MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Git.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=43899
Strona 1 z 1

Autor:  Oyci3C [ 22 lut 2014, 14:52 ]
Tytuł:  Git.

Cz3.

No więc krew mnie już zalewa bo dostaję sprzeczne informacje.
Chodzi mi o to, że w swoim repo Git mam kilka subfolderów (min. frontend, backend, services).
Na jednej zdalnej maszynie chciałbym zrobić zwykły pull tylko części backend gdzie w locie odbywa się kompilacja i uruchomienie.
Z tego co gugle mi mówią nie ma tak łatwo, że można sobie z brancha wyjąć jeden folder i go pull/clone olewając całą resztę.
Inne gugle mówią jakieś herezje, że można.
Ktoś się już tak bawił i w kilku słowach opowie?
Chodzi mi o bardzo podobny zabieg jak w SVN, że sobie browsowałem repo w jakiejś zdalnej lokalizacji i wybierałem elemen, który zaciągałem.
Działało.
Powrót do SVN nie wchodzi w grę bo śmierdzi pindolem.

Autor:  Oyci3C [ 22 lut 2014, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Git.

Whatever, git sparse checkout.

Autor:  giwera [ 24 lut 2014, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Git.

nie jest to mozliwe.

moglbys zrobic submodule ale to doda extra level of complexity i generalnie nie jest zalecane

Autor:  Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:18 ]
Tytuł:  Re: Git.

Jest, napisalem przeciez sparsecheckout.

Autor:  giwera [ 24 lut 2014, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Git.

no tak, ale tylko jesli commitow nie planuejsz robic
no w sumie jesli tylko do builda to potrzeba to pweni nie potrzbeujesz commitowac:)

Autor:  Oyci3C [ 24 lut 2014, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Git.

Dokladnie o to mi chodzilo :)

Autor:  Czarek69 [ 24 lut 2014, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Git.

Co ja czytam?


Nie no kliknąłem temat zupełnie przypadkiem i chyba pierwszy raz w internetach natknąłem się na coś czego kompletnie nie rozumiem :D MUSIAŁEM TO NAPISAĆ, WYBACZCIE :)

Autor:  Oyci3C [ 24 lut 2014, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Git.

Oh boy :(

Autor:  Piszpan [ 25 lut 2014, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Git.

to takie nerdowskie gadki o seksie.

Autor:  Oyci3C [ 25 lut 2014, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Git.

No ba, trzeba czasami trochę fetyszu zarzucić.
Np. teraz walczę z tym, że jakiś kretyn kiedyś wymyślił, że będzie sobie czas w bazie zachowywał w postaci wartości real żeby było mu łatwiej dodawać i odejmować............. high five.

Autor:  kamilus [ 25 lut 2014, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Git.

Na chuj jako real? Jako integer jak najbardziej bym zrozumiał, bo w większości baz konwersja na date jest trywialna, szczególnie, że oracle daty i tak trzyma jako integer, a reprezentuje jako datę.

Autor:  Oyci3C [ 25 lut 2014, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Git.

Nie wiem, nie mam pojęcia, nie wnikam - francuzi.

Autor:  Oyci3C [ 12 mar 2014, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Git.

Wrzucę tu a nóż..

Czy ktoś integrował się z eNova? :e

Autor:  Nukh [ 13 mar 2014, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Git.

Nie, ale integracja z jakimś customowym gównem zawsze ssie jajka.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team