MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ghost Training disabled !
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=31538
Strona 2 z 2

Autor:  RufeN [ 16 paź 2008, 23:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
With Stackless IO in place, we were finally in a position to start moving our server software to 64-bits. The team started it, completed it, and deployed it to several of the servers inside of one week. Aside from daring to do the impossible and succeeding, what this means for EVE is more processing power and almost quadruple the memory to work with. What it means for our subscribers is smoother battles, more stable high concurrency areas and an even better gaming experience.


to z newslettera najnowszego+
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=584

no niech mi ktoś powie, że olewają sprawę i się nie interesują tym, jak wygląda sytuacja w grze :)

Autor:  Gerhardt [ 17 paź 2008, 07:03 ]
Tytuł: 

Zawsze jest mozliwosc, ze to ostatnie dzialania byly zwiazane z potrzeba dokapitalizowania prac nad jakimis znaczacymi poprawkami w grze.
Nie zmienia to jednak faktu, ze smrodek pozostal, a sposob pozbycia sie tego "buga", zniszczyl wiarygodnosc CCP w oczach bardzo wielu graczy

Autor:  Zychoo [ 17 paź 2008, 07:37 ]
Tytuł: 

Gerhardt napisał(a):
Zawsze jest mozliwosc, ze to ostatnie dzialania byly zwiazane z potrzeba dokapitalizowania prac nad jakimis znaczacymi poprawkami w grze.

Mi tez sie tak wydaje.
Nie wolno zapominac, ze poza EVE to CCP wladowala sie w jeszcze jeden projekt, ktory pewnie costam kosztuje. Mysle o World of Darkness.

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Online nie spada i tyle;] Dobrze im z lagiem poszlo. Nic powaznego nie zrabali jeszcze;d Pokonanie laga imo przebija kazda zmiane;] Jakies tam teraz rzeczy dla noobow wprowadzaja odnosnie rang itd ;) Ambulation chyba w przyszlym roku... Gra sie rozwija i tyle. Moze w niektorych innych grach tez powinni pomyslec nad rozwojem i poprawa grafiki a nie dodaniem wiekszego numeru na koncu tytulu i naciagnieciu ludziu na kupno nowego pudelka;)

Tylko ze to pokonanie laga, laczy sie z manualnym podpieciem regiony/systemu pod wieksza ilosc clastrow..
Ja bym to nazwał łatą na łate, a nie rozwiazaniem problemu.

Autor:  RufeN [ 17 paź 2008, 08:09 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Sou napisał(a):
Online nie spada i tyle;] Dobrze im z lagiem poszlo. Nic powaznego nie zrabali jeszcze;d Pokonanie laga imo przebija kazda zmiane;] Jakies tam teraz rzeczy dla noobow wprowadzaja odnosnie rang itd ;) Ambulation chyba w przyszlym roku... Gra sie rozwija i tyle. Moze w niektorych innych grach tez powinni pomyslec nad rozwojem i poprawa grafiki a nie dodaniem wiekszego numeru na koncu tytulu i naciagnieciu ludziu na kupno nowego pudelka;)

Tylko ze to pokonanie laga, laczy sie z manualnym podpieciem regiony/systemu pod wieksza ilosc clastrow..
Ja bym to nazwał łatą na łate, a nie rozwiazaniem problemu.

działa?

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 08:12 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
iniside napisał(a):
Sou napisał(a):
Online nie spada i tyle;] Dobrze im z lagiem poszlo. Nic powaznego nie zrabali jeszcze;d Pokonanie laga imo przebija kazda zmiane;] Jakies tam teraz rzeczy dla noobow wprowadzaja odnosnie rang itd ;) Ambulation chyba w przyszlym roku... Gra sie rozwija i tyle. Moze w niektorych innych grach tez powinni pomyslec nad rozwojem i poprawa grafiki a nie dodaniem wiekszego numeru na koncu tytulu i naciagnieciu ludziu na kupno nowego pudelka;)

Tylko ze to pokonanie laga, laczy sie z manualnym podpieciem regiony/systemu pod wieksza ilosc clastrow..
Ja bym to nazwał łatą na łate, a nie rozwiazaniem problemu.

działa?

Działa, ale to nie jest rozwiazanie na stałe imo.
To jest cos n zasazie "patrzcie rozwiazalismy problem, braku energi na swiecie" (a obok murzyni w klatce biegaja w kółku).

Autor:  Sou [ 17 paź 2008, 16:35 ]
Tytuł: 

To chyba czytac nie potrafisz. Ogolnie zmniejszyli laga sporo. Kiedys Jita na osobnym klastrze lagowalo przy nie wiem ilu ? 700 graczach conajmniej bo nigdy mniej nie widzialem to nie znam jita bez laga;] Teraz przy takiej ilosci w ogole nie ma laga a wbic na sam klaster moze sie 1400 graczy ( wtedy brakuje ramu i sie koniec;p ).

Teraz CCP chcac pomoc jeszcze bardziej zbiera od graczy info o planowanych porych walkach i systemy takie daje na osobny klaster jak jita. Przed wprowadzeniem zmian taki zabieg nic by nie dal bo i tak lag sie robil przy kilkuset graczach i koniec.

Wiadomo moga olac graczy i zostawic im prywatne bitwy ale wtedy walki bezlagowe beda na mniej osob a jak sie za duzo wbije to w koncu klaster sie przekreci.

Ida do przodu i nie da sie temu zaprzeczyc. Jeszcze jakas jedna rzecz ze sprzetem mieli robic ( jakies swiatlowodowe kable miedzy klastrami?:p ) co da kolejnego boosta grze. 5000 systemow na osobnych klastrach nie postawia ale imo nie bedzie trzeba. Teraz klastry maja po ile ramu? 4gb? Po przejsciu w pelni na te 64 bity beda mogli im dodac wiecej pamieci co wyeliminuje wywalanie sie ich po zaplenieniu ramu...


gitnie i tyle; )

Autor:  Viracept [ 17 paź 2008, 17:27 ]
Tytuł: 

Niestety masakrycznie nudny combat wszystko kładzie. A tak byłby najlepszy mmorpg na rynku.

V.

Autor:  Mac [ 17 paź 2008, 17:28 ]
Tytuł: 

Dla kogo nudny dla tego nudny. :)

Autor:  Perenor [ 17 paź 2008, 17:55 ]
Tytuł: 

Nie martwcie się.. Wątpię, aby CCP rozliczało się tylko w ISK :>
Zwłaszcza, że mają swoje biura i regulują zobowiązania z Wielkiej B. ;)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team