mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 160  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 22:08 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
grzegorz1 napisał(a):
CIągłość życia masz czy z przerwami?

Mialem jedną przerwe pomiedzy 2005 a 2009. Przez to tylko ~70mln sp zamiast 100 ;)


Dluga przerwa... nie sadzilem ze mam wiecej SP (ja mialem w sumie kilka miesiecy przerwy przez te ~7 lat). ;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 sty 2013, 21:34 
Cytuj  
Pytanie z gatunku prostych: jak założyć korporacje w EvE?


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 sty 2013, 22:28 
Cytuj  
Musisz miec skilla "Corporation management" i kliknąć w zakładce "Corporation" w "Create new corporation".

X.

PS. Jesli jestes membersem jakiejs korporacji, to musisz wpierw pozbyc sie wszystkich ról ("Prepare to quit") i odczekać 24 godziny.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2013, 22:49 
Cytuj  
w sumie porownujac koszt eve do np. wowa to eve jest drogie ;d


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 17:46 
Cytuj  
hej kilka pytań.

po raz któryś wracam do EVE, "gram" od 2 tygodni, odblokowałem sobie jakieś konto z 2 mln SP, doszedłem do jakiegoś noob corpa co by mi doradzali co skillować.
Podrzucili mi jakieś fittingi do "t1" stateczków, teraz właśnie skończyłem robić fittingi do t2 stateczków, czyli rakiety II, microwarpdrive II, disruptor II, jammer II itd. warto tak skillować jak chce się polatać z innymi we flocie czy powinienem jakoś inną drogę obrać?

no i podesłałi mi w corp mailu (bo we flocie widze zajmuja sie "armor tankowaniem") przyslali mi polecane przez nich certyfikaty:

Certificates:
Core -> Basic -> Core Competancy
Defense -> Standard -> Armor Tanking
Gunnery -> Basic -> Turret Control
Gunnery -> Basic -> Frigate Energy Turrets
Navigation -> Standard -> High Velocity Helmsman


warto to skillować ogólnie?


osobiście chciałbym jak najszybciej polatać jakoś w małej grupce i pvp porobić, ale z tego co widze to po skillowaniu do jakiejś akademii bym musiał wstąpić, żeby mi wszystko wyjaśnili łopatologicznie, no ale na razie chciałbym wiedzieć czy jest sens skillowania tego wyżej, czy może iść w t3 już, czy zmienić fregat zmienić się na coś innego :<

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 11:03 
Cytuj  
Nie da sie isc w T3 nie majac podstaw potrzebnych do T1
Na poczatek cwiczysz skile potrzebne pod statki jakie preferuje twoja rasa.
Przykladowo, bez sensu jest grajac SWIEZA postacia caldari rozwijac skille pod statki ktore fituje sie pod armor itp.
A co do pvp w t1 to nie ma czegos takiego :) Znaczy ty mozesz sobie poleciec w t1 ale tluc cie beda goscie w pelnym t2. Wiec szybko sie zorientujesz ze takie pvp to nie pvp :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 11:50 
Cytuj  
Zanim się pojdzie w t3, warto wpierw zacząć dobrze zarabiać. T3 do tanich nie należą. Lepiej skillowac w kierunku bc -> bs i osprzęt t2 do nich. Potem zacząć zarabiać (najprościej na misjach l4), a dopiero potem można tracic t3 w pvp ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 153
Dołączył(a): 21.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 21:06 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Xanth napisał(a):
grzegorz1 napisał(a):
CIągłość życia masz czy z przerwami?

Mialem jedną przerwe pomiedzy 2005 a 2009. Przez to tylko ~70mln sp zamiast 100 ;)


Dluga przerwa... nie sadzilem ze mam wiecej SP (ja mialem w sumie kilka miesiecy przerwy przez te ~7 lat). ;)


Łii to nie tak źle ze mną. Gdyby nie to że więcej skiluję od 2 lat niż gram :-). Ale 5 stycznia prykło 8 lat :-)

*

Posty: 153
Dołączył(a): 21.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 22:17 
Cytuj  
offtop

Jutro Dust integruje się z Evką !!! Kto ma ps3 i wpada na weekend sprawdzić power capitala na mapie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2013, 01:20 
Cytuj  
http://www.forbes.com/sites/insertcoin/ ... s-records/ ;)
In An Age of Free-to-Play, EVE Online Sets Records


_________________
.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2013, 14:47 
Cytuj  
Cytuj:
REYKJAVIK, ICELAND – Dec 11, 2012

CCP Games and partner TianCity today announced that science-fiction massively multiplayer game EVE Online has completed its relaunch in the Chinese market.


