mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 10:42 
Cytuj  
Chyba nie ma takiego tematu :)

ale z checia bym poczytal o jakis sprzetach ulatwiajacych nam codzinne zycie. Ja wlasnie jestem po zakupie robota sprzatajacego. odkurza (rowniez dywany) plus myje na mokro mopem. Myslalem ogolnie przez pare lat ze to zabawka i gadget ale zmienilem zdanie. Rewelka :) jeden guzik lub sam sie wlacza w nocy i sprzata mi caly dol (w ciul metrow). Zbiera nawet wieksze kawalki 1cm+, nic nie zostawia. Troche mu to zajmuje, ale w tym czasie mozna serial poogladac albo sie posexic :) Kot i dzieci tez maja zabawe. Ogolnie polecam.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 18163
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 10:55 
Cytuj  
Ale daj linka co to kupiłeś bo wiem że sensowne kosztują tyle co roczna pensja dla ukrainki :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 11:09 
Cytuj  
o widzisz :)

ilife 5 pro. jest jeszcze ilfe 7 ale 5 miala mocniejsze ssanie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 18163
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 11:23 
Cytuj  
http://www.gearbest.com/home-appliances/pp_330567.html taki ?

kurde to tanio i serio sprawdza się ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 11:38 
Cytuj  
to tanio zes znalalz mnie wyszedl cos 700 stow ;/

zona zachwycona, wlasnie odkurzyl mi 130m na 1 ladowaniu (salon jadalnie i kuchnie), caly pojemnik syfu, zona mowi ze dobrze. wjedza pod wszystkie miejsca, objechal idealnie miejsca pod stolem bilardowym gdzie nawet zona rzadko tam odkurza myje, wszystkie slupki naokolo, na dywan, zbiera idealnie, po prostu nic nie zostaje. teraz jezdzi na mokro, i zona mowi ze tez spoko. jak sie rozladuje sam wraca do bazy no i sprzatnie ustawie na noc. generalnie po zakupie lodzik gwarantowany, zona szczesliwa :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31371
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 11:51 
Cytuj  
no 700 to nadal w uj tanio.
gdzie go kupiles?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 12:01 
Cytuj  
na alledrogo. z chin sie troche balem ze clo i vat. ale za 122$ to bym bral w ciemno. bo na gearbest kupowalem pare rzeczy i bylo ok. poszukaj tez opini o tym ilife i masa ludzi jest zachwycona.

lyzka dziegciu, zona mopa troche namoczyla przed myciem i fajny slad zostawial a teraz duzo slabiej, ale umyl dywan :) , ale moze cos zle zalozylem mopa bo tak jakby brakowalo mu docisku. po jakichs 20 min zuzyl moze 150 ml wody.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 12:04 
Cytuj  
Daj znać bo chce kupić jak będzie działał za miesiąc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18163
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 12:47 
Cytuj  
Kupowanie u pośredników na allegro to nie jest dobry pomysł, gearbest dawno temu ktoś tu polecał i sprawdza się bardzo dobrze.
Mógłby jeszcze po schodach zapieprzać :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 12:53 
Cytuj  
No my już mamy dość odkurzania i latania z mopem po kilometrze kwadratowym i szukamy czegoś co z grubsza pozamiata żeby potem raz w miesiącu porządnie odkurzyć.
Tylko Rumba disc drogi jest a ten ma przystępną cenę. Ciekawe jak z niezawodnością i na ile wystarczy aku póki nie padnie doszczętnie i będzie odkurzał 10 min.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 14:08 
Cytuj  
Też może żonie kupię, ale dostała odemnie miesiąc temu odkurzacz bezprzewodowy elektroluxa specjalnie do sierści psa. I też mówi że sie zakochała w tym odkurzczu.


