MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowy Expansion, Tech 3, Wormholes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=71&t=31794
Strona 1 z 10

Autor:  iniside [ 9 lis 2008, 14:08 ]
Tytuł:  Nowy Expansion, Tech 3, Wormholes

noo
http://www.tentonhammer.com/node/47984

I nowa grafika (mam nadzieje, ze nowe particles :P).
Ilosc ficzerow szczegolnie Tech 3, zwala z nog :P. Az chyba zaczne skilowac chara ;o.

Autor:  Mac [ 9 lis 2008, 17:22 ]
Tytuł: 

Rozne filmiki z fanfest m.in. ambulation, planetary combat (znow, bylo dwa lata temu bodajze ;)), QR trailer.

http://www.crazykinux.com/

Autor:  Oyci3C [ 9 lis 2008, 17:38 ]
Tytuł: 

Very fucking nice :O

Filmik z Quantum Rise przyprawil mnie o dreszcze, wtf.

edited, nie spienaj sie Mac bo wrzodow na anusie dostaniesz ^^

Autor:  Mac [ 9 lis 2008, 17:51 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Filmik z Quantum Solace przyprawil mnie o dreszcze


Quantum Solace, gg.

:P

Autor:  Shadhun [ 10 lis 2008, 19:46 ]
Tytuł: 

Kurde, nie wiem, chyna upośledzony jestem ale nie moge tego kolesia zrozumieć.

Może pomożecie :

Co zmieni się dla pilota w 0.0 ?

Nie bawie sie w exploracje.

Mam dosyć początkującego chara.

Nie przepadam za ruchaniem misji.

Czy te t3 statki będą wymagały jakiegoś uber chara/ uber kasy ?

Autor:  iniside [ 10 lis 2008, 19:57 ]
Tytuł: 

O tech 3, wiadomy tylko tyle, ze bedzie sie skladac okretu z modułów. Wstępne obliczenia sugeruja ponad 7500 mozliwych kombinacji.
Ale zaloze sie ze pewnie trzeba bedzie miec jakies jebniete skile na tech 3 (a moze sie myle >marzenia<).
Zmieni sie sie to, ze beda cie ruchac okretami Tech 3, z ktorych za chuja sie nie domyslisz po wygladzie co on moze miec..

Autor:  Zychoo [ 10 lis 2008, 23:11 ]
Tytuł: 

Bedzie mozna wymachiwac t2 e-peenem na lewo i prawo ;]

Obrazek

Autor:  Bloodleaf [ 11 lis 2008, 10:47 ]
Tytuł: 

T3 podobnoż ma być już w Marcu 2009 jak to panowie z CCp powiedzieli , jak dla mnie rewelacja własne składanie statków jest wygląda prześwietnie.

Autor:  Shadhun [ 11 lis 2008, 11:26 ]
Tytuł: 

Ta, tylko że pewnie będzie tak że bez paroletniej postaci i kupy kasy to sobie nie poskładasz.

Te ulepszenia w misjach też średnio mnie grzeją, jako że nigdy misji nie tykałem.

Moge właściwie założyć że dla gracza takiego jak ja zmiany będą marginalne.

Autor:  iniside [ 11 lis 2008, 11:46 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Ta, tylko że pewnie będzie tak że bez paroletniej postaci i kupy kasy to sobie nie poskładasz.

Te ulepszenia w misjach też średnio mnie grzeją, jako że nigdy misji nie tykałem.

Moge właściwie założyć że dla gracza takiego jak ja zmiany będą marginalne.

Nie przesadzaj pol roku skilowania i pewnie bedziesz mogl wsiąść do t3.
Chyba ze bedzie chciala latac t3 capitalami, no to inna bajka :P.

Autor:  Mac [ 11 lis 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

Moze najpierw zaczekajmy na t2 capitale...

Autor:  Sou [ 11 lis 2008, 12:01 ]
Tytuł: 

Ja cos slyszalem ze maja robic foldery na ordersy waletowe ;d To by bylo zajebiste: P

Autor:  iniside [ 11 lis 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Moze najpierw zaczekajmy na t2 capitale...

czepiasz sie :P. Mi sie wydaje, ze jak pomysl z modulowymi okretami sie dobrze przyjmie, to zaczna go forsowac na wszystkich poziomach.

Autor:  Bloodleaf [ 11 lis 2008, 14:04 ]
Tytuł: 

Najważniejsze że jak na razie mam co robic w Evce ( znów) ;)

Autor:  Zychoo [ 11 lis 2008, 15:13 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Ja cos slyszalem ze maja robic foldery na ordersy waletowe ;d To by bylo zajebiste: P

Ta, maja byc medale:
Cytuj:
* Player corporations will be able to create and award medals to their members.
* Any member with the personnel manager, director or CEO role can create a medal in the corp interface > members > decorations section. When creating a medal you define the look of the medal, give it a title and description. Creating a medal costs 5 million ISK paid from the corp wallet.

* A personnel manager, director or CEO can then award a medal they have created to their corp members either by context selecting the corp member in the chat channel or using the memberlists and multi selecting many members. The cost of awarding a medal is 5million ISK per award to each member. The same medal can be awarded multiple times to the same member.

* When you are awarded a medal, you will receive an evemail notification detailing why you were awarded the medal. You can then check the decorations tab in your character sheet to see a list of medals you have been awarded. From here you can opt to display a medal publically or trash it or set it back to private. Your other corporation members can see an overview of the corporations medals within the corp interface> members > decorations tab which displays various information for each medal including its recipients.

* Medals can be set public after you have been awarded them through your character sheet in the decorations > settings tab. Medals may take up to an hour to show to other players around the universe.

Autor:  Teo [ 11 lis 2008, 16:18 ]
Tytuł: 

http://72.232.165.148/videos/1318/9563c ... 564070.wmv
http://72.232.165.148/videos/1319/4184f ... a1b1b7.wmv

Autor:  Shadhun [ 11 lis 2008, 17:23 ]
Tytuł: 

Co to ?

Autor:  iniside [ 11 lis 2008, 21:37 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
Co to ?

Mowia o przyszlych efektach graficznych.
Particles system zwalił mnie z krzesła dosłownie..
>Pełna<< symulacja cząsteczek w przestrzeni (oczywiscie bardziej na modłe Star Wars-space, niz realistic :P). Do tego wkoncu bedzie proceduralnie rysowane UI (w calosci na GPU), proceduralne planety, proceduralne swiata (ehh), i proceduralne particles (fizyka jest liczona na CPU jeszcze, ale grafiki bedzie przynajmniej czesciowo generowana przez shadery). Itd.
Osoby z nowymi kartami graficznymi, napewno odczuja ogromny wzrost wydajnosci.

Aha. PArticles finalnie beda wygladac tak jak na Trailerze do Empyrian Age i Quantum Rise ;o.

Autor:  tomugeen [ 11 lis 2008, 21:50 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
>Pełna<< symulacja cząsteczek w przestrzeni (oczywiscie bardziej na modłe Star Wars-space, niz realistic :P). Do tego wkoncu bedzie proceduralnie rysowane UI (w calosci na GPU), proceduralne planety, proceduralne swiata (ehh), i proceduralne particles (fizyka jest liczona na CPU jeszcze, ale grafiki bedzie przynajmniej czesciowo generowana przez shadery).


A bedzie to chociaz ladniejsze? ;<

Autor:  Shadhun [ 11 lis 2008, 21:58 ]
Tytuł: 

A kogo to obchodzi, dla mnie już jest wystarczająco ładne, ważne żeby nie spadały fpsy jak głupie w dużych bitwach.

Strona 1 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team