Cytuj:
CCP Games and TianCity Relaunch EVE Online in China
2012.12.11 18:04:32

New Territory and Retribution Expansion Drive Groundbreaking Sandbox Massively Multiplayer Game Across 450,000 Subscriber Mark


http://www.ccpgames.com/en/home

Nie jest powiedziane w jaki sposób są te liczby liczone. No i model w eve jest mieszany. Więc ile z tych 450k jest ludzi którzy traktują tą grę jako f2p (polacy, ruski itd) swego czasu złaziło miesięcznie 100k plexów na markecie, a tu jeszcze chiny dodali razem do pieca. Najciekawsza informacja by była w ogóle o ilości adresów ip, ilości osób płacących kartami, a tak coś marketingowiec wysmażył.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 10:02 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Nie jest powiedziane w jaki sposób są te liczby liczone. No i model w eve jest mieszany. Więc ile z tych 450k jest ludzi którzy traktują tą grę jako f2p (polacy, ruski itd)


EvE nie ma mieszanego modelu, każdy miesiąc (przynajmniej w naszej wersji gry, bo nie wiem jak jest u Azjatów) jest przez kogoś opłacony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 10:24 
Cytuj  
Dokładnie. Każdy plex to wydane przez kogoś realne pieniądze.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 16:20 
Cytuj  
przychodzi niemiec, widzi 8h koxania na statek, mówi sobie o jesus what? siup kupuje od ccp 8 plexów i wystawia na market kupuje sobie statki, fity, skille etc
przychodzi polak, o jesus miesiąc gry 45zł? siup trzepie raty 10h i kupuje plexa na markecie, potem trzepie kolejne 10h żeby mieć na statki.

Nijak się to ma do takiego wowa, gdzie każdy płaci abo i wszyscy otrzymują tyle samo i nic więcej nie muszą płacić. Naturalnie wygląda to jak zwykłe f2p, tylko tak zrobione, żeby były czarnuchy robiące na polu bawełny, a system jest mieszany gdyż są gracze, którzy płacą, a oprócz tego spędzają czas na raceniu, żeby kupić itemy w grze.

Przynajmniej tak to widzę, ale może nie mam racji. Ostatnio na eve-centrali dowiedziałem się, że w EVE nie ma grindu:
Cytuj:
Domyślam się, że będzie grind. To jedyny chyba sposób aby zapewnić "rozrywkę na odpowiednim dla nich poziomie" tym rzeszom prymitywów jakie obecnie zwykle siadają do kompa.
Współczynnik IQ spada z roku na rok a twórcy gier dostosowują się do tego.

To był post odnośnie Elders Scroll Online.

a podpisie autora tegoż:
Cytuj:
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 10:42 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
przychodzi niemiec, widzi 8h koxania na statek, mówi sobie o jesus what? siup kupuje od ccp 8 plexów i wystawia na market kupuje sobie statki, fity, skille etc
przychodzi polak, o jesus miesiąc gry 45zł? siup trzepie raty 10h i kupuje plexa na markecie, potem trzepie kolejne 10h żeby mieć na statki.

Nijak się to ma do takiego wowa, gdzie każdy płaci abo i wszyscy otrzymują tyle samo i nic więcej nie muszą płacić. Naturalnie wygląda to jak zwykłe f2p, tylko tak zrobione, żeby były czarnuchy robiące na polu bawełny, a system jest mieszany gdyż są gracze, którzy płacą, a oprócz tego spędzają czas na raceniu, żeby kupić itemy w grze.

Przynajmniej tak to widzę, ale może nie mam racji. Ostatnio na eve-centrali dowiedziałem się, że w EVE nie ma grindu:
Cytuj:
Domyślam się, że będzie grind. To jedyny chyba sposób aby zapewnić "rozrywkę na odpowiednim dla nich poziomie" tym rzeszom prymitywów jakie obecnie zwykle siadają do kompa.
Współczynnik IQ spada z roku na rok a twórcy gier dostosowują się do tego.

To był post odnośnie Elders Scroll Online.

a podpisie autora tegoż:
Cytuj:
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.


Ale czy to źle? Taki Niemiec kupując pro statek i tak nim latać nie może bo nie ma skilli. Taki Polak polata, poćwiczy w tym czasie rosną mu skille. Oczywiście Niemiec w tym czasie może siedzieć na stacji i czekać aż się wyszkoli.

Nie wiem, dla mnie to dobrze, że jest wybór. Chcesz dać kasę to dajesz, jak Cie nie stać to dorobisz się tego grając.


