MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

dla newbie porad kilka.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=21767
Strona 4 z 160

Autor:  dirtytricks [ 9 gru 2006, 15:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tytana posiada BOB , ASCNowski został zlikwidowany..


/offtop
Chryste koleś, jak nie masz nic do powiedzenia to się nie odzywaj lepiej
i nie podawaj informacji błędnych, chyba że jesteś jednym z forumowych Bobków i masz smack talk lvl 5 to ok....

BTW W grze są juz 3 tytany, BoB'a ASCN i nowy LV
/offtop


Grzegorz1, ładny opis carriera, gratz zaoszczędzi wielu noobkom grzebania po necie i pytania a co to jest? :wink:

Autor:  Fabianek [ 9 gru 2006, 16:58 ]
Tytuł: 

jak mozna zlecic polecenie zakupu tak zeby wisialo na stacji probowalem sie tym dzis bawic i nie moge zmienic duration, czy potrzebuje jakis skill czy co. bo nie bardzo to rozumiem, a w koncu trade to fajna sprawa. (nadal jestem na trialu, moze to jest powodem?)

Autor:  BaltazaR [ 11 gru 2006, 00:36 ]
Tytuł: 

Jak to jest z Levelami misji? Czy kazda kolejna misja od tego samego agenta ma wyzszy lvl? Ledwo zaczalem robic misje od jednego agenta (agent lvl 1) i juz mialem klopoty (warp do najblizszej stacji ;)) Misja trzecia, nazwa "The Score" dla scislosci. Troche sie zmartwilem ze tak wczesnie dostalem misje impossible (aktualny statek - Merlin).
Moze mi ktos rozjasnic jak to jest z tymi misjami i stopniem trudnosci?

Autor:  Seraf [ 11 gru 2006, 03:25 ]
Tytuł: 

Mam dylemat czy opłaca się kupić Memory +3 implant? ... . (eżeli ktoś zna rejon w którym by chodził za poniżej 17m byłbym wdzięczny za informację:). )
Czy być może kupić +2 memory, +2 int +2 willpower?(3 na raz)...
....

Autor:  Sou [ 11 gru 2006, 07:29 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
jak mozna zlecic polecenie zakupu tak zeby wisialo na stacji probowalem sie tym dzis bawic i nie moge zmienic duration, czy potrzebuje jakis skill czy co. bo nie bardzo to rozumiem, a w koncu trade to fajna sprawa. (nadal jestem na trialu, moze to jest powodem?)


Jak jestes w Market to po kliknieciu na item powinno sie dac kliknac w przycis buy order czy cos takiego ;] Otwirzy sie okno z zaproponowana cena ale ty dajesz ADVENCED i wtedy mozesz ustawic swoja cene i swoj czas oczekiwania oraz zasieg skupu; )

Cytuj:
Mam dylemat czy opłaca się kupić Memory +3 implant? ... . (eżeli ktoś zna rejon w którym by chodził za poniżej 17m byłbym wdzięczny za informację. )
Czy być może kupić +2 memory, +2 int +2 willpower?(3 na raz)...


Musi sie oplacac;) Moze nie na poczatku ale jak juz bedziesz miec duzo kasy to te 100m ( tylke kosztuje zestaw +3 implantow )to bedzie nic;] Jako ze skille robic mozna wiele lat to na pewno dojdziesz do momentu bogactwa;d

Pisze to z perspektywy czlowieka nie latajacego do low sec;p Jak bym latal to nie wiem czy bym kupowal +3 ;)

Autor:  Fabianek [ 11 gru 2006, 07:50 ]
Tytuł: 

