MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=54&t=45014 |
Strona 15 z 15 |
Autor: | Mark24 [ 23 cze 2017, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Xender napisał(a): Poza na konsolę ruchnąłeś Amazona (tak w stylu Robin Hooda) czy jakiś mały biedny sklepik online? Wiesz jako zamożny imigrant w UK nie powinieneś połaszczyć się na taki deal ;>. gorzej - kanadyjski sklepik wysylajacy na europe. Zamowilem Demon Souls, ktore wtedy distepne bylo jedynie w USA/CAN, dostalem PSP GO - nie wiem czy konsolka gdzies sie nie zachowala do tej pory w jakiejs szufladzie. Nie zglosilem pomylki i nawet przez moment nie mialem wyrzutow sumienia. Bezczelny dran! |
Autor: | Dracos [ 23 cze 2017, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Ja tam nawet nie wiem co tam w domusary sprzedaja ale zaciekawil mnie biznes tybetanski nawet ciekawa nisza ,a co do marka to chyba gosu to najlepiej podsumowal. Korzystanie z okazji wystepuje w momencie przypadkowosci typu znalazles portfel czy x funtow na chodniku, a nie gdy osoba z ktora przeprowadzasz interes pomylia sie i wyslala ci nie ten ten towar ktory zamowiles wtedy dobry obyczaj dyktuje odeslanie danego towaru i wyjasnienie sprawy. |
Autor: | Mark24 [ 23 cze 2017, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
nie osoba a sklep internetowy. Nie prowadziłem żadnego interesu a dokonałem zakupu. A w dobrym zwyczaju jest zarówno oddanie znalezionego portfela jak i zwrot pomylonej przesyłki. Nigdy się o ten towar nawet nie upomnieli, nawet nie wiem czy byli świadomi pomyłki. |
Autor: | gosugamer1 [ 23 cze 2017, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Wiadomo, jak ktoś się nie zorientuje, że go okradłeś to się nie liczy. Tak samo jak okradniesz kogoś bogatego to też się nie liczy, jako kradzież. A po dwóch małych kradzieżach jedna duża kradzież się kasuje. |
Autor: | Teo [ 23 cze 2017, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
No i opisałeś jak działają nasi politycy i biznes z nimi powiązany |
Autor: | Xender [ 23 cze 2017, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
No ale trochę w tym racji jest, że na wysokich szczeblach władcy okradanie, okłamywanie i inne robienie w wała jest na porządku dziennym. Btw regulamin mojej reklamacji New 3DS XL z Saturna: http://i.imgur.com/ZonSxLg.jpg |
Autor: | Xender [ 3 lip 2017, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych. |
Autor: | TobiAlex [ 3 lip 2017, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Xender napisał(a): Co do mojej reklamacji 3DSa w saturnie, dostałem info smsem że realizacja mojego zlecenia zostanie opóźniona z przyczyn od nich niezależnych. Ja już nie chcę tu nic pisać, niech każdy robi jak uważa, ale ja wiem, co bym zrobił i co zrobiłby mój rzecznik |
Autor: | Teo [ 3 lip 2017, 22:32 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Ja mogę podsumować serwisy związane ze sprzętem foto. Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem. Nikon - generalnie Polska firma zajmująca się nim plajtuje, bardzo niski poziom kontaktu, długie czasy serwisu i oczekiwania na reakcje. Sigma - rewelacja, szybko i solidnie, błyskawiczny kontakt, ludzie wiedzą czym się zajmują. Tamron - podręcznikowy przykład jak oskubać frajera co wyśle do nas sprzęt, bezczelne wyłudzanie pieniędzy i burdel ogólny. Panasonic - super obsługa, szybko i sprawnie wszystko załatwiane. |
Autor: | Mark24 [ 4 lip 2017, 05:32 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic. |
Autor: | mrynar [ 4 lip 2017, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Teo napisał(a): Sony - komedia, obsługa klienta nie zna sprzętu i zagadnień związanych z nim jak i z serwisem. Sony generalnie ma chyba najgorszy serwis w Polsce. Na kase od nich czeka sie 1-2 miesiace od momentu zalatwienia wszystkich formalnosci. |
Autor: | kamilus [ 4 lip 2017, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: Naprawy gwarancyjne - prawa konsumenta. |
Mark24 napisał(a): Zalezy jak trafisz, ja mam zle doswiadczenia z panasonic. Ale Embe pisze o Polsce, a nie kebabistanie północnym. |
Strona 15 z 15 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |