MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=5&t=42476
Strona 1 z 4

Autor:  gacek [ 7 lut 2013, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

WAR mu nie wyszedł więc teraz kolej na sukces :D

Autor:  Xanth [ 8 lut 2013, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

viewtopic.php?f=9&t=42470

X.

Autor:  Morfidon [ 2 mar 2013, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Cytuj:
WAR mu nie wyszedł więc teraz kolej na sukces


Nie zrobił WARA, został zwolniony podczas produkcji. Na to wychodzi, że miał właśnie pomysły dla old school graczy i nie pozwolili mu to wprowadzić. Teraz będzie wolny i ma niezależne studio.

Autor:  Isengrim [ 6 mar 2013, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No niezupełnie, zwolnili go po pół roku po relase. O czym poimformowano kilka miesięcy po fakcie, a MJ najwyraźniej miał zobowiązania kontraktowe by nie komentować posunięć swojej byłej firmy.
W WAR MJ odpowiadał za craft i wiele wskazuje na to, że ten element został wypuszczony przedwcześnie w uproszczonej/podstawowej formie. Choć IMO i tak był fajny, nie trzeba było kopać jakiś głupich skałek i kwiatków żeby robić przydatne rzeczy.
MJ był też szefem projektu i tu na scenę wkracza EAlouse. Według tego blogera MJ praktycznie nie miał kontaktu z zespołem - zajmował się szefowaniem przy kontaktach z innymi firmami i dłubał swój craft, a z zespołem kontaktował go Rob Denton (wice i koleś od kodu sieciowego). Zdaniem EAlouse to Rob Denton wykonał korporacyjnego backstaba po przejęciu Mythica przez EA i wysiudał Jacobsa. Przy pomocy Barnetta i Hicmana. EAlouse jest moim zdaniem wiarygodny w swoich opiniach, podejrzewam że w City Ent. pracuje :wink: Był wielkim zwolennikiem DAoC 2 zamiast TOR i WAR.
W tym wszystkim trudno winić EA - jest termin, to wydajemy i chcemy duuużo kasy. Tak działa ten system.
Paradoksalnie WAR najlepszy był za Jacobsa. Mimo niedoróbek, crashy, debilnego AI, lagów - sam system działał i do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

Autor:  iniside [ 6 mar 2013, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Isengrim napisał(a):
do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

Prima Aprilis dopiero bedzie.

Autor:  tomugeen [ 6 mar 2013, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
do dzisiaj nie pojawiła się mmorpg z lepszym RvR. Po jego zwolnieniu rozpoczęła się seria dość niefortunnych upgrade'ów.

Prima Aprilis dopiero bedzie.


Juz nie próbuj być zabawny. WAR w czasie bety (early bety - odkupilem konto za 5dych i flaszke^^) byl gra tetniaca zyciem w RvR. CIagly zerg vs zerg pomiedzy keepami + party sklady buszujace po lesie w okolicach. Mozna bylo odpalic i non stop robic cos fajnego az na dworze nie zaczelo sie robic jasno.
To ze potem duzo sie zmienilo i community po premierze potrafilo tylko liczyc, za jaka aktywnosc najwiecej punkcików/tokenow zbiorą nie przekresla tego, ze WAR (szczegolnie w becie) byl jedna z kilku sensownych gier wydanych w ostatnich 8 latach.

Dlatego pizgam na K$ - chociaz ciezko mi uwierzyc ze moga 2 bańki zebrać. 40k ludzi musialoby wplacic.

Autor:  iniside [ 7 mar 2013, 07:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jak ja bym mial oceniac gry tylko na podstawie tego jak sie w nie gra w tedy kiedy jest w nich community ktore wie jak w nie grać to kazda byłaby dobra.
Problem polega na tym, ze po release RvR w WAR byłby po prostu słabe.

Autor:  tomugeen [ 7 mar 2013, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No to jaka gra z lepszym RvR sie pojawila od tego czasu? GW2? Innych nie bylo.

Autor:  iniside [ 7 mar 2013, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

GW2.

Tylko to, ze to ze nie pojawiło sie nic lepszego, wcalenie nie znaczy ze to w WAR było dobre.
RvR w tedy kiedy bardziej opłaca sie trade'owac keepy niz je bronic troche mija sie z celem ;p. A ludzie zawsze beda robic to co wymaga najmniej wysilku w celu zdobycia najlepszych epaxow.

Dodałbym jeszcze Planetside 2. Tam co prawda ze wzgledu na graczy tez to do konca nie wypaliło, ale SOE przynajmniej stara sie coś z tym zrobić. I wyjsciowe podstawy tez mieli lepsze niz w WAR.

