MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Revelation Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45044
Strona 1 z 4

Autor:  jinnai [ 14 wrz 2016, 12:11 ]
Tytuł:  Revelation Online

Mesjasz ;)

Closed Beta w EU w październiku.

Wszystko co było najlepsze z L2 plus latanie i pływanie - Open Word PvP, Siege, Territory Wars, Open Word Bossy, o które trzeba walczyć, GvG, tona arenek, rozbudowane zarządzanie gildiami itp. itd.

PvP https://www.youtube.com/watch?v=GsKy6XOlkfs
PvE https://www.youtube.com/watch?v=Akb5QvEsDF4

Autor:  raggnarok [ 14 wrz 2016, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Czyli mesjasz?

Autor:  jinnai [ 14 wrz 2016, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Pewnie.

Tutaj siege: https://www.youtube.com/watch?v=7IEohhb8wkc

Autor:  Farin666 [ 14 wrz 2016, 23:13 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Jak duzo grindu bedzie to wymagalo?:) drugie BDO?
Jaki system platnosci? Jakies microtransakcje planowane?

Autor:  Isengrim [ 15 wrz 2016, 06:51 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Freemium. Wydawca to my.com, więc spokojnie można założyć mało inwazyjne p2w po wydojeniu okresu startowego.

Autor:  jinnai [ 15 wrz 2016, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Z tego, co słyszałem w różnych yt recenzjach, to chińska wersja ma zasadę, że im więcej czasu lub kasy poświęcisz, to jesteś lepszy - jak w L2. Kasę można u nich na "premium kasę" wymieniać, więc w pewnym sensie to jest p2w, bo możesz sobie kupić za eurasy tyle golda, że będziesz miał wyjątkowo dobry eq. Z drugiej strony poświęcając odpowiednio dużo czasu możesz to wszystko zdobyć tylko grając.
BTW ma nie być itemów BiS, ponieważ masz różne RNG w trakcie robienia i upgradowania sprzętu oraz różne staty pozwalają na różne buildy.

Wersja NA/EU ma być dostosowana do zachodnich wymagań i mają dostosować item-shop, żeby były itemy usprawniające grę (pay for convinience, a nie pay for power).

Dobra analiza founder packów i przewidywania co może być w cash shopie:
https://www.youtube.com/watch?v=OwW5xz-0kug

Autor:  vilhelm [ 15 wrz 2016, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Revelacja - mesjasz mmo

Autor:  Niah [ 15 wrz 2016, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Serio? :wink:

Autor:  vilhelm [ 15 wrz 2016, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Niah napisał(a):
Serio? :wink:

W Aiona już grałem postoję ;-)

Autor:  Turbot [ 15 wrz 2016, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

vilhelm napisał(a):
Niah napisał(a):
Serio? :wink:

W Aiona już grałem postoję ;-)



Dokładnie miałęm te same skojarzenia że to kalka Aiona

Autor:  vilhelm [ 15 wrz 2016, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

pieniek82 napisał(a):
vilhelm napisał(a):
Niah napisał(a):
Serio? :wink:

W Aiona już grałem postoję ;-)



Dokładnie miałęm te same skojarzenia że to kalka Aiona


Wystarczy popatrzeć na ten fimik z siege... lecimy na skrzydłach szybki pik na wroga, walka i znowu skrzydełka.
Nawet modele postaci wczytują się tak samo chujowo jak w Aion - las nicków wroga bez modeli postaci

jinnai napisał(a):

Autor:  jinnai [ 15 wrz 2016, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

A Darkfall to taki Wurm ;)

Aion był 2 frakcyjny, nie miał OW PvP, sojuszy, posiadania zamków (poza tagiem na murach), GvG i innych.

Autor:  Isengrim [ 15 wrz 2016, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

Blade and Soul wygląda podobnie, laborki z AA, RNG itamz z azjatyckich mmo, combat w stylu TERA. Poskładane do kupy co lepsze pomysły, I$ w Chinach nastawiony na dojenie max lev, samo levelowanie podobno spoko i wiele opcji.

Autor:  vilhelm [ 15 wrz 2016, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

jinnai napisał(a):
Aion był 2 frakcyjny, nie miał OW PvP, sojuszy, posiadania zamków (poza tagiem na murach), GvG i innych.


