MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=45014
Strona 15 z 15

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2017, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Xender napisał(a):

Poza na konsolę ruchnąłeś Amazona (tak w stylu Robin Hooda) czy jakiś mały biedny sklepik online? Wiesz jako zamożny imigrant w UK nie powinieneś połaszczyć się na taki deal ;>.


gorzej - kanadyjski sklepik wysylajacy na europe. Zamowilem Demon Souls, ktore wtedy distepne bylo jedynie w USA/CAN, dostalem PSP GO - nie wiem czy konsolka gdzies sie nie zachowala do tej pory w jakiejs szufladzie.
Nie zglosilem pomylki i nawet przez moment nie mialem wyrzutow sumienia. Bezczelny dran!

Autor:  Dracos [ 23 cze 2017, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Ja tam nawet nie wiem co tam w domusary sprzedaja ale zaciekawil mnie biznes tybetanski nawet ciekawa nisza :) ,a co do marka to chyba gosu to najlepiej podsumowal. Korzystanie z okazji wystepuje w momencie przypadkowosci typu znalazles portfel czy x funtow na chodniku, a nie gdy osoba z ktora przeprowadzasz interes pomylia sie i wyslala ci nie ten ten towar ktory zamowiles wtedy dobry obyczaj dyktuje odeslanie danego towaru i wyjasnienie sprawy.

Autor:  Mark24 [ 23 cze 2017, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

nie osoba a sklep internetowy. Nie prowadziłem żadnego interesu a dokonałem zakupu. A w dobrym zwyczaju jest zarówno oddanie znalezionego portfela jak i zwrot pomylonej przesyłki. Nigdy się o ten towar nawet nie upomnieli, nawet nie wiem czy byli świadomi pomyłki.

Autor:  gosugamer1 [ 23 cze 2017, 20:27 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Wiadomo, jak ktoś się nie zorientuje, że go okradłeś to się nie liczy. :D Tak samo jak okradniesz kogoś bogatego to też się nie liczy, jako kradzież. A po dwóch małych kradzieżach jedna duża kradzież się kasuje.

Autor:  Teo [ 23 cze 2017, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

No i opisałeś jak działają nasi politycy i biznes z nimi powiązany ;)

Autor:  Xender [ 23 cze 2017, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

No ale trochę w tym racji jest, że na wysokich szczeblach władcy okradanie, okłamywanie i inne robienie w wała jest na porządku dziennym.

Btw regulamin mojej reklamacji New 3DS XL z Saturna:
http://i.imgur.com/ZonSxLg.jpg

Autor:  Xender [ 3 lip 2017, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych.

Autor:  TobiAlex [ 3 lip 2017, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Xender napisał(a):
Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych.


Ja już nie chcę tu nic pisać, niech każdy robi jak uważa, ale ja wiem, co bym zrobił i co zrobiłby mój rzecznik :lol:

Autor:  Teo [ 3 lip 2017, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Ja mogę podsumować serwisy związane ze sprzętem foto.

Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem.
Nikon - generalnie Polska firma zajmująca się nim plajtuje, bardzo niski poziom kontaktu, długie czasy serwisu i oczekiwania na reakcje.
Sigma - rewelacja, szybko i solidnie, błyskawiczny kontakt, ludzie wiedzą czym się zajmują.
Tamron - podręcznikowy przykład jak oskubać frajera co wyśle do nas sprzęt, bezczelne wyłudzanie pieniędzy i burdel ogólny.
Panasonic - super obsługa, szybko i sprawnie wszystko załatwiane.

Autor:  Mark24 [ 4 lip 2017, 05:32 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic.

Autor:  mrynar [ 4 lip 2017, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Teo napisał(a):
Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem.


Sony generalnie ma chyba najgorszy serwis w Polsce. Na kase od nich czeka sie 1-2 miesiace od momentu zalatwienia wszystkich formalnosci.

Autor:  kamilus [ 4 lip 2017, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta.

Mark24 napisał(a):
Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic.

Ale Embe pisze o Polsce, a nie kebabistanie północnym.

Strona 15 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team