mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:43 
Cytuj  
gufnowapnjasz napisał(a):
betewu: tak zaczalem sobie przegladac gry na UE3 na wiki i okazalo sie, ze DNF powstal na silniku UE1 (tym z 1998)

Nie byl na UE3, wiki ma złe info. Jak ktoś ma DNF to niech potwierdzi sprawdzajac strukture folderów powinna być dość charakterystyczna.
DNS to wogole ciekawa sprawa. Najpierw byl na IdTech 2 albo 3, potem na UE1, potem na UE2, a potem na UE3. Całkiem mozliwie ze jeszcze na innych. Nic dziwnego ze skonczyc nie mogli :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Razoth napisał(a):
No ja mam nadzieję, że nowa generacja będzie przechuj, w końcu poprawi się zauważalnie grafika na PC. ;)

Jaka jest szansa na wykręcenie grafiki na poziomie tego dema: http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM ?

Szansza jest taka ze Mark Rein (AFAIR), stwierdził, że Samaritanian w porównaniu do UE4, jest kupą gówna jeśli idzie o jakoś graficzną.
Aha. UE4 działała na GTX680.. Wiec producenci konsol albo sie dostosuja, albo Epic powie: wypierdalać. Oni co prawda mieli różne zawirowania w tym co mówili, ale PC łatwo nie odpuszczą ;p.

Cytuj:
x86 i nowe czipy nvidii to drogie zabawki, to oznaczaloby duza cene konsoli na starcie. Hmmmm.
Ja osobiscie mysle ze to bedzie koniec wyscigu zbrojen. Czy tego chcemy czy nie nadszedl czas kinectow, move, 3d, netflixow.
Czas sie zajac ludzmi ktorzy beda szukac zastepstwa wii.
Hardkorowi gracze to dosyc skromny segment rynku ktory dodatkowo zareaguje bardzo alergicznie na walke z uzywkami.

Opracowanie i produkcja Cella była droższa, niż produkcja teraz np. i5 albo i7. Podobnie jak komponenty do nich w oówczesnym czasie.
Do tego plany zlikwidowania rynku wtórnego i koszenia kasy na remajkach, zagwartanuja szybki zwrot kosztów.
A ze paru hardcorów bedzie pluć.
Wystarczy, że pokazą Demo gry która będzie wyglądać lepiej niż rzeczywistośc(co jest wykonalne już teraz :lol: ) i maszyna marketingowa będzie się nakręcać sama..


Mark Rein to pieniacz z kompleksem krotkiego penisa. Od wielu lat rozglasza rozne teorie i uwaza sie za wyrocznie. Do jego "teorii" trzeba podchodzic z odpowiednim dystansem.

Jezeli chodzi o procesor to wszystkie watpliwosci rozwiaza tablety z win8.
Zobaczymy jakie beda koszty w porownaniu do rozwiazan opartych na ARMach.

Z tego co pamietam to Sony duzo obiecywalo w aspekcie grafiki przy premierze ps3, a konsole slabo schodzily z polek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:31 
Cytuj  
Konsole słabo schodziły z półek bo nie bardzo było w co na nich grać. No i XBox w tym czasie pokazywał to co sony dopiero obiecywało.
Potem jeszcze wyszedł na jaw ten mały skandal z KillZone i sam wiesz ;p.

Mark Rein to moze i jest pieniacz.. Ale talentu i umiejętności to mu odmówić nie można.
UE4 napewno wyznaczy nowe standardy. Tak pod względem grafiki jak i narzędzi (w tym ostatnim jedyne czego im brakuje to All-Time Real-Time imo). Bo all time bake time, mocno spowalnia ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:34 
Cytuj  
Ano PS3 na początku schodziły słabo - dopiero po jakimś czasie im się sprzedaż ruszyła (m.in. po obniżkach cen) i globalna sprzedaż miała nawet przez jakiś dłuższy czas większą dynamikę wzrostu niż Xkloc , co nie zmienia faktu ,że na początku był dramat.

ARM-ów bym się raczej nie spodziewał w nowych konsolach , choć z drugiej strony ta architektura ostatimi czasy się szybko rozwija ,ale to chyba nie ta półka wydajnościowa jeszcze.

Bardziej PowerPC jak w Xbox 360.


Grafa w Xbox na pewno z Ati , w PS ciężko powiedzieć tu będzie mocny bój Nvidia vs AMD/ ATI bo są spekulację ,że będzie w PS4 też Ati tym razem.

