MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=45014
Strona 14 z 15

Autor:  Mark24 [ 22 cze 2017, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.

Autor:  TobiAlex [ 22 cze 2017, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.


Przykre to, ale niestety masz w 100% rację.

Autor:  Xender [ 22 cze 2017, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Typowy Polak nie jest mentalnie gotowy na bycie uczciwym, myśli tylko jak zyskać, nawet kosztem kogoś innego. Ostatnio kupiłem na Brytyjskim ebayu grę na Nintendo DS. Po miesiącu paczka wciąż nie dotarła, napisałem do sprzedawcy, który tego samego dnia oddał mi kasę, bez żadnej dyskusji. Po kolejnych trzech tygodniach gra dotarła, to kasę przelałem sprzedawcy i wszyscy są zadowoleni.

Natomiast sytuacja ze sklepu allegro - w słuchawkach Superlux urwała mi się opaska na głowę. Napisałem do sklepu to pierwsza wiadomość w stylu: Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, skoro Pan sam je uszkodził to ich Panu nie wymienimy, do widzenia wypierdalaj...

Napisałem do nich jeszcze raz, że to nie z mojej winy i to typowe dla tych słuchawek; po kilku dniach odpisali łaskawie żebym im przysłał słuchawki, to wyślą do producenta na Tajwan to może wyminie i jeśli producent uzna to za kuriera mi oddadzą. Ostatecznie ich olałem bo nie chciało mi się użerać z kutasami dla słuchawek za 100zł, ale to jest żałosne. Identyczna sytuacji z tymi samymi słuchawkami w Niemieckim sklepie, koleś przysłał im tylko zdjęcie słuchawek! i przysłali mu nowe! Można? Można? Można!

Overclockers.co.uk przyjęło gościowi z PCLaba zwrot ramu DDR4 trzy albo cztery miesiące po zakupie bo mu kolor radiatorów nie pasował do moda. :P

Tylko jak taki standard obsługi byłby w Polsce to Janusze zaczęliby wyłudzenia i cwaniakowanie.

Autor:  Alick [ 22 cze 2017, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."

Autor:  TobiAlex [ 22 cze 2017, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


No u mnie dużo do sprawy cywilnej nie brakowało, tyle że ja już miałem opinię biegłego odnośnie uszkodzenia, więc wygrana byłaby w kieszeni.

Autor:  Xender [ 22 cze 2017, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


Też miałem wałki z Morele, nie polecam tego sklepu. Komputronik za to jest pro.

Autor:  mrynar [ 22 cze 2017, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Xender napisał(a):
Alick napisał(a):
Tak tylko cicho przypominam swoją sprawę, kiedy to przez pół roku walczyłem z Morele.net - nie polecam - i zostałem przez nich i Rzecznika wyruchany.
A nagadałem się, najezdziłem i straciłem w chuj czasu dla zasady, żeby na koniec usłyszeć : "Co my możemy? Nic panie nie możemy. Dogadaj się ze sklepem albo wytocz sprawę cywilną... ale nie polecamy tej drogi, bo jeszcze Pan przegra."


Też miałem wałki z Morele, nie polecam tego sklepu. Komputronik za to jest pro.


Ja sie dziwie ze ten sklep jeszcze istnieje. Wystarczy spojrzec na ich oceny na ceneo, miesiace z ocenami 2.0:

https://www.ceneo.pl/sklepy/morele.net-s379

Autor:  mrynar [ 22 cze 2017, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Xender napisał(a):
Typowy Polak nie jest mentalnie gotowy na bycie uczciwym, myśli tylko jak zyskać, nawet kosztem kogoś innego. Ostatnio kupiłem na Brytyjskim ebayu grę na Nintendo DS. Po miesiącu paczka wciąż nie dotarła, napisałem do sprzedawcy, który tego samego dnia oddał mi kasę, bez żadnej dyskusji. Po kolejnych trzech tygodniach gra dotarła, to kasę przelałem sprzedawcy i wszyscy są zadowoleni.



Ja mialem identyczny przypadek, ale w druga strone, w moim sklepiku z tybetanskimi rzeczami. Wyslalem paczke do Niemiec, jak po 3 tygodniach nie dotarla to oddalem kase. Pare dni pozniej paczka doszla i Niemka mi przelala kase jeszcze raz.

Autor:  mrynar [ 22 cze 2017, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
TobiAlex napisał(a):

Nie chłopie, to jest promil tylko z jednego powodu - ludzie nie znają swoich praw i dają się ruchać w dupę. Tak jak i w mojej sprawie przed nami kobieta też - reklamacja nie została uznana a kobieta "acha, no nic, szkoda, dziękuję do widzenia". No kurwa.


