mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1291 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1490
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 12:01 
Cytuj  
Szukam laptopa do 3000 zł ale im tańszy tym lepiej. Będę go nosił ze sobą wiec musi być wstrząs odporny, plus w miarę leki plus bateria musi dawać rade przez minimum 3 godzinki.

Myślałem nad tymi "Atom" maluchami ale brak napędu mnie odstrasza, a te co maja napęd optyczny cena jest z kosmosu.

Nie obchodzi mnie co ma w środku nie będę na nim w nic grał ma być on przede wszystkim pod pakiet office.

Apple był by idealny ale nie jestem do końca przekonany do tej firmy a kota w w orku kupować nie będę :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 12:19 
Cytuj  
kupilem w tamtym roku compaq presario c304nr za 900 zl z USA
prawie jak "Atom"
intel celeron m 1.6, grafa intel 915gm
512 ram, 80 gb dysk, combo dvd/cdrw
15.4 cala ekran, na min trzyma do 3h


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 12:28 
Cytuj  
Jak nic do gier itd to poczytaj sobie o MSI WIND U100, całkiem fajny sprzęcik. 10 cali wyświetlacz, do plecaka wejdzie zawsze, 4-7h myślę ze pociągnie na bateryjce. Przy obecnych cenach za pendrive itd myślę ze era dvd powoli się już kończy, blue ray coraz popularniejszy ale wciąż za drogi. Zawsze możesz dokupić zew. dvd slim za 150zl czy ileś ale znowu nosic 2 urządzenia...
U mnie napęd dvd w stacjonarnym padl w tamtym roku jakoś i póki co nie spieszy mi się z zakupem nowego :wink:


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 12:42 
Cytuj  
Escaflone napisał(a):
Apple był by idealny ale nie jestem do końca przekonany do tej firmy a kota w w orku kupować nie będę :-)

jesli Apple do 3k to tylko ze tak powiem do zadan biurowych
jesli chcesz pograc na lapku od Apple to imo 8k w gore ;)
a co do przekonania i kota w worku
to jest to najlepsza firma i ryzyko jest zerowe

**
Avatar użytkownika

Posty: 7073
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 13:17 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
to jest to najlepsza firma i ryzyko jest zerowe

więcej frazesów! najlepiej jeszcze coś o x360 albo ps3 plz!

**

Posty: 217
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 13:27 
Cytuj  
Apple robi dobre produkty i nie ma co do tego wątpliwości. Inna sprawa, że ich grupa docelowa jest troche inna niż 'przeciętny zaawansowany' użytkownik (który chce grać, programować, rysować w cadzie na uczelnie i bóg wie co jeszcze).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1490
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 13:54 
Cytuj  
Ten jest fajny :-) dokupię ten nieszczęsny napęd i będzie OK :-)

http://www.laptopsdirect.ie/asp/version ... sion&page=

Jest sens w dokupowaniu extra ramu ?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 14:03 
Cytuj  
Jesli chodzi o lapki 10" to masz oferte prawie wszystkich firm. Naped CD/DVD nie jest potrzebny. Przynajmniej ja radze sobie bez niego doskonale. Wszystkie instalacje przeprowadzam z obrazow plyt przez Deamon Tools.

Jednak 10" to duzy kompromis jesli chodzi o pole robocze (rozdzielczosc 1024x600) i naprawde niewielka klawiatura, ktora czesto ma uklad odmienny od standardu.

Ja bym sie zaczail nad nadchodzace lada moment lapki 12" o przyjaznej cenie. Jako pierwszy powinien sie pojawic Samsung NC20 (na procesorze Via), ale niebawem inne firmy rowniez wypuszcza swoje odpowiedniki na Atomie. Cena ponizej 2000 zl.

Jesli nie masz czasu czekac i szukasz czegos przyzwoitego to polecam Dell XPS M1330.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 14:18 
Cytuj  
Ale on wlasnie NC20 wymienil.