@Sou dzieki

i kolejne pytanka.
1. wczoraj mialem dosc dziwna sytuacje, bylem w deadspace dodam ze nie ubilem wszystkich ratow, poprostu kasowalem te c ostaly na drodze do rewardu. zeskanowalem jedno cargo a tam 2x<kawalek bazy za 100k>, nastepnie drugie a tam N x isogen, M x Zyphire (czy jakos tak, ten zielony mineral) + jakis smiec. otwieram pierwsze cargo a tam tylko 1 item, wiec go wziolem no ale niedowiezajac skanuje jeszcze raz (po wyciagnieciu itemu) i skaner mi pokazuje ze jest 1x<kawalek bazy za 100k>, no i lipa po otwarciu nadal nie ma itemu. dolatuje do drugiego cargo (tego z mineralami) otwieram a tam tylko isogen, znow scan (po wyciagnieciu isogenu) i scan pokazuje ze zostal zyphire + jakis smiec. Pomyslalem ze to pewnie dlatego ze nie skasowalem wszystkich ratow, wiec wrocilem do poczatku "posprzatalem", dolatuje do cargo a carga puste mimo ze scane nadal pokazuje ze tam sie znajduja te itemy. "metoda" znana z wow'a jak sie sypie ui zrobilem relog ale nie pomoglo. Pytalem na rookie help, ale nie uzyskalem odpowiedzi. Czy cos zrobilem zle, albo moze to bug albo scanner czasem zle pokazuje itemy (chociaz zeskanowalem z 1000+ wrakow i cargo i po za tymi 2ma przypadkami wynik ze skanu zgadzal sie z rzeczywista zawartoscia)

2. jako ze jestem na krotko przed zakupem cruisera (czekam na skilla do wtorku), mam pytanie czy mozna jakos przeliczyc ile mnie wyniesie ubezpieczenie? Bo zoorientowalem sie ze koszt samego statku to jakies 60%, reszta to osprzet do niego a i jeszcze nei wiem ile musze wylozyc na najtansze ubezpieczenie.

3. jak namierzyc agenta ktory ma dla mnie misje, bo juz wymiotuje misjami u jednego kolesia zrobilem standing 6.9 (dalej nei chce rosnac) i zebralem prawie 1k loyality points.

4. czy swoim catalistem ( http://www.eve-online.com/itemdatabase/ ... /16240.asp ) wyposazonym w 4x 150mm railgun + 1xlight blaster z anymateria, cap boosterem, i-a armor repairem, +8% all ress, 100mm steel plate i light scout dronem warrior 1 dam rade zrobic komplex 3/10? bo 2/10 to same dronowe w poblizu, najblizszy 2/10 z piratami jest ode mnie o wiadro skokow do tego przez systemy 0,2-0.4 :S

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 08:48 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):

1. wczoraj mialem dosc dziwna sytuacje, bylem w deadspace dodam ze nie ubilem wszystkich ratow, poprostu kasowalem te c ostaly na drodze do rewardu. zeskanowalem jedno cargo a tam 2x<kawalek bazy za


Zauwaz ze jest swieżo po kolejnym updacie serwa. Bardzo możliwe że to był to po prostu bug misji.

Fabianek napisał(a):
2. jako ze jestem na krotko przed zakupem cruisera (czekam na skilla do wtorku), mam pytanie czy mozna jakos przeliczyc ile mnie wyniesie ubezpieczenie?


Srednio maksymalne to platynowe ubezpieczenie wacha sie w okolicach 1/3 wartosci statku. i w sumie opłaca się brać właśnie to platynowe bo zazwyczaj wynosi tyle co nowy ship :-)

Fabianek napisał(a):
3. jak namierzyc agenta ktory ma dla mnie misje, bo juz wymiotuje misjami


Daj na agenta. Zobacz dla jakiej korporacji pracuje. Potem w oknie ze skilami jest zakladka standings bodajze. Pokazuje ci kto cie lubi a kto nie. Tam znajdz ta wlasnie korporacje. Daj na zakladke agents i pokaze ci sie lista wszystkich agentow tej korporacji wlacznie z ich lokalizacjami :-) Szuaksz najblizszego agenta ktopry ci odpowiada i jest git.