Autor:  Morfidon [ 3 kwi 2013, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

http://www.kickstarter.com/projects/138 ... -unchained

Kickstarter ruszył panowie, trza dać szansę na nową grę z podobnym combatem jak w daocu. Jak to nie wyjdzie to będziemy już zdani na zawsze na klony WoWa.

Z tego co pamiętam niektórzy gracze daoca mieli możliwość pisania na portalu typu gry-online.com może jakiś artykuł na podstawie FP's Camelot Unchained?

Autor:  frogmaster [ 3 kwi 2013, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

zbieranie kasy idzie im dobrze, oby tak dalej 8)

Autor:  Morfidon [ 3 kwi 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Niestety, jeśli uwzględnić tutaj matematykę to zbiorą ok. 1,5-1,7mln$. Wykres kickstartera na większą skalę, gdzie zbierają powyżej 500$k+ reprezentuje malejąca funkcja wykładnicza podczas gdy mijają kolejne dni... Jeśli ktoś coś teraz nie zmieni w kampanii to niestety to nie wypali. Wszystko zależy teraz od tego jak bardzo to będzie reklamowane wśród nas graczy. Potrzebujemy mocnego boom z którejś z czołowych stron o grach komputerowych.

Ja już się dołożyłem, mam nadzieję, że starzy wyjadacze również się dołożą :)

Autor:  RufeN [ 3 kwi 2013, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

z jednej strony niby moze byc spoko tytul,ale czy za 3 lata gdy jak dobrze pojdzie uswiadczymy release(Estimated delivery of Beta 3 Access, September 2015,a to jakas tam faza bety tylko+obsuwy itp) bedzie mi sie chcialo dalej grac w mmo? ;P

Autor:  Niah [ 3 kwi 2013, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

potraktuj to jak inwestycje w zmienienie rynku mmorpg opanowanego przez tandetę dla debili

Autor:  tomugeen [ 3 kwi 2013, 15:04 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Morfidon napisał(a):
dzie zbierają powyżej 500$k+


Raczej boom 2-3 dni i troche tez na koniec. W tym wypadku community bylo przygotowane i wiekszosc rzucila sie tak naprawde juz pierwszego dnia.
Pewnie gydby było blisko to duza cześć osob jest gotowa podwoić swoja plate ostatniego dnia, ale to wszystko za malo.

Sami devsi powiedzieli, ze jak nie bedzie ponad 50% w 72h to praktycznie nie ma szans.

Autor:  Morfidon [ 3 kwi 2013, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

tomugeen napisał(a):
Morfidon napisał(a):
dzie zbierają powyżej 500$k+


Raczej boom 2-3 dni i troche tez na koniec. W tym wypadku community bylo przygotowane i wiekszosc rzucila sie tak naprawde juz pierwszego dnia.
Pewnie gydby było blisko to duza cześć osob jest gotowa podwoić swoja plate ostatniego dnia, ale to wszystko za malo.

Sami devsi powiedzieli, ze jak nie bedzie ponad 50% w 72h to praktycznie nie ma szans.


Torment:
http://www.kicktraq.com/projects/inxile ... hart-daily
Shrod of the avatar
http://www.kicktraq.com/projects/portal ... hart-daily
Ks wasteland:
http://www.kicktraq.com/projects/inxile ... hart-daily

Jak widać wasteland się wyróżnia, miejmy nadzieje, że będzie tak samo z CU.

W każdym bądź razie, jeśli ktoś jest niezdecydowany to im wcześniej to zrobi tym lepiej dla projektu, bo to napędzi innych niezdecydowanych. Im większa suma się zbierze tym większa szansa, że następne osoby wpłacą widząc, że się to ruszyło.

Autor:  Kaczy [ 11 kwi 2013, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

A to dziala tak ze jak minie ten ustalony termin i sie nie uzbiera tych 2 mln to zwracaja kazdemu wplacona kase?

Autor:  Isengrim [ 11 kwi 2013, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Tak

Autor:  Kaczy [ 11 kwi 2013, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

A to jebne ta za 10k $ bo tylko dwa spoty zostaly.

Po glebszej analizie stwierdzilem ze uzbieraja dokladnie 2,125,000 , takze jest ok .

Autor:  Morfidon [ 11 kwi 2013, 22:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nie zabierają wcale dopóki nie minie termin KS.

Tzn. ten KS kończy się: 'by Thursday May 2, 11:56am EDT' wtedy dopiero zdejmą pieniądze z karty tylko wtedy jeśli uzbierają 2 mln $.

Więc, jeśli nawet nie masz jeszcze kasy teraz, to i tak możesz wybrać większy tier. Ważne jednak aby mieć kasę na koncie wtedy gdy KS się kończy.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team