Tak, zawsze sie oplaca zwiekszyc ram szczegolnie z 1 do 2gb.

**

Posty: 217
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 15:35 
Cytuj  
Oczywiście, że opłaca się inwestować w ram. Teraz 1GB przestaje wystarczać przy zwykłym 'siedzeniu w internecie' (przeglądarka + komunikator + jakiś player), o grach już nie mówiąc (tak, wiem, że grać nie zamierzasz).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 15:48 
Cytuj  
Cytuj:
Ale on wlasnie NC20 wymienil.


Ale ja jestem w pracy i posta pisalem na raty przez 15 minut, wiec nie widzialem jego wypowiedzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15453
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 16:00 
Cytuj  
Poleciłbym Apple, o którym wspomniałeś - ale tylko wersję PRO. Ze zwykłymi MacBookami (poprzednią serią) nie mam miłych doświadczeń. Nie żeby się psuły czy coś w tym stylu - ale jakość obudowy za tą cenę jest po prostu żenująca. Szybko się rysuje i widać brud (wersja biała). W droższej, czarnej wersji było to już rozwiązane lepiej, ale... w obu przypadkach po 2 latach zaczynają się wyłamywać plastiki w miejscu zamknięcia laptopa (aby tego uniknąć trzeba sobie dokleić małe gumki).

Z nowymi wersjami nie miałem jeszcze przyjemności się zetknąć, Apple jednak twierdzi, iż wyeliminowało wady poprzedników. Do tego wrzucili nvidię i obniżyli cenę, więc... warto się zastanowić IMO.
Osobiście jednak preferuję pracować na prosiaku z matowym ekranem (zero odblasków w podróży).
To co na pewno jest ogromną zaletą to konstrukcja energetyczna i ergonomia. Laptop 17" Apple jest wielkości 15" Asus'a, a do tego czas pracy to 5h zamiast 2h w Asusie (porównuję akurat te dwa, gdyż na takowych pracuję).


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 16:55 
Cytuj  
W budzecie 3000 zl Apple PRO sie nie miesci. :roll:

***

Posty: 861
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2009, 17:25 
Cytuj  
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/ ... p7350.aspx - moj kolega kupil cos takiego i powiem ze jest b.dobry, ceny nie pamietam, ale chyba w 3000 sie miesci, jezeli jednak lubisz cos malego i bardzo lekkiego to polecam http://www.allegro.pl/item537012439_msi ... bialy.html

****
Avatar użytkownika

Posty: 1490
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2009, 13:22 
Cytuj  
Dziś dostałem mojego NC 20 jest bardzo fajny nie za mały nie za duży idealny by zabrać go ze sobą. Wybrałem opcje z 2 GB ram zainstalowałem na nim Windows Pro chodzi bardzo dobrze Office bez żadnych problemów, a i nawet Photoshop CS2 działa płynie. :D

Bateria starcza na niecałe 6 godzin pracy co jest naprawdę mega plusem tego laptopika.

Polecam :-) Tani i fajny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2009, 13:30 
Cytuj  
A ja z kolei zapytam sie o sprawdzonego Della, ktory jest jeszcze obecny na rynku.

Zalezy mi na rozdzielczosci (1920), ram (3gb dla 32 bit lub 4gb dla 64bit) oraz "w miare" karcie graficznej.

Jako, ze dawno sie Dellami nie interesowalem wiec moze ktos obecnie uzywa i moglby polecic.

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2009, 14:14 
Cytuj  
DELL VOSTRO 1510 lub 1710.
Albo XPS 1530 tudzież 1730.
Ale raczej VOSTRO bo nie widzę idei żeby za XPS przeplacać.


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2009, 14:33 
Cytuj  
Dzieki, poczytam sobie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2009, 15:31 
Cytuj  
UP~

MSI - ktos cos wie o notkach tej firmy?

**

Posty: 376
Dołączył(a): 18.06.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2009, 18:39 
Cytuj  
czekajcie do lata na IONy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1291 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 65  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.