Fabianek napisał(a):
4. czy swoim catalistem wyposazonym w 4x 150mm railgun + 1xlight blaster z anymateria, cap boosterem, i-a armor repairem, +8% all ress, 100mm steel plate i light scout dronem warrior 1 dam rade zrobic komplex 3/10? :S


Szczerze? Bardzo wątpliwe ze dasz radę. Masz za słabe skile żeby móc szalec w komplexaxh, chociaż zawsze możesz sprubowac, tylko najpierw ubezpiecz statek :-)

Autor:  Fabianek [ 11 gru 2006, 09:25 ]
Tytuł: 

"Zauwaz ze jest swieżo po kolejnym updacie serwa. Bardzo możliwe że to był to po prostu bug misji."

to byl komplex, wiec rozumiem ze miales na mysli "bug komplexu". tzn ze nastepnym razem bedzie ok, a to byl jednorazowy bug? wiec przy okazji zapytam czy musze czyscic caly komplex zeby wziasc reward czy moge poprostu przeleciec i wziasc rewardzik?

i dzieki za odpowiedzi

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 09:33 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
Do czego służy carrier, mothership itp. spojrzałem na wymagania i za dużo czerwonego było. :S


Oki obiecałem coś o Mothershipie i Dreadnaught-cie.

Nie posiadam ich jeszcze wlasnych w grze :-( Ale troszku o nich wiem więc podzielę się to wiedzą z Wami:

Z racji ze jestem gallente pisze o NYX-ie

NYX - to taki bardzo duzy lotniskowiec. Do walki uzywa FIGHTEROW. To takie drony wielkosci fregaty i sile BC ( moje zadaja około 1000dmg do stankowania na strzał ). Statek jest wolny i zwrotny jak cegla podczas tanca. Na maksymalnym skilu mothership pozwala na uzywanie 20 fighterow, a ze specjalnymi modami DRONE CONTROL UNIT 1 (high sloty) nawet 25 :-). Budowa kosztuje około 15B (chyba) isków w zaleznosci od cen minerałów.

Statek jest bardzo uzyteczny bowiem posiada 5,25K m3 pojemnosci wlasnego cargohold. Ponadto posiada w sobie 7 hangarów takie jak masz w corpie w stacji :-) o pojemności 10K m3. Ponadto ma jeszcze ładownie dla statków o pojemności 500K m3 (chyba).

Specjalne zdolności Mothershipa:

1) w swojej Maintaince Bay ( ladowenia dla statków ) może przewozić statki innych graczy. Wejdzie wszytsko co jest mniejsze od BS.

2) jeśli masz statek w MB mothershipa to możesz do niego, podleciec w ss na przykład po tym jak ci dajmy na to rozwala statek i po prostu wziasc sobie shipka z jego MB. wsiasc do niego i leciec dalej walczyc :-)

3) mothership pozwala na refitowanie setupu w odleglosci 1500m od niego. Jesli masz swoj sprzet w jego CORPORATION HANGARS to po prostu podlatujesz otwierasz okno jak w stacji i przekladasz i zmieniasz se fit jak ci sie chce :-)

4) jako ze mothership uzywa fighterów musza one byc specjalne co nie? I są bo kolejna super umiejtnoscia mothershipa jest to ze moze on te swoje fightery przydzielac innym graczom. Moze ich dac tyle ile wynosi twoj skill drones. A jest to naprawde potezny firepower.

5) jesli juz masz przydzielone przez mothershipa drony to jest bajer. One tez sa specjalne :-) Mianowicie jesli namierzysz goscia i wyslesz za nim fightery, zeby go zaatakowaly i koles sie wylorpuje to UWAGA fightery poleca za nim w warp i pojawia sie tam gdzie on ( np jego ss ) i beda go bic az nie padnie :-). Co wiecej jesli ty polecis w warp z figterami ktorym nic nie kazales atakowac one poleca razem z toba :-). Takze zawsze masz pod reka naprawde wielka moc. Jedyna ich wada jest to ze nie radza sobie wogole jesli twoj cel jest szybszy niz 2.5km/s po prostu go niedogonia.