Dokladnie. Ale wiesz co? Polska to kraj oszustow, gdzie kazdy probuje cie wydymac, przyklad idzie z samej gory, sprzedawcy go ladnie powielaja dymajac wlasnych klientow, spoleczenstwo jest nieswiadome swoich praw a caly proceder jest moze nie tyle prawnie usankcjonowany co obyczajowo przyjety.


Sami sobie stwarzamy swiat w ktorym zyjemy.

Pamietasz jak ci przyslali konsole zamiast gry? Oddales? Sam oszukujesz to i trafiasz na oszustow. Karma.

Polska staje sie coraz bogatsza i uczciwych ludzi przybywa. Taka jest moja subiektywna obserwacja.

Autor:  TobiAlex [ 22 cze 2017, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Konsole zamiast gry? :o

Autor:  Mark24 [ 22 cze 2017, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

mrynar próbuje naginać zasady logiki usprawiedliwiając własne dymanie klientów w tym domusary.
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.

Autor:  Xender [ 23 cze 2017, 00:21 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
mrynar próbuje naginać zasady logiki usprawiedliwiając własne dymanie klientów w tym domusary.
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.



No ale bezdyskusyjnie takie coś to wykorzystanie okazji. Mogłeś tak zrobić, zrobiłeś, ale pewnie jak Ty byś przelał sklepowi 10k za PS4 to chciałbyś jednak żeby resztę oddali :P

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2017, 06:40 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

problem w tym, ze ja nie widze nic zlego w wykorzystawniu okazji. A nawet wrecz przeciwnie ;)

Autor:  Isengrim [ 23 cze 2017, 06:46 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Khem, jest takie przysłowie o okazjach i kogo one czynią...

Autor:  mrynar [ 23 cze 2017, 07:13 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Jak ktos zapomni zamknac samochod a na tylnym siedzeniu zostawi drogi aparat to przywlaszczenie go sobie to tez wykorzystanie okazji? bo sie troche gubie w zasadach zlodziejskiej logiki

Autor:  Xender [ 23 cze 2017, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
problem w tym, ze ja nie widze nic zlego w wykorzystawniu okazji. A nawet wrecz przeciwnie ;)


Tylko trzeba się zdecydować czy chcesz być w miarę uczciwy czy jednak ruchać innych na kasę kiedy tylko możesz ;P.

Ofc pewnie Elity i tak wszystkich ruchają i mają wszystkich w dupie, niemniej jednak miło by było jakby typowe sklepowe Janusze i klienci zaczęli się szanować nawzajem, w zasadzie są w tym samym worze pod tytułem "plebs", po co jeszcze mają sobie nawzajem szkodzić?


Poza na konsolę ruchnąłeś Amazona (tak w stylu Robin Hooda) czy jakiś mały biedny sklepik online? Wiesz jako zamożny imigrant w UK nie powinieneś połaszczyć się na taki deal ;>.

Autor:  Teo [ 23 cze 2017, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Ja tu już opisywałem podsłuchaną mimo woli rozmowę dwóch januszy biznesu, którzy budowali sobie i na handel domy, przechwalali się jak to trzeba brać kilka ekip, np jak robili salony łazienkowego to brali do instalacji, do ścian, do podłóg, do wykończeń i potem przy odbiorze standardowo każdej ekipie że im się nie podoba i że jeśli chcą to płacą połowę albo niech idą do sądu, na budowie jednego domu wykończonego kosztującego 800k oszczędzali w taki sposób nawet do 100k na robociźnie.
To tak ciut w temacie.

Autor:  gosugamer1 [ 23 cze 2017, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
Niech będzie - bezczelnie wykorzystałem czyjąś pomyłkę, wychodząc z założenia, że robiąc pomyłkę można mieć pretensje jedynie do siebie samego.


Nazywajmy rzeczy po imieniu, jesteś złodziejem.

Autor:  Rzeznik [ 23 cze 2017, 15:58 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

myrnar wyciągnał asa z rękawa i już nikt się nie czepia do jego sklepu, bo jest inny obiekt :lol:
pros :wink: :D

Autor:  TobiAlex [ 23 cze 2017, 17:09 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Rzeznik napisał(a):
myrnar wyciągnał asa z rękawa i już nikt się nie czepia do jego sklepu, bo jest inny obiekt :lol:
pros :wink: :D


Nie, tamto się skończyło :lol:

Strona 14 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team