Proc w PS4 = no idea. Raczej powtórki z jakimś ulepszonym Cell-em nie zrobią.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:45 
Cytuj  
ARMy sa dobrym wyborem. Sa tanie w produkcji, maja prosta architekture, zra mało proądu, i łatwo dokładać kolejne rdzenie, wiec łatwo można zwieksza wydajność wielowątkową.
A jeśli pogrózki NVIDI nt. Maxwell okażą sie prawdziwe to Intel i inni producenci procesorów będą sie mogli czuć zagrożeni. (skrótowo, NVIDIA twierdzi, ze im procesory innych producentów są zbęde i tylko przekszadzaja, wiec doszli do wniosku ze zintegruja swoj wlasny procesor ARM z kartą graficzna). To w pierwszej kolejności ma być przwaga w superkomputerach, gdzie na jedną karte graficzną przypada jeden procesor, ale Maxwelle trafia też do domowych użytkowników..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:57 
Cytuj  
Ps3 tylko w jednym okresie sprzedawała się gorzej niż X360. W roku 2011 :)

sula napisał(a):

Proc w PS4 = no idea. Raczej powtórki z jakimś ulepszonym Cell-em nie zrobią.


A szkoda, wystarczy popatrzeć na plusy i minusy wpakowania do PS4 kilku celli.
Plusy - praktycznie można jechać na tym samym devkit-ie, zachowana bezproblemowo wsteczna kompatybilność, potężna moc obliczeniowa.
minusy - brak wstecznej kompatybilności (ktoś wierzy w softwarowe emulowanie cella na AMD?, albo w to, że Sony ZNÓW wypuści konsolę ze sprzętową emulacją i co za tym idzie 2x droższą niż sprzęt konkurencji?), nowy devkit, "standardowa" moc obliczeniowa, czarny PR z powodu braku konsekwencji w podstawowych sprawach.

Koszta pewnie podobne.


_________________
mark24 - inactive.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:02 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
Ps3 tylko w jednym okresie sprzedawała się gorzej niż X360. W roku 2011 :)

sula napisał(a):

Proc w PS4 = no idea. Raczej powtórki z jakimś ulepszonym Cell-em nie zrobią.


A szkoda, wystarczy popatrzeć na plusy i minusy wpakowania do PS4 kilku celli.
Plusy - praktycznie można jechać na tym samym devkit-ie, zachowana bezproblemowo wsteczna kompatybilność, potężna moc obliczeniowa.
minusy - brak wstecznej kompatybilności (ktoś wierzy w softwarowe emulowanie cella na AMD?, albo w to, że Sony ZNÓW wypuści konsolę ze sprzętową emulacją i co za tym idzie 2x droższą niż sprzęt konkurencji?), nowy devkit, "standardowa" moc obliczeniowa, czarny PR z powodu braku konsekwencji w podstawowych sprawach.

Koszta pewnie podobne.


Szkoda ze przy celebracji tego sukcesu w sony polecialy glowy.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:03 
Cytuj  
jakiego sukcesu?

PS3 ciężko nazwać sukcesem. Microsoft odebrał pokazny kawałek tortu, nie mówiąc już o Nintendo które zdecydowanie wygrało generację po każdym względem.
Natomiast jako model przejściowy PS3 znacznie lepiej daje radę i przy kontynuowaniu polityki SONY (cell x? = potężna moc obliczeniowa której żadna konkurencja raczej nie podskoczy, dalej BD, dalej darmowy online, dalej masa dobrych exów) imho mają szansę powrócić na tron - przynajmniej na rynku hardcorowego grania konsolowego.
Tym bardziej, że Microsoft na ostatnim wirażu mocno skręcił w stronę casualów.


_________________
mark24 - inactive.


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:10 przez mark24bis, łącznie edytowano 2 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:05 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
jakiego sukcesu?


Sprzedazowego.

Devkit ps3 to byl srogi zart ze strony sony. Takiej wtopy nie zaliczyl nikt w historii. Dokumentacja po japonsku, brak jakiegokolwiek wsparcia poza wewnetrznymi studiami sony i "ziomalami' w japonii. Pozatym nie ma takiego czegos jak kompatybilnosc devkitow. Nie daloby sie produkowac gier przeznaczonych na ps4 na devkitach od ps3. Kompatybilnosc w druga strone nie jest w zaden sposob przydatna.


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:11 przez exodus, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:09 
Cytuj  
Nie będzie żądnej kontynuacji Cella. To była ślepa uliczka. Jeszcze tylko brakuje, pakownia kilku tych wynalazków, zeby dodatkowo skomplikować programowanie na to cudeńko..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:09 
Cytuj  
Sukcesu? LOL Jakiego sukcesu?