6) na wlasciwosci dajace mu zasieg do transferu energii i naprawiaczek, wiec moze sluzyc jako stacja remontowa w ss dla gang membersow.

7) mothership nie moze normalnie skakc przez bramy jak kazdy inny ship do BS wlacznie. Porusza sie dzieki czemus o nazwie CYNOFIELD. Przyrzad do "stawiania" cyno miesci sie w high slocie i nie wymaga wcale wielkich skili. Polega to na tym ze tworzysz z kims gang. ten ktos leci kilka lub kilkanascie systemow dalej w zaleznosci od twojego skila i tam je "stawia". Po prostu wl;acza ta urzadzono i pojawia sie cos jakby boja z wyladowaniami elektrycznymi. Wtedy pilot carriera klika na opcje JUMP TO MEMBER i po 4s pojawia sie przy tej boji. Zjawisko to jest bardzo efektownie ( najlepszy wedlug mnie bajer graficzny w grze ). Wyglada to po stronie skaczacego jakby otworzyl sie wir do czarnej dziury, wielki blysk i juz jestes u kumpla a po stronie stawiajacego cyno blysk i jakby lejek z ktorego pojawia sie nagle capital ship. Wsio tak samo jak przy Thanatosie opisanym wcześniej

8) Ma wielki DRONE BAY. Nie pamietam dokladnie ile ale zmiesci kilkaset roznych dronow i/lub kilka-kilkanascie fighterow.

9) WIELKI shield 45k i armor 52,5K oraz structure :-). Jesli zrobisz dobry fit na odpornosci po okolo 60-80% naprawdę ciężko go rozwalić. A że capital armour repeir-y naprawiaja po 9600 armora i zalozysz 2 to naprawde maszm milutki tank. Na testach wytrzymalem ostrzal z 5 bs i ciaglosc armora mialem :-)

10) Mothership, może mieć w sobie zainstalowany moduł który pozwala abyś posiadał clna w nim :-) Czyli goniesz i pojawiasz sie w mothershipie skad bierzesz nowy statek i lecisz walczyć dalej :-)

11) Najwazniejsza pozytywna cecha :-) JEST NIEWRAZLIWY NA KAZDA BRON WALKI ELEKTRONICZNEJ :-). Nie zrobisz mu weba czy scrambla ani dampenera:-)

WADY:

1) tylko jedna wymaga bardzo duzo pieniedzy i skili. Aby efektywnie go wykorzystywac powinienes miec oprocz skili na samego carriera takze inne skile (te same co dla carriera).

Jako ze jest to drogi ship zazwyczaj ma za zadanie operowac z SS. Przydziela fightery i siedzi w ss. refitujac i zaopatrujac w ammo innych ludzi z gangu, czy naprawiac ich dronami.

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 09:56 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
Do czego służy carrier, mothership itp. spojrzałem na wymagania i za dużo czerwonego było. :S


A teraz gallente DREADHAUGHT czyli MOROS:

MOROS - to taki superpancernik, cos jak 20x YAMATO lub MUSHASHI ( najwieksze pancerniki na świecie, powstały w czasie II w.ś.). Do walki używa railgunów XL ( dual 1000mm railgun ). Koszt budowy to około 1,5 - 1,7B isków w zależności od cen minberałów. Statek wolny i zwrotny jak kilo cegieł na dancingu.

Statek jest bardzo uzyteczny bowiem posiada 5,25K m3 pojemnosci wlasnego cargohold. Ponadto posiada w sobie 7 hangarów takie jak masz w corpie w stacji :-) o pojemności 10K m3. Ponadto ma jeszcze ładownie dla statków o pojemności 500K m3 (chyba).

Specjalne zdolności Dreadnaughta:

1) może używać XL działek dzieki czemu jest bardzo użyteczny podczas niszczenia POS ( Player Own Station ).

