mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 gru 2007, 21:25 
 
poszedłem do EVE University nie gadam tam jeszcze nic bo nie miałem czasu, dostałem pierwsza misje od Agenta w ramach storyline - maila dostałem że jest dla mnie misja.

do destroyera zmieniłem troche podejscie, bo to jednak lepsze na misje niz fregata.

zaladowałem artylerie z tech2 ammo i mam optimal 24km :P wrzucilem expander i boost do shielda i tankuje active shieldem jednak, potrzebny mi AB do utrzymania dystansu do NPC też.

mam nowe obrazki w profilu xa jak ktos chce zobaczyc eve w akcji :P (wiem fit hot slotów mam debilny ale sprawdza sie w akcji :P )

co do korpa polish channel > all ale to sie pewnie zmieni jak mi sie znudza misje


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2007, 22:05 
 
Deshroom napisał(a):
co do korpa polish channel > all ale to sie pewnie zmieni jak mi sie znudza misje
Misje to fajna sprawa do obycia się z grą, wybrania wstepnego kierunku rozwoju i nabrania pewnych nawyków w czasie walki. Jest to też relatywnie bezpieczne i pewne źródło kasy dla nowego gracza. Na pewnym etapie oczywiście należy wyjść z piaskownicy i poszukać czegoś ciekawszego do roboty :P Jednak moim zdaniem nie ma się co z tym spieszyć - puki misje daja fun i nie wywołują odruchów wymiotnych to dobrze je nadal wykonywać i dopiero kiedy zacznie wiać nudą rozglądnąć się za jakiś fajnym na dany etap rozgrywki korpem. Jeśli zbyt szybko wypłynie się na głęboką wodę to dość cięzkie realia "dorosłej" rozgrywki w EVE mogą gracza wręcz dobić psychicznie i zniechęcić do dalszej gry :har: Dlatego ważne jest - jak to się ładnie mówi - "branie sił na zamiary". Na przykład pchanie się do jakiegoś typowo PvP korpa, bez stałych dochodów może się skończyć tym, że po 2 dniach nie mamy czym latać, za co kupić nowego statku, a nawet gdzie go kupić, bo się nie wydostaniemy z głebokiego 0.0 :] Z drugiej strony zapisanie się do korpa carebear'ów kiedy chcemy latać PvP może się skończyć totalnym zanudzeniem. Fajne są więc te korporacje typowo szkoleniowe i naprawdę warto z tego korzystać. Szkoda, że kiedy zaczynałem grę jeszcze czegoś takiego ludzie nie organizowali, a przynajmniej nie na taką skalę :-?


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 10:49 
 
misje się dosyć szybko nudzą, co gorsze latanie po 0.0 jest imho jeszcze nudniejsze.

Najmniej nudne (dla mnie) latanie po 0.1 - 0.4 i piratowanie w max kilka osób. PvP w 20+ osób to już nie PvP tylko gankowanie/chaos/lag.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 10:52 
 
co do polish channel, to podchodziłbym z lekka rezerwą zawsze, bo już parę razy widziałem, jak kogoś tam wkręcali ostro ;)

co do szkoleniowego corpa - imho idealna sprawa (jestem póki co po dwóch wieczorach spędzonych na szkoleniach) na przygotowanie się na PvP :)

co do destroyera - nie wiem jak tam jest u Was - minmatarów, ale imho destro Caldari sux na misje, mam niby 5x tyle pkt w gunnery, co w missle, ale za cholerę mi nie podchodzą te działka - wolę już kestrela, albo co innego z rakietami :)

nie ma mnie aktualnie w domu i nie mam dostępu do zapisanych fitów, ale ogólnie to mam jeden wielki znak zapytania jeśli chodzi o jedną rzecz:
do caracala jakie wyrzutnie wstawić? na forum eve ludzie wrzucają same fity z assault rocket luncher (ew. z zastrzeżeniem, że na niektóre misje wstawiają też 2-3 heavy), na kanale wczoraj usłyszałem, że mam wsadzić na stałe same heavy. co będzie lepsze na misje lvl 1/2?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 11:58 
 
RufeN napisał(a):
co do destroyera - nie wiem jak tam jest u Was - minmatarów, ale imho destro Caldari sux na misje, mam niby 5x tyle pkt w gunnery, co w missle, ale za cholerę mi nie podchodzą te działka - wolę już kestrela, albo co innego z rakietami :)

destroyer poprostu bardziej mi sie nadaje na misje niż fregata, twardszy jest ale ucze sie do cruiserów.

ogólnie nie gram non stop wiec nie stresuje sie skillami. mam taki vista gadget oprócz evemon ktory pokazuje timer skilla.

