mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1575 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 535
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 17:21 
Cytuj  
Mam pytanie co do tego BenQ FP93GP, a mianowicie:
czy smuzenie przeszkadza w uzywaniu monitora (chodzi mi o te 8ms), i, co wazniejsze, czy da sie zauwazyc smuzenie w WoW? xD

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 17:38 
Cytuj  
nie, jest to tak mały problem, że proponuje w ogóle nie zwracać na niego uwagi przy opcjach monitorów poniżej 10ms.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lis 2007, 21:11 
Cytuj  
mam 8ms i absolutnie nie widać żadnego smużenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lis 2007, 08:38 
Cytuj  
w wow'ie nie uswiadczysz. natomiast w fps'ach juz tak (mysle o tych z biezaca data wydania), przy zbyt szybkich ruchach wystepuje ten efekt niestety czasami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2007, 09:57 
Cytuj  
który w ogóle nikomu w niczym nie przeszkadza :)

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2007, 11:25 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
który w ogóle nikomu w niczym nie przeszkadza :)


To subiektywne - pamietaj ze na mmorpg.pl sa uzytkownicy ktorzy widza roznice miedzy 183 i 184 fpsami w grze :D

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 lis 2007, 21:17 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
w wow'ie nie uswiadczysz. natomiast w fps'ach juz tak (mysle o tych z biezaca data wydania), przy zbyt szybkich ruchach wystepuje ten efekt niestety czasami.


jeszcze nie zauważyłem, w sumie dziwne, że przy monitorach CRT nikt nie narzekał na poświatę - tzn. gasnący jasny pixel który był dość długo zapalony potrafił sobie gasnąć jakiś tam czas ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 08:35 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Mendol napisał(a):
w wow'ie nie uswiadczysz. natomiast w fps'ach juz tak (mysle o tych z biezaca data wydania), przy zbyt szybkich ruchach wystepuje ten efekt niestety czasami.


jeszcze nie zauważyłem, w sumie dziwne, że przy monitorach CRT nikt nie narzekał na poświatę - tzn. gasnący jasny pixel który był dość długo zapalony potrafił sobie gasnąć jakiś tam czas ;)

Ehmm, jak już skończyłem rotflować to mogę coś napisać, podczas rotflowania to trudne. Mark co ty miałeś za CRT ? Może to był "monitor" Neptun 156 z podłączoną Atarynką ;)
Obrazek


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 15:03 
Cytuj  
ahaha Sweng dostales taki od zony na mikolaja ? :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 15:09 
Cytuj  
Swen a to kolorowe jest? Miałem kiedyś podobny z wyglądu podpięty do Amigi Commodore 500, tyle, że był czarno-zielono-biały (albo zielono-biały?) ;) w każdym razie na czarno-białych grać się nie dało, a na takim zielonym wszystkie gierki były widoczne 8)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 15:44 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
ahaha Sweng dostales taki od zony na mikolaja ? :)

Wtedy to jeszcze nie byłem żonaty ;)
Ale jak Mark dowalił tekstem z gasnącym pixelem na CRT to mnie wszystko opadło, później zacząłem się turlać ze śmiechu i musiałem znaleźć coś co by pasowało do jego "tezy" choć i na tym gaśnięcie piksela będzie dużo szybsze niż na LCD. Markowi się chyba z lampą oscyloskopową pomyliło, gdzie celowo jest zastosowany materiał z długim gaśnięciem luminoforu.