_________________
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 11:03 
Cytuj  
dfo:uw okazało się kupą, więc ten troll przychodzi tutaj /facepalm


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 14:46 
Cytuj  
Nie powiedziałem, że to zły model. To że f2p jest dobre pokazuje nowy trend w produkcjach. Gdyby nie ten handel plexami to by zarówno tych co płacą $$ i polaków(graczy którzy nie płacą) nie było. No może ci od $$ by nadal grali, ale kupowali by iski bezpośrednio od boterów, chińczyków czy innych farmerów na allegro, a tak ccp przejmuje część szarej strefy dodatkowo mając 100k+ grających ludzi w grze której liczą się liczby. Naturalnie przez taki stan rzeczy ich możliwości w rozbudowywaniu pve są bardzo ograniczone- nie może być na tyle atrakcyjne, żeby pula "ludzi $$" zaczęła je robić.

Padło takie zdanie:
Cytuj:
EvE nie ma mieszanego modelu, każdy miesiąc (przynajmniej w naszej wersji gry, bo nie wiem jak jest u Azjatów) jest przez kogoś opłacony.

To odpowiedziałem i jakoś nie widzę kontr argumentu.

Zwykła dyskusja, nie wiem o co chodzi. Zaczęło się od artykułu, który wspomniał o 500k subs słowem nie wspominając o relaunchu w chinach, dając co najmniej nie do końca prawdziwe wyobrażenie i tyle. Nie, żeby mnie to jakoś bolało, a niech i będzie 1m czego im życzę. Jak dust ruszy to kto wie.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 15:25 
Cytuj  
a i btw
Cytuj:
Taki Niemiec kupując pro statek i tak nim latać nie może bo nie ma skilli.

chara też można kupić i to na legalu-transakcje zabezpiecza dodatkowo ccp. Zresztą wszystkim polecam pograć chwile noob kontem i kupić coś za parę stów jeżeli chce się bawić w pvp. Skille są sztuczną barierą do pvp, dobry ukierunkowany char czyli wspomagające skille i parę sensownych statków do polatania to mniej więcej rok skillowania lub 300-400zł (jak za pudełkowaną grę można zapłacić 200zł, to czemu nie 400)- nie wiem jak teraz swego czasu takie ceny były po przelicznikach z allegro itd mniej więcej pokrywało się to z kasą jaką trzeba by przeznaczyć na abo za taki okres, jedyny mankament to narzucone imię chara.

Na początku można polatać w noob statku, ale potem i tak się liczy głównie konfiguracja floty itd, a nawet bardzo doświadczony, bardzo kumaty pilot w gównianym statku przy skonfigurowanym gangu, a w szczególnie małym to zwyczajne zagrożenie dla całego teamu- moja własna opinia. W takim 200 na 200 to czy jest noob w frycie czy go nie ma to nikomu nie robi różnicy.

Noob zawsze będzie noobem, czy będzie opłacał grę przez 2 lata i po kolei kupował statki czy kupi chara od razu. Niektórzy ludzie nie nadają się na pvperów, dostają takiej palpitacji serca, przypływu adrenaliny i trzęsawki, że w zasadzie nie pozostaje nic innego jak wywiesić białą flagę. Jak ktoś ogarnia sytuacje, to będzie się dusił w noob shipie i tyle. Cały ten system skillowania to taka marchewka uzależniająca do opłacania abo, oczywiście także jakiś background dla roleplayerów-rozwój postaci itd. niż jakiś system nauki gry.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 16:34 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Padło takie zdanie:
Cytuj:
EvE nie ma mieszanego modelu, każdy miesiąc (przynajmniej w naszej wersji gry, bo nie wiem jak jest u Azjatów) jest przez kogoś opłacony.

To odpowiedziałem i jakoś nie widzę kontr argumentu.


TBH nie widzę sensu z tobą dyskutować, nie sadze żeby jakiekolwiek argumenty do ciebie trafiły. Ale jak sobie życzysz:


Model f2p:
Z punktu widzenia developera: Dajemy dostęp do pewnej określonej cześć gry zupełnie za darmo, każdy może wejść kiedy chce, grać ile chce, robić sobie dowolne przerwy. Zarabiamy na premium contencie i usługach.
Z punktu widzenia gracza: Wchodzę do gry kiedy chce, mogę grać 5 minut miesięcznie / albo 10h dziennie, nie ma to żadnego znaczenia na to czy mam dostęp do gry czy nie.

EvE:
Z punktu widzenia CCP: Każdy miesiąc gry jest przez kogoś opłacony. Premium content to dla nas tylko dodatkowy zysk.
Z punktu widzenia gracza kupującego PLEX w grze: Jeżeli chce grać za darmo to _muszę_ spędzić n godzin farmiąc ISK , jeżeli tego nie zrobię i nie mam zapasu ISK/PLEX to nie zagram do puki nie zapłacę normalną kasą, albo ktoś nie zapłaci za mnie.

IMHO jest to jednak znaczna różnica, dlatego jeszcze raz EvE to nie f2p, ani od strony devsów ani od strony gracza.

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 19:53 
Cytuj  
ok, przekonałeś mnie. :wink:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 160  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.