MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Tech1 a Tech2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=25107
Strona 1 z 1

Autor:  Zychoo [ 5 cze 2007, 13:15 ]
Tytuł:  Tech1 a Tech2

Czy ktos moglby mi wyjasnic czym tak naprawde roznia sie sprzety T1 i T2?
Jesli chodzi o opis to nie sa zbyt duzo lepsze. Interceptory maja tylko niewiele podwyzszone predkosci niz odpowiednie frejki. Czasem wiecej cpu/power, czasem nie.

To samo z armatami.
W tej chwili uzywam 720mm howitzer artillery I. Czy moglby mnie ktos przekonac do przejscia na Tech2 tej armaty, bo lekko zwiekszony range i o niecale 20% wzmocniony DMG nie naklania do takich wydatkow.

Autor:  Scorpio [ 5 cze 2007, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Tech1 a Tech2

Zychoo napisał(a):
Czy ktos moglby mi wyjasnic czym tak naprawde roznia sie sprzety T1 i T2?
Jesli chodzi o opis to nie sa zbyt duzo lepsze. Interceptory maja tylko niewiele podwyzszone predkosci niz odpowiednie frejki. Czasem wiecej cpu/power, czasem nie.

To samo z armatami.
W tej chwili uzywam 720mm howitzer artillery I. Czy moglby mnie ktos przekonac do przejscia na Tech2 tej armaty, bo lekko zwiekszony range i o niecale 20% wzmocniony DMG nie naklania do takich wydatkow.

To nie uzywaj T2.

Autor:  Mr.FooT [ 5 cze 2007, 15:57 ]
Tytuł: 

tak na sucho nie wyglada to moze i najlepiej (chociaz te 20% np to duzo w grze) ale w polaczeniu ze skillami ect lepszym trakicngiem ect wychodzi na to ze sa duzo lepsze niz te 20% :D no i duza czesc rzeczy t2 potrafi byc tansza od swoich namedowych odpowiednikow
a co do statkow... popatrz na ressisty w polaczeniu z iloscia shielda/armora/hulla i wychodzi na to z nie ma porownania z t1 zlomem :D

Autor:  Mark24 [ 5 cze 2007, 19:01 ]
Tytuł: 

wolf w porównaniu z rifterem to calkiem inny statek. Zwiększone resisty, prawie 2x tyle HP.

niektore itemy T2 sa tez gorsze. Przyklad 1600mm plate tungsten i 1600mm plate T2. Staty identyczne, T2 deczko wieksze wymagania dofitingu. Cena tungstena 500k, T2 - 3-4mln.

Autor:  Zychoo [ 5 cze 2007, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Tech1 a Tech2

Scorpio napisał(a):
To nie uzywaj T2.

lol

Masz dar przekonywania chlopie.

Dzieki za wyjasnienia, popytalem sie jeszcze w grze i juz mam w miare jasnosc czemu T1>T2

Autor:  Mac [ 5 cze 2007, 20:05 ]
Tytuł: 

W przypadku modulow - zwykle takie same jak best named, ale tansze i wieksze wymagania na fitting niestety. Czasem po prostu t2 lepsze od t1 i named pod prawie kazdym wzgledem.

Guns - dodatkowy bonus dmg ze skilla specializacji, mozliwosc wkladania t2 ammo.

Statki - resisty i dodatkowe bonusy ze skilla. Poza tym niektore t2 statki nie maja odpowiednikow wsrod t1, tzn. zaden t1 statek nie ma takiej samej lub podobnej funkcjonalnosci: recons, covert ops, interdictors itp...

Autor:  Mac [ 5 cze 2007, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Tech1 a Tech2

Zychoo napisał(a):
popytalem sie jeszcze w grze i juz mam w miare jasnosc czemu T1>T2


:lol:

Autor:  Nestor [ 5 cze 2007, 21:19 ]
Tytuł: 

Zychu, lol.

Interceptory maja polowe mniejszy radius niz fregaty. Rozpedzonego ceptorka da sie tak naprawde tylko ze small gunow trafic, chyba ze ktos cie bedzie snajpil jak stoisz w miejscu :)

Do tego maja predkosci bazowe duzo wyzsze itd itd. Tez sie kiedys zastanawialem czym to sie rozni od zwyklych fregatek, ale jak usiadlem to wiem i juz sie nie przesiadam.

Na crusadera np da sie spokojnie sfitowac 4x T2 guny, T2 armor repa i kilka innych zabawek, z dobrym wiatrem mozesz solowac tym NPC battleshipy i nawet blachy nie zarysowac.

Najwieksze co ubilem solo do tej pory to 175k jakis battlecruiser, ale to tylko dlatego ze nie chce leciec do 0.0 zeby strzelac do apocow :P

Autor:  Zychoo [ 5 cze 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

No rozumiem rozumiem, ale
Nestor napisał(a):
Najwieksze co ubilem solo do tej pory to 175k jakis battlecruiser, ale to tylko dlatego ze nie chce leciec do 0.0 zeby strzelac do apocow :P

to przyznam sie szczerze, ze dwie frejki po 32k i BC za 200k rozwalam rupturem ;]
A i BSa bym jebnal, jakby nie mial obstawy.

No, ale nie zebym sie przechwalal. To chyba nie jest szczegolne osiagniecie.

Autor:  Mr.FooT [ 5 cze 2007, 23:20 ]
Tytuł: 

pffft jak zaczynalem z 800k sp thoraxem na calym t1 ficie z 3 dronami t1 rozwalalem po 2-3 bs ~850k bounty w deep 0.0 (jak zwiekszac epeena to na calego :P) wiec sry no offense ale rozwalaniem cepem bc za 175k raczej nie blysniesz :D

Autor:  Nestor [ 6 cze 2007, 00:07 ]
Tytuł: 

Ja mowie ze niczego innego nie probowalem, w 0.0 nie bylem od zimy 2004 wiec heh :)

Pewnie spokojnie dalbym rade rozpierdalac BS, jak mowie, poprostu nie probowalem. Staram sie wymyslic co robic w grze, poki co czekam az mi sie recony skoncza trenowac :)

Edit, zeby nie pozostac goloslownym : http://nestor.vg/dump/kropeczka.jpg

Autor:  Crane [ 6 cze 2007, 17:41 ]
Tytuł: 

Jest jeszcze jedna ważna różnica pomiędzy sprzętem Tech 2, a Tech 1 named. Tech 2 da się produkować, co czasami jest dosyć istotne.

Autor:  grzegorz1 [ 28 cze 2007, 10:27 ]
Tytuł: 

Jest jeszcze dodatkowa roznica pomiędzy T1 a T2. Jak rozwalisz goscia z fitem T1 to nie ma nic ciekawego czasem moze named sie trafia. A jak rozwalisz T2 fita to juz jest milutko w portfeliku :-).

A tak apropo wczoraj udalo mi sie w ludzmi z corpa dopasc Navy Megaska. Po prostu pieknie wygladala jego eksplozja :-). Oczywiscie byl sfitowany w calosci T2. Szkoda tylko ze ten sprzet poszedl na konto corpa a nie prywatne :-(.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team