mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 sie 2012, 15:08 
Cytuj  
Jak narazie 0 oplat, ale nikt nie powie, ze to sie z czasem nie zmieni :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2012, 15:08 
Cytuj  
zrezygnowac zawsze mozna, ja spadam jak 5%cashbacka zlikwiduja ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2012, 19:08 
Cytuj  
a jak ogolne zadowolenie? bo cos gdzies pisalo, ze klienci niezadowoleni.


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 sie 2012, 09:44 
Cytuj  
ale jaka wtopa mbanku mnie spotkała.
Zawsze ich customer service uważałem za maksymalnie profesjonalny, a tu taki zonk...
Dostałem nową kartę kredytową która za chiny ludowe nie chciała "działać". Kilka telefonów na ich infolnię, nawet mnie przełączono ze dwa razy do centrum autoryzacji kart i nikt nie potrafił pomóc - nie mieli znaku, że ktokolwiek nawet próbował się dobijać do mojej kredytówki.
Poczekałem z tydzień sądząc, że coś na łączach azja - polska się zbiesiło - nic się nie zmieniło.
No to zgłosiłem kartę jako zgubioną i poprosiłem o nową.
Dostałem nową - dzisiaj próbuję zapłacić - znów ten sam zonk. Płatności nie przechodzą.

Znów dzwonię na infolinię i w 10s problem rozwiązany. Po otrzymaniu karty limity do płatności internetowych, telefonicznych, etc. są zerowane. Wystarczyło przestawić. I płatność pofrunęła :)

A co lepsze nie wiem jakim cudem ale płatność w google play na 10USD (bodajże) została zaakceptowana przy zerowym limicie dla transakcji internetowych :o

Niezbadane są ścieżki bankowości.

W każdym bądz razie potężny minus dla Mbanku, a przynajmniej dla ich customer service..

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2012, 14:58 
Cytuj  
po jakim czasie ta kasa z cash backu w alior syncu przychodzi?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2012, 22:39 
Cytuj  
Jeszcze jedno pytanie, jakieś specjalne warunki trzeba spełnić żeby tą kasę z cashbacku w syncu dostać? Jak zapłaciłem na allegro za pomocą PayU to dostanę zwrot?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2012, 07:48 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Jeszcze jedno pytanie, jakieś specjalne warunki trzeba spełnić żeby tą kasę z cashbacku w syncu dostać? Jak zapłaciłem na allegro za pomocą PayU to dostanę zwrot?

tak,dostaniesz.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 19 sie 2012, 15:00 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
slyszalem cos, zeby nasz drogi rząd mial przeniesc oplate za platnosc karta ze sprzedawcy na kupujacego, skutkiem czego nasze zakupy moglyby podrozec o okolo 3%. Prawda li to?


Nic o tym nie słyszałem. Jednak:
Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest? Że sprzedający pokrywa koszt metody płatności, wybieranej przez kupującego? Dla Ciebie wszystko z tym jest w porządku?
Reasumując, nie miałbym nic przeciwko, by owa plota okazała się prawdziwa.

Pozdro.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2012, 20:27 
Cytuj  
A jakie to ma znaczenie? Aktualnie sprzedający po prostu podwyższa cenę o te 3%, i to dla wszystkich.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 08:03 
Cytuj  
Kuźwa i znów mbank daje dupy.
Hasła SMSowe dla potwierdzenia operacji przestały przychodzić. Infolinia po sprawdzeniu wszystkiego poradziła mi bym zresetował telefon bo mogło coś z nim się zbiesić. Zresetowałem - dalej SMSów nie ma.
Zaczyna mnie ten bank wkurzać. O ile kiedyś go chwaliłem, głównie za profesjonalny customer service, który w pół minuty załatwiał sprawę i jeszcze dziękował za telefon - to teraz odbierają jakieś Jadzie i Stefany po kursie klikania myszką...

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 16:11 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Kuźwa i znów mbank daje dupy.
Hasła SMSowe dla potwierdzenia operacji przestały przychodzić. Infolinia po sprawdzeniu wszystkiego poradziła mi bym zresetował telefon bo mogło coś z nim się zbiesić. Zresetowałem - dalej SMSów nie ma.
Zaczyna mnie ten bank wkurzać. O ile kiedyś go chwaliłem, głównie za profesjonalny customer service, który w pół minuty załatwiał sprawę i jeszcze dziękował za telefon - to teraz odbierają jakieś Jadzie i Stefany po kursie klikania myszką...


Profesjonalny? 3 sytuacje, gdzie wymagałem od nich czegoś więcej niż zmainy limitów na karcie.

Zamówiłem kredytówke, odmówili bo nie mam zdolności.
2 tyg później przysłali mi inną bez zamawiania z x2 większym kredytem...

Dzwonie, bo potrzebuje na zaliczkę na samochód parę groszy, a zanim kasa z Niemiec przyfrunie będzie w najlepszym wypadku an styk.
Mówią mi, że moja zdolność kredytowa to kwota mniejsza niż to co posiadam na koncie :DDDD

Dzwonie bo chuje z mythica sami pobrali mi kasę z konta pomimo, że nie zaznaczylem subskrypcji miesięcznej żeby mi kasę z chargebackwoali. (sytuacja sprzed kilku lat)
Pani na infolinii odpowiada, że nie da rady....

Jeżeli to jest profesjonalna obsługa to ja pierdole, kurwa mać!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 18:34 
Cytuj  
No właśnie kiedyś była profesjonalna przynajmniej w porównaniu z tym co prezentowały sobą "tradycyjne" banki - miałem do czynienia z PKO SA czy BGŻ.
Co do zdolności kredytowej to raczej standard - osobiście miałem identyczną sytuację. Musiałem zapłacić kredytówką o limicie x, na koncie kwota y (y>>x), dzwonię na infolinię i proszę bym mógł dokonać takiej płatności - spłacam od ręki. Nie da rady, bo kwota którą chcę zapłacić przekracza maksymalny limit jaki mogą mi przyznać na karcie.
Musiałem poprosić o rozbicie płatności na dwie różne - zapłaciłem, uregulowałem kredytówkę, znów zapłaciłem.

Co mnie naprawdę dziwi to fakt, że jak przez kilka lat miałem na koncie sporą kwotę pieniędzy to conajmniej raz w miesięcu dostawałem ofertę kredytową z mbanku na równie pokaźną kwotę - po co komu kredyt jak ma pieniądze na koncie?

btw. z tymi sms-ami - podejrzewam, że nie naprawili. Do tej pory żaden SMS nie przyszedł - próbowałem kilka razy, a infolinia zapewniła mnie, że zgłoszenie przyjęte, sprawdzą, naprawią i jak się odblokuje powinienem dostać zaległe SMSy...

Nachapali klientów i dają dupy pokazowo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 lip 2013, 18:44 
Cytuj  
ja jestem zadowolony z mbanku.
mam kredytową i karte dla żony. nigdy żadnych problemów a kocham że nie ma oddziałów i w związku z tym wszystko zawsze załatwi się przez telefon.


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.