robie 1-2 misje dziennie i tyle, dzisiaj odpaliłem wowa i sie mało co nie zwymiotowałem na klawiature. cod4 sprawia mi troche funu ale w shootery grac 1 na tydzien to porażka - brak wprawy.

ogólnie skilluje w eve, a jak mi sie nudzi to gram w cod4 - podoba mi sie, zero stresu :wink:


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:15 
 
imho największy fail w tym całym eve to brak możliwości przełączania nauki skilli via www. nie wierzę, że byłoby to takie trudne do zorganizowania, że aż niemożliwe! ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**

Posty: 249
Dołączył(a): 24.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 15:54 
 
RufeN napisał(a):
imho największy fail w tym całym eve to brak możliwości przełączania nauki skilli via www. nie wierzę, że byłoby to takie trudne do zorganizowania, że aż niemożliwe! ;)


mysle ze nie o to chodzi. tu raczej chodzi o to zebys sie zalogowal do gry, bo jak juz sie zalogujesz to moze cos porobisz, zostaniesz dluzej.
eve i tak jest calkiem fajna z wyciaganiem z niej danych.

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:06 
 
No i utrudnia nieco życie hodowcom postaci. Że o hackerach wszelakich nie wspomnę.
Pewnie, że to byłoby wygodne, ale...
No i może się doczekamy w Nowym Roku wersji na palmtopy (i słabsze pc) wreszcie - bez silnika 3d, za to z możliwością zmiany skilli, pogrzebania na markecie itd.
Mam nadzieję :P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:09 
 
xarthias napisał(a):
No i może się doczekamy w Nowym Roku wersji na palmtopy (i słabsze pc) wreszcie - bez silnika 3d, za to z możliwością zmiany skilli, pogrzebania na markecie itd.
Mam nadzieję :P


Z tego co wiem projekt zostal zarzucony jakis czas temu, niestety. :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:10 
 
wracając do poruszonego przeze mnie innego tematu :P
Cytuj:
do caracala jakie wyrzutnie wstawić? na forum eve ludzie wrzucają same fity z assault rocket luncher (ew. z zastrzeżeniem, że na niektóre misje wstawiają też 2-3 heavy), na kanale wczoraj usłyszałem, że mam wsadzić na stałe same heavy. co będzie lepsze na misje lvl 1/2?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:13 
 
Mac napisał(a):
xarthias napisał(a):
No i może się doczekamy w Nowym Roku wersji na palmtopy (i słabsze pc) wreszcie - bez silnika 3d, za to z możliwością zmiany skilli, pogrzebania na markecie itd.
Mam nadzieję :P


Z tego co wiem projekt zostal zarzucony jakis czas temu, niestety. :(
laptop T40 IBMa to tylko 1700zł, do classic idealny :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:21 
 
Zrobienie wszystkich skilli jakie sa w EVE ( publicznych) zajeloby mojej postaci czas do 2028-9-23;] I to na implantach +5.

Ciekawe czy Darkfall wyjdzie do tego czasu.

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 15 gru 2007, 16:31 
 
@Rufen - na misje z głównie frejkami (czyli lvl 1/2) to wydaje mi się, że assaulty będą lepsze od HM. Do poważniejszych zastosowań już chyba HM. Nie chce mi się teraz szukać, ale sprawdź do jakich caracal ma bonus.
No i ja bym raczej patrzył na fity ze scraphead, bo na eve-o to czasami takie rodzynki się trafiają, że głowa mała (potrójny tank na bodajże brutixie moim faworytem :P ).

@Mac - zawieszony, nie zarzucony. Jeden z devsów w liveblogu przebąkiwał, że się przymierzają go przywrócić. Oby :)

@Deshroom - nie chodzi o moc sprzętu, ale raczej o dostępność klienta. Laptopa nie zawsze można ze sobą zabrać, palmtopa łatwiej, a do tego taki klient light mógłbybyć nawet na pendrivie zainstalowany i odpalany gdziekolwiek, żeby skilla zmienić np.

@Huba - dolicz sobie, że z każdym dodatkiem wychodzą nowe skille :)
A takie dodatki CCP wypuszcza średnio dwa razy w roku :)
Ale fakt, po dwudziestu paru latach grania, niewiele rzeczy będzie do skillowania :P


Posty: 44
Dołączył(a): 30.08.2006
Offline
PostNapisane: 18 gru 2007, 16:01 
 
Ponieważ temat to już jeden wielki offtop, a 30 dniowe triale to historia zamykam ;).
Nie po złości.. jeżeli coś wartościowego piszecie to warto oddzielny temat dla potomnych założyć.


_________________
EVE Online Trial | EVE Time Code
Perpetuum Online Trial

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.