mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 20:52 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 20:57 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.


Przykre to, ale niestety masz w 100% rację.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:09 
Cytuj  
Typowy Polak nie jest mentalnie gotowy na bycie uczciwym, myśli tylko jak zyskać, nawet kosztem kogoś innego. Ostatnio kupiłem na Brytyjskim ebayu grę na Nintendo DS. Po miesiącu paczka wciąż nie dotarła, napisałem do sprzedawcy, który tego samego dnia oddał mi kasę, bez żadnej dyskusji. Po kolejnych trzech tygodniach gra dotarła, to kasę przelałem sprzedawcy i wszyscy są zadowoleni.

Natomiast sytuacja ze sklepu allegro - w słuchawkach Superlux urwała mi się opaska na głowę. Napisałem do sklepu to pierwsza wiadomość w stylu: Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, skoro Pan sam je uszkodził to ich Panu nie wymienimy, do widzenia wypierdalaj...

Napisałem do nich jeszcze raz, że to nie z mojej winy i to typowe dla tych słuchawek; po kilku dniach odpisali łaskawie żebym im przysłał słuchawki, to wyślą do producenta na Tajwan to może wyminie i jeśli producent uzna to za kuriera mi oddadzą. Ostatecznie ich olałem bo nie chciało mi się użerać z kutasami dla słuchawek za 100zł, ale to jest żałosne. Identyczna sytuacji z tymi samymi słuchawkami w Niemieckim sklepie, koleś przysłał im tylko zdjęcie słuchawek! i przysłali mu nowe! Można? Można? Można!

Overclockers.co.uk przyjęło gościowi z PCLaba zwrot ramu DDR4 trzy albo cztery miesiące po zakupie bo mu kolor radiatorów nie pasował do moda. :P

Tylko jak taki standard obsługi byłby w Polsce to Janusze zaczęliby wyłudzenia i cwaniakowanie.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:15 
Cytuj  
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:17 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


No u mnie dużo do sprawy cywilnej nie brakowało, tyle że ja już miałem opinię biegłego odnośnie uszkodzenia, więc wygrana byłaby w kieszeni.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:19 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


Też miałem wałki z Morele, nie polecam tego sklepu. Komputronik za to jest pro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:27 
Cytuj  
Xender napisał(a):
Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


Też miałem wałki z Morele, nie polecam tego sklepu. Komputronik za to jest pro.


Ja sie dziwie ze ten sklep jeszcze istnieje. Wystarczy spojrzec na ich oceny na ceneo, miesiace z ocenami 2.0:

https://www.ceneo.pl/sklepy/morele.net-s379

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:30 
Cytuj  
Xender napisał(a):
Typowy Polak nie jest mentalnie gotowy na bycie uczciwym, myśli tylko jak zyskać, nawet kosztem kogoś innego. Ostatnio kupiłem na Brytyjskim ebayu grę na Nintendo DS. Po miesiącu paczka wciąż nie dotarła, napisałem do sprzedawcy, który tego samego dnia oddał mi kasę, bez żadnej dyskusji. Po kolejnych trzech tygodniach gra dotarła, to kasę przelałem sprzedawcy i wszyscy są zadowoleni.



Ja mialem identyczny przypadek, ale w druga strone, w moim sklepiku z tybetanskimi rzeczami. Wyslalem paczke do Niemiec, jak po 3 tygodniach nie dotarla to oddalem kase. Pare dni pozniej paczka doszla i Niemka mi przelala kase jeszcze raz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:44 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.


Sami sobie stwarzamy swiat w ktorym zyjemy.

Pamietasz jak ci przyslali konsole zamiast gry? Oddales? Sam oszukujesz to i trafiasz na oszustow. Karma.

Polska staje sie coraz bogatsza i uczciwych ludzi przybywa. Taka jest moja subiektywna obserwacja.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 21:51 
Cytuj  
Konsole zamiast gry? :o


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2017, 22:04 
Cytuj  
mrynar próbuje naginać zasady logiki usprawiedliwiając własne dymanie klientów w tym domusary.
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 00:21 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
mrynar próbuje naginać zasady logiki usprawiedliwiając własne dymanie klientów w tym domusary.
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.



No ale bezdyskusyjnie takie coś to wykorzystanie okazji. Mogłeś tak zrobić, zrobiłeś, ale pewnie jak Ty byś przelał sklepowi 10k za PS4 to chciałbyś jednak żeby resztę oddali :P

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 06:40 
Cytuj  
problem w tym, ze ja nie widze nic zlego w wykorzystawniu okazji. A nawet wrecz przeciwnie ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 06:46 
Cytuj  
Khem, jest takie przysłowie o okazjach i kogo one czynią...

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 07:13 
Cytuj  
Jak ktos zapomni zamknac samochod a na tylnym siedzeniu zostawi drogi aparat to przywlaszczenie go sobie to tez wykorzystanie okazji? bo sie troche gubie w zasadach zlodziejskiej logiki

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 09:58 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
problem w tym, ze ja nie widze nic zlego w wykorzystawniu okazji. A nawet wrecz przeciwnie ;)


Tylko trzeba się zdecydować czy chcesz być w miarę uczciwy czy jednak ruchać innych na kasę kiedy tylko możesz ;P.

Ofc pewnie Elity i tak wszystkich ruchają i mają wszystkich w dupie, niemniej jednak miło by było jakby typowe sklepowe Janusze i klienci zaczęli się szanować nawzajem, w zasadzie są w tym samym worze pod tytułem "plebs", po co jeszcze mają sobie nawzajem szkodzić?


Poza na konsolę ruchnąłeś Amazona (tak w stylu Robin Hooda) czy jakiś mały biedny sklepik online? Wiesz jako zamożny imigrant w UK nie powinieneś połaszczyć się na taki deal ;>.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 11:48 
Cytuj  
Ja tu już opisywałem podsłuchaną mimo woli rozmowę dwóch januszy biznesu, którzy budowali sobie i na handel domy, przechwalali się jak to trzeba brać kilka ekip, np jak robili salony łazienkowego to brali do instalacji, do ścian, do podłóg, do wykończeń i potem przy odbiorze standardowo każdej ekipie że im się nie podoba i że jeśli chcą to płacą połowę albo niech idą do sądu, na budowie jednego domu wykończonego kosztującego 800k oszczędzali w taki sposób nawet do 100k na robociźnie.
To tak ciut w temacie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 12:16 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.


Nazywajmy rzeczy po imieniu, jesteś złodziejem.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 15:58 
Cytuj  
myrnar wyciągnał asa z rękawa i już nikt się nie czepia do jego sklepu, bo jest inny obiekt :lol:
pros :wink: :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2017, 17:09 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
myrnar wyciągnał asa z rękawa i już nikt się nie czepia do jego sklepu, bo jest inny obiekt :lol:
pros :wink: :D


Nie, tamto się skończyło :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.