mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 16 sie 2016, 19:23 
Cytuj  
Poszukuje softu do tworzenia stron ( nie znam się na kodowaniu etc ) więc drag & drop typu program WebPlus X8. Niestety po sprawdzeniu kilku programów się zawiodłem bo mają kilka templates do wyboru.

Potrzebuje czego co ma dziesiątki lub setki templates, które mógłbym sobie edytować.

Fajny kreator stron na WIX czy inne strony ale co z tego, jeśli po stworzeniu strony trzeba kupić u nich domenę, hosting i nie da się tego ominąć. Hosting już poniekąd mam, więc nie wiem co zrobić.

Może Wy znacie jakieś takie programy lub strony z kreatorem aby nie trzeba było wykupywać hostingu?


/peace

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sie 2016, 19:35 
Cytuj  
Szukasz niemożliwego. Bez wiedzy o programowaniu oczekujesz setek templates różnych do edytowania.
Niestety w każdym przypadku otrzymasz powielanie tego samego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sie 2016, 19:38 
Cytuj  
Jedyne co mi przychodzi do głowy to WordPress lub coś podobnego. Ale i tutaj bez wiedzy zrobisz po prostu klocki.
Ja od kilku miechów bawię się .net i mvc gdzie w godzinę mogę sobie wysrać ze 100 stron na dynamicznych templates ale to nie dla Ciebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2016, 20:37 
Cytuj  
Kup coś na themeforest.net i dostosuj pod siebie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2016, 07:51 
Cytuj  
tylko Wordpress i tak jak mówi kolega z Tczewa - kup sobie skin na evanto markecie - niektóre są banalne do skonfigurowania