2) Największa jego zaleta. Można na nim zainstalować moduł o nazwie SIEGE MODULE I. to taki mały bajer na low slocie. Który po zrobieniu odpowiedznich skili ( weapon upgates lv5, adv. weapon upgrates lv5, Tactical Weapon Reconfiguration I lv1), po właczeniu daje niesamowitego kopa dreadowi :-).

SIEGE MODULE I - krótki opis:
wady
a) o 99% zmniejsza szykość dread (stoi sie w miejscu)
b) 0 92.5% zwalnie tracking działek ( ruchliwosc dzialek)
c) zeby działac potrzebuje specjalnego paliwa ( Strontium Clathrates )
zalety
d) daje +50% do szybkości recherga shielda
e) daje +50% do szybkości naprawiaczek armora
f) daje +100% do ilosci naprawionego armora
g) daje +100% do ilości naprawiania shielda
h) O 625% ZWIEKSZA DAMAGE DZIAŁEK !!! ( to jest po prostu masakra)

3) Dreadnought nie moze normalnie skakc przez bramy jak kazdy inny ship do BS wlacznie. Porusza sie dzieki czemus o nazwie CYNOFIELD. Przyrzad do "stawiania" cyno miesci sie w high slocie i nie wymaga wcale wielkich skili. Polega to na tym ze tworzysz z kims gang. ten ktos leci kilka lub kilkanascie systemow dalej w zaleznosci od twojego skila i tam je "stawia". Po prostu wl;acza ta urzadzono i pojawia sie cos jakby boja z wyladowaniami elektrycznymi. Wtedy pilot dreada klika na opcje JUMP TO MEMBER i po 4s pojawia sie przy tej boji. Zjawisko to jest bardzo efektownie ( najlepszy wedlug mnie bajer graficzny w grze ). Wyglada to po stronie skaczacego jakby otworzyl sie wir do czarnej dziury, wielki blysk i juz jestes u kumpla a po stronie stawiajacego cyno blysk i jakby lejek z ktorego pojawia sie nagle capital ship. Wsio tak samo jak przy Thanatosie i Nyx-ie opisanym wcześniej

4) duży shield 31k i armor 37,5K oraz structure :-). Jesli zrobisz dobry fit na odpornosci po okolo 60-80% naprawdę ciężko go rozwalić. A że capital armour repeir-y naprawiaja po 9600 armora i zalozysz 2 to naprawde maszm milutki tank.


WADY:

1) tylko jedna wymaga bardzo duzo pieniedzy i skili. Aby efektywnie go wykorzystywac powinienes miec oprocz skili na samego dreada takze inne skile (adv weapon upgrates lv5, large hybrid turrets lv5).

2) ma o wiele krósze skoki przez cynofield w porównaniu z carrierem. Skacze około połowy krótsze odcinki.

3) mała możliwośc wykorzystania. Mniejsza ładownia w porównaniu z carrierem. no i słaba uniwersalnośc. Tylko do 2 rzeczy się przydaje :-)

Jako ze jest to drogi ship głownym i praktycznie jedynym zadaniem to Niszczenie POS-ow. Chociaż nie raz widziałem go w akcji w bitwach jako po prostu strzelajaca forteca. Przydatny do niszczenia innych Capital shipow i bs-ow. Kolega poczyl na sobie sile strzalu xl rakiet. Po pierwszym strzale 2 sztuk znikl mu shield, armor i 1/3 structury :-(. 2 salwy juz nie przezył :-)

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 09:58 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy to wszytsko co mzna napisac ale tyle mi sie udalo naskrobac. Jakby byly jakies bledy to przepraszam pisze to w pracy i sie musze spieszyc :-) Wszelkie pytania i uwagi prosze zglaszac o d razu wprowadze poprawki do tekstu :-)

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 10:45 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
"
to byl komplex, wiec rozumiem ze miales na mysli "bug komplexu". tzn ze nastepnym razem bedzie ok, a to byl jednorazowy bug? wiec przy okazji zapytam czy musze czyscic caly komplex zeby wziasc reward czy moge poprostu przeleciec i wziasc rewardzik?


