaganie spawnu wykradanie expa albo sytuacje gdy 8 osob patrzy na twoja smierc potrafia zbic z tropu :<
nie wiem jak jest gdzie indziej ale wiekszosc graczy daoc to ci ktorzy wczesniej grali w eq.. przyzwyczajeni sa do monster bashingu nie bardzo interesuje ich rvr a jesli nawet to nie maja o pvp pojecia :sad:
zaczyna sie juz - placenie healerom za rez (tak jak w eq - i to nie pomysl tych co wskrzeszaja ale ludzi ktorzy sa wskrzeszani)

ogolnie - wolalbym grac w uo.. albo gre bardzo uo-podobna ale lag bardzo mala ilosc grajacych juz na sp ludzi (a dzieki tzw rot bedzie jeszcze mniej pewnie..) i to jak osi traktuje graczy skutecznie mnie odstrasza.. no i poza tym trzeba sprobowac czegos nowego :smile:

ps. craftskille rosna tak jak w uo - bardzo fajne imho.. rozne radzoje armorkow chociaz niezbyt duzo (np. 3 rodzaje leathera x ilosc materialow.. rawhid linnen cured hard itd..)
_________________
Khael

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2001-11-14 08:14 ]</font>

**

Posty: 225
Dołączył(a): 25.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2001, 19:30 
Cytuj  
Ma moze tylko dodam do tego, dla mniej zaznajomionych z grami online, ze w zaden sposob nie mozna porownywac nestorki UO do DAoC! Raczej, ze wzglegu na to, iz jest to levelowka moge odniesc sie do AC (gralem przez 1,5 roku)... choc zupelnie inny klimat i inne cele! :smile: Gra faktycznie, w stanie rozwoju. Denerwuja "dziury w podlodze" czyli wypadanie w kosmos! :smile: Gory, przez ktore nie mozna przejsc... itp. Jednak gra ma juz swoj klimat :smile: Prowadzimy wojne! :smile: Czego nie bylo w UO, ani AC! DAoC jest raczej trudna gra i nie zgodze sie z opinia, ze taktyka nie gra roli! :smile: Tu trzeba grac rozwaznie, bo kazda smierc kosztuje sporo kasy i exp.
Jednoczesnie, jest to gra nastawiona na zgranie zespolowe! Jeden blad... moze kosztowac zycie calej druzyny! Tego nie bylo gdzie indziej.
Gra ma wiele niedorobek, ale wierze, ze to sie poprawi!:)))

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.