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 14:11 
Cytuj  
no ja mialem tez beprzewdowy taki wyjmowany z duzego chyba boscha. ale zona mowi ze juz niepotrzbeny bedzie heh.

jak bateria padnie:

https://www.amazon.com/Li-ion-Battery-ILIFE-Robotic-cleaner/dp/B01GNWIRTO


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 18533
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 14:34 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
na alledrogo. z chin sie troche balem ze clo i vat. ale za 122$ to bym bral w ciemno. bo na gearbest kupowalem pare rzeczy i bylo ok. poszukaj tez opini o tym ilife i masa ludzi jest zachwycona.

lyzka dziegciu, zona mopa troche namoczyla przed myciem i fajny slad zostawial a teraz duzo slabiej, ale umyl dywan :) , ale moze cos zle zalozylem mopa bo tak jakby brakowalo mu docisku. po jakichs 20 min zuzyl moze 150 ml wody.


Testuj piszpan! Masz psa?

Moze tez kupie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15453
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 14:49 
Cytuj  
Mi kumpela z roboty poleciła carneo (jest w polskiej dystrybucji i też około 800zł). Wszystko fajnie na początku. Potem trzeba sam odkurzacz dość mocno czyścić i w cwhili obecnej troszkę chujnia z tego wychodzi. Używam od pół roku. Chyba w weekend go rozbiorę i dokładnie wyczyszczę wewnątrz, zobaczę jak wtedy będzie sprzątać.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 15:35 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Piszpan napisał(a):
na alledrogo. z chin sie troche balem ze clo i vat. ale za 122$ to bym bral w ciemno. bo na gearbest kupowalem pare rzeczy i bylo ok. poszukaj tez opini o tym ilife i masa ludzi jest zachwycona.

lyzka dziegciu, zona mopa troche namoczyla przed myciem i fajny slad zostawial a teraz duzo slabiej, ale umyl dywan :) , ale moze cos zle zalozylem mopa bo tak jakby brakowalo mu docisku. po jakichs 20 min zuzyl moze 150 ml wody.


Testuj piszpan! Masz psa?

Moze tez kupie.


psa nie ale kota. no potestuje dluzej. kot lubi sie bawic z tym odkurzaczem :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:05 
Cytuj  
Fajny sprzet.
kolor "champagne gold" mnie totalnie rozwalil - nie wiem czy nie poczekac na "space grey" bo obawiam sie, ze gold srednio pasuje do roboto-mopa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18163
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:19 
Cytuj  
obsydian iphone :)

Piszpan, jakbyś zrobił przyspieszone testy to by było ok, masz koło domu bruk ? :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:30 
Cytuj  
embe napisał(a):
obsydian iphone :)

Piszpan, jakbyś zrobił przyspieszone testy to by było ok, masz koło domu bruk ? :)


ale co chcesz zebym odsniezal? :)

poki co robocik dosyc mocno wykorzystywany bo jak sie naladowal to gora a jeszcze piwnica. fajne jest to ze np syn bierze go do siebie do pokoju i "sprzata" :) jedyna wada jak na razie ze kurde te 2h+ pracy to malo. tzn jak ktos ma mieszkanie 100m2 to ok ale przy 400 to kurwa no way. trza by miec ze 3-4 maszynki. ale i tak mowie jak mi w nocy caly dol bedzie opierdala to bedzie spoko. plus w dzien mycie podlog. szkoda ze sie nie da 2 planow zrobic.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:38 
Cytuj  
Na ile m2 styknie jedno ładowanie? Da radę 160?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:52 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Na ile m2 styknie jedno ładowanie? Da radę 160?


nie wiem :) jego nie programujesz zeby jezdzil tam gdzie chcesz tylko sam jezdzi i szuka. chyba ze sobie robi sam mape. nie wiem. a moze i sie da programowac, nie wiem :) na 160m w sumie powinno styknac bo na 1 ladowaniu jezdzi 2h+ a jak sie rozladowuje to sam wraca do bazy laduje sie i znowu sprzata. dosyc cichy czyli na noc smialo.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.