PS3 jest dla Sony niesamowitym failem.
I bez pierdolenia ze nie - jak firma w ciagu jednej generacji sprzetu spada z pozycji bozyszcza tlumow i niekwestionowanego lidera rynku na ostatnia pozycje w "market-share", ostatnia pozycje w sprzedazy i przgrywa przy tym z firma robiaca de facto glownie gry dla dzieci (i bedaca od paru lat w nielasce u graczy) oraz z firma robiaca do niedawna glownie windowsa i programy biurowe (i uwazana za "noobka" na rynku konsolowym) to jak to nazwac? Sukscesem?

PS3 to komercyjny fail. Zobaczymy czy dadza rade sie odkuc przy PS4.
Bez totalnej zmieny filozofii i architektury (wyjebanie cella i jakis innych bzdurnych, nie nadajacych sie do gier wynalazkow) to gg i kkthxbye..

Nie wazne co mowi mareczek czy mendolek - Jesli Sony nie wyciagnie teraz wniooskow z ogromnych i wielokrotnych bledow popelnionych przy produkcji i w czasie lifetime'u PS3 to PS5 juz nie bedzie. Bo jak sie okazalo (i Sony sie musialo Moooooccnooooo zdziwic tbh) samo przywiazanie do marki nie wystarczy a konsumenci sa barzdziej swiadomi niz by sie moglo wydawac.

A prywatnie uwazam ze obie konsole sa failem i obecna generecja jest najslabsza generacja konsol ever, wlaczajac Pegasusa.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:14 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:11 
Cytuj  
inside - programowanie pod cella już każdy w ciągu 6 lat trwania PS3 na rynku ogarnął. Wystarczy popatrzeć na jakość ostatnich multiplatform.
Oprócz tej "niewiarygodnej trudności" w programowaniu jest jeszcze jakiś argument za tym by cell nie trafił pod strzechy?

Studia które cały czas mają problem z ogarnięciem cella można policzyć na palcach jednej ręki - w tym niechlubnie rodzimy CD-PROJEKT ;) (zakładając zresztą, że "pod stołem" nie doszło do podpisania żadnych umów z microsoftem - ja po prostu nie wykluczam tej opcji)

kabra - sorry, ale nie wypowiadaj się na temat konsol bo nie da czytać tego pure teoretyzowania na temat o którym nie masz najmniejszego pojęcia.


_________________
mark24 - inactive.


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:16 przez mark24bis, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:15 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
inside - programowanie pod cella już każdy w ciągu 6 lat trwania PS3 na rynku ogarnął. Wystarczy popatrzeć na jakość ostatnich multiplatform.
Oprócz tej "niewiarygodnej trudności" w programowaniu jest jeszcze jakiś argument za tym by cell nie trafił pod strzechy?

Studia które cały czas mają problem z ogarnięciem cella można policzyć na palcach jednej ręki - w tym niechlubnie rodzimy CD-PROJEKT ;)


Mysle ze fakt iz IBM zrezygnowal calkowicie z tej technologii moze byc malym problemem.

Jak chcesz zobaczyc wiedzmina na ps3 to zainwestuj w nich swoje wlasne funty zamiast glupio komentowac. Tu sie rozchodzi o pieniadze ktorych nie maja zeby portowac gre na 2 platformy a nie o jakas debilna urban legend ze nie potrafia.


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:19 przez exodus, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:16 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
Oprócz tej "niewiarygodnej trudności" w programowaniu jest jeszcze jakiś argument za tym by cell nie trafił pod strzechy?

Studia które cały czas mają problem z ogarnięciem cella można policzyć na palcach jednej ręki - w tym niechlubnie rodzimy CD-PROJEKT ;)


Bo jest mnostwo sprzetu wydajniejszego, nowszego, tanszego w produkcji i bardziej sie nadajacego do zastosowania w KONSOLI DO GIER niz CELL.
Koniec tematu.

A CDPROJEKT mysli bardzo dobzre - gry na PS3 sprzedaja sie stosunkowo slabo, programuje sie dluzej niz na Pc.Xa i wyszlo ze sie nie oplaca - proste.
I to jest wina nie CDprojektu tylko konsoli.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:19 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
inside - programowanie pod cella już każdy w ciągu 6 lat trwania PS3 na rynku ogarnął. Wystarczy popatrzeć na jakość ostatnich multiplatform.
Oprócz tej "niewiarygodnej trudności" w programowaniu jest jeszcze jakiś argument za tym by cell nie trafił pod strzechy?