Tak mi sie wydaje ze to byl bug komplexu. A co do rewardzika to musisz zniszczyc wszystko w jednej lokacji zeby moc leciec do nastepnej, nie ma lekko.

Autor:  Fabianek [ 11 gru 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

a jak juz jestem w ostatniej, gdzie jest cargo do zgarniecia?

Autor:  grzegorz1 [ 11 gru 2006, 11:53 ]
Tytuł: 

szczerze powiem ze nie wiem :-) nigdy nie zrobilem komplexu do konca:-) Co wiecej nigdy jeszcze nie robilem complexu :-(. Jakos nie mialem okazji chociaz kilka mam w znanych mi okolicach :-)

Autor:  Seraf [ 11 gru 2006, 14:40 ]
Tytuł: 

Jako że jestem gallente i zastanawiam się nad prospektem rozwoju dla mojej postaci pod względem wykorzystania działek mam pytanie, jaki umiejętności się uczyć.
w nawiasach podam poziom do którego zmierzam.
Controlled burst (4)
Gunnery (5)
Motion Prediction (4)
SharpShooter (4)
Small hybrid turret (4)
weapon upgrades. (4)
Jakie skille dodać, otóz nie wiem czy warto inwestować w T2 działka i wszystkie skille idące za nimi :)! i jeżeli już to jakie i do jakiego typu statku. Także czy warto skupiać się na początku na skillach wymaganych na T2 armor repairery oraz hardenery :).

Autor:  grzegorz1 [ 12 gru 2006, 08:28 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
Jako że jestem gallente i zastanawiam się nad prospektem rozwoju dla mojej postaci pod względem wykorzystania działek mam pytanie, jaki umiejętności się uczyć.
w nawiasach podam poziom do którego zmierzam.
Controlled burst (4)
Gunnery (5)
Motion Prediction (4)
SharpShooter (4)
Small hybrid turret (4)
weapon upgrades. (4)


Weapon upgrates zrob sobie na lv5 i potem zrob adv. weapon upgrates na lv4 to naprawde pomaga zwłaszcza w malych statkach. Bo pierwszy obniza powergrida a drugi cpu. Jakim statkiem głuwnie latasz? Jak freja to zrob sobie wysoko small hybridy, jak cruise i bc to medium, jak bs to large. a co do doatkowych skili gunnery to moze byc dobrze myslisz. A zrob sobie jeszcze:
rapid firing (4)
surgical strike(4)
trajectory analysis(4)
przydadza Ci sie te skile rowniez.

Seraf napisał(a):
Jakie skille dodać, otóz nie wiem czy warto inwestować w T2 działka i wszystkie skille idące za nimi :)! i jeżeli już to jakie i do jakiego typu statku.

T2 działka to calkiem mily bajer. Jesli latasz duzo na pvp to sie przydaja i to bardzo. Jesli jednak tylko misje trachasz to nie ma sensu inwestowac. lepiej wtedy porobin inne skile jak chociazby energy managment bodajze daje +5% capa per level, czy energy system operation daje +5% szybszy recherge capa. Oba polecam na lv5 :-). A jesli jzu robisz dzialak t2 to musisz sobie okreslic jakim statkiem bedziesz latal. Freje destroyer to small t2, cruisy, bc to medium t2, bs to large t2. Aby zrobic sobie dzialko t2 w danej wielkosci musisz podstawowy skill zrobic na lv5. Czyli aby miec medium t2 to musisz medium raile na lv5 zrobic i ponadto dodatkowy skill medium railgun specjalisation min. na lv1 i wtedy masz dzialko t2. One wymagaja jeszcze innych dodatkowych skili ale to juz specyfikacja kazdego dzialka. Ale ogolnie w szystkie wymagaja gunnery lv5, chyba sharpshooter rozny lv.


