mmorpg.pl

Autor Wiadomość

PostNapisane: 13 sty 2002, 21:25 
Czytam i czytam o tych realm points, ale nigdzie nie moge sie dowiedziec co one daja, oprocz tego, ze sa. Bo title i tak nie jest widoczny dla innych graczy. Czy przy okreslonych liczbach RP masz jakies bonusy?

To samo tyczy sie relics. Co w praktyce oznacza, ze jak innemu realmowi ukradniesz relikt? Jak jest on oslabiony i jak Twoj realm wzmocniony? :roll:

PostNapisane: 13 sty 2002, 21:32 
board/viewtopic.php?topic=918&forum=5&4

PostNapisane: 14 sty 2002, 08:39 
za skumulowanie rps dostajesz realm rank od 1 - 10 za kazdy rank dostajesz +1 do kazdego skill w pierwszej grupie stre, dex, int itd... to narazie tyle ah i jeszcze mnie jako r1 slabsi guards salutuja :smile:)) fajnie to wyglada jak przez camelot idziesz i ci salutuje a za toba nevbies leca jak szczeniaki bo mysla ze jestes GM :smile:)))
co do relic kazdy realm ma dwa relics STRENGTH i POWER..... czyli jak albion zabierze midegardowi STRENGTH relic (mazenia) to wszyscy na albionie sa silniejsi a w midegardzie slabsi (nie mam pojecia o ile ale sie spodziewam ze nie wiecej niz 1pt) tak samo jest z power(ten relic wszyscy w dupie maja generalnie bo kastezy tez sobie moga umrzec tylko przed relic keep) cos jeszcze slyszalem ze trzeba przez jakis okres czasu utrzymac ten relic chyba przez dzien czy cos takiego ale nie sadze ze to jest prawda..... jak ktos ma wiecej info niech napisze bo z tego co widze zanim 100 osob na ktoryms realm nie trafi lvl 50 to sie to nie przytrafi....

PostNapisane: 14 sty 2002, 08:41 
ah i jeszcze jedno od nowego patcha wchodza bounty points stores.... nie bede sie wypisywal bo sam to wlasciwie srednio rozumie tu jest post z heralda:

BOUNTY POINTS AND STORES

Bounty points and stores have been added to Dark Age of Camelot. It works as follows: as you accrue Realm Points, you now accrue Bounty Points, which you can spend in special stores to get special magical items. Once you spend bounty points, they go away just like money does. There are three types: healing, stamina , and spell power healing. There are a few levels of these, please see the list below.

You can find the Bounty stores in each Realm's main city. See the World notes for the precise store locations.

You may have a maximum number of bounty items based on your realm rank - i.e. one per Realm Rang. To use a bounty item, the item must be your level or lower - otherwise the item will not work for you.

To use the item, place it somewhere in your inventory (they do not have to be equipped). Then left click on the item to make a short cut to the item on your hot bar. After this to use simply click on the hot-bar icon. At that point the items spell will be cast and it will disappear. One bounty item may be used every 3 minutes of real time - you can use it while fighting, but you'll have to exit out of combat mode and wait for your weapon timer to expire to do so (usually just a few seconds). Then click the item to "fire" its effect and re-enter combat.

Higher level objects have more healing power than lower level ones.

The cost is as follows:
level 20 - 100 bounty points
level 30 - 200 bounty points
level 40 - 300 bounty points
level 50 - 400 bounty points

Albion

Stamina Heals
Smooth Earthen Stone - level 20 stamina
Imbued Earthen Stone - level 30 stamina
Luminescent Earthen Stone - level 40 stamina
Pulsing Earthen Stone - level 50 stamina

Health Heals