Jest dużo mniej wydajny niż klasyczne procesory x86 albo RISC.
Jest wydajny w specyficznych zadaniach, ale słabo radzi sobie wykonywaniem bardziej klasycznych zadan. Bo od nich jest de facto tylko jeden rdzeń.. Pozostałe 7 to wąsko wyspecjalizowane jednostki, przez które najlepiej jest przepychać zadania nie mające żadnych rozgałęzień.

Ja wiem, ze ty jestes fanbojem. Ale doprawdy... Nawet IBM który robił z Cella ósmy cud świata, zwinął manatki i na rynku serverowym dalej od IBM dalej króluja procesory Power. Chociaż nowa super-szybka-fajna architektura miałą być kompletnym high-endem :lol:

w PS4 nie bedzie żadnych Cellow, zrellow i innych pierdol. Bedzie normalny 4-8 rdzeniowy procesor RISC, ARM albo x86. Bo jest taniej, bo wszyscy to znaja, bo developerzy nie będą patrzeć "co oni kurwa znowu wymyślili".
Nie wspominajac o tym, ze pakowanie Kilku takich potworków jak Cell tylko skomplikuje życie, wystarczająco trudno pisze sie wielowątkowo soft na zwykłe procesory. A co dopiero na taką hybryde jak wynalazek Sony-IBM i kogoś tam jeszcze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 277
Dołączył(a): 20.08.2011
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:40 
Cytuj  
Inside - listę najszybszych supercomputerów świata rozpoczynały 3 jednostki "napędzane" cellami.

Ja rozumiem, że można cell-a nie lubić, bo się go kompletnie nie ogarnia - ale akurat brak power-a ciężko mu zarzucić.

Co do reszty to ciężko mi się ustosunkować - przecież sam czytałem wszelkiej maści plotki - w tym tą ostatnią, że PS4 ma być procek AMD i karta graficzna AMD.


_________________
mark24 - inactive.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:45 
Cytuj  
http://www.top500.org/list/2011/11/100

Co prosze ? :lol: :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:47 
Cytuj  
mark24bis napisał(a):
Ja rozumiem, że można cell-a nie lubić, bo się go kompletnie nie ogarnia - ale akurat brak power-a ciężko mu zarzucić.


To ze ktos podnosi 500kg nad glowe nie oznacza automatycznie ze bedzie szybko biegal i np. na setke wycisnie tylko 20s.
Tymczasem do konsoli bardziej sie nada sprzet, ktory podniesie co prawda "tylko" 400kg ale rownoczesnie zrobi setke w sekund 10.

Ogarniasz? To jest to samo co napisal iniside ale napisane jak do ucznia klasy pierszej szkoly podstawowej. Mam nadzieje ze dotrze.

Ja pierdole.. superkomputery i inne bzdury - ROZMAWIAMY O KONSOLACH DO GIER. Chuj kogo obchodzi jak wlacza PS3 ze cell napedza superkomputery jesli musi przez to instalowac Gran Turismo 5 przez 40 minut a patem i tak przed wyscigiem ma 4 loadingi.

Ogarniasz juz o co chodzi?

Srsly chcialbym zobaczyc konsole zaprojektowana przez mareczka. Bylby polew.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:48 
Cytuj  
ja tylko mowie, ze kupilem obydwie konsole i jestem z tego faktu bardzo zadowolony.
jest duzo zajebistych gier na konsole, ktorych nie ma na pc i tyle w temacie.
i wyjebane mam na to ile instalowalo sie gt, ile loadingow mialo :)
wazny jest FUN.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 18:53 
Cytuj  
Ale my nie rozmawiamy mendolku o twoim subietywnym funie. Ani o moim ani nikogo innego.

Nie kazdy temat rozbija sie o ciebie i twoje, czy kogokolwiek "podoba mi sie" / "nie podoba mi sie".
Na serio mozna rozmawiac o niektorych sprawach na nieco "wyzszej" plaszczyznie. Bo "fun" jest tak subiektywny ze wiesz... ja np go w Ps3 ne znalazlem za wiele... za szybko sie ulatnial przez pierdoly (np w Gt5 sie ulatnil zanim sie instalacja skonczyla a pojawilo sie wkurwienie). Zreszta to samo w Xboxie.

Ogolnie najwiekszym moim zarzutem do biezacej generacji jest to ze konsole zapomnialy ze sa przede wszystkim konsolami i ze licza sie przedewszytkim gry i komfort grania. Mam nadzieje ze nastepna generacja te bledy wyeliminuje i znowu bedzie "fun" jak przy Ps2 czy Dreamcascie.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 kwi 2012, 18:54 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.