W tym sensie tak.
Nie mówię, że ta Revelka to 1:1 Aion ale wystarczy popatrzeć na 2 filmy aby odnieść inne wrażenie:

https://www.youtube.com/watch?v=7IEohhb8wkc
vs
https://www.youtube.com/watch?v=aORvXwMzR9w


Generalnie ja tam już mam uczulenie na gry w których nie można przegrać więc jestem sceptyczny do takich projektów.
+dla Revelation za system siege rodem z mojego ukochanego L2 czyli bez limitów graczy w otwartym świecie no ale to już było ;-)

Autor:  jinnai [ 15 wrz 2016, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

IMHO to taki ulepszony L2. Zlepek dobrych, cudzych pomysłów, co chińczykom nieźle wychodzi.

Poza siege masz jeszcze OW Raid Bossy, o które trzeba walczyć - jak Baium w L2.


Co do "nie można przegrać" -> w jakim mmo poza survivalówkami można przegrać?

Autor:  vilhelm [ 15 wrz 2016, 16:33 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

jinnai napisał(a):
IMHO to taki ulepszony L2. Zlepek dobrych, cudzych pomysłów, co chińczykom nieźle wychodzi.

Poza siege masz jeszcze OW Raid Bossy, o które trzeba walczyć - jak Baium w L2.


Nom widać, że mocno zrobili zlepek rożnych pomysłów. Raid Bossy Open world tez świetna sprawa bo trzeba o nie walczyć z innymi gildiami.

jinnai napisał(a):
Co do "nie można przegrać" -> w jakim mmo poza survivalówkami można przegrać?

Ano w takich w których jest full loot i kontrola terytorium (taka która coś znaczy).
Gdyby w Revelation był full loot server to byłbym tam pierwszym chętnym ;-)


Co mi się w Revelation strasznie nie podoba to, ze ta walka o zamki będzie o pietruszkę jeżeli chodzi o logistykę z racji instant teleportów po całej mapie: Scroll of Exploration

No i w ogóle ten system OP scrolli za kase...

Autor:  Piszpan [ 16 wrz 2016, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

jinnai napisał(a):
A Darkfall to taki Wurm ;)

Aion nie miał OW PvP, innych.


chyba cie popierdolilo. aion mial zajebiste open pvp. te kurwa wypady do miast czarnuchow, ze polwoania na generalow zeby zaliczyc questa :) kurwa poezja. az nas chcieli banowac bo za duzo zabijamy. to juz nie bylo fajne;/

Autor:  jinnai [ 16 wrz 2016, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

@Piszpan
Przecież w Aionie była jedna zona do pvp, tam gdzie można było latać i się przejmowało jakieś "zamki", chyba, że coś źle pamiętam, albo dodali to w wersji 2.0 lub później.

@vilhelm
Loot => z tego co widziałem jest przy pk masz szanse dropnąć itemy. Nie to co w DFO, ale zawsze coś.

Zamki i fortece dają kontrolę nad przyległym terenem. Ponoć dają duże profity dla strony, której uda się utrzymać zamek/fortece. Szczegółów nie znalazłem, ale wnioskując po L2 powinno to być bardzo przydatne.

OP scrolle za kase -> w chinach są takie, ponoć mają dostosować sklep do EU/NA wymagań, ale szczegółów tego co będzie w CS jeszcze nie ma.

Autor:  vilhelm [ 17 wrz 2016, 09:56 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

jinnai napisał(a):
@Piszpan
Przecież w Aionie była jedna zona do pvp, tam gdzie można było latać i się przejmowało jakieś "zamki", chyba, że coś źle pamiętam, albo dodali to w wersji 2.0 lub później.

Mogłeś polecieć do przeciwnej frakcji i napierdalać ich na questach ;-) To było najlepsze PvP - Abbys był nudny.

jinnai napisał(a):
@vilhelm
OP scrolle za kase -> w chinach są takie, ponoć mają dostosować sklep do EU/NA wymagań, ale szczegółów tego co będzie w CS jeszcze nie ma.

Skrole za kase już są w founder packach. Więc na pewno będą w sklepie.
https://ro.my.com/en/founders-packs

Autor:  jinnai [ 17 wrz 2016, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Revelation Online

To co jest w scrollach dla mnie moglo by byc w profitach premium. Nie widze, jak to jest OP, gdzie gear>lvl.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team