RufeN napisał(a):
Swen a to kolorowe jest? Miałem kiedyś podobny z wyglądu podpięty do Amigi Commodore 500, tyle, że był czarno-zielono-biały (albo zielono-biały?) ;) w każdym razie na czarno-białych grać się nie dało, a na takim zielonym wszystkie gierki były widoczne 8)

Ta wersja jest akurat zielona i chyba nawet miała możliwość podpięcia herculesa :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 17:17 
Cytuj  
Ta wersja jest akurat zielona i chyba nawet miała możliwość podpięcia herculesa

OMG wracaj do jaskini dniozrauze ty!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 20:50 
Cytuj  
SwenG napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Mendol napisał(a):
w wow'ie nie uswiadczysz. natomiast w fps'ach juz tak (mysle o tych z biezaca data wydania), przy zbyt szybkich ruchach wystepuje ten efekt niestety czasami.


jeszcze nie zauważyłem, w sumie dziwne, że przy monitorach CRT nikt nie narzekał na poświatę - tzn. gasnący jasny pixel który był dość długo zapalony potrafił sobie gasnąć jakiś tam czas ;)

Ehmm, jak już skończyłem rotflować to mogę coś napisać, podczas rotflowania to trudne. Mark co ty miałeś za CRT ? Może to był "monitor" Neptun 156 z podłączoną Atarynką ;)
Obrazek


zabawę z komputerami zaczynałem jakieś 12-15 lat temu (nie chce mi się liczyć), zaczynałem od monochromatycznego bursztynowego CRT-a pod kartę "graficzną" Herkules...
Do Spektrumny używałem zwykłego TV.
Luminofory wtedy gasły ZNACZNIE wolniej niż 1s ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 20:53 
Cytuj  
Ja miałem do Atari 800XL taki sam monitor jak wyżej, TFU telewizor. Do dzisiaj pamiętam zielony+czarny na nim.

Tylko, że ja > wy, bo ja miałem do tego atari stację dyskietek california acces i gry mi się wgrywały szybciej niż na kasetach :lol:

Obrazek

Dokładnie takie coś :D ale się uśmiałem jak to znalazłem teraz, hahaha.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 20:55 
Cytuj  
Atarowca wal z gumowca. Mieć atari to był największy obciach w szkole. 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 20:59 
Cytuj  
800xl był koksem ;p btw nic zrobic nie moglem bo go dostalem na komunie wtedy i do gadania nic nie mialem ;/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 21:11 
Cytuj  
To ja tez sie pochwale. Moj pierwszy komp to Unipolbrit 2086 z zajebistymi mozliwosciami:

Mikroprocesor Z80A 3,58 MHz
ROM 24 KB
RAM 48 KB
Rok produkcji 1983
Klawiatura 40
Grafika 256 x 192, 256x192 (extended colour mode), 512x192 monochrom
Tekst 32 x 24
Dźwięk AY-3-8912 Sound Chip
Wbudowana pamięć masowa: brak
Złącza: magnetofon, szyna systemowa, RF, monitor, 2 x joystick, kartridż
System: Basic, CP/M 2.2 ze stacja dyskietek FDD3000
Akcesoria: stacja dysków 5,25", stacja 3", kartridż.

Tak toto wygladało:
Obrazek

Obrazek


Sprzet produkowany w Polsce i dodatkowo dokladnie z tego rocznika co ja (1983) :-) Stacja dyskow wazyla ladnych pare kilo. :-)

Oprocz tego JA>ALL bo mialem to podpiete do KOLOROWEGO TV 21 cali. HEHE. Ale to byl wypas. :-)


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 21:21 
Cytuj  
sporo się wtedy pokazało podróbek spektrum. Ja miałem oryginała do tego z gumową klawiaturą - wersja 48k;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lis 2007, 01:51 
Cytuj  
Ja miałem plusa i tą stację, znaczy nie dokładnie tą, taka szeroka była na dwa napędy, też polbritowska. + AY osobno na cardridżu, później 128+2A. Trochę się na scenie spectrumowej było :D

Znalazłem tą stację:
Obrazek
tyle, że jeszcze ją przerabialiśmy i dokładaliśmy dodatkowy napęd TEAC-a 5'25'' z cięciem ścieżek, i lutowaniem przełączników na dwie strony dysku ;)

...więc Kabraxis, możesz sobie te ja > all wsadzić w buty bo ja jestem na ruskiej wikipedii ;P


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2007, 10:18 
Cytuj  
Misja na Atari >all trzeba bylo uran podlozyc i uciec.

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1575 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.