Seraf napisał(a):
Także czy warto skupiać się na początku na skillach wymaganych na T2 armor repairery oraz hardenery :).


Polecam skile do hardenrów. Jest taki zestaw 4 skili: EM/therm/kin/explo armor compensation (dzial mechanics) ktore dodaja za kazdy poziom skila +2% dla aktywnych hardenerow i jednoczesnie +5% dla pasywbych hardenrów. Polecam na lv4 zrobic. Przy lv5 pasywne hardy sa porownywalne do aktywnych w swoich procentach. Bardzo przydatna rzecz. Ponadto Hull upgrates na lv5 zrób. Co do naprawaiczek t2 to tak bardzo sie przydaja, naprawde. zrób po prostu armour repeir na lv5 :-). Posiadanie naprawiaczki t2 bardzo ulatwia latanie nawet na misje. Nie trzeba tak czesto uciekac :-)

Autor:  Seraf [ 12 gru 2006, 11:10 ]
Tytuł: 

Dziękuje za odpowiedzi :), mam jeszcze jedno pytanie... dość trywialne, co robić w czasie walki, znaczy się, orbitować wokół wrogiego celu czy "keep at range"? Posiadam znaczne braki w tej dziedzinie...

Z góry dziękuje za odpowiedź

Autor:  Mr.FooT [ 12 gru 2006, 11:13 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
Dziękuje za odpowiedzi :), mam jeszcze jedno pytanie... dość trywialne, co robić w czasie walki, znaczy się, orbitować wokół wrogiego celu czy "keep at range"? Posiadam znaczne braki w tej dziedzinie...

Z góry dziękuje za odpowiedź

polecam przeczytac http://www.eve-online.com/guide/en/g26.asp to odpowie na twoje pytanie

Autor:  grzegorz1 [ 12 gru 2006, 12:36 ]
Tytuł: 

Seraf napisał(a):
co robić w czasie walki, znaczy się, orbitować wokół wrogiego celu czy "keep at range"? Posiadam znaczne braki w tej dziedzinie...



Ja zazwyczaj na PvP orbituje na optimalu moich dzialek. A jak npc-uje to se stoje w miejscu bo moje drony robią za mnie całą robotę :-). Ale jest jedna sztuczka którą się stosuje jak kampujesz gate. Ja kwidzisz że koleś pędzi do bramy żeby przeskoczyć. To pędzisz całą mocą na niego najlepiej na mwd. Bo jak lecisz z przeciwnego kierunku i w niego walniesz a on jest na mwd to po prstu się odbije w drugą stronę. I zanim się połapie wyłączy mwd i skręci zazwyczaj ma już weba i jama i ni ma gościa :-). Tak samo robisz pod stacją jak koleś wydokowuje żeby luknąć na sytuacje i ponownie dokuje od razu. Stukasz w niego wywalasz go poza zasięg dokowania jam web i gośc tylko leży i kwiczy :-) Sam tak straciłem shipa :-).

Autor:  Fabianek [ 12 gru 2006, 13:48 ]
Tytuł: 

dopadla mnie wczoraj "nuda" w eve. otoz:
- w komplexa 3/10 nei mam co szukac, a komplexy 2/10 w okolicy sa tylko dronowe wiec sie leci i nuda wieje
- kopanie to jest zdecydowanie to czego nie lubie najbardziej
- misje ktore dostaje od agenta nie dosc ze sie powtarzaja w tej chwili sa beznadziejnie proste (z serii one shot one kill), agent ktory ma lepsze quality (obecny ma -15 a ten drugi +3) jest 27 jumpow ode mnie (troche daleko :S)
- na rozsadny trade mam za malo gotowki i za male cargo :S
- o pvp to raczej wole nie myslec bo destroyerem to sobie moge....conajwyzej na podzie wyladowac, albo zostac spodowany.

tak wiec jakies wskazowki co moge robic jeszcze w eve za nim przytule thoraxa? (brakuje kasy na osprzet i ubezpieczenie)

